zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tropa píše: SuperSic58> Tak to je dobrá zpráva s tou stk. Doufám, že taky na někoho takovýho narazim. Jinak k těm pazvukům z motoru při lehkým plynu-kvůli tomu jsem dával ten manuální napínák rozvoďáku jak už sem tu jednou psal a ty zvuky se nijak nezměnili a nedávno sem ho zkousel znovu naštelovat po roce a půl ježdění a 3,5tis km. Dělá se to na citovku podle ucha a když sem to doladil tak koukám, zě je to přesně stejně jako předtim..takže taky dobrá zpráva..A to sbírání motoru z nízkých otáček sem právě řešil tou změnou převodu -ale pozor je to návykový jak jednou začneš tak nevíš kdy přestat:)
Jo ono ty zvuky asi budou fakt spíš z toho sacího traktu, ale nevim co to tam může dělat. Zní to jak starej mlejnek na kafe nebo tak nějak Ale jen při malym plynu a vyšších otáčkách. Jo změna převodu by mi asi spíš uškodila. Stejně drtivou vetšinu času jedu po silnici a tam by mě pak asi srala víc vytočená šestka. Za mě ty tovární převody jsou akorát Ale chápu, že při provozu hlavně v terénu to zkrácení převodu bude užitečný
Jo s těma STK, zrovna tady, kde s motorkama vždycky projdu uplně v pohodě s nulovou buzerací a minimální kontrolou, tak s autem jsem tam měl vždycky problém a vyhodili mě třeba za nečitelné číslo motoru. Na jiné STK 20km vedle to číslo vubec neřešili a vše proběhlo v pohodě S jinym autem se zas nelíbily hodnoty emisí a vždycky sem musel technikovi vtlačit bankovku bokem, aby to nějak zaonačil. Všude je to o lidech...
Naposledy editováno 03.05.2021 15:54:44
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Teď zajetá, mám asi 6.500 km, jede i kousek pod 3. Ne, že nějak víc táhne, ale na 3 tisíce zvládne udržet rychlost do mírného kopce, rovnoměrně, bez vibrací, klepání. Prostě neprotestuje. Pomalejší jízda v chatové obci snad na trojku to bylo, člověk zrovna nechce vytáčet 5-6 tisíc, aby lidi vybíhali ze zahrad..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Martinz1975 píše: Někdo tu psal, jak to na 3 tisíce nejede, vinruje, klepe atd. Vzpomínám, že mi to nová taky dělala, sbírala se horko těžko snad někde od 4.
Teď zajetá, mám asi 6.500 km, jede i kousek pod 3. Ne, že nějak víc táhne, ale na 3 tisíce zvládne udržet rychlost do mírného kopce, rovnoměrně, bez vibrací, klepání. Prostě neprotestuje. Pomalejší jízda v chatové obci snad na trojku to bylo, člověk zrovna nechce vytáčet 5-6 tisíc, aby lidi vybíhali ze zahrad..
máš pravdu, i můj motor se zlepšuje se záběhem v horních i spodních otáčkách. Tři tisíce teda nedává, ale poznat to je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Edit - ona se ta energie spotřebovává i na to třesení motorkou
Naposledy editováno 05.05.2021 14:27:47
Beranidlo píše: Martinz1975> Ty to třeba nepoznáš, ale zadní guma ano. Proč myslíš, že u jednoválců a dvouválců s relativně nízkým výkonem je zadní kolo ojeté třeba po 5000km, zatímco na čtyřválci dá někomu podobná guma třikrát tolik?
Edit - ona se ta energie spotřebovává i na to třesení motorkou
Zajímavé, já jsem výhody těžších setrvačníků vnímal hlavně v uklidnění motoru, třeba když chceš krosku používat v lese, ale vyšší použitelnost v nižších otáčkách jsem nikdy nepozoroval, budu o tom muset více načíst, případně odzkoušet.
K té výdrži zadní gumy, na KLR i AJP naštěstí vydrží hrozně moc, někdy až moc, už chci vyzkoušet jinou gumu, tak sundávám gumy v polovině jejich života .
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
...chtěl jsem kratší páčky, nechtěl dlouho čekat, tak jsem právě vzal na 250...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak všeobecně, nepodceňujte ani ty nejmenší nástrahy přírody. Včera jsem chtěl na pohodu vysmrknout nějakých 300km klackováním se po okrese Přerov, když už bylo tak krásně 13°C a člověk se nepařil, ale nakonec z toho byla hoňka, abych se vrátil aspoň trochu za světla (a po silnici ).
Důvodem bylo ranní zpoždění, protože jsem našel mrchu s předním kolem prázdným. Z gumy jsem vydlabal pár menších trnů, které nevypadaly, že by mohly být skrz - ten hlavní neřád se objevil po vyjmutí duše. Doporučuju vozit s sebou vercajk, náhradní duše, pumpu (která pumpuje) a mít to trochu nacvičené.
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Béďa17 píše: Trny jsou zrádné, jednou jsem měl od něj duši jako jehelníček. Minulý týden jsem chtěl odzkoušet cyklopumpičku co sebou vozím a rozpadla se mi v ruce. Má někdo tip na odzkoušenou za rozumný peníz?
Kup 12v kompresor za 200 někde z Penny nebo Kauflandu, rozeber ho, případně si na něj vyrob malou krabičku.
Ještě že se ti ten defekt nestal v terénu a mohl jsi to udelat doma. V polních podmínkách to dělat je fakt voprc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mám na enduru půlmetrovou cyklopumpu a ani s tím to není žádný med nafouknout. Blbé je, že už se nedělají. To mi řekl i člověk, který třicet roků prodává kola, že nemám jinou možnost, než ten dvaceticentimetrový drek. Uvažuju o CO2 bombičkách.
I na internetu se člověk při nákupu delší pumpy dozví tohle:
Teď už budu brát kompresor a pojistím to CO2 pumpičkama.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Béďa17 píše: Trny jsou zrádné, jednou jsem měl od něj duši jako jehelníček. Minulý týden jsem chtěl odzkoušet cyklopumpičku co sebou vozím a rozpadla se mi v ruce. Má někdo tip na odzkoušenou za rozumný peníz?
Za rozumný peníz ani ne. Ale asi kvalita taky něco stojí. Já mám takovouto 4 roky.
https://hustilky.heu...-drive-abs/#recenze/
(dělají více velikostí a barev)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |