globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.5.2022 v 19:38 | Nahoru | #5671
Boryšumí> Takže se to vyrábí ,super díky moc

Naposledy editováno 08.05.2022 19:39:02

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.5.2022 v 19:51 | Nahoru | #5672
Nemá někdo prosím zkušenosti s KLX 250 rok 2016 a CRF 250 L?Jaký jsou jízdní rozdíly? Tabulkový jsem si dohledal a je to podobný. Ale někde jsem četl že KLX je tvrdší?

Naposledy editováno 08.05.2022 19:51:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2022 v 09:18 | Nahoru | #5673
Fyro> mám KLX 250 r 2009 a myslím, že je kromě grafiky úplně stejná jako 2016. mRKEF mi půjčil CRF 250 tuším že má 2018 a zdá se mi že ta Hondice jede trochu líp. Podvozek má KLX asi tvrdší a hlavně se s tím dá něco udělat. Já jsem si centrál nastavoval když jsem to koupil a seznamoval se s tím a opravdu se dá docílit změn.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2022 v 09:41 | Nahoru | #5674
Vlnič> Díky moc za info! Ta tvoje černá je luxusní taková by se mi taky líbila.Mě měkčí podvozek by asi nevadil,Mám jen 75 kg,Četl jsem právě nějakou recenzi tady na motorkářích, někdo tam píše že klx je dost tvrdá, ale on váží 62 kg, což asi taky hraje roli.
Takže KLX má nastavovací Centrál a šlo by i změkčit? Anebo je to daný pružinou?Někde jsem četl že KLX je trochu menší než CRF?

Naposledy editováno 09.05.2022 09:42:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2022 v 16:20 | Nahoru | #5675
Fyro> Klx je menší než CRF. Hondy je torchu větší kus, je delší, trochu větší sedlo.
KLX má nastavitelnou i přední vidlici. Zespod má každá vidle nastavovací šroubek pro nastavení komprese (compression damping) 12 kliků od nuly po max, obě vidle musí být nastaveny stejně. Zadní tlumič můžeš nastavit C-čkovým klíčem předpětí pružiny (nebo ji vyměnit) a taky nahoře na tlumiči nastavit odskok (rebound damping) 12 kliků od nuly po max a dole na tlumiči kompresi (compression damping) 16 kliků od nuly po max. Takže šroubovák do ruky a můžeš klikat o 106. . V chytré knížce se píše, že tovární nastavení je na pilota 68 kg (150 lb). Já mám 80kg plus výstroj a trochu jsem ji přitvrzoval. Podvozek dobrej, potřebovala by pár koní navíc .:)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2022 v 16:26 | Nahoru | #5676
Vlnič> díky !Takže klx by měla mít lepší podvozek protože se dá poštelovat

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2022 v 08:32 | Nahoru | #5677
včera celej den v sedle v májové zahrádce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2022 v 08:43 | Nahoru | #5678
SuperSic58> Koukám že máš ten nejstarší model, nedělal si s srovnání s modelem 2017 a třístovkou? Hlavně mě teda zajímá srovnání s tím modelem 250 po faceliftu, jestli má smysl Kromě lepších barev.Díky moc!Když vidím ty fotky musím rychle něco koupit a taky vyrazit cestou necestou

Naposledy editováno 10.05.2022 08:44:40

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2022 v 09:52 | Nahoru | #5679
Letos mi ta sezona zatím nějak nezačala. Zatím jsem najel:

Asi 6 km na CRF - na myčku a zpět, omýt bahno z roku 2021
Asi 500 m na WRR - kolem garáže

Letos jsem víc najel na kole - já takový odpůrce všech cyklobuzen se v něj sám měním .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2022 v 09:57 | Nahoru | #5680
Fyro> Tady jedno pěkné KLX

https://www.motoinze...1105049-klx-250.html

Jestli se rozhodneš pro hondu, tak počítej s výměnou zadního tlumiče za nějakou lepší náhradu.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2022 v 09:59 | Nahoru | #5681
Ještě takový možná hloupý dotaz, Himalayan patří taky do tohodle ranku 50/50 (trojky/polňačky)Nebo je to už mimo? Máte někdo srovnání? Díky moc

Naposledy editováno 10.05.2022 09:59:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2022 v 10:45 | Nahoru | #5682
Fyro> zaměřením si myslím, že mimo není, ale Himalayan váží 190 kg. To klx 138 kg.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2022 v 11:09 | Nahoru | #5683

Fyro píše: Ještě takový možná hloupý dotaz, Himalayan patří taky do tohodle ranku 50/50 (trojky/polňačky)Nebo je to už mimo? Máte někdo srovnání? Díky moc


Dopracovat se od Xtrainera k RE, to už chce panečku fištróna ...
KLX 250 za 120 skoro nová, jenom odložená

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2022 v 12:45 | Nahoru | #5684
Ariete> Tak za 8 let starou motorku (Jsme v Česku takže zajisté stočenou a bůhví jak bouranou) 120 to chce fakt fištróna.crf 300 stojí 140, A oni zase budou.Himalayan taky.Jinak třeba si koupím Xtrainera i crf nebo klx Aji na tom himlu se svezu.Všem kdo nepotřebuji machrovat a věcně tady radí moc děkuji.Jinak chápu že to je o tom vyzkoušení, ale člověk si tady ujasňuje ten rank.když ty motorky má jak zábavu, Tak furt něco zkouší a k něčemu se dopracová. Mám za sebou tak 20 motorek– Silničních, a pokud mi bude zdraví sloužit takjebudu pořád měnit cca co dvě sezóny. nic divnýho.

Naposledy editováno 10.05.2022 12:52:52

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2022 v 12:55 | Nahoru | #5685
Fic6> Díky, jsem s ním 14 dní domluvenej, že se přijedu podívat,je Někde na dovolené

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2022 v 12:56 | Nahoru | #5686
Vlnič> Díky za věcný comment

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2022 v 15:59 | Nahoru | #5687
Já jezdím na crf pořád se sérii podvozkem. Je někdy cítím, že zadek by mohl terén kopírovat lépe, ale na to moje mrdani (protože jsem sám peknej mrdal) to pořád stačí.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2022 v 20:46 | Nahoru | #5688
mRKEF> kloudný MTB je dobrá věc,jezdím taky.

Naposledy editováno 11.05.2022 13:36:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2022 v 21:36 | Nahoru | #5689
Himalayan je takovej lenoch - nějaký přizvednutí předního kola, rychlý vrknutí motorem a jiný - občas užitečný - věci neumí díky konstrukci motoru. Projede leccos, ale oproti CRF při tom moc nepobaví.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 08:34 | Nahoru | #5690
callowsick> podvozek terén pobírá?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 09:36 | Nahoru | #5691
Nechcete někdo za nějakou symbolickou cenu? Chrániče Racetech + zadní enduro blatníček s LED světlem (obrys + brzdovka).


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 13:14 | Nahoru | #5692

Fyro píše: callowsick> podvozek terén pobírá?


Nebude lepší třeba tohle, než ten RE?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 13:30 | Nahoru | #5693
Ariete>Spassvogel oder Arschlocher?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 13:30 | Nahoru | #5694

Fyro píše: callowsick> podvozek terén pobírá?


Hravě i s těžším jezdcem a zavazadly.

Největší rozdíl filozofie kterou už tak nějak popsal callowsick - Himalayan je praktická motorka stavěná pro Indii, to že se prodá pár kousků v evropě je pro Enfield jenom takovej bonus. Proto je Himalayan motorka na každodenní použití a cestovní enduro, zatímco CRF je hlavně lehké endurko pro zábavu.

Ariete> Občas je lepší mlčet.

Naposledy editováno 11.05.2022 13:30:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 13:32 | Nahoru | #5695
stráťa> Moc díky za věcný komentář!máš classika,Díval jsem se na něj v Bylanech, velmi pěkná motorka. Škoda že jsem zmeškal ty testovací dny jak tam dělají.Nelákal tě himalayan kvůli té univerzálnosti?Koukám že jsi jezdil i v indii

Naposledy editováno 11.05.2022 13:46:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 13:56 | Nahoru | #5696

Fyro píše: stráťa> Moc díky za věcný komentář!koukám že máš classika.nelákal tě himalayan kvůli té univerzálnosti?


Ani ne. Spíš trochu lituju že sem nestihl 500 Trial works repliku protože indickej Bullet mě fakt zaujal a v kombinaci s tím "retro trialovým podvozkem" to musí být paráda.

Classic 350 není tak silnej jako 500 ale možná zvládá udržovat vyšší rychlost protože narozdíl od starých bulletů skoro nevibruje a s univerzálností na tom není o moc hůř než Himalayan. Bullety musí v indii projet skoro všude takže nějakou tu evropskou polňačku vlastně vůbec neřeší. Mít Signals edici ("vojenské" lakování) kde nějaké ty šrámy jenom dodají stylu tak možná jezdím na vyjížďky s endury.

Testovací dny nejsou problém, určitě ti ho půjčí i jindy.

Naposledy editováno 11.05.2022 13:57:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 14:03 | Nahoru | #5697

Fyro píše: Ariete>Spassvogel oder Arschlocher?


A ty? Že by "nevím co chci, ale nepřestanu otravovat, dokud to nedostanu"?
Přitom internet je plný testů, recenzí a akčních videí.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 14:09 | Nahoru | #5698
Ariete> kdybych věděl co chci, tak asi nelezu do diskusního fóra a neptám se lidí kteří mají zkušenosti. Co je na tom jako divnýho?To tady jako můžou diskutovat jenom lidi kteří všechno znají jo? Musím asi poslat dotaz ducháčkovimJak to tady s tím forem myslí.internet je plnej, to jo. Zaplacených recenzí – Všelijakých sršňotestů Nemám problém sledovat anglicky i německy testy ,ale zajímají mně hlavně zkušenosti v místních podmínkách. Díky všem pohodovým lidem, kteří rádi poradí a neprudí.

Naposledy editováno 11.05.2022 14:26:24

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 14:20 | Nahoru | #5699
stráťa> Musím říct, že když jsem viděl speciálně toho klasika naživo, tak jsem byl překvapenej jak je to za ty peníze pěkná motorka.Určitě to bude Hodně univerzální A pěkný i za 40 let.

Naposledy editováno 11.05.2022 14:22:32

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2022 v 19:22 | Nahoru | #5700
pokud nevadí si připlatit a hledáš i pěkný vzhled, tak super bude Fantic Cabalero Rally. S laděným svodem (mají v nabídce) to pojede oproti CRF, KLX a Himalayanu více než dobře, podvozek je tam prý taky skvělý, váha výborná a vzhled
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist