globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.9.2013 v 21:13 | Nahoru | #991

Handguardy mám taky v planu a s výztuhou by problém byt neměl, protože řídítka už mám duraly od Acerbisu. Origo jsem ohl při skluzu na trávě, z čehož částečně obviňuji i gumy. Ty řídítka byly úplné bláto, hrazda se jakoby ponořila ve svaru do těch řídítek.


Jinak najeto 4200km a je pomalu čas na přezouvání, tentokrát zkouším Kendy K270.


Ze starých mám v plánu vyrobit něco použitelného na zimu - šrouby M8čky skrz plášť a uvidíme co je na tom skicrossu :)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.9.2013 v 12:03 | Nahoru | #992
Tak jsem včera namontoval ty bástry, nevypadá to zle (i když jsem chtěl původně červené, ale ty už jsem nesehnal), a to, co jsem od toho chtěl, splňují







Má to jen jednu chybku, jak jsem musel posunout, kvůli uchycení, páčky, tak teď nedomačknu spojku (opírá se mi o přepínač blinkrů), sice vypíná a ještě jsem trochu stahnul vůli na lanku (z 5 cca na 2 mm), ale není to optimal, asi půjdu do jiné spojkové páčky (možná tam dám Zetu, i když ideální by bylo nechat si tu páčku někde udělat na míru - nebo dát jiné bástry )





Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.9.2013 v 19:57 | Nahoru | #993
foto ze včerejšího tripu





Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.9.2013 v 19:59 | Nahoru | #994
A dnes dorazil stojan. A je vysokej necelých 24cm, aby se dal v pohodě zasunout pod CRF a pak zvednout. Jinej v týhle velikosti jsem na netu nenašel.





1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.10.2013 v 12:50 | Nahoru | #995
SuperSic58: na kolik tě vyšel? Právě jsem totiž koukal na výkresy z http://www.countrycross.sk/?clanok=602 a uvažuju, že si ho svařím.

Jinak začíná mi rezivět přední kotouč. Že reziví šrouby v plastech, půl bídy, mám možnost zinkovat par pívo, ale kotouče zinkovat asi těžko...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.10.2013 v 13:03 | Nahoru | #996
rage> Hele kotouče mi reznou i na mojí KTM, to je daný materiálem.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.10.2013 v 22:14 | Nahoru | #997
rage> 950 kč na bikersplanet.cz
Šrouby mi zatim nereznou, chce to po mytí vždycky stříknout nějakym sprayem, třeba silikon nebo nějakym polishem. Teď sem pořídil Bike spray od Muc off, to vytvoří nějakej teflonovej ochranej film. Kotouče mam v pohodě.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.10.2013 v 15:11 | Nahoru | #998
Tie blastriky sú podarene inak ja tankujem na Slovnafte 95 Natural ale chcem skúsiť tu 100 od Shell že čo to robí spotreba na Kawe zatiaľ 3.03 a to jazdím stále.svižne otvárať ju nejdem mne tých 112 km zatiaľ stačí ale kee budem mať RO tak to otvorím zatiaľ 100% spokojnosť! no a for the End : učil som sa jazdiť po zadnom a je to lahsie ako som si myslel

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.10.2013 v 17:09 | Nahoru | #999
dneska ty rozpočtovky nic nevydrží, zlatý jawy,mz ty tolik nerezly (prohnaly se blátem, na zimu nechalo opadat v garáži a v létě se vyjelo)
viz příklad z tipmota, rok 2009, původ čr, prý perfektní stav:

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2013 v 19:06 | Nahoru | #1000
Alltec> Já to po zadním raděj nezkouším, moc mi to nejde a akorát by to dopadlo blbě Já raději pěkně poklopit zatáčku nebo driftíka na dvojku na nějaký šotolině, to je pak paráda Ale takový to divoký ustřelování zadního kola jako na mym dirtbiku tam neni. Motor CRF je takovej silnej kliďas, oproti tý mojí 160ce. Tomu napomáhá i váhovej rozdíl 144kg vs 85kg, to je jinde Na asfaltu pak jasně vládne crf, tam s ní taky hlavně jezdím.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2013 v 19:41 | Nahoru | #1001
Dnes jsem měnil olej. Dal jsem Silkolene comp 4 10w-40 a filtr Hiflo. Na starym filtru nejsou prakticky žádný šupinky, takže motor je už pěkně zajetej. Najeto 2 tis km.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.10.2013 v 22:15 | Nahoru | #1002
Jak jste na tom s lékárničkou? Podařilo se vám ji někam nacpat? Já to vyřešil tak, že jsem vyndal obsah lékárničky a nastrkal(narval) ho do kaslíku jak je nářadí a ještě obinadlo, co zbylo, sem dal pod sedačku. Tam sem nacpal i všechny relevantní žárovky. Dal sem je do toho pouzdra, co v něm byl návod k obsluze pod sedlem, u zadního světla.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2013 v 18:08 | Nahoru | #1003
Novej ojlík a filtr. Já jen aby to tady neusnulo natrvalo





Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2013 v 18:11 | Nahoru | #1004
A tady kaslík s roztroušenou lékárničkou





Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2013 v 15:08 | Nahoru | #1005
Hlavně sem nepište všichni, ať to tu nepřetížíme. Ještě by spadnul server

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2013 v 15:13 | Nahoru | #1006
Třeba ti jen nechceme kazit ten krásnej monolog

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2013 v 19:53 | Nahoru | #1007
[quote=SuperSic58]Novej ojlík a filtr. Já jen aby to tady neusnulo natrvalo
...Honda doporučuje 10W-30, na ADV si zrovna nedávno liboval jeden majitel, ze to líp jede, měnil z 10W-50...opravdu je možnost poznat rozdíl u slabšiho stroje?
Edit: odkaz
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=823409&highlight=250L&page=424 od #6360 dále

Naposledy editováno 08.10.2013 20:08:45

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2013 v 21:09 | Nahoru | #1008
Skalik> Klidně kažte Hlavně ale aby se nezkazilo počasí

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2013 v 22:05 | Nahoru | #1009
10w-30 značí, že je při provozní teplotě méně viskóznější, než 10w-40. 10w-50 bude zas více viskóznější, tudíž snese větší teploty. S 10w-30 bych byl trochu nejistej hlavně v pařákách kolem 40 st. Je tedy možný, že s 10w-30 bude motor překonávat menší tření, ale otázka je, co na to pevnost olejového filmu, potažmo životnost motoru. To by bylo na sáhodlouhou debatu, bez jistého výsledku. Ale i u autorizovaného prodejce lejou 10w-40, který je ideální a i všeobecně doporučovanej pro naše klimatické podmínky.

Naposledy editováno 08.10.2013 22:06:56

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.10.2013 v 15:17 | Nahoru | #1010
Kdyby měl něko zájem tak prodávám zde na motorkářích svoje WR 250R. Levněji ho nikde neseženete

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.10.2013 v 15:25 | Nahoru | #1011
Motors> Pěkná cena, jestli je stav v pohodě tak zajímavá nabídka. Trochu si mě teda nasral, protože teď prostě ne další motorku ne a ne a ne Ať se prodá

http://www.motorkari...-wr-250r-566956.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.10.2013 v 15:55 | Nahoru | #1012
Skalik>

Motoricky, podvozkově naprosto v pořádku. Jen má oděrky od ježdění v terénu.
Zatím se nikdo normální neozval. Motorku chci prodat a ne vystavovat. Proto taková cena.

Naposledy editováno 09.10.2013 15:56:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.10.2013 v 20:12 | Nahoru | #1013
Motors> Kolik ti baští na sto? Myslim, že ji prodáš rychle, wr je hodně žádaná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.10.2013 v 23:04 | Nahoru | #1014
SuperSic58>
Spotřebu jsem nikdy extra neřešil bo v terénu je to různy. Po silnici to baštilo do 4 litrů a v terénu 4-5 což bylo nejmíň z party co jezdím. Já nabral po 60km 3litry a kluci 5 litrů.
Snad to prodám rychle. Už bych rád ostrou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2013 v 18:44 | Nahoru | #1015
Motors> Já už myslel, že napíšeš, že jezdíš za 2,5l jako Dovi A jakou chceš dát potom? WR 450F?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2013 v 19:54 | Nahoru | #1016

SuperSic58 píše: Motors> Já už myslel, že napíšeš, že jezdíš za 2,5l jako Dovi A jakou chceš dát potom? WR 450F?


Čekal jsem, že po silnici tak ty 4 až 4.5, a v terénu, když na to přijde, klidně i 6 až 7, protože v inzerátu Motors píše, že jde do ostré...

Jinak ale pod 3 litry se s WR250R/X samozřejmě dá docela snadno po silnici jezdit - když se u toho trochu myslí i na spotřebu a z těch jejích 30 koníků se převážně využívá tak zhruba polovina nebo i jen třetina.
Ale když naopak jezdec svoji WR250R/X dává pryč, protože potřebuje ještě o dost výkonnější mašinu, tak je logický, že už té stávající musí trochu zatápět, a na spotřebě se to projeví.

Naposledy editováno 10.10.2013 19:57:24

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2013 v 22:41 | Nahoru | #1017
Dovi>A ty tu X ještě máš, nebo už šla do světa?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2013 v 08:47 | Nahoru | #1018
Dovi>

Sám jsem byl překvapen že to v terénu tolik nežere. Ale on je terén a terén
Do ostré jdu hlavně z důvodu že bude mít minimálně o 20Kg méně. Jak musím motorku zvedat a manipulovat s ní někde v krkolomném výjezdu, tak se strašně rychle vyštavím bo nejsme žádnej silák. Výkonově mi celkem dostačuje a nechtěné vrknutí plynem mě nestrestá shozením na zem. Prakticky se na WR250R dá odjet to co na ostré, ale člověk se víc nadře, když pak musí řešit nějakou vzniklou situaci.
Všichni mají ostré tak nechci zůstat pozadu. Půjdu asi do WR 250F či EXC 250F případně TE250 či TE300.
Když neprodám, tak u mě ještě sezónu vydrží a pude příští rok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2013 v 11:53 | Nahoru | #1019
 

SuperSic58 píše: Dovi>A ty tu X ještě máš, nebo už šla do světa?


Mám a nechávám si ji - je to výborný "komplementární" doplněk k čopru (takový jeho protipól), takže nějak to s tím zimním uskladněním vymyslím.



Motors píše: Dovi>
Sám jsem byl překvapen, že to v terénu tolik nežere. Ale on je terén a terén


Jasně, proto píšu "když na to přijde" - něco jinýho je suchá nerozježděná polňačka rovná jak mlat a něco úplně jinýho je pohybovat se v náročném a navíc třeba ještě mokrém terénu, se vším tím vzájemným čekání na partu lidí na ostrých mašinách, těžké výjezdy, bahno, brodění atd. To pak benzínu v nádrži ubývá, i když kilometry moc nenaskakují.



Motors píše: Dovi>
Do ostré jdu hlavně z důvodu, že bude mít minimálně o 20Kg méně. Jak musím motorku zvedat a manipulovat s ní někde v krkolomném výjezdu, tak se strašně rychle vyštavím, bo nejsem žádnej silák. Výkonově mi celkem dostačuje a nechtěné vrknutí plynem mě neztrestá shozením na zem. Prakticky se na WR250R dá odjet to co na ostré, ale člověk se víc nadře, když pak musí řešit nějakou vzniklou situaci. Všichni mají ostré tak nechci zůstat pozadu.


OK, to je asi rozumný přístup a odpovídající reakce na vývoj.
Tak ať Ti to dobře dopadne a posuneš se dál!
 

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2013 v 17:08 | Nahoru | #1020
Dovi> To je dobře, že sis ji nechal. Pak bys toho litoval. Je to super máša
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist