bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.3.2021 v 19:23 | Nahoru | #4321
CB600> to je tvoje první enduro?

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.3.2021 v 19:46 | Nahoru | #4322
Fic: Jo jo, první "enduro". Ale nějaké zkušenosti z terénu už mám, byť mizerné. Takže zatím možnosti mašiny převyšují možnosti jezdce . Musím se ještě přiznat, že na nezpevněném povrchu jako bahno, štěrkopísek apod jsem čekal trochu lepší adhezi, ale asi od těch gum nelze čekat zázraky a i mašina na těchto površích bude taková "plovoucí".

Trvale plnej nebyl, tam kde jsem jezdil, by to ani nešlo, pokud člověk není totální sebevrah

Naposledy editováno 24.03.2021 19:52:01

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.3.2021 v 20:15 | Nahoru | #4323

CB600 píše: Fic: Jo jo, první "enduro". Ale nějaké zkušenosti z terénu už mám, byť mizerné. Takže zatím možnosti mašiny převyšují možnosti jezdce . Musím se ještě přiznat, že na nezpevněném povrchu jako bahno, štěrkopísek apod jsem čekal trochu lepší adhezi, ale asi od těch gum nelze čekat zázraky a i mašina na těchto površích bude taková "plovoucí".

Trvale plnej nebyl, tam kde jsem jezdil, by to ani nešlo, pokud člověk není totální sebevrah



V blátě pod sebou tu motorku musíš nechat pracovat, proto má tolik lidí bahno rádo, vždy jsi jeden pohyb od hození tlamy. Na suchu je to, až na ty extra rychlé polety, jak po kolejích, můžeš se dívat po okolí, jízdě se moc nevěnovat a až na hluboké koleje tě nemá moc co překvapit.

I když po dnešní dlouhé zimě a kupách sněhu mi přijde i bláto pomalu jak dálnice. Ten sníh se hnusně klouže, fuj, já snad začnu mít rád bláto.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.3.2021 v 20:56 | Nahoru | #4324
CB600> aha já jsem myslel že jsi už měl nějakou 250. Tak proto takové nadšení .
Pokud nemáš krosové gumy, tak si na bahně moc neskrtneš. Hlavně je třeba si zvyknou na to, že v terénu to pořád plave, klouže a hrabe a že to je vlastně v pořádku.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.3.2021 v 21:28 | Nahoru | #4325
Dneska jsem taky podstoupil vyndani zadního tlumiče a přitvrzení, zvenku mi to vůbec ničím nešlo. To je blbě vymyšlený.
A o víkendu byla pracovní výchova žáků zvláštni školy

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.3.2021 v 06:30 | Nahoru | #4326
callowsick> Kdo si hraje nezlobí a navíc to splní svůj účel

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.3.2021 v 07:00 | Nahoru | #4327
Přesně, je to dobrý. Nic co by bylo natvrdo přivařené a motorka znehodnocená.
Navíc to nevypadá špatně . Každá ochrana navíc dobrá.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.3.2021 v 08:20 | Nahoru | #4328
Callowsick: dobře si je zaměstnal .

Tohle taky budu řešit, už čekám na ten plastovej od acerbisu.

Naposledy editováno 25.03.2021 08:21:05

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.3.2021 v 08:39 | Nahoru | #4329
CB600> Acerbis už má kryt přímo na 300L? Nebo bereš na 250? Bude to sedět vzhledem k změnám?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.3.2021 v 11:02 | Nahoru | #4330
Zajtra idem pre 300l a mal by som tam mať tento kryt motora. Je to origo Honda.

Naposledy editováno 25.03.2021 18:28:02

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.3.2021 v 19:00 | Nahoru | #4331
Tak první kilíčko na počítadle
Ohledně tý stálý rychlosti - na šestku toci v kile 6tis a to je tak chvíle, kdy teprve začíná nastupovat tah, takže do kopce to trochu hyne, po podrazeni na 5ku to má v kilu 7tis otáček a to už tahá slušně a nebude to vadnout ani v kopečku.
Každopádně je motor docela hladovej po otáčkách, nahoře bude ještě veselo
Prvních pět rychlostí je fakt docela kratkejch, není nejmenší problém se bez trápení rozjet na dvojku a mít to jen na silnici, klidně bych dal delší převod.

Zajímavá je na palubce kontrolka řazení, kterou si můžete nastavit v kolika otáčkách se má rozblikat, to je na enduru zvláštní.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.3.2021 v 20:31 | Nahoru | #4332
Dreamer a Fic, dík za sdílení zkušeností z enduro jízdy .

mrkef: Acerbis mám na 250 a nějaké úpravy to bude chtít. Tak snad budou v mých silách, jinak ho asi pošlu dál...

Motorad1: A nevíš číslo dílu a na kolik to vyjde?

callowsik: Jakej máš ty dojem z přední brzdy? S těmi krátkými kvalty alespoň nebude takový problém dát dozadu pryže 120/90. JJ to shiftligh je hodně promakaný, má to asi 3 nebo 4 úrovně od pomalého blikání přes rychlejší k trvalému svícení a ještě si člověk může nastavit rozmezí těch intervalů 250, 500 a asi ještě 100 rpm. Jediná škoda, že to při jízdě stejně nevnímám . S tím hladem po otáčkách souhlas.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.3.2021 v 22:12 | Nahoru | #4333
No já jsem se dneska konečně dokopal k rozborce zadku (světla, blikny, držák SPZ). Začal jsem pouze pocitově od viditelných šroubů, což bylo trochu nešťastné :D. Protože nejjednodušší je sundat zadní plast a pod ním 4 šrouby drží celé bago na prdeli. Co mě teda překvapilo, tak jsou to možná dobrá 2 kg hmotnosti, ne-li více. Udělal jsem si trochu obrázek jak to tam vypadá a teď to bude chtít vybrat co tam. Mám zásadu nestřihat kabely, neřezat originální díly. Což mi dost omezuje možnosti .

Na ebay se dá koupit celkem solidní "tail tidy" i se světlem asi do 1000,- + nějaká pošta a DPH. Ale to je bohužel na střihnutí konektorů. Od TST se dá koupit decentní světlo s integrovanými blinkry a dělají to vyloženě jako plug n play i s konektory. Plus se u nich dají snad koupit nějaké kablíky na zapojení do originál konektorů.

Takže to zatím vidím na 2 varianty.
a) koupit kusy kabelů s konektory a to nabastlit na nějaké aftermarket řešení.
b) koupit celé řešení od TST - je jasný, že naše STK by to nezkousla, ale ta je až l.p. 2024 a přehodit to zpět nebude takový problém, navíc to vypadá fakt dobře a člověk tam nemusí mít ani blikny

Obávám se, že honda asi prodá tak možná celou prdel a ne jen kousky kabelů s konektory. Nebo víte někdo, zda se dají koupit přesně ty protikusy?

Tak koukám, že možná se tu dá něco nakoupit :)
https://www.crfsonly...php/products_id/6370

Naposledy editováno 25.03.2021 22:16:36

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 05:39 | Nahoru | #4334
CB600> V januári keď som platil zálohu za moto, s predajcom som sa dohodol, že mi kryt dajú ako bonus zdarma. Inak je cena € 144,- Číslo neviem.

Naposledy editováno 26.03.2021 05:40:08

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 07:29 | Nahoru | #4335
CB600> brzdy obecně zatím slabý. zkoušel jsem je hned na začátku nechat usadit podle doporučení výrobců brzd - několikrát prudce zabrzdit s přestávkama na ochlazení, ale moc se ještě neprobudily. no snad to bude lepší. Aktivovat na asfaltu ABS na zadku teď skoro nejde
ale to se zajede, věřím tomu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 07:59 | Nahoru | #4336
mRKEF> kdyby jsi objednával ty konektory (pokud budou sedět i na 300), tak vem i mi. Samozřejmě počítám s tvojí přirážkou

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 08:03 | Nahoru | #4337
Zadek mi aktivuje ABS v pohodě i na asfaltu. Ale i tak jsem to po první projížďce po zkušenosti s předkem odvzdušnil a pár bublinek tam bylo. Teď je pedál tvrdý jak prase. Škoda, že to samé nemohu říct o přední brzdě a páčka je taková blátivogumová. Osobně ale nevěřím, že ten pocit v mačkání páčky nějak ovlivní zajetí destiček/kotoučů. Tu přední brzdu jsem odvzdušňoval a nechával i přes noc zmáčknutou. Ale furt je to tak 50 % odhadem. Možná bude ještě odvdušnění někde na ABS modulu...

Nemáte někdo s 250 ABS podobnou zkušenost? Není někde u ABS pumpy další odvzdušnění?

mrkef: já se díval na origo řešení od H2C. Ale asi nevím, zda se to neliší pro thajskou verzi. https://bikerzbits.com/crf300l-rally-h2c-short-rear-fender-apk1tal80110ta.html Je tam to osvětlení RZ a muselo by to sedět na konektor. Teoreticky by to mohlo jít i na CRF250L.

Motorad. OK dík za info, škoda toho čísla... A jak jinak, už jí máš (tříkilečko)?

Naposledy editováno 26.03.2021 08:27:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 09:14 | Nahoru | #4338
Fic6> Jo tak to asi nebude problém, já si to ještě kuchnu, překontroluji konektory detailněji a pak něco objednám. Akorát někdo bude muset říct, jak to vypadá u CRF300.

Pokud se konektory dají sehnat pak se jako nejlepší jeví řešení konektory + Ebay ...

Na YT je video, kde toto přesně dává na 250, ale starší model. Nicméně píšou kompatibilitu pro všechny, tak snad to sedne.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 09:41 | Nahoru | #4339
CB600 > Nemáš zač, dnes je deň D...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 10:37 | Nahoru | #4340
mRKEF> světla vypadají stejně, tak by to mohlo pasovat. Risknu no, tak semnou počítej

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 11:22 | Nahoru | #4341
Tak sa pridávam do klubu 300l

Naposledy editováno 26.03.2021 11:44:14

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 12:07 | Nahoru | #4342
Fic6> Jo to nebude problém. Já teď po tom trochu pátrám a problém asi bude poštovný :D. Zatím jsem našel pouze za 55 USD doprava plus 11 USD je jedna sada konektorů. To aby jich člověk vzal rovnou 10 :D. Ještě zkusim trochu pohledat. Co jsem trochu čmuchal, tak ty konektory na blikny asi nebudou zase takový problém, ale to zadní světlo bude horší. Ty blinkrový se možná dají sehnat na ebay v takových sadách na krimpování. Ještě si to rozdělám, pořádně nafotím konektory a uvidíme jestli se něco najde. To by se jeden posral z toho, ale střihat to prostě nebudu. Takový prasárny nemám rád :)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 12:08 | Nahoru | #4343
Tak kdo mě nechá projet, abych zjistil, jestli má cenu přecházet?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 12:08 | Nahoru | #4344
motorad1> super nosič!

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 12:15 | Nahoru | #4345
Motorad1, vítej v klubu . Jsem taky zvědavý na to porovnání . Jo a dobrá výbavička do začátku .

Naposledy editováno 26.03.2021 12:15:45

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 12:55 | Nahoru | #4346
motorad1> gratuluju, dobrý kryt i nosič

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 13:40 | Nahoru | #4347
Dík chlapi.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 18:49 | Nahoru | #4348
Tak dnes dalších pár km. Otestováno ABS na blátě a funguje řádně. Na silnici se mi aktivovat nepodařilo, protože dojde dřív ke zmáčknutím zbylých prstů na rukojeti. Musím koupit brzdovku a celý to pro prolejt, na ABS jednotce žádný odvzdušnění není.



Jak se tu ptal někdo na to kilo do mírného kopce, tak naprosto v pohodě .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2021 v 20:37 | Nahoru | #4349
CB600> Já jsem už zapomněl, o kolik je bláto lepší, než sníh a zase ho nesnáším. Obzvlášť tohle hnusné lepivé, ve kterém ti o bota zůstane .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.3.2021 v 06:53 | Nahoru | #4350
Gratulace dalším novým majitelům tříkila! A hned se v tom musej vrtat Jo brzda, předek jsem měl vždy bez problémů, brzdí pěkně, žádný promáčknutí až k prstům. Ale zadek byl zezačátku mrtvej, prostě skoro vubec nebrzdila. Párkrát jsem odvzdušnil a časem si to sedlo. Překvapilo mě, že tu řikáte, že na 6ku to při kilu točí 6 tis. To samý i dvěpade. A přitom tvrdili, že 6ku prodloužili... A charakteristika motoru spíš do otáček. Mě ta euro3 dvěpade rok 13 táhne už od 4 tis, ale na 7 zas začíná vadnout. To ABS je zlo, kdyby šlo nějak vykuchat a přestavět na klasickej systém. Ještě nezapomeňte vykuchat ekokurvítka PAIR a EVAP, další hromádka hadic a plastových domečků, který jsou k ničemu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist