bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2023 v 19:24 | Nahoru | #7861
Hodně podobný

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2023 v 12:14 | Nahoru | #7862

bledemon píše: JiriBN> poláci si s nařízením o abs nic nedělají a prodávají teď za 60tkč dvoumístné CRS250:

Zaujímavé.

bledemon píše: jo a offtopic o povinném ručení co dneska schválili: vypadá to, že pozměňovacím návrhem vrátili slovo Příčinou (takže nehoda se špatným rozměrem pneu nemusí znamenat vracení plnění)

To by bola dobrá zpráva.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2023 v 12:15 | Nahoru | #7863
assassin> To je otázka, či to nebude rovnaká kvalita ako ten benzínový...

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2023 v 16:44 | Nahoru | #7864
Názor na SWM RS 300 R?

Četl jsem jednu recenzi. Asi už zbytečně drahé pro hoby projížďky přes pole, louky, lesy...?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2023 v 19:49 | Nahoru | #7865
LuckyGhost> lepší jak AJP a kdyz je něco horší než AJP, tak nebrat

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2023 v 20:32 | Nahoru | #7866
LuckyGhost> Ja mám len samé dobré referencie. Je to teda o niečo ťažšie než ostré, ale kamoš odjazdil pár endurošprintov na 500-ke, takže to ide.

Ani spoľahlivosť nie je zlá.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2023 v 20:54 | Nahoru | #7867
LuckyGhost> kamarad ma 2 kusy uz asi 3 roky - jednu svoji a druhou pujcuje kolegovi. Pokud vim, tak krom toho co sami rozbili se nepokazilo nic.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2023 v 21:50 | Nahoru | #7868
Oproti munulýmu tejdnu napadlo cca 15-20cm prašanu a to mokrý pod ním zmrzlo a najednou je i dětskej výjezd heroickej výkon.. Trakce skoro nulová, obě kola si jely kam chtěly, ale driftovat šlo pěkně. Lepší tréning rovnováhy jsem nepoznal. Lepší než snowboard.
Byl jsem dneska fakt jedinej magor? Dejte taky fotky né, ať tady neexhibuju sám



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2023 v 09:17 | Nahoru | #7869
EnduroOnRoad> Ježdění ve sněhu vynechávám. Nikdy totiž nevíš, co je pod sněhem, a led, kámen nebo rigol ti pak mohou zbytek života tady na Zemi hodně znepříjemnit nebo zkrátit.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2023 v 10:31 | Nahoru | #7870
Krautkopf> njn, to máš bohužel pravdu, já si toho jsem velmi dobře vědom, takže jsem jezdil tam, kde to znám jak svý boty a vim, jak to tam vypadalo před tejdnem a samozřejmě v plný polní (chrániče). Spolu s minulym tejdnem je to moje vůbec první kravení na sněhu, tak se toho nemůžu nabažit. Enduro si nedokážu odříct ani v tomhle počasí. Asi kompulze nebo závislost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2023 v 11:46 | Nahoru | #7871
EnduroOnRoad> Fotky nemám, ale výživné to bolo. Tie Tvoje sú pekné, neviem, prečo sa mi nechcelo fotiť. Asi preto, že som nevyšiel ani jeden poriadny výjazd, zle sa rozbieha, lebo sa človek dole môže šmyknúť, to ho rozhodí a stratí rýchlosť - a tú je do výjazdu treba.
Aspoň som sa precvičil otáčanie na svahu a vyskúšal zjazd zadkom dopredu cez spojku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2023 v 12:27 | Nahoru | #7872
Metric> proč se ti nechtělo fotit? to je celkem jasný - prostě se ti nechtělo slejzat z moto do těch bílejch sraček a zmrzlejma rukama cokoliv řešit
Taky jsem se musel dost nutit tu kameru vůbec vytáhnout a někam jí přidělat. Ale je to dobrá zpětná vazba z každýho tréningu, kde jasně vidím příp. chyby v technice jízdy i jak se chová motorka. A když už se něco povede zajet pěkně, jsou ty obrázky pěkná vzpomínka na super zážitky. No a třeba to taky někoho kdo trochu váhá namotivuje k zimnímu pojezdu. Je to sice jak bylo napsáno trochu o hubu, ale megazábavný a perfektní tréning dynamický rovnováhy.
Když jsem se rozjel od auta, chtěl jsem se okamžitě vrátit, jak sviňsky to klouzalo.
Ale vytrval jsem, hlava se nakonec přepla do režimu snowboard a vydržel jsem kravit skoro 3 hodiny a to jen kvůli docházející baterce..
O výjezdech ani rychlostech to fakt nebylo, byl slušnej výkon udržet se v sedle i v mírným svahu při 30kmh. V tý soutěsce před nejprudší pasáží (první foto) jsem se taky poprvé raději zbaběle otočil, protože když bych jí nevyjel nazpátek, nebylo by se kudy jinudy vrátit.. (nakonec jsem jí ale stejně risknul, adrenalin jak svině, ale klaplo to)

Naposledy editováno 04.12.2023 12:27:52

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2023 v 13:35 | Nahoru | #7873

EnduroOnRoad píše: Metric> proč se ti nechtělo fotit? to je celkem jasný - prostě se ti nechtělo slejzat z moto do těch bílejch sraček a zmrzlejma rukama cokoliv řešit

To je tiež pravda, už som mal dosť len z toho, ako som motorku v tých výjazdoch otáčal.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2023 v 18:41 | Nahoru | #7874
Byl jsem v neděli zkusit sníh, a taky jsem nic nefotil, nějak nemám tu potřebu. Mám novej motorkářskej zážitek (člověk musí zkusit něco novýho i po padesátce - tak trochu jsem zapadl v závěji, prakticky na rovině, ale bylo tam navátýho jistě přes půl metru sněhu (nechci mít rybářskej metr a tvrdit, že ho byl metr). Celkem dlouho trvalo, než jsem se prokopal v tom prašanu někam, kde to bylo pod 30cm a zase se dalo "normálně" jet. To jsem si myslel, že se pouštím jenom do toho, co dám v pohodě. Tj výjezdy jenom tam, kde to už trochu projezdili příznivci terénních aut, a po poli/louce zase jenom tam, kde vím, že to neobsahuje nějej rigol, co by mě vykopl z motorky. I ta CRF250 byla v některejch místech nebezpečně výkonná A pak taky bylo jedno místo, kde jsem se na to řízeně vykašlal - sice -5°C, ale pod čerstvým sněhem bláto a nikdo tam přede mnou nejel, tj nečitelnej terén, to jsem sbalil po 50m a několika "skoropádech" co jsem doháněl nohama. Testoval jsem vysoký motokrosový boty Oneal, a jsou to hrozný lyžáky, pokud je budu používat furt, musím si dát vejš řadičku, jsou strašně mohutný přes špičku. Ale v tomhle si asi kotník nezlomím, když už něco, tak mi torz zlomí zrovna holeň :). Na druhou stranu jsou to příjemně teplý a pohodlný papuče.
Jo a zmrzlý ruce: Zimní rolefy od číňana to daly úplně v pohodě. Jak říká klasik: "není špatný počasí, je jenom špatně oblečenej motorkář "

Naposledy editováno 04.12.2023 18:44:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2023 v 11:43 | Nahoru | #7875
EnduroOnRoad>



Tak jako reakce na tebe...
Fotky z posledních seancí. Bylo jich víc. Ty fotky jsou právě vzpomínka, až už to vážně nepujde. Teď ještě můžem.

Malorážka šla kamaradovi a je na foto. Osobně jezdim prostě pořad a kdykoli. Proto ani denni doba nehraje roli. Na to jsou tyhle moto jako svtořené.

Odvaha? Ne ne. Prostě určita fyzicka odolnost a zkušenosti. Nemám rád tuhle změkčilou dobu . Nepohodlí, i to nejmenší potřebuje každý aspoň občas.
Nemám rád sezónní věci, proto jezdím na motorce!

Ať se všem práší za kočárem.

Naposledy editováno 05.12.2023 12:21:27

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2023 v 12:24 | Nahoru | #7876
Novej test od našich sousedů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2023 v 12:28 | Nahoru | #7877
cong156> jj, to je přesně vono takhle jsem to myslel. Je to fajn pokoukání, když zrovna člověk nemůže vyrazit a dřepí u kompu a taky je fajn vědět, že člověk není ujetej sám..

Díky, už jsem se cítil trochu blbě, že to tady jen zbytečně zasírám

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2023 v 12:45 | Nahoru | #7878
EnduroOnRoad>

Ale vůbec. Naopak. Vidim to jako motivaci! Tos udělal dobře.

Ja měl WR tři roky a jak jsem psal, venčili jsme se furt.

Par fotek z blízké minulosti.


Ikdyž absence výkonu, kort ve sněhu je prostě znatelná. Potřebovala pořádně rozmotat. Na ledě byla zas dost uškubaná na takovýho objem prcka a spojka úplně endurová taky nebyla.
Ale co už, motorku i bez asistenčních věcí pořád uřidim.

WR s pár úpravama byla boží mini adventure. A ve finále je mi fuk, na čem jedu. Pohled z řídítek si uživám kdykoli!

Naposledy editováno 05.12.2023 12:46:15

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2023 v 13:54 | Nahoru | #7879
Nový Himi
Za ty prachy myslím slušná nabídka...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2023 v 14:28 | Nahoru | #7880

Wenca24 píše: Nový Himi
Za ty prachy myslím slušná nabídka...


196kg mokrá hmotnost? To je teda pěknej otesánek... Má o 20kg víc než můj exDominátor...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2023 v 14:33 | Nahoru | #7881

Slávek-TDM píše: 196kg mokrá hmotnost? To je teda pěknej otesánek... Má o 20kg víc než můj exDominátor...


To už je hmotnost jako dvouválcový Transalp.... čímž to ztrácí jedinou výhodu jednoválců.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2023 v 15:38 | Nahoru | #7882
To já si CRF nechám až na tání sněhu, ale s WRF jsem si zimy užíval dost.



Naposledy editováno 05.12.2023 15:39:09

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2023 v 16:48 | Nahoru | #7883

Deadman píše: To už je hmotnost jako dvouválcový Transalp.... čímž to ztrácí jedinou výhodu jednoválců.



přesně tak, výhodu jednoválce beru lehkost, obratnost, jednoduchost - když se nebezpečně přiblížím 200 kg tak tomu stejně přizpůsobím terén a to už mohu jet na dvouválci s benefitem příjemnější cesty po silnicích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2023 v 16:57 | Nahoru | #7884

Deadman píše: To už je hmotnost jako dvouválcový Transalp.... čímž to ztrácí jedinou výhodu jednoválců.



Jj. Je smutny, kam se to od TT, DR, NX,… vahove posunulo. Predsi to nemuze byt jen normou EURO a ABS.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2023 v 17:53 | Nahoru | #7885
RomanHA> Je toho víc. Mimo vypsaného bude jeden z hlavních důvodů cena. Ty motorky tehdy stáli v zhruba stejně jako dnes, jenom hodnota peněz je dnes možná čtvrtinová. Asi by nebyl problém postavit motorku lepších parametrů než tehdy třeba za 750 nebo rovnou míček. Ale kdo si ji koupí?

Naposledy editováno 05.12.2023 17:53:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.12.2023 v 12:35 | Nahoru | #7886

Slávek-TDM píše: 196kg mokrá hmotnost? To je teda pěknej otesánek... Má o 20kg víc než můj exDominátor...



No, mají tam zadní nosič, padáky, šusplech, nádrž není malá. Oprati KLR, kterou jsem měl, je to jednoznačný upgrade a kdo chce trochu více výkonu než 300, tak je to možná nejlepší volba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.12.2023 v 16:54 | Nahoru | #7887
Mr.Dreamer> Jsem zvědavý na CF MOTO 450 MT - ze zatím dostupných info se mi to líbí - jo odtučňovací kůra by tomu taky prospěla, ale moto se mi líbí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.12.2023 v 17:39 | Nahoru | #7888

mRKEF píše: Mr.Dreamer> Jsem zvědavý na CF MOTO 450 MT - ze zatím dostupných info se mi to líbí - jo odtučňovací kůra by tomu taky prospěla, ale moto se mi líbí.



Pro mě jsou tyto firmy s komunisty ve vedení, vlastní buňkou CCP a sakra nejasnými dodavatelskými řetězci celkem stopka.

Ještě beru klasické kapitalistické manýry, kdy se mě snaží každá firma odrbat o peníze, ale když se do toho zapojí ty šílené vnitřní boje čínských komoušů, požadavky lidové armády a jejich proměnlivý přístup ke kvalitě, kdy umí vyrobit super kus, ale také jsou kdykoli schopní to okrást až do nesmyslné úrovně... Plus doufám, že když je na tom nálepka zahraniční firmy, budou si trochu více hlídat, aby na tom nepracovali nevolníci a děti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.12.2023 v 19:01 | Nahoru | #7889
Mr.Dreamer> svým způsobem chápu tyto postoje, ale to by člověk stojící za tímto názorem nesměl koupit asi nic. Když jsem kupoval druhý auto před 6 lety, volil jsem nakonec mezi Dacii Sandero a Fiat Tipo. Jisté hledisko proti Fiatu bylo i to, že ho vyrábí v Turecku. No nakonec jsem si koupil Sandero v domnění, že je z Rumunska a ejhle. Přijelo z Maroka.

Zajímalo by mě kolik odmitacu čínských vozidel má třeba telefony Xiaomi nebo Huawei a jiné čisté Číny. Čína je dneska snad i v rohlíku svým způsobem.
Já třeba ze služebních cest vždy chtěl dovézt nějaký místní suvenýr. Když jsem byl v Číně tak jsem konstatoval, že jsem konečně v zemi, odkud přivezu zaručeně místní zboží .

A co naplat, žel bohu mě v posledních letech oslovily více motorky s čínským rodokmenem. Fantic cabalero, teď třeba cfmoto 450 Mt a kove rally 450. Byl bych radši kdyby něco takového dělal Japonec apod, ale není moc na výběr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.12.2023 v 20:13 | Nahoru | #7890

mRKEF píše: Mr.Dreamer> svým způsobem chápu tyto postoje, ale to by člověk stojící za tímto názorem nesměl koupit asi nic. Když jsem kupoval druhý auto před 6 lety, volil jsem nakonec mezi Dacii Sandero a Fiat Tipo. Jisté hledisko proti Fiatu bylo i to, že ho vyrábí v Turecku. No nakonec jsem si koupil Sandero v domnění, že je z Rumunska a ejhle. Přijelo z Maroka.

Zajímalo by mě kolik odmitacu čínských vozidel má třeba telefony Xiaomi nebo Huawei a jiné čisté Číny. Čína je dneska snad i v rohlíku svým způsobem.
Já třeba ze služebních cest vždy chtěl dovézt nějaký místní suvenýr. Když jsem byl v Číně tak jsem konstatoval, že jsem konečně v zemi, odkud přivezu zaručeně místní zboží .

A co naplat, žel bohu mě v posledních letech oslovily více motorky s čínským rodokmenem. Fantic cabalero, teď třeba cfmoto 450 Mt a kove rally 450. Byl bych radši kdyby něco takového dělal Japonec apod, ale není moc na výběr.



Pokud je to zahraniční společnost, která v Číně vyrábí, tak to většinou je formou joint-venture, kde mají stále částečnou kontrolu nad kvalitou, IP, managementem a odpovědnost za pracovní podmínky a používání nucených prací.

Pokud se jedná o čistě čínskou společnost, mají kvóty na počet členů komunistické strany, tvorbu buněk CCP nebo golden-share pro podíl CCP ve společnosti. Mají povinnost sdílení dat, povinnost spolupráce s lidovou armádou, ve vedení straníky. Nikdy nevíš, co se tam ze dne na den změní, kdy popraví technického ředitele, nebo na místo hlavního konstruktéra dosadí zasloužilého politruka...

Pokud mimočínská společnost vyrábí jinde a z Číny pouze bere komponenty, mají oddělení, které se soustředí jen na řízení kvality dodavatelských řetězců, koncový zákazník takové možnosti nemá.

Obecně to beru tak, že když seženu do 150% ceny seženu srovnatelný produkt z jiné země, sáhnu po něm. Ono to často i pomůže při výběru, alespoň do nekonečně neporovnávám několik produktů...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist