zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Animals21 píše: Bomba! Hned pis dojmy, pocity, faktaaa
Dovezl jsem ji na vozíku a teď hustě sněží
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
stráťa píše: callowsick> Tebe poslali za trest na sibiř? Tady je sice studený ale v podstatě už jaro - sluníčko, po sněhu ani památky, motorky na cestách.
Normálně kousek od Kladna. Ráno bylo Kladno a okolí s náledím na silnicích, cestou do práce tři odhozeny auta mimo silnice, ABS spoustelo skoro furt a teď odpol chumelenice. Je fakt, že se to neudrzelo.
Však mě to i odradilo, jet z Hondy po ose a zbaběle jsem vzal vozejk...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
jsem zvedavej na jízdní dojmy...hlavne jestli je motor příjemnej a dá se držet cestovka cca kilo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24> Kilo snad drží i 250.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
stráťa píše: callowsick> Tak to je síla.
Wenca24> Kilo snad drží i 250.
Když si tu najdeš profil Erbeho, kterej na ní pocestoval svět, tak - a uznávám, píše o +25kg bagáž, ale on je zas myslím hubeňour - tak píše, že již do mírného kopce nebo protívětru neudrží rychlost 95km/h.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Animals21 píše: Když si tu najdeš profil Erbeho, kterej na ní pocestoval svět, tak - a uznávám, píše o +25kg bagáž, ale on je zas myslím hubeňour - tak píše, že již do mírného kopce nebo protívětru neudrží rychlost 95km/h.
tak dopředu 13z nebo dozadu 42z ... a kilo to drží v pohodě
Animals21 píše: SuperSic58> to ale jezdíš docela kalup, ne? co mám tak vypozorováno i načteno, klasický enduro poježdění je tak 1mth=35km a hard zajebávání klidně i 1mth=20km. Samozřejmě nějaký rally bude pak úplně jinde.
Jo tak to crfo je v terénu fakt jen občas, 95% času stráví na venkovskejch silničkách.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
(mam na mysli 13/42)
Naposledy editováno 18.03.2021 19:13:16
mRKEF píše: chstepan> přesne takhle to drží kilo nejlíp :D. Protože tachak ukazuje kilo a jedeš 80 :D. Taky jsem to takhle měl. Na běžné užití už to je k prdu. Hrozně krátké. Nakonec jsem zůstal u +2 vzadu a aktuálně guma 110/80
(mam na mysli 13/42)
jojo taky mám 14/42 a v pohodě ... cestovní ideál pro mě je 90km/h dle gps ... na tacho cca 103km/h
obecně prostě 250 výkonem nehýří a nižší rychlosti a ovladatelnost je silná stránka nikoliv rovné rychlé cesty - při naložení s věcmi na scestování + 100 kg jezdec mě na panamericaně tlačil před sebou kamion a to nebylo nic moc
Je to dost peněz a je otázka jestli tolik muziky za to dostaneš :)
Každopádně jsem zvědav na porovnání
Párkrát kamenitá cesta a natřískanej blok.
A na rok 2021 ani diodové blinkry nebo led světlo. Myslím, že za ty peníze by to tomu slušelo. Škoda..
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak jsem najel prvních 14km na CRF ?
Jako dobrý. Enduro feeling se vším všudy, bych řekl – hned v první zatáčce jsem se málem skácel tím, jak to padá v oblouku, chvílema jsem si připadal, že jedu na kole-skládačce, kterou někdo veprostřed povolil, ale tak nějak si pamatuju, že takhle to má být ,-) Třeba předepsaný huštění gum 1,5ATM a 1,75ATM je mazec málo.
Motůrek je takovej malej kulomet, poměrně hlučnej na sání i výfuku a i když je úplně syrovej a samozřejmě ho nechávám v klidu zajet, tak náznak pěknýho tahu ve středních tam je. Rychlosti krátký, poslední šestka delší-cestovní, tady se bude hodně řadit. Totiž ten jednoválec asi nebude nic ve stylu vzduchem chlazených klasiků s jejich relativně měkkým projevem, zdá se, že má vyšší kompresi a tím přeci jen tvrdší chod.
Pár věcí mě překvapilo. Přední blinkry mají dvouvláknový žárovky a svítí trochu furt, když blikáš, tak víc, zadní mají funkci, že když brzdíš a aktivuješ ABS, začnou blikat výstražný. ABS se dá na zadku i vypnout čudlíkem, bo smyky…
Docela dost věcí má takový viditelně laciný provedení – páčky, stupačky, řadička…atd. no to zas tolik nevadí, časem se to dá řešit. I tady je dost zbytečných řešení typu kryt na krytce, to celý pod krytkou. Víš jak, nejradši bych se na to hned vrhnul a předělal, ale nechám tomu dobu hájení do prvního servisu po 1000km.
Jinak dobrý, je to hubený, lehký, odpružení spíš měkký, zadek je sice štelovací, ale mám podezření, že se k nastavovacím maticím nedostanu přes rám s žádným klíčem. Za jízdy to dělalo různý rezonance a zvuky, no hodně z toho asi dělá řetěz, co kromě konzervačního vosku z výroby na sobě nemá žádný mazivo.
Příjemný překvapení je pozice ve stoje, kdy snad ani nepotřebuju zvedat řídítka.
Slabina jsou úložný prostory. Zamykací kastlík na nářadí, kam se mi vešla nacpat lékárnička s vestou a víc ani Ň. No víš jak, v duchu vintage endura bych rád vozil pár klíčů na sundání kol, asi i jednu duši, něco na nafoukání, dotažení zrcátek, lanko atd. a navíc ten kastlík je velikej jak vepř, ale využitelnýho prostoru v něm jsou tak 2/3 objemu.
Začal jsem vyrábět doplňky. Z hliníkovýho plechu jsem udělal krytku zadního brzdovýho válce a taky šusplech pod motor, rozšířenej i do stran, kde kryje i vodní pumpu a na druhý straně zapalování. Ještě budu dělat nosič, alespoň jednoduchej rámeček, aby se za to dalo i chytat.
Jo spolujezdec – to fakt ne. minimální místo a hlavně strašně vysoko stupačky, takže sedí s kolenama u uší a navíc si překážíme nohama. To je divný, takže asi udělám i jiný držáky do původních děr, abych je dal trochu víc dolů a dozadu, kdybych chtěl paní vyvézt ,-) dost pro ní uvažuju o přídavný sedlový podložce, aby to měla měkčí...
až budu mít najeto víc, než prd, budu přidávat
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A jestli je zadní tlumič podobně uložen jako na 250 tak na nastavení musí ven. Vloni jsem si tou anabází prošel, za mě to je taky docela fail.
Furt mě mrzí ta absence full LED, i když přední H4 asi nebude špatná, tak jediná zadní žárovka mi přijde jako přežitek. Chtěl bych dát dozadu podblatníček s LED a držákem značky, bohužel navazující plastovej podběh je vcelku, takže se bude muset fiknout....no to se mi moc nechce, možná časem tenhle plast koupím náhradní, aby to bylo vratný do origo stavu.
a ten tlumič - nedá se třeba otočit, že by k nastavování byl lepší přístup? takhle to vypadá, že můžeš ťukat do výřezů matic přes tyčinku, ale to je trochu prasárna... Je fakt, že ani v nářadí už není hákovej klíč na změnu předpětí, tak se s tím snad ani moc nepočítá a popravdě já bych si to taky nastavil na sebe, našel nejlepší kompromis a nechal to tak. nejsem zas takovej pilot, abych to extra poznal...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |