zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Viz posledni veta sedi na me, proto ladeny vyfuk radeji prenecham.
To co popisujeje tak bude znit Arrow bez vlozky, ale s Db killerem je rozumny kompromis pro lidi co jim nevadi ze pri zatazeni za heft je o nich o neco vic nez serie slyset a bez ztraty homologace.
Napr. FMF vyfuk nema v zakladu db killer?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak pokud byste někdo měl SKLOPNÉ páčky co tam sedí dejte vědět. Ale i tak díky za snahu.
TangoBravo píše: Palomoto> No pro mě je ten zvuk naprosto super a nic bych neměnil ALE!!! Žijeme ve státě kde je těžká buzerace za všechno a dokážu si představit že by mě klidně za takový výfuk mohli zavřít na doživotí a zkonfiskovat veškerý majetek. Vím jak vypadá originální tlumící vložka od FMF ale velmi rád si nechám poradit z tvých poznatků a vlastní zkušenosti. Takže tě o ně poprosím
Byl bych v klidu, jezdim s laďákama v provozu už asi 15 let a nikdy sem s tim neměl problém. Třeba muj poslední kousek, titanovej Mivv na dvouválci MT-07, rachot jak při náletu na Drážďany a bez konfliktu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A byl nejaky znatelny rozdil po namontovani?
Jinak FMF Q4 nejakou mensi tlumivku ma ale ten muj Powercore 4 nema nic.
Naposledy editováno 10.12.2016 11:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kome píše: JeckyllHydova> ale ty páky jsou sklopné. Vyklápějí se směrem ven. Jako většina
No právě, to je takový směr na nic. Chtěla jsem opravdu zalamovací. Velmi se mi osvědčily na Tigerovi. Hledám něco takového. jen na hondu ne na bmw.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jak to budeš dělat na STK?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
To co bylo dřív už teď není, fotí si to, takže podle mě samolepka nepomůže, protože na fotce bude výfuk vidět. Technik STK se dnes už bojí.
Zastaví moto, fízlové budou výfuk chtít řešit řešit, pak jsou schopni si vytáhnout fotky z STK a proto jsou technici opatrní. Schválně jsem se u nás ptal.
Naposledy editováno 15.12.2016 14:27:11
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Celkem zarazilo že maji napsanej výkon 12,2kw když všade písou přez 18kw.
A maji už zveřejněnou cenu.
Naposledy editováno 16.12.2016 22:01:08
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Oproti crf250l 2kw navíc, ale to ti hned sebere ta váha dospělého endura - a jezdit budeš jen když nefouká, jináč tě bude zpomalovat odpor vzduchu, je to jen na oko , ten výkon by musel být stou váhou kolem 25kw - více ok
Váha , jak prase na porážku , nějakých 158kg.
Ju je tam vyšší o 1,5cm vidlice, jináč úprava vstřikování.
Mrak
Cenově ti to vyjde na stejno.
Je jedno jestli jezdíš 250, nebo 800, stejně ti to jednou spadne, jako každému z nás (gravitace)
Abych jen nebyl za bručouna, tak http://www.doplnkyn...movaci-rutan-cr.html - napiš mu na co to chceš, ozve se rychle.
Mrak
Naposledy editováno 17.12.2016 12:37:03
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
tarkus píše: Tak tady jsou další informace o nove crf 250 rally http://www.hondamch...50rally-novinka-2017
Celkem zarazilo že maji napsanej výkon 12,2kw když všade písou přez 18kw.
A maji už zveřejněnou cenu.
Cena je hodně přestřelená Jinak ten 250cc obsah, je to určený hlavně na asijský a jihoamerický trhy a dostalo se to do nabídky i do Evropy. Možná během příštích let vyjedou s větším obsahem. Ideál by byl na tenhle typ endura aspoň 400 až 500cc jednoválec a 40 koní..
tarkus píše: Tak jakou motorku bych měl vybrat když chci neco ve stilu Yamaha WR 250 R nová se už nedela a starší se nedá sehnat. Tak už zbejvá jedině honda. Nebo o něčem ve stilu Wr R víte?
WRka se daj sehnat na německejch bazarech. Jinak asi přímou konkurenci mít nebude, CRF i KLX jsou spíš tupější civilní endura. Nebo AJP PR5 a Gas Gas Cami, ty jsou výkonově zhruba jako CRF ale váhově ještě o dost níž než WR, takže pokud chceš jezdit hlavně terén, tk to bude asi nej volba.. Pokud by to mělo být lítání po okreskách a sem tam skočit do lesa, tk tam na tom bude zase líp japonská trojka.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mrakoplaš80 píše: Tak výkon CRF 250 rally 18,2 kW motor dosahuje při 8 500 ot./min., přičemž nejvyšší hodnota točivého momentu činí 22,6 Nm při 6 750 ot./min.
Oproti crf250l 2kw navíc, ale to ti hned sebere ta váha dospělého endura - a jezdit budeš jen když nefouká, jináč tě bude zpomalovat odpor vzduchu, je to jen na oko , ten výkon by musel být stou váhou kolem 25kw - více ok
Váha , jak prase na porážku , nějakých 158kg.
Ju je tam vyšší o 1,5cm vidlice, jináč úprava vstřikování.
Mrak
Pocitově to prý má vyšší výkon než standardní CRF250l do roku 2016. A prý působí i větším dojmem. Pří větru by to asi mělo byt lepši než na 250l. Plexi je prý účinnější než u 2014 CB500X. Váhu dospělého endura to pořád ještě nemá. Tenerka xt660z má 208kg ,co je o 50 víc. Co je docela znát někde mimo silnice.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
http://www.ebay.com/...c:g:DGcAAOSwrklVMbnP
Nejake doma mam tak kdyz by nekdo z okoli potreboval muzu pomoct.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jen ohledně Kw - 2 koníky prostě tu váhu 160kg - moc nezvládnou jo na cestování ok, na kravení to už nebude. Plexi má svou funkci to nepopřu, ale odpor narůstá.
Psát , nebo tě citovat ohledně váhy ani moc nechcu Váhu dospělého endura to pořád ještě nemá. Tenerka xt660z má 208kg ,co je o 50 víc.
Zkus se podívat na 250/kw/ váha - promne je ta rovnice jasná. Mluvím o váze 250 obsah - 160kg a 18kw.
Pokud se s tím nehodláš rachtat po lese, tak to na to prdění stačí - na dlouhé cesty bych to nechtěl, jináč je krásná, cena taky
Tou váhou ti klesá ovladatelnost, hravost motorky.
Mrak
Naposledy editováno 17.12.2016 18:20:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |