globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.12.2016 v 17:58 | Nahoru | #1981
Rischwon>
Viz posledni veta sedi na me, proto ladeny vyfuk radeji prenecham.
To co popisujeje tak bude znit Arrow bez vlozky, ale s Db killerem je rozumny kompromis pro lidi co jim nevadi ze pri zatazeni za heft je o nich o neco vic nez serie slyset a bez ztraty homologace.

Napr. FMF vyfuk nema v zakladu db killer?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2016 v 09:21 | Nahoru | #1982
TangBravo a Kome. Teď jsem to chtěla řešit akoukala znovu na ty vaše odkazy. Ony ty vaše odkazy jsou sice na páčky na CRF 250 leč nejsou sklopné. Já sháním sklopné.

Tak pokud byste někdo měl SKLOPNÉ páčky co tam sedí dejte vědět. Ale i tak díky za snahu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2016 v 09:31 | Nahoru | #1983

TangoBravo píše: Palomoto> No pro mě je ten zvuk naprosto super a nic bych neměnil ALE!!! Žijeme ve státě kde je těžká buzerace za všechno a dokážu si představit že by mě klidně za takový výfuk mohli zavřít na doživotí a zkonfiskovat veškerý majetek. Vím jak vypadá originální tlumící vložka od FMF ale velmi rád si nechám poradit z tvých poznatků a vlastní zkušenosti. Takže tě o ně poprosím


Byl bych v klidu, jezdim s laďákama v provozu už asi 15 let a nikdy sem s tim neměl problém. Třeba muj poslední kousek, titanovej Mivv na dvouválci MT-07, rachot jak při náletu na Drážďany a bez konfliktu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2016 v 11:05 | Nahoru | #1984
JeckyllHydova> ale ty páky jsou sklopné. Vyklápějí se směrem ven. Jako většina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2016 v 11:50 | Nahoru | #1985
Palomoto> mně teda i vadilo že motorka víc hlučí než jede Nechal jsem udělat vložku podle Leovince

A byl nejaky znatelny rozdil po namontovani?
Jinak FMF Q4 nejakou mensi tlumivku ma ale ten muj Powercore 4 nema nic.

Naposledy editováno 10.12.2016 11:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2016 v 15:32 | Nahoru | #1986
TangoBravo> úbytek výkonu jsem nepoznal, ale úbytek hluku jo

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2016 v 15:17 | Nahoru | #1987
Čistě pro zajímavost, k čemu jsou ty vyklápěcí dopředu?
Když fichtl spadne a budou tam výklopné nahoru možná se neulomí, ale výklopné od sebe?
Navíc když jsou blastry.

Díky za vyjasnění .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2016 v 15:34 | Nahoru | #1988

Kome píše: JeckyllHydova> ale ty páky jsou sklopné. Vyklápějí se směrem ven. Jako většina



No právě, to je takový směr na nic. Chtěla jsem opravdu zalamovací. Velmi se mi osvědčily na Tigerovi. Hledám něco takového. jen na hondu ne na bmw.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2016 v 16:12 | Nahoru | #1989
vyřeší to dobré bástry, dnes několik pádů a vždy se jen porovnali chrániče a zrcátka a nejvíc rozbitá byla zase jen psychika

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2016 v 21:16 | Nahoru | #1990
Tak vyzkousel jsem utlumit tu FMF koncovku a celkem pozitivni poznatky. Pouze jsem pricpal vyvod z prumeru 40mm na nejakych 15mm a znatelny pokles. Byl videt i pokles otacek motoru mezi 50 az 80ot/min. Dalsi vyvoj bude nasledovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.12.2016 v 12:54 | Nahoru | #1991
TangoBravo>
Jak to budeš dělat na STK?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.12.2016 v 13:59 | Nahoru | #1992
nokia321> vezmeš samolepku Honda a nalepíš to přes nápis FMT, Leovince apd. a když tam navíc bude nějaký restriktor, tak nikdo nebude nic řešit

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.12.2016 v 14:26 | Nahoru | #1993
Dejte vědět, až někdo budete mít od teď někdy STK.
To co bylo dřív už teď není, fotí si to, takže podle mě samolepka nepomůže, protože na fotce bude výfuk vidět. Technik STK se dnes už bojí.
Zastaví moto, fízlové budou výfuk chtít řešit řešit, pak jsou schopni si vytáhnout fotky z STK a proto jsou technici opatrní. Schválně jsem se u nás ptal.

Naposledy editováno 15.12.2016 14:27:11

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.12.2016 v 15:42 | Nahoru | #1994
No předpokládám že s výfukem na kterém je tato homologace nebude problém. Samozřejmě na STK ho ještě přidusím.




(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.12.2016 v 16:08 | Nahoru | #1995
nokia321> byl jsem nedávno, ještě s ostrou (WR250F) a stačí to právě ´´poladit´´ na to focení (měl jsem Domaracing). Když tam bude svítit nápis FMF apd. tak po tom půjdou, ale nápis Honda na Hondě je ok. Musí být samozřejmě odpovídající zvuk.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.12.2016 v 22:00 | Nahoru | #1996
Tak tady jsou další informace o nove crf 250 rally http://www.hondamch...50rally-novinka-2017
Celkem zarazilo že maji napsanej výkon 12,2kw když všade písou přez 18kw.
A maji už zveřejněnou cenu.

Naposledy editováno 16.12.2016 22:01:08

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 11:18 | Nahoru | #1997
tarkus> Koukám, že jsem se s odhadem prodejní ceny nemýlil... S tím výkonem tam musejí mít chybu, bylo by to slabší, jak klasické CRFL.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 12:12 | Nahoru | #1998
Tak výkon CRF 250 rally 18,2 kW motor dosahuje při 8 500 ot./min., přičemž nejvyšší hodnota točivého momentu činí 22,6 Nm při 6 750 ot./min.
Oproti crf250l 2kw navíc, ale to ti hned sebere ta váha dospělého endura - a jezdit budeš jen když nefouká, jináč tě bude zpomalovat odpor vzduchu, je to jen na oko , ten výkon by musel být stou váhou kolem 25kw - více ok
Váha , jak prase na porážku , nějakých 158kg.
Ju je tam vyšší o 1,5cm vidlice, jináč úprava vstřikování.
Mrak

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 12:17 | Nahoru | #1999
JeckyllHydova> Zdravím pokud to kupuješ zalamovací páčky jen na oko, tak si kup třebas růžové , ale už to tu psal kolega kup bástry + výztuha, barva podle tebe a páčky + ruce máš chráněné a na oko je to hezčí
Cenově ti to vyjde na stejno.
Je jedno jestli jezdíš 250, nebo 800, stejně ti to jednou spadne, jako každému z nás (gravitace)
Abych jen nebyl za bručouna, tak http://www.doplnkyn...movaci-rutan-cr.html - napiš mu na co to chceš, ozve se rychle.
Mrak

Naposledy editováno 17.12.2016 12:37:03

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 14:02 | Nahoru | #2000
Tak jakou motorku bych měl vybrat když chci neco ve stilu Yamaha WR 250 R nová se už nedela a starší se nedá sehnat. Tak už zbejvá jedině honda. Nebo o něčem ve stilu Wr R víte?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 14:22 | Nahoru | #2001

tarkus píše: Tak tady jsou další informace o nove crf 250 rally http://www.hondamch...50rally-novinka-2017
Celkem zarazilo že maji napsanej výkon 12,2kw když všade písou přez 18kw.
A maji už zveřejněnou cenu.



Cena je hodně přestřelená Jinak ten 250cc obsah, je to určený hlavně na asijský a jihoamerický trhy a dostalo se to do nabídky i do Evropy. Možná během příštích let vyjedou s větším obsahem. Ideál by byl na tenhle typ endura aspoň 400 až 500cc jednoválec a 40 koní..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 14:28 | Nahoru | #2002
tarkus> Privezt z venku novou kde se normalne prodavaji a nebo jetou.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 14:29 | Nahoru | #2003

tarkus píše: Tak jakou motorku bych měl vybrat když chci neco ve stilu Yamaha WR 250 R nová se už nedela a starší se nedá sehnat. Tak už zbejvá jedině honda. Nebo o něčem ve stilu Wr R víte?



WRka se daj sehnat na německejch bazarech. Jinak asi přímou konkurenci mít nebude, CRF i KLX jsou spíš tupější civilní endura. Nebo AJP PR5 a Gas Gas Cami, ty jsou výkonově zhruba jako CRF ale váhově ještě o dost níž než WR, takže pokud chceš jezdit hlavně terén, tk to bude asi nej volba.. Pokud by to mělo být lítání po okreskách a sem tam skočit do lesa, tk tam na tom bude zase líp japonská trojka.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 14:32 | Nahoru | #2004
Borci, byla tu řeč o záslepce PAIR systému na hlavě válce CRFka, tam to většina místních řeší záslepkou vyřízlou s plechu. Jak ale řešíte druhou záslepku(důležitější) na airboxu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 14:56 | Nahoru | #2005

mrakoplaš80 píše: Tak výkon CRF 250 rally 18,2 kW motor dosahuje při 8 500 ot./min., přičemž nejvyšší hodnota točivého momentu činí 22,6 Nm při 6 750 ot./min.
Oproti crf250l 2kw navíc, ale to ti hned sebere ta váha dospělého endura - a jezdit budeš jen když nefouká, jináč tě bude zpomalovat odpor vzduchu, je to jen na oko , ten výkon by musel být stou váhou kolem 25kw - více ok
Váha , jak prase na porážku , nějakých 158kg.
Ju je tam vyšší o 1,5cm vidlice, jináč úprava vstřikování.
Mrak



Pocitově to prý má vyšší výkon než standardní CRF250l do roku 2016. A prý působí i větším dojmem. Pří větru by to asi mělo byt lepši než na 250l. Plexi je prý účinnější než u 2014 CB500X. Váhu dospělého endura to pořád ještě nemá. Tenerka xt660z má 208kg ,co je o 50 víc. Co je docela znát někde mimo silnice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 14:57 | Nahoru | #2006
SuperSic58> Nevim spravnou velikost ale jen pro predstavu.
http://www.ebay.com/...c:g:DGcAAOSwrklVMbnP
Nejake doma mam tak kdyz by nekdo z okoli potreboval muzu pomoct.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 16:33 | Nahoru | #2007
Tak ja tu motorku chci na to abych se svezl občas v terénu po lese ale aby se na ni nechalo třeba udělat i nějakej ten výlet +- 100-200km. A to mi wr přijde asi nejlepší AJP je spiš jen do terénu. A ta nová hondy by to mohla taky zvládat 40% teren 60% silnice. A ostrou verzi zase nechci kvuli servisním intervalům. Jezdil jsem na wr R a výkon mi přišel dostačující. Pak jsem jezdil na suzuki RM - Z 450 a takovej výkon bych v terénu určitě neviužil. Když člověk veme za plyn tak to furt hrabe :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 17:46 | Nahoru | #2008
Kome> Tak asi jinak, pokud to má kapotáž , tak to asi větší aj v realitě bude
Jen ohledně Kw - 2 koníky prostě tu váhu 160kg - moc nezvládnou jo na cestování ok, na kravení to už nebude. Plexi má svou funkci to nepopřu, ale odpor narůstá.
Psát , nebo tě citovat ohledně váhy ani moc nechcu Váhu dospělého endura to pořád ještě nemá. Tenerka xt660z má 208kg ,co je o 50 víc.
Zkus se podívat na 250/kw/ váha - promne je ta rovnice jasná. Mluvím o váze 250 obsah - 160kg a 18kw.
Pokud se s tím nehodláš rachtat po lese, tak to na to prdění stačí - na dlouhé cesty bych to nechtěl, jináč je krásná, cena taky
Tou váhou ti klesá ovladatelnost, hravost motorky.
Mrak

Naposledy editováno 17.12.2016 18:20:47

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 18:18 | Nahoru | #2009
tarkus> Ona to zvládne, záleží co s tím opravdu chceš dělat, radši bych koupil z dovozu wr 250r, kapotáž seženeš a ještě ušetříš, koníky na víc budou
Nebo šel vejš, za tu cenu nové pořídíš?
Mrak















Naposledy editováno 17.12.2016 18:32:09

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2016 v 19:36 | Nahoru | #2010
raději nic, to by hase byla diskuze

Naposledy editováno 17.12.2016 20:36:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist