globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2024 v 21:23 | Nahoru | #8131
Pedl>...to je prostoupene celym timhle vlaknem... hledani svateho gralu, lehka jednoducha motorka, bez vibraci co s ni jde i cestovat po dalnici a v terenu zvladne to co ostra, navic z ni musi dosahnout i lidi co maji 160cm ... pak by bylo fajn aby mela velky vykon jako ostra, ale servis jako honda NC... proste se tu vesmes honite za necim co ani neni technicky mozne

...ale treba DRZ400 s jednim kvaltem navic uz bude to ono ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2024 v 21:48 | Nahoru | #8132
assassin> Svatý grál by se z toho stal, kdyby ubrali dva takty a přidali jeden válec Počkat ...


Ale chtělo by to přidat dva kvalty a ubrat vzadu jedno péro Počkat ...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2024 v 21:49 | Nahoru | #8133
assassin> Jo ale bojím se, že ten svatý grál už hledá čímdál méně lidí. Velká většina lidí je spokojená na silničnější strojích (cendurech). Třeba Suzuki vyrobí nějaký V-Strom 400 DDEE a na DRZ se úplně zapomene.

Naposledy editováno 10.02.2024 21:50:06

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2024 v 21:53 | Nahoru | #8134
Kohlstein> ta zraje jak vino az me chytne nostalgie jako jawablazny tak si ji koupim ....

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2024 v 21:57 | Nahoru | #8135
Pedl> z myho pohledu je tam spousta iracionalnich pozadavku a vetsina zjisti, ze treba staci mit vetsi garaz aby se tam vesly dve motorky misto jedne, nebo vydelat vic penez... nebo se naucit jezdit... a pak uz vlastne tu motorku se spoustou protichudnych vlastnosti ani nepotrebuji a koupi co ja vim... 690ku?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 07:58 | Nahoru | #8136

assassin píše: JiriBN> na offroad motorce? tam je 5kvaltu standard ne?


U cross motorek jo, u endur už cca 10 let ne ( krom Yamahy)
To Pedl, takže podle tebe je celá řada Ktm Exc záležitost motorek na dálnici

Ps: není lepší než plácat nesmysly si něco nejdriv zjistit

Naposledy editováno 11.02.2024 08:00:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 09:50 | Nahoru | #8137

assassin píše: Pedl>...to je prostoupene celym timhle vlaknem... hledani svateho gralu, lehka jednoducha motorka, bez vibraci co s ni jde i cestovat po dalnici a v terenu zvladne to co ostra, navic z ni musi dosahnout i lidi co maji 160cm ... pak by bylo fajn aby mela velky vykon jako ostra, ale servis jako honda NC... proste se tu vesmes honite za necim co ani neni technicky mozne

...ale treba DRZ400 s jednim kvaltem navic uz bude to ono ....



Já bych ještě poprosil, aby to uvezlo pohodlne dva lidi v plné polní..
To je ten vývoj, kterým by jsi se měl zabývat..a ne se flákat někde v pragovce
Jinak, dle instrukcí, se připomínám o ten CanBus na trenerce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 10:03 | Nahoru | #8138
Wenca24> dobre delas, zapomnel jsem na to jako na smrt.

JiriBN: a jo, tak jsem mel na enduru asi taky 6rychlosti… muzou treba pridat tu pomalou jednicku co se na ni skoro nejezdi.

Naposledy editováno 11.02.2024 10:03:55

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 10:57 | Nahoru | #8139
assassin> mě je to jasný... diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 11:30 | Nahoru | #8140
assassin> Pokud jsi na Drz jel a počet rychlostí a jejich odstupnovani ( i vzhledem k té, tebou, doporučované krátké 1) beru, pokud ne tak se svez a pak piš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 11:39 | Nahoru | #8141
JiriBN> jel jsem na tom a prislo mi to dost zdechle, nejakej dalsi kvalt co by mel teoreticky utahnout rychlejsi treba dalnicni cestovani by to podle me uz ani neutahlo.

Mel jsem chvili na supermoto predelanou TE410(bez E) ktera jela o dost vic nez porovnavana DRZ kterou jsem si chtel v te dobe poridit a kdyz jsem na TE dal prevody tak aby to jelo ve 130 v nejakejch rozumnejch otackach, tak uz to neutahlo... musel jsem jet stejne o kvalt niz a tocit.... takze jsem dal zase kratsi prevod a smiril se s tim, ze se s tim 130kou na delsi trase jet neda...

ale jak jsem psal vyse, mam na tuhle problematiku jinej nazor a nehledam stroj jako vy - me vyhovuje ostra a servis mi neprijde tak tragickej abych kvuli tomu delal ustupky...

Naposledy editováno 11.02.2024 11:40:31

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 11:53 | Nahoru | #8142
assassin>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 12:52 | Nahoru | #8143

JiriBN píše:
To Pedl, takže podle tebe je celá řada Ktm Exc záležitost motorek na dálnici
Ps: není lepší než plácat nesmysly si něco nejdriv zjistit


Ty dneska perlíš, že jsi úplná perla. A úplně nejlepší je poučovat majitele DRZ, že by si měl o svojí motorce po pěti letech ježdění něco zjistit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 14:43 | Nahoru | #8144
Kohlstein> Nj , nekomu ani 5 let nestačí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 14:53 | Nahoru | #8145
JiriBN> Nechceš se mu radši omluvit za ty hemzy o EXC a dálnici, které jsi dal nějakou svojí dedukcí dohromady a pak mu je připsal?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 14:58 | Nahoru | #8146
Kohlstein> se mu to asi popletlo a bylo to mireno na me... ale ja opravdu na EXC 1 a 6 moc nepouzil ... ale zas znam jednoho co na TE350 ujel docela slusnej kus na top speedu po dalnici ... az do zastaveni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 16:24 | Nahoru | #8147
Kohlstein> vím, že jsi chytrý kluk a tak jsem zvědavý zda ti ty souvislosti dojdou nebo zvítězí tvá potřeba vysirat...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 16:42 | Nahoru | #8148
JiriBN> Jestli ti to v hlavě chodí na přeskáčku, tak jsem bez šance hledat v tvých pochodech souvislosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 16:43 | Nahoru | #8149

assassin píše: Pedl>...to je prostoupene celym timhle vlaknem... hledani svateho gralu, lehka jednoducha motorka, bez vibraci co s ni jde i cestovat po dalnici a v terenu zvladne to co ostra, navic z ni musi dosahnout i lidi co maji 160cm ... pak by bylo fajn aby mela velky vykon jako ostra, ale servis jako honda NC... proste se tu vesmes honite za necim co ani neni technicky mozne


Nelze se divit lidem, že chtějí ideální stroj, ačkoliv je (zatím) nemožné ho vyrobit.
Lehký a snadno ovladatelný jako CRF300L, se silným pružným a hladce běžícím motorem jako má Tenere 700, podvozkem z Tuaregu 660, pohodlné sedlo a posaz z velkého BMW, spolehlivost Japonců z přelomu tisíciletí a dostupnost dílů Hondy.

Někteří preferují ovladatelnost mimo asfalt, tak sáhnou po něčem jako CRF300L na úkor cestovních vlastností, někteří kladou větší důraz na cestovní komfort, tak zvolí některé dvouválcové ADV na úkor ovladatelnosti mimo asfalt. Někteří mají motorky obou kategorií.

Ostré enduro nezapadá do cílové skupiny, to je dobré jen pro lidi, co si ho vozí na místo na přívěsu nebo bydlí v oblasti, kde se dá dobře a bez problémů jezdit hned za domem.
KTM690 není kompromis uprostřed. Je spíš pro ty, co potřebují v enduru silnější motor a výraz "cestovní komfort" nemají ani ve slovníku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 16:51 | Nahoru | #8150
Deadman> i kdyby existovalo technicke reseni pro ten stroj tak temer jiste neexistuje pro pneumatiky - takze ti lehka motorka jako 300l v terenu nepomuze, pokud bude mit silnicni pneu a vykonnej a uspornej motor ti je k nicemu na dalnici kdyz mas obute drapaky…

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 18:18 | Nahoru | #8151
assassin> To já nerozporuji, přesto je přirozené, že lidi takovou ideální motorku chtějí. U gum je neřešitelné při současných materiálech.
Ostatně mě vyhovuje CRF300L, protože ani na cestování silnější motor nepotřebuji. Kvůli gumám jedu max 90 i na dálnici, když už tam musím, přestože motor by dlouhodobě zvládl 120. Když jsem jezdil na silničních motorkách, cestovní rychlost mimo dálnice jsem měl stejně jen max kilo.
Zato cestovní komfort je s origo sedlem bída. Ale to se dá řešit za přijatelnou cenu.

Edit: Pokud máš obuté cestovní gumy, jako E09 nebo TKC80, pořád se v terénu lépe ovládá lehká motorka než těžká.

Naposledy editováno 11.02.2024 18:22:58

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 19:13 | Nahoru | #8152
Na vymetání polňaček a malých silnic je crf 300l Po úpravě podvozku dobrá. Na široký silnice je to slabý ,nějakých 5 až 10 k navíc by neškodilo. Nedělají asiati nějaký kit Na zvýšení výkonu? Bude mi končit záruka, tak bych něco zkusil..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 19:20 | Nahoru | #8153
JAVR> Před půl rokem se to řešilo, tak hledej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2024 v 19:46 | Nahoru | #8154

JAVR píše: Na vymetání polňaček a malých silnic je crf 300l Po úpravě podvozku dobrá. Na široký silnice je to slabý ,nějakých 5 až 10 k navíc by neškodilo. Nedělají asiati nějaký kit Na zvýšení výkonu? Bude mi končit záruka, tak bych něco zkusil..


Ve zkratce:
1. Vačky + sání z CBR300 a otevřený výfuk + palivová mapa. Mnohem větší výkon nad 6000, trochu slabší nízké otáčky.
2. Převrtávka o 2mm na 301ccm, ve spojení s ad.1 větší síla všude. Jde to koupit i jako kit. Existují na to naladěné mapy.

Asiati měli i úpravu na asi 350ccm - o 6mm větší vložka nalisovaná do převrtaného válce. O spolehlivosti a vlastnostech jsem se ale nikde nedočetl.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2024 v 17:10 | Nahoru | #8155

Deadman píše: Ve zkratce:
1. Vačky + sání z CBR300 a otevřený výfuk + palivová mapa. Mnohem větší výkon nad 6000, trochu slabší nízké otáčky.
2. Převrtávka o 2mm na 301ccm, ve spojení s ad.1 větší síla všude. Jde to koupit i jako kit. Existují na to naladěné mapy.

Asiati měli i úpravu na asi 350ccm - o 6mm větší vložka nalisovaná do převrtaného válce. O spolehlivosti a vlastnostech jsem se ale nikde nedočetl.


Dík. Trochu jsem to prostudoval a kašlu na to. Že to neřve beru jako velkou výhodu -Můžu pak jezdit v podstatě všude.asi stejně přijde časem něco lepšího od Hondy nebo od suzuki ta 400ka. Tak to pak vyměním celý.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.2.2024 v 02:12 | Nahoru | #8156
Viděl bych to taky tak. Pokud budu mít dojem, že na moje ježdění CRF250 nestačí, pořídím něco jinýho ( 250 dvoutakt?). Ale vzhledem k tomu, že prokazatelně nemládnu, tak asi budu rád, když budu stačit v terénu na tohle motokolo... Minulej tejden sem se byl vybahnit i s děckama, a díky tomu, že nemají žádnej pud sebezáchovy, tak mi na některejch místech otřesně ujíždeli. Aspoň že po vyjížďce umyli motorku i mě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.2.2024 v 18:07 | Nahoru | #8157

JiriBN píše: To Pedl, takže podle tebe je celá řada Ktm Exc záležitost motorek na dálnici


Tak co se týká šesti rychlostí u ostrých endur, tak se nechám poučit, proč tam je ta šestka, jestli s tím frčíte 150 v terénu, nebo to má tak krátké převody.
Ale teď tu mám na mysli jen tupé endura, silničnější stroje a cestování.

assassin> Je asi fakt, že udělat dokonalý univerzál je problém. Nebo by ta malá motorka musela mít drahé komponenty, hromadu elektroniky jak velké GS, ať si člověk vybere ať se to chová zrovna přesně jak potřebuješ.

Co se týká výkonu čtyřstovek, je zajímavé že KTM 390 Adv frčí celkem pěkně na šestku, kolem 170 tachometrových a přitom má i nějaká kila navíc. Tak je to asi jen věc naladění a převodů, šestka se podle mě hodí.

Na druhou stranu, když si na DRZ přidělám plexi před sebe, udělám pohodlnější sedlo, tak furt to není tak pohodlné jako velké cendura, asi ta stabilita tam chybí (ikdyž třeba ta drahá elektronika by to vyřešila).

KTM690 mi přijde osobně už trochu těžší, nemotornější oproti DRZ, ale třeba je to tím, že jsem malý. Ale je možné, že ta nebo HQ 701 je ten ideál pro někoho.

Pneumatiky možná nejsou největší problém, pár tisíc km některé vydrží, ale přece jen když člověk jede daleko, tak tu motorku dost naloží hromadou věcí, takže pak je v cílovém místě použitelná jen na pohodovou jízdu. Ty lehké motorky nejsou rády naložené. Bylo by potřeba si to odlehčit třeba u hotelu a pak otázka jestli mělo vůbec smysl přijet tam na lehké motorce místo toho ji mít na vleku.
Asi je to trochu hledání nečeho nereálného, já už to radši víc rozebírat nebudu, přece jen jsem skončil u dvou motorek

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.2.2024 v 21:18 | Nahoru | #8158

Pedl píše: Tak co se týká šesti rychlostí u ostrých endur, tak se nechám poučit, proč tam je ta šestka, jestli s tím frčíte 150 v terénu, nebo to má tak krátké převody.
Ale teď tu mám na mysli jen tupé endura, silničnější stroje a cestování.


Rozdíly a z toho plynoucí výhody mezi 5. a 6. rychlostní převodovkou si snad dohledáš sám, pokud ti nejsou jasný...

Abych to nějak uzavřel: má původní poznámka o chybějící 6. se týkala možného nového DR-Z a teď si dovolím citovat tebe z tvého popisu tvé DR-Z zde na webu "Negativa:
- chybí šestka. Bohužel 5tka už při 100kmh točí asi 5 tisíc otáček a je jasné, že bude spotřeba i opotřebení motoru vyšší při dlouhodobém ježdění takovou rychlostí."

A teď citace tvého příspěvku, který celý tehhle spam flame spustil: "Asi chce, aby to bylo použitelné i na dálnice, pro větší cestování. Na chybějící 6ku už si stěžovalo nemálo lidí (Američanů), nicméně podle mě na normální silnice těch 5 stačí fajn."
Tak nevím chybí ti 6. na lítání po dálnicích nebo jsi američan?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 00:05 | Nahoru | #8159

JiriBN píše: Rozdíly a z toho plynoucí výhody mezi 5. a 6. rychlostní převodovkou si snad dohledáš sám, pokud ti nejsou jasný...

Abych to nějak uzavřel: má původní poznámka o chybějící 6. se týkala možného nového DR-Z a teď si dovolím citovat tebe z tvého popisu tvé DR-Z zde na webu "Negativa:
- chybí šestka. Bohužel 5tka už při 100kmh točí asi 5 tisíc otáček a je jasné, že bude spotřeba i opotřebení motoru vyšší při dlouhodobém ježdění takovou rychlostí."

A teď citace tvého příspěvku, který celý tehhle spam flame spustil: "Asi chce, aby to bylo použitelné i na dálnice, pro větší cestování. Na chybějící 6ku už si stěžovalo nemálo lidí (Američanů), nicméně podle mě na normální silnice těch 5 stačí fajn."
Tak nevím chybí ti 6. na lítání po dálnicích nebo jsi američan?



(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 07:53 | Nahoru | #8160
JiriBN> Jo chybí mi ta 6 na lítání po dálnicích, nebo když bych chtěl jet poněkud rychleji po silnicích první třídy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist