globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 19:24 | Nahoru | #5701
Tak jsem pár dní testoval tu zadní Dunlopku, na asfaltu drží, v blatě krásně drží stopu, horší je mokrá tráva, ale to asi u všech gum.
Taky je vyšší, na origo řetěz by asi drhla, já jezdím 14/45 a nechal jsem řetěz delší, tak to jde posunout.
Ráno jezdím do práce 6 km po silnici, zpět mám 25 km různým terénem, dnes jsem to šupl kousek i po cyklotrase, za měsíc už to v okolí Lednice
nepude. Jedno foto z Lednicko Valtického areálu (3 Gtrácie).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 21:47 | Nahoru | #5702
Palomoto> Ten se mi taky líbí moc, Ale má to čínský motor. V rozhovoru s majitelem jsem četl že do dvou let by chtěl mít všechny motory svoje.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 22:20 | Nahoru | #5703

Fyro píše: Mr.Dreamer> To už bych se bál aby mě to někde nezahodilo+ Vysoko sedadlo



Od nějakého roku (to by ti musel říci větší KTM znalec než já) to už má palivové mapy a můžeš to mít naprosto krotké, ale zároveň stále s tou sílo 500ccm kladiva. Jestli je sedlo vysoko moc neposoudím (194cm ).

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2022 v 07:34 | Nahoru | #5704

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2022 v 07:58 | Nahoru | #5705
Fic6> Je to blázen, že to dává jenom za 130. Nasadill bych regulérních 140 s dodatkem, že jestli chceš letos jezdit, musíš přitlačit ...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2022 v 08:04 | Nahoru | #5706
Ahoj Hoši, kdybyste měl někdo zájem, mám k prodeji CRF250L, ročník 2018, najeto necelých 5000. Technická do 2026, čertvě po servisu v Hondě, olej, filtr, brzdovka a celková prohlídka - bez závad. Doplňky : Blastry, Kryt pod motor.

Součástí je řídící jednotka EJK DOBECK PERFORMANCE, ale pokud byste někdo měl zájem, mohu prodat tuto jednotku zvlášť a ponížit tak cenu stroje.

Cenu bych si představoval za komplet 105.000,-Kč, za samotnou jednotku EJK 3.000,-Kč, Ale na obojím se dohodě nebráním.
tel. 725 890 687

Naposledy editováno 12.05.2022 08:09:39

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2022 v 08:04 | Nahoru | #5707
Vždycky je rozdíl prodávat, dávat inzerat a chtít prodat

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2022 v 08:16 | Nahoru | #5708
Ariete> Jsem si nevšiml, že k tomu je ještě helma, rukavice a plachta :D. Tipuju že ta motorka bude mít dneska nového majitele.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2022 v 08:54 | Nahoru | #5709
Fyro> Já Ti úplně rozumím, celý minulý rok jsem hledal něco podobného, sledoval videa, četl recenze, a nakonec si pořídil novou CRF300 Rally. Přišla mi na ten můj účel nejvhodnější. Na rozdíl od 300L možná ještě někde bude skladem, zkus hledat.

Jinak, dát 120t za tu starší, byť jen lehce ojetou Kawu (v porovnání s cenou nové CRF 300 L) mi osobně přijde mimo, snad jen pokud není zbytí. Sem tam se začne projevovat stáří. Budeš třeba kvůli průsaku postupně měnit různá gufera a pak si řekneš, jestli nebylo lepší mít za skoro stejnou cenu pár roků klid. Bazar je fajn, ale musí být adekvátní cena stavu a stáří. Teď mi přijde, že se jen hraje na to, že ty motky prostě nejsou. Můj názor.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2022 v 10:31 | Nahoru | #5710
Fyro> tak teď bys měl jednat obvolal bych to tří kilo a jestli už nebude ve větru, tak vzít tu 250 co nabízí tomaasd. Sezona rozjetá, pojezdíš, ujasníš si priority a uvidíš.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2022 v 13:06 | Nahoru | #5711
A hlavně ani ne tom CRF300 nebo CRF250 nebudeš výrazně tratit, pokud se ji po sezoně nebo i během zbavíš. Prostě to není na trhu a cena padá minimálně.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2022 v 05:54 | Nahoru | #5712

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2022 v 10:19 | Nahoru | #5713

Motors píše: Některé nepadají vůbec, jako ceny: https://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/1106459-crf-300-rally.html



Ještě jsem neviděl ani jednu 300/250 rally, kde by někdo řešil ty šíleně široké držáky bočních kufrů/brašen. Je to šílené, 300ccm a je to širší než 1200 tenere a takto široký zadek se v terénu ozve, v situaci, kdy bych takto naložený neprojel jsem už zažil kupu a to ani nemluvím o městě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2022 v 11:55 | Nahoru | #5714
Mr.Dreamer> Když vozíš brašny a chceš to mít souměrně, tak ta levá bude dál než by musela být. Když vozíš kufry tak levou stranu nasereš co nejblíž a dáš tam širší kufr a v pravo užší.
Já jsem do prázného místa dal schránku na nářadí.
Zase jestli je odstup od výfuku třeba 5 cm (není na fotkách vidět), tak to mi hlava nebere.

editace: ještě jsem si vzpoměl, že na levé straně je schránka na vercajk, tak možná aby šla otevřít??

Naposledy editováno 13.05.2022 12:00:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2022 v 13:10 | Nahoru | #5715

Fic6 píše: Mr.Dreamer> Když vozíš brašny a chceš to mít souměrně, tak ta levá bude dál než by musela být. Když vozíš kufry tak levou stranu nasereš co nejblíž a dáš tam širší kufr a v pravo užší.
Já jsem do prázného místa dal schránku na nářadí.
Zase jestli je odstup od výfuku třeba 5 cm (není na fotkách vidět), tak to mi hlava nebere.

editace: ještě jsem si vzpoměl, že na levé straně je schránka na vercajk, tak možná aby šla otevřít??



JJ, já jsem čekal, že někdo přijde s řešením který vyhodí tu schránku, výfuk kompletně předělá a plotny budou jen tak široko, aby to nich nevletěla kyvka, ale zatím jsem nenašel nikoho, kdo by se do toho takto opřel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2022 v 14:30 | Nahoru | #5716
Mr.Dreamer> No tak to by musel být výfuk dole jak to má třeba Tenere 700 a to bych zase nechtěl, protože by to při každém položení schytal.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2022 v 16:43 | Nahoru | #5717

Fic6 píše: Mr.Dreamer> No tak to by musel být výfuk dole jak to má třeba Tenere 700 a to bych zase nechtěl, protože by to při každém položení schytal.



Já neříkám, že je to snadné, já říkám, že je to složité a proto doufám, že to vyřeší někdo šikovnější, než já .

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2022 v 16:44 | Nahoru | #5718
Ujasnil jsem si to.Dneska jsem hodinu projel Himalayana-Polňačky i trojky a lesni cesty.a jdu do něj.Je to neskutečný univerzál,Vše sedí s testy od Jindry nebo motoride.Rozhodlo taky to,Že z něj dobře dostanu, takže bude ještě další použití – jako skútr po městě

Naposledy editováno 13.05.2022 16:57:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2022 v 18:59 | Nahoru | #5719
Fyro> s crf mam zkušenosti jen s tim mým, rok 13. Ale co sem tak pochytil od majitelů, tk ten euro 4 model od roku 17 má asi výkon položenej vejš. Nový tříkilo nevim, ale ten větší obsah by měl bejt znát. Koukám, že ses rozhod pro Enfielda, je to kus motorky. A pokud jsou dostupný funglovky a oslovilo tě to, tak běž do něj, o tom žádná. Na tyhle účely je to dobrá stylovka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2022 v 20:20 | Nahoru | #5720
Fyro> kdyby jsi byl mladší tak bych ti Himalayena rozmlouval že to bude dle parametrů nuda ( nejel jsem na něm). Zase na druhou stranu jsem svého otce (v 52 který jezdil jen na cestě) uvrtal na enduro a celkem jsem čuměl jak umí za to vzít v terénu. Momentálně sedlá Beru Alp 4 a myslím že by ocenil větší zdvihy, výkon oproti crf 300 asi podobný, ale spodek mnohem lepší.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2022 v 21:19 | Nahoru | #5721
SuperSic58> díky za info
no vůbec jsem to nečekal, že mě to takhle osloví. Neměl jsem nějaký pocit že by to bylo extra těžký. Vyzkoušel jsem to jak na polňačce na lesní cestě přes kořeny, i takovým trailíkem v lese, trojky dobrý i rozsekaný, dokonce jsem se dostal i na silnici první třídy a v pohodě jsem stíhal provozu – a to byl dneska vítr jako kráva,110 jsem jel trvale a i něco předjel.A jako nedostatky to má to ne že ne, potvrzuju co píšou v testech: slabáPřední brzda,horší dávkováni spojky,Dvojka by mohla být kratší.Vestoje trošku tlačí lýtka o kastlíky ,Ale V stupačkách se stojí pevně, pro mě dobrá geometrie – ale mám jen 173 cm, Proto mě taky oslovilo že z toho dostanu. zkoušel jsem i DRZ, ta mě hrozně vadilo že jsem z toho nebyl schopnej dostat ,to mě prostě limituje. K tomu Himalaya nu si myslím že pro mě a moje potřeby je to jako celek pěknej balíček.A když jsem z toho po hodině a půl slézal tak jsem si říkal že to je neskutečný Univerzal, ale v dobrým slova smyslu že to umí obstojně všechno. Hlavně to má takový jako kouzlo nebo jak to říct, to co na motorkách hledám.A dokonce si myslím, že ta motorka bude obden jezdit, prostě na takovýto zařizování po okolí , do práce a pak šup někde na polňačku , Kousek po trojce, po městě, když bude nutný taky po jedničce.Když bude víc času tak projíždění takových těch zapadlých cest a tak.Už když jsem to projížděl, tak jsem si říkal, kolik je tam pěkných míst,v životě bych tam s autem nezajel.Prostě taková ta univerzálnost ta svoboda je na tom teda fakt super.Není to samozřejmě sportovní Enduro, ale tímto jsem si ujasnil, že jsem si to myslel dobře co s tím chci jezdit.Samozřejmě škoda že to nemá o něco vyšší výkon, fakt by stačilo jen o trochuA zase by to byl úplně jinej level…

Naposledy editováno 13.05.2022 21:43:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2022 v 21:32 | Nahoru | #5722
Fic6>Někde si ho zkus jen pro tu zkušenost, Je to fakt zajímavý.Papírový parametry mizerný, ale realita je jiná, dává to ty motorkový emoce.má Vepředu 200mm a vzadu 180 myslím,na nějaký velký rychlosti v lese to není, ale v pomalejším tempu úplně v pohodě až jsem se divil, rozhodně bych si nemyslel že to má 190 kg,Ergonomie taky v pohodě jak na silnici tak ve stoje.

Naposledy editováno 13.05.2022 21:45:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2022 v 22:02 | Nahoru | #5723
Fyro> až bude možnost tak ho zkusím. Doufám že jsme tady trochu pomohli s výběrem. Přeji hodně štěstí a hlavně bez nehod

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2022 v 05:48 | Nahoru | #5724
Fic6> jj,díky!

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2022 v 12:00 | Nahoru | #5725
pár novinek z kategorie malých cestovních endur:

-honda si zaregistrovala název nx500 (dřív dominator). Že by cb x s 21kolem?

-ten voge rally se objevil na webu dealera z Benešova (dělá dovozce pro Slovensko): https://www.voge-be...adventure/300-rally/

-a enfield chystá himalayan 450 vodou chlazený, 6q:


Naposledy editováno 28.09.2022 21:18:24

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2022 v 09:05 | Nahoru | #5726
Zdar lidi, má někdo zkušenosti s Michelin Anakke Wild, na CRF 300, zadní rozměr v pohodě, předek bych dal 90/90 21. Jde mi o to jak funguje, jestli se ty love za ní někde projeví. Díky

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2022 v 21:30 | Nahoru | #5727
Dobře vybavená, málo jeta CRF250L za dobrý peníze....
https://www.motorkar...rf-250l-1756268.html

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.5.2022 v 07:47 | Nahoru | #5728
Fridex_01> jezdím ty Wildy na velké a jsou dobrý, z uni pneu bych je radit mezi nejvíce off a přitom dobře u na silnici. Jen rychle mizí.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.5.2022 v 11:27 | Nahoru | #5729
EDIT : ( Mám možnost koupit jiný stroj, v Hondě mi nabídli nějaký výkup, ale cenu snižuji a myslím, že pro někoho z Vás by to mohlo být zajímavé.... )

https://www.motorkar...rf-250l-1749359.html

Ahoj Hoši, kdybyste měl někdo zájem, mám k prodeji CRF250L, ročník 2018, najeto necelých 5000. Technická do 2026, čerstvě po servisu v Hondě, olej, filtr, brzdovka a celková prohlídka - bez závad. Doplňky : Blastry, Kryt pod motor.

Součástí je řídící jednotka EJK DOBECK PERFORMANCE.

Cenu bych si představoval za komplet 98.000,-Kč.
tel. 725 890 687

Naposledy editováno 16.05.2022 11:27:59

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.5.2022 v 11:30 | Nahoru | #5730
Jedno erko na prodej. Mám pocit, že to je WRR co se prodávala cca před rokem v Liberci v Outdooru a na bazaru už jednou byla i s těma fotkama. Poznávací znamení je chybějící bílá samolepka nad světlem, kufr a modrý plastový chrániče páček. I ten nájezd by cca odpovídal.

https://motorky.bazo...2464331/wr-250-r.php

Naposledy editováno 16.05.2022 11:46:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist