globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.8.2018 v 09:30 | Nahoru | #2521
Motor v tom novym modelu bude asi jinak naladěnej, když tu kolega píše, že od 6tis znatelně ožije. Mě ten starší model jede lineárně v pásmu 4 až 7 tis pak už pomalu vadne, ale dá se točit až někam k 9 v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.8.2018 v 10:03 | Nahoru | #2522
SuperSic58> Se starším nemám zkušenost. 250 rally mod. 17 ožívá v 6 a pul ot. do těch 9. Máš komplet výfuk i se svody (3 části) nebo jen koncovku ? Dá se případně napojit koncovka Arrow na origo svody ? Vím, že by pak nebyla řeč o výkonu navíc, ale jen o zvuku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.8.2018 v 11:01 | Nahoru | #2523
HondaOK> svod mam origo, mam Arrow jen koncovku a mezisvod. Vše na sebe v pohodě pasuje, trubky, úchyt na rám i krycí plast nad koncovkou.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.8.2018 v 18:19 | Nahoru | #2524
K tomuto prispejem aj ja. Mám Lko 17ku a Arrow X-Kone komplet aj so zvodom + K&N vzduchový filter. V tejto kombinácií je motor výrazne silnejší v stredných otáčkach, ktoré v sériovom stave boli skoro nepoužiteľné. Konkrétne v sériovom stave boli otáčky pod 5,5tis použiteľné len na udržiavacie potreby, po úprave sa dá motor na kvaltoch do 5 podtočiť až ku 4tis a v pohode sa pozbiera. Ten nárast pružnosti by som prirovnal ku o 1zub menšiemu vývodovému koliečku takže dosť. Mal som to na zimu na MX gumách a s prevodom 14/45, ale bolo to stále príliš ťažké na sériový výfuk a filter. Dal som preto vývodové 13z. Keď som nahadzoval výfuk a filter mal som na motorke kvôli nejakým cestácm po asfalte zrovna 14z vývodové a keď som s tým vliezol do terénu nemal som vôbec potrebu zľahčovať prevod, tá zvýšená pružnosť motora to v pohode pokryla. Nárast vo vyšších otáčkach nejak nepozorujem, ale je pravda, že motor nad 7tis používam skutočne výnimočne.

Výfuk (stredný diel bez katu + koncovku) som požičal kamošovi na Rally 2018 a tiež sa po prvej jazde vyjadril, že necíti rozdiel. Je možné, že ten zvod skutočne niečo robí, alebo je to kombinácia ešte s tým K&N filtrom. Neviem, ale každopádne po výmene a s prevodom 14/42z som aj na ceste ako tak spokojný a v teréne je 13/42 so sériovým rozmerom pneu tiež celkom v poho.

Naposledy editováno 27.08.2018 18:20:53

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.8.2018 v 23:23 | Nahoru | #2525

SuperSic58 píše: HondaOK> svod mam origo, mam Arrow jen koncovku a mezisvod. Vše na sebe v pohodě pasuje, trubky, úchyt na rám i krycí plast nad koncovkou.



Díky, pořád váhám zda to má jen kvůli zvuku smysl. Máš pocit, že je to po zvukové stránce výrazně zajímavější než origo ? Když bys hodnotil poměr cena/zvuk
Nenašel by se někdo z Brna a okolí s Arrow laďáčkem na crf ???

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.8.2018 v 10:03 | Nahoru | #2526
erbe> takže máš komplet otevřenej výfuk a KN filtr a neupravoval si vstřik? To bych se docela bál chudý směsi... Jak řikáš, ten novej model je naladěnej kvůli EURO4 a koníkám navíc uplně jinak a je šouplý pásmo od 5,5 tis výš. Ten muj EURO3 jede s oběma výfukama pěkně už od 4tis i do kopce. Zas ale zřejmě dřív vadne. Přes 7 tis už nemá moc smysl ho točit, stačí ho držet kolem 5tis a jízda má švih, to se mi líbí

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.8.2018 v 10:11 | Nahoru | #2527
HondaOK> tk pro mě to smysl má, mam rád rachot motoru A taky ten vzhled, oproti těm kamnum to dostane svěžejší look.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.8.2018 v 10:52 | Nahoru | #2528
SuperSic58> áno mám to tak ako vravíš. Nič som neupravoval. Pokiaľ viem, tak EJK zo starého modelu buď nepasuje, alebo nefunguje. Nový model má lambdu a domnievam sa, že to beží na identickú zmes ako sériovo. Spotreba je rovnaká. Mám na tom po výmene nalietaných už asi 30000km za každých mysliteľných podmienok, motor má dohromady 80000km a bez problémov.

HondaOK> CRFka potrebuje ladený výfuk ako soľ. V sériovom stave to znie ako skúter. Teraz keď som mal 2 týždne naspäť sériový výfuk, tak mi z toho až prišlo nevoľno, keď som to prvý krát počul znova so sériou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.8.2018 v 20:52 | Nahoru | #2529
erbe> starej model má taky lambdu ne? Nebo co je ten senzor v hlavě válce hned vedle výfukovýho svodu? V manuálu píšou O2 sensor, to by měla bejt vlastně lambda ne? Takže máš najeto s crfkem 80 tis? To je už slušná porce, klobouk dolu A na motoru si nic nedělal? Ani rozvoďák nebo napínák?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.8.2018 v 06:26 | Nahoru | #2530
SuperSic58> model 13-16 nemá lambdu. Je to senzor v zvode. V hlave to byť nemôže, pretože to meria niečo vo výfukových plynoch.
Motor je inak komplet origko. Pri 50 bolo treba akurvát vymedziť ventilové vôle a to budem robiť aj teraz v zime. Neboli ale nijak extra mimo, na chode motora to nebolo nijak poznať. Motor doteraz nevezme ani kvapku oleja, takže si dovolím tvrdiť, že pre bežného jazdca pri pravidelnej výmene oleja je ten motor nezničiteľný. Toje ale známa vec, že pokiaľ sa nezačne vŕtať vo vnútornostiach, tak je to totálne blbuvzdorný nezmar Na svete je ich celkom dosť, ktoré majú nábeh 100k+ bez generálky. Nič nezvyčajné.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.8.2018 v 06:36 | Nahoru | #2531
měním pomalu řetězovku, stará už se poroučí. Převod 14/38. Filtry vzduchu jste měnili? A co gumy? já mám původní ještě přední (17800), ale je to galuska.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.8.2018 v 07:19 | Nahoru | #2532
erbe> ono to je sice v hlavě, ale zasahuje to za výfukový ventil do svodu, takže to asi lambda bude Nebo ví někdo, k čemu to je? Jo taky sem slyšel o velkejch nájezdech tohohle motoru. Tak on neni tak našlapanej, takže má předpoklady vydržet hodně



Naposledy editováno 29.08.2018 07:20:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.8.2018 v 07:25 | Nahoru | #2533

prackarr píše: měním pomalu řetězovku, stará už se poroučí. Převod 14/38. Filtry vzduchu jste měnili? A co gumy? já mám původní ještě přední (17800), ale je to galuska.



Mezi jakýma gumama se rozhoduješ? Přítelkyně jede na enduro školu, tak ji tam dám asi nové. Má ještě taky originál. Najeto cca 10000.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.8.2018 v 07:46 | Nahoru | #2534
jirkacbr> přední už mám koupenou a ani nevím, co to je. Zapomněl jsem to. Nějakou spíše silniční, jezdí to převážně po silnici, nebo jen lehký terén. Takže mi to stačí. Na těžký terén mám jinou motorku.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.8.2018 v 23:13 | Nahoru | #2535
výletujeme po okolí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.9.2018 v 13:51 | Nahoru | #2536
venda07> jo Český Kras, nádhera BTW, kde má tvuj model lambda sondu? V hlavě nebo ve svodu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.9.2018 v 21:12 | Nahoru | #2537
SuperSic58> to nevím ta sonda kde je,zkusím popátrat

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.9.2018 v 09:20 | Nahoru | #2538
venda07>

Je z boku kolena výfuku směrem k startéru. Mam 2017 face a je tam, má o dost tlustší výfuk až dozadu než 2016 a st.

Naposledy editováno 15.09.2018 05:29:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.9.2018 v 12:09 | Nahoru | #2539
HondaOK> Ahoj, já jsem s tím zatím nepraštil, ale vyměnil jsem řidítka ze Renthal Fatbar. Bylo nutné koupit redukce z 22 mm na 28 mm, díky tomu ale jsem dostal řidítka výš o 1,5 cm, což je super. Mrkni do mého profilu na CRF 250 L, mám to v deníku, hodně fotek pak v Galerii Honda CRF 250 L. O výfuku také uvažuji, je již objednán komplet Arrow, to jest koncovka, střední díl (ten ale prozatím bez katalizátoru) a přední koleno. Bude k tomu i kartička homologační, ke střednímu dílu s katalizátorem pak druhá kartička. Katík zakoupím později, momentálně mě zajímá, zda se motorce bude lépe dýchat. No a s panem Vangelasem jsem domluven na konci sezony na kopletní změnu tlumení - zadek Ohlins, a dopředu pružiny Ohlins vše na mojí váhu včetně základního nastavení.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.9.2018 v 17:46 | Nahoru | #2540
DejvGSR> Ahoj, posílal jsem SZ

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.9.2018 v 17:52 | Nahoru | #2541
Ještě jedna věc mě sejří. Plexi co je na Rally mě při mé výšce 183cm háže turbulence přímo na helmuta. Má někdo obdobný "problém" příp. jakým deflektorem vyřešil/nevyřešil ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.9.2018 v 19:51 | Nahoru | #2542
HondaOK> Jasně, mám asi 186cm a s deflektorem je to při přesunech při rychlostech nad 80-90 km/h o dost lepší. Např. cesta z Prahy od ráno do večera na konec Maďarska, v ČR po D1, byla docela snesitelná. Nejdřív jsem tam měl tuším SW motech, teď jsem koupil na Aliexpresu něco za asi 450,-, (dej si vyhledat dodavatele DuDuDanQi), s tím jsem zatím nejel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.9.2018 v 20:27 | Nahoru | #2543
Pavel_T> Paráda, jdu do toho to co máš na fotce je od SW Motech ? Jinak klobouk dolů před tvou expediční odvahou s tímto strojem, nebo přesněji na jeho sedle. Já už po 200 km nevím jak si sednout Jinak mašinka je to výborná

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.9.2018 v 21:22 | Nahoru | #2544
HondaOK> Byl to Puig, ne SW motech. Kupoval jsem ho kdysi u Luise, používal na TA650. Výhodou je, že není problém vyrobit k němu jakékoli plexi a použít jen ten držák. Pokud si vhodné plexi na úpravu seženeš. To na fotce je zrovna trochu větší, vyšší a upravené.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.9.2018 v 22:40 | Nahoru | #2545
dneska po dešti opět v terénu

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.9.2018 v 05:39 | Nahoru | #2546
Paráda. Tak opatrně, orig pneu nic moc.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.9.2018 v 11:24 | Nahoru | #2547
Zas crfko nejezdí nějak rychle, aby byla potřeba nějaká ochrana před větrem ne? Ale jet s tim takový dálky, to klobouk dolu

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.9.2018 v 22:46 | Nahoru | #2548
nokia321> dneska už to klouzalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.9.2018 v 07:42 | Nahoru | #2549

nokia321 píše: Paráda. Tak opatrně, orig pneu nic moc.



Přemýšlel jsi, jaký tam dát napříště pneu?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.9.2018 v 14:12 | Nahoru | #2550
jirkacbr> Fakt ty sériové pneumatiky do bláta a v podstatě do terénu ideální nejsou. Na blátě slušná klouzačka, jinak na silnici spíše překvapily. Blbý je rozměr gum, profil 80 na zadku - dělá se spíše 90. No mě by se líbilo asi toto: Metzeler MCE Six Days
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist