bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2023 v 10:33 | Nahoru | #7831
to Assasin: to bude brzo jak v hospodě s autama: já mám 200kW motor, a ty jenom 100. A nečekaná moje odpověď: a už jsi někdy těch 200kW použil? já těch 100 bežně... Tj elektrika s 20kW motorem vypadá jako slabá, ale opak je pravdou, když se podívám v jakým spektru otáček obvykle jezdím na CRF, tak výkon může být do 10kW a na moje výletnický ježdění mi to stačí. Samozřejmě vím, jak vydolovat všech 17kW, někdy to použiju, ale není to pořád. A na sněhu s podivným podkladem je leckdy každej výkon moc...
Ať už to bílý svinstvo pořádně zmrzne a můžu vytáhnout motorku bez toho, že ji budu dvě hodiny umejvat aspoň do stavu, abych ji mohl dát do garáže, začínám mít absťák.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2023 v 11:10 | Nahoru | #7832
karelsychra> s tou 30ps mapou jsem tam i ja mel pomerne casto plnej :) ta je hodna

Ale je fakt, ze kdyz jsme se pak s bráchou střídali tak jsem se ho ptal jestli ten surron neni rozbitej

Ja furt nevim, jestli koupit to 18kolo dozadu …

Naposledy editováno 28.11.2023 11:12:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2023 v 14:20 | Nahoru | #7833

assassin píše: karelsychra> s tou 30ps mapou jsem tam i ja mel pomerne casto plnej :) ta je hodna

Ale je fakt, ze kdyz jsme se pak s bráchou střídali tak jsem se ho ptal jestli ten surron neni rozbitej

Ja furt nevim, jestli koupit to 18kolo dozadu …



Podívej se na některé přestavby MX motorek na endura. Jednu dobu, kdy byly ty MX o kotel levnější, to bylo hodně oblíbené. Tak často řešili, jak z 19 kola dostat enduro výkony. Třeba tady:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2023 v 14:54 | Nahoru | #7834
Mr.Dreamer> pro me je stale MX priorita, takze s 19kolem urcite nechci nic delat. Spis je otazka, jestli vubec chci jezdit i enduro a tim padem jestli chci nebo nechci utratit 10k za zadni kolo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2023 v 15:20 | Nahoru | #7835

assassin píše: Mr.Dreamer> pro me je stale MX priorita, takze s 19kolem urcite nechci nic delat. Spis je otazka, jestli vubec chci jezdit i enduro a tim padem jestli chci nebo nechci utratit 10k za zadni kolo



Já myslím, že je spíš otázka, jestli se ti bude chtít přehazovat před jízdou zadní kolo.

Znám lidi, co si bez problémů vždy před jízdou přezují gumy a vymění mousse, znám lidi (třeba v zrcadle), který se s vypětím sil přemůže k dofouknutí gum, i když, někdy to dělám až po chvilce jízdy, kdy zjistím, že 0.4atm není pro asfalt optimální hodnota .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2023 v 15:22 | Nahoru | #7836
Mr.Dreamer> vymenit kolo je na chvilku, svého casu jsem preskladaval krosku na motarda - dával jsem to za 20min . Do te doby nez jsem předelal odpruzeni na SM, na tom uz se v terenu jezdit neda a vymenit tlumice uz tak rychle nejde…

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2023 v 08:39 | Nahoru | #7837
Plánuji na příští sezónu hoby endurko na značkách. Po omrknutí nabídky ojetin jsem se rozhodl že raději vezmu novou a volba padla na šedou Hondu CRF 300L. Obvolal jsem si nějaké dealery a situace se má tak, že šedá barva není nikde a červená se mi vysloveně nelíbí. Může někdo namítnout že na barvu to nejede, ale já to prostě nekousnu ani s tím, že je v Boleslavi v pěkné slevě skladem. Šedá, nikdo neví kdy bude, možná v létě, možná vůbec.

Narazil na celkem novinku XEF 250 TRAIL od Fantica.

Zatím jsem nenašel žádný test. Je to 20 koňová 250, takže zádná pila a mohlo by to držet. Zajímalo by mne odpružení. S mojí 85 kg maličkostí by mne na CRF čekala výměna centrálu. Fantic má proti Hondě krásných 122 kg, tedy cca 20kg dole. Zde jej má jeden uživatel fóra. Psal jsem s s ním a je ještě větší a těžší než já. Odpružení je o hromadu lepší než na CRF 250 kterou měl před tím.
www.fantic-motor.cz/motocykly/enduro/xef-250-trail/

Teď mám dilema za stejné peníze.

Fantic se slabším motorem, ale lepším podvozkem a nižší hmotností a nebo k levnější Hondě koupit hned centrál a za stejné prachy mít motorku s o 7 koní a 8 Nm silnějším motorem.

Naposledy editováno 30.11.2023 08:40:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2023 v 10:20 | Nahoru | #7838
LuckyGhost> to asi záleží na způsobu užívání (use-case ). Přiznám se, že na Fanticu jsem nejel, takže nemám možnost porovnání. Kdybych jezdil i dost po silnici (což je můj případ a navíc plánuju pak CRF300 předat postupně dceři a následně synovi), volil bych spíš Hondu i za cenu nutnosti investice 15k do podvozku a výbavy. Navíc je to ověřená kvalita. Pokud bys jezdil primárně terén a po silnici jen přejezdy, tak spíš Fantic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2023 v 10:36 | Nahoru | #7839
Slávek-TDM> Ona cena s investicí do podvozku je stejná. Obojí potom cca 150k. Jezdit budu hlavně terén. Kluci kolem si koupili civilní pohodová endura, takže lesy louky. Vzhledem k tomu že mezi náma bude i XT 660, tak žádné extrémy. Silnice jen nutné zlo pro přejezd. Možná občas sám se podívat na menší lehkou místní trať, kde jsem jako dorost lítal na CZ 125 krosce.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2023 v 10:51 | Nahoru | #7840

LuckyGhost píše: Slávek-TDM> Ona cena s investicí do podvozku je stejná. Obojí potom cca 150k. Jezdit budu hlavně terén. Kluci kolem si koupili civilní pohodová endura, takže lesy louky. Vzhledem k tomu že mezi náma bude i XT 660, tak žádné extrémy. Silnice jen nutné zlo pro přejezd. Možná občas sám se podívat na menší lehkou místní trať, kde jsem jako dorost lítal na CZ 125 krosce.



Na tohle použití bych vzal CRF a koupil si metr kvalitní folie, jestli tu červenou nezkousneš...horkovzdušku předpokládám máš... Možná budou i nějaký polepy na alíku.. chce to pohledat..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2023 v 11:27 | Nahoru | #7841
LuckyGhost> Ten motor vyzerá ako PR5, možno má niekto skúsenosti... ale inak to vyzerá byť ako nový model, takže recenzie ešte nebudú.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2023 v 11:53 | Nahoru | #7842
motor fantic je čínskej zs177, mám ho v ajp, okitovanej na 300ccm, optimalizovaný sací trakt, předstih a palivová dávka, takže z něj tahám znatelně víc než fantic. Nalítáno mám něco přes 30tiskm a cca 800mth z půlky v náročným terénu a žádnej podstatnej problém, více tech. info v mé recenzi na ajp. Náhr. díly za hubičku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2023 v 18:02 | Nahoru | #7843
EnduroOnRoad> Trochu jsem už myslel, že tam bude nějaké Minarelli, když si jej Fantic koupil. U 125 se chlubí motorem Minarelli.

Nicméně to je celkem fuk, pokud je motor spolehlivý. Docela to uškrtili. otázka zda by to šlo dostat někam k těm 20 kw, co je tak udáváno k tomuto motoru bez výměny většího kitu.

Pročetl jsem celou tu tvojí vydatnou recenzi AJP. Pomaličku se misky vah přesouvají od Hondy k Fanticu. Mít to třeba jen o 3 koníky méně než CRF tak není o čem vůbec.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2023 v 18:59 | Nahoru | #7844
LuckyGhost> neřešil bych 3koně, ale koncepci motorky a užití. Nejsou 3 koně, jako 3 koně a taky váha, zprevodovani atd udělá jiný dojem. Svez a výběr.
Červenou se slevou a slevu dát do polepu. Bude individuální a navic folie ochrání plasty

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2023 v 20:36 | Nahoru | #7845

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2023 v 20:42 | Nahoru | #7846
LuckyGhost> tak to seš dobrej, málokdo to mý dílo dokáže přečíst celý
Jako uživatel, kterej eště docela nedávno ten motor každej víkend trápil ve svým stroji zhruba 6 a více mth v terénu, ho považuju za velmi spolehlivej a odolnej. A používal jsem ho nejčastěji v horní polovině otáčkoměru. Neni náhoda, že je v haldě různých motorek od pitbiků až po dospělý endura všemožných výrobců a to i několika evropskejch. Fantic to určitě udusil i kvůli Euro5 normě, ale ten motor umí jít i v původní 250cc verzi velmi pěkně od spoda, když mu vstřikování dovolí..

A pozor, 122kg je suchá, takže reálně provozka tipuju kolem 130kg, ať to majitel někde zváží..

Naposledy editováno 30.11.2023 21:01:44

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2023 v 21:09 | Nahoru | #7847
V inzerci je predni pruzina K-tech 9.0N/mm za 1500Kc.
https://motorky.bazo...0n-honda-crf-300.php

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2023 v 11:24 | Nahoru | #7848
EnduroOnRoad> Jo, koukám na to Honda uvádí pohotovostní 142, takže za předpokladu že nelžou, nebo lžou podobně to bude cca 10kg rozdíl. to odpovídá tomu že Fantic je jednomístný, nevidím tam kastlík na nářadí a má menší koncovku výfuku. Ve finále nic zásadního.

Ten duel nebude snadné rozstřelit. Zejména s ohledem že to budu objednávat a vybírat od klávesnice. Ale jezdit se bude dát dobře na obou a asi to nechám na konec zimy co bude skladem. Fantic zatím je v obou barvách a zatím není problém. Těším se na test zde na Motorkářích, který prý brzy bude.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2023 v 11:56 | Nahoru | #7849
10kg mi na enduru je pocitove velkej rozdil. Mam dve krosky co jsou od sebe cca 10-15 kg a manipulace v malejch rychlostech a pripadne vyprostovani je hodne velkej rozdil (110vs 120 kg)

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2023 v 13:52 | Nahoru | #7850
Na výlety po cestách je ta Honda použitelná, čím delší výlet, tím lepší, ale neumím si představit tu váhu zvládat mimo cesty. A když to někde upadne, tak to zvedat, tahat z díry. Respektive umím, mám vyzkoušeno, že 120 kg suchá váha je můj limit. Sám mám něco přes 90 kg a na hrazdě se s nimi přitáhnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2023 v 14:38 | Nahoru | #7851
Kohlstein> Tak to jsem rad, ze nejsem takova sracka, jak jsem si myslel

Mam verzi Rally, ktera je jeste o nejakych 10 Kg tezsi nez obycejne CRF. Puvodne jsem s ni prozkoumaval pesiny, ktere jsem neznal z kola (prave proto, ze kdyby za neco staly, abych je dal nasledne na kole). Ale po te, co jsem ji pres pul hodiny tahal z ostruzini (cesta se ukazala jako slepa, otocit to neslo) a podruhe malem zustal mezi trnkovymi keri to uz delam obracene, na kole a pesky si hledam pesiny na moto. A ssebou vozim pro jistotu i pilku na blbe padlej strom. A ze bych se na ni pustil po nejake pesine dolu do rokle bez toho, ze bych si predem overil, ze je z ni cesta ven, tak to vubec.

Co se tyce zvedani, tak to je taky docela zahul. Ono to zvednou jde, ale vetsinou ne tak lehce jako v tech instruktaznich videich. Tam to maji vetsinou polozene na place, vsude spousta mista. Realita je ovsem takova, ze to potrebuji zvednout nekde v zarostlem svahu a z te strany, kde bych potreboval, neni misto.

Na toto to CRF proste neni, nebo alespon ne pro me

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2023 v 15:18 | Nahoru | #7852
RomanHA> ostrou otoocis na pudorysu motorky, neco malo teda musis umet .. ale to se tak nejak predpoklada, kdyz jezdis emduro. Ja bych se na nejakym cestaku asi mimo polnacky nepustil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2023 v 17:19 | Nahoru | #7853
LuckyGhost> Fantic tím, že je jednomístný tak nemá ABS na rozdíl od Hondy tak zvaž, zda je to pro tebe výhoda nebo nevýhoda....

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2023 v 17:33 | Nahoru | #7854
JiriBN> Jednomístný bez ABS beru jako výhodu. Manželku bych ani na CRF nevozil. Kdysi jsem plánoval velké cestovní enduro, ale nebere ji to. Vlastně tu Guzzi Racera také mám jako jednosedlo, ikdyž v garáži mám sedlo pro 2.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2023 v 18:40 | Nahoru | #7855
Co blázníte, vždyť ta Rally je pírko. Lídé běžně sbírají Tenerky, KLR, úzké mrchy, které mají váhu vysoko. Jako jasně, když zvedám AJP, tak se ani nedívám, na čem stojím a za co to držím, když nedosáhnu na stojan, prostě to nechám spadnout a zase zvednu, u rally se musím dívat, jestli to držím nějak rozumně a že stojím alespoň trochu logicky a když mi spadne někam do příkopu, je s tím už práce, ale takto lehký "cesťák" je porno .

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2023 v 20:07 | Nahoru | #7856
JiriBN> poláci si s nařízením o abs nic nedělají a prodávají teď za 60tkč dvoumístné CRS250:


jo a offtopic o povinném ručení co dneska schválili: vypadá to, že pozměňovacím návrhem vrátili slovo Příčinou (takže nehoda se špatným rozměrem pneu nemusí znamenat vracení plnění)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2023 v 20:32 | Nahoru | #7857

bledemon píše: JiriBN>
jo a offtopic o povinném ručení co dneska schválili: vypadá to, že pozměňovacím návrhem vrátili slovo Příčinou (takže nehoda se špatným rozměrem pneu nemusí znamenat vracení plnění)



To není offtopic, ale skvělá zpráva .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2023 v 20:43 | Nahoru | #7858
bledemon> Co to může vydržet?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2023 v 10:04 | Nahoru | #7859

assassin píše: RomanHA> ostrou otoocis na pudorysu motorky, neco malo teda musis umet .. ale to se tak nejak predpoklada, kdyz jezdis emduro. Ja bych se na nejakym cestaku asi mimo polnacky nepustil



No jo no, ale jezdit jen po polnackach, to uz bych si mohl rovnou koupit Tenerku Kdyz na YT vidim, co na ni nekteri dokazi (a tim nemyslim profiky, ale treba kluky kousek od Ostravy), tak kloboucek.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2023 v 17:45 | Nahoru | #7860
Elektrickej himalayan - me se to fakt hodne libi a tak trochu to vysvetluje, proc RE investoval slusnej balik do stark future a jejich vargu

https://pipeburn.com...-himalayan-electric/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist