globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.3.2021 v 17:16 | Nahoru | #4261

Animals21 píše: Bomba! Hned pis dojmy, pocity, faktaaa



Dovezl jsem ji na vozíku a teď hustě sněží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.3.2021 v 17:29 | Nahoru | #4262
callowsick> Sněží??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.3.2021 v 18:14 | Nahoru | #4263
stráťa> jj, tady u nás sněžilo docela fest

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.3.2021 v 18:20 | Nahoru | #4264
callowsick> Tebe poslali za trest na sibiř? Tady je sice studený ale v podstatě už jaro - sluníčko, po sněhu ani památky, motorky na cestách.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.3.2021 v 18:31 | Nahoru | #4265

stráťa píše: callowsick> Tebe poslali za trest na sibiř? Tady je sice studený ale v podstatě už jaro - sluníčko, po sněhu ani památky, motorky na cestách.



Normálně kousek od Kladna. Ráno bylo Kladno a okolí s náledím na silnicích, cestou do práce tři odhozeny auta mimo silnice, ABS spoustelo skoro furt a teď odpol chumelenice. Je fakt, že se to neudrzelo.
Však mě to i odradilo, jet z Hondy po ose a zbaběle jsem vzal vozejk...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.3.2021 v 18:48 | Nahoru | #4266
callowsick>
jsem zvedavej na jízdní dojmy...hlavne jestli je motor příjemnej a dá se držet cestovka cca kilo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.3.2021 v 19:27 | Nahoru | #4267
callowsick> Tak to je síla.

Wenca24> Kilo snad drží i 250.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.3.2021 v 19:28 | Nahoru | #4268
Dobřé
a dobrý?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.3.2021 v 19:29 | Nahoru | #4269
callowsick> Tak šup, nahoď drapáky a vyraz do polí! Tam jí zima nebude a dobře se zaběhne.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.3.2021 v 19:30 | Nahoru | #4270
Jak dlouho se to musí zajíždět?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.3.2021 v 19:32 | Nahoru | #4271
stráťa> s mýma stokilama ne úplně vždy a už je to dost na hraně příjemné jízdy...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2021 v 07:30 | Nahoru | #4272
callowsick> Trochu závist . Dej pak vědět jak jsou na tom tlumiče a kolik vážíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2021 v 09:31 | Nahoru | #4273

stráťa píše: callowsick> Tak to je síla.

Wenca24> Kilo snad drží i 250.



Když si tu najdeš profil Erbeho, kterej na ní pocestoval svět, tak - a uznávám, píše o +25kg bagáž, ale on je zas myslím hubeňour - tak píše, že již do mírného kopce nebo protívětru neudrží rychlost 95km/h.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2021 v 10:21 | Nahoru | #4274

Animals21 píše: Když si tu najdeš profil Erbeho, kterej na ní pocestoval svět, tak - a uznávám, píše o +25kg bagáž, ale on je zas myslím hubeňour - tak píše, že již do mírného kopce nebo protívětru neudrží rychlost 95km/h.



tak dopředu 13z nebo dozadu 42z ... a kilo to drží v pohodě

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2021 v 16:04 | Nahoru | #4275
No váha je jedna věc a rozložení zavazadel do tvaru aerodynamické brzdy věc druhá

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2021 v 17:44 | Nahoru | #4276

Animals21 píše: SuperSic58> to ale jezdíš docela kalup, ne? co mám tak vypozorováno i načteno, klasický enduro poježdění je tak 1mth=35km a hard zajebávání klidně i 1mth=20km. Samozřejmě nějaký rally bude pak úplně jinde.

Jo tak to crfo je v terénu fakt jen občas, 95% času stráví na venkovskejch silničkách.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2021 v 17:56 | Nahoru | #4277
callowsick> Gratulace!! Kráska. Tk vítej v klubu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2021 v 19:12 | Nahoru | #4278
chstepan> přesne takhle to drží kilo nejlíp :D. Protože tachak ukazuje kilo a jedeš 80 :D. Taky jsem to takhle měl. Na běžné užití už to je k prdu. Hrozně krátké. Nakonec jsem zůstal u +2 vzadu a aktuálně guma 110/80

(mam na mysli 13/42)

Naposledy editováno 18.03.2021 19:13:16

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2021 v 21:09 | Nahoru | #4279

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.3.2021 v 05:31 | Nahoru | #4280
Cestovka kilo v pohodě i na 250, i do mírnýho kopce. 110 už trochu vibrace ale dá se taky držet.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.3.2021 v 09:52 | Nahoru | #4281

mRKEF píše: chstepan> přesne takhle to drží kilo nejlíp :D. Protože tachak ukazuje kilo a jedeš 80 :D. Taky jsem to takhle měl. Na běžné užití už to je k prdu. Hrozně krátké. Nakonec jsem zůstal u +2 vzadu a aktuálně guma 110/80

(mam na mysli 13/42)



jojo taky mám 14/42 a v pohodě ... cestovní ideál pro mě je 90km/h dle gps ... na tacho cca 103km/h

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.3.2021 v 10:08 | Nahoru | #4282
Na všech 250/300 co jsem jezdil (XR,XL, WR,CRF) mi dlouhodobá rychlost seděla těsně pod 100 a při změně převodu do terénu o to míň (85-90)

obecně prostě 250 výkonem nehýří a nižší rychlosti a ovladatelnost je silná stránka nikoliv rovné rychlé cesty - při naložení s věcmi na scestování + 100 kg jezdec mě na panamericaně tlačil před sebou kamion a to nebylo nic moc

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.3.2021 v 07:12 | Nahoru | #4283
Když se najde někdo, kdo měl dřív 250L a může porovnat bude ještě lepší .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.3.2021 v 08:09 | Nahoru | #4284
Budúci týždeň by som mal prevziať 300l. Na CRF 250l som jazdil 5 sezón, tak potom napíšem pár riadkov na porovnanie...

Naposledy editováno 20.03.2021 08:33:38

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.3.2021 v 10:13 | Nahoru | #4285
Tak to jsem taky zvědav. Důvod prodeje je tedy upgrade. No třeba pak po Tvém srovnání bude upgradovat i někdo další . Ale moc jí nechval, jinak se té 250 budeš těžko zbavovat

Naposledy editováno 20.03.2021 10:14:00

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.3.2021 v 17:07 | Nahoru | #4286
Neboj zas takový rozdíl to nebude. Hlavně musíš přičíst minimálně 40tis Kč navíc od jeté 250L co bys sehnal a to není málo.
Je to dost peněz a je otázka jestli tolik muziky za to dostaneš :)
Každopádně jsem zvědav na porovnání

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.3.2021 v 11:34 | Nahoru | #4287
Koukám, že ty sráči nejsou štont tam za takové prachy dát ani ten lacinej plastovej kryt pod motor
Párkrát kamenitá cesta a natřískanej blok.
A na rok 2021 ani diodové blinkry nebo led světlo. Myslím, že za ty peníze by to tomu slušelo. Škoda..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.3.2021 v 09:27 | Nahoru | #4288
kluci, tak jsem dneska sepisoval první dojmy kámošovi, s dovolením to mrsknu i sem. Podotýkám jen, že na 250 jsem nejel, tak nemám to srovnání...

Tak jsem najel prvních 14km na CRF ?
Jako dobrý. Enduro feeling se vším všudy, bych řekl – hned v první zatáčce jsem se málem skácel tím, jak to padá v oblouku, chvílema jsem si připadal, že jedu na kole-skládačce, kterou někdo veprostřed povolil, ale tak nějak si pamatuju, že takhle to má být ,-) Třeba předepsaný huštění gum 1,5ATM a 1,75ATM je mazec málo.
Motůrek je takovej malej kulomet, poměrně hlučnej na sání i výfuku a i když je úplně syrovej a samozřejmě ho nechávám v klidu zajet, tak náznak pěknýho tahu ve středních tam je. Rychlosti krátký, poslední šestka delší-cestovní, tady se bude hodně řadit. Totiž ten jednoválec asi nebude nic ve stylu vzduchem chlazených klasiků s jejich relativně měkkým projevem, zdá se, že má vyšší kompresi a tím přeci jen tvrdší chod.
Pár věcí mě překvapilo. Přední blinkry mají dvouvláknový žárovky a svítí trochu furt, když blikáš, tak víc, zadní mají funkci, že když brzdíš a aktivuješ ABS, začnou blikat výstražný. ABS se dá na zadku i vypnout čudlíkem, bo smyky…
Docela dost věcí má takový viditelně laciný provedení – páčky, stupačky, řadička…atd. no to zas tolik nevadí, časem se to dá řešit. I tady je dost zbytečných řešení typu kryt na krytce, to celý pod krytkou. Víš jak, nejradši bych se na to hned vrhnul a předělal, ale nechám tomu dobu hájení do prvního servisu po 1000km.
Jinak dobrý, je to hubený, lehký, odpružení spíš měkký, zadek je sice štelovací, ale mám podezření, že se k nastavovacím maticím nedostanu přes rám s žádným klíčem. Za jízdy to dělalo různý rezonance a zvuky, no hodně z toho asi dělá řetěz, co kromě konzervačního vosku z výroby na sobě nemá žádný mazivo.
Příjemný překvapení je pozice ve stoje, kdy snad ani nepotřebuju zvedat řídítka.
Slabina jsou úložný prostory. Zamykací kastlík na nářadí, kam se mi vešla nacpat lékárnička s vestou a víc ani Ň. No víš jak, v duchu vintage endura bych rád vozil pár klíčů na sundání kol, asi i jednu duši, něco na nafoukání, dotažení zrcátek, lanko atd. a navíc ten kastlík je velikej jak vepř, ale využitelnýho prostoru v něm jsou tak 2/3 objemu.
Začal jsem vyrábět doplňky. Z hliníkovýho plechu jsem udělal krytku zadního brzdovýho válce a taky šusplech pod motor, rozšířenej i do stran, kde kryje i vodní pumpu a na druhý straně zapalování. Ještě budu dělat nosič, alespoň jednoduchej rámeček, aby se za to dalo i chytat.
Jo spolujezdec – to fakt ne. minimální místo a hlavně strašně vysoko stupačky, takže sedí s kolenama u uší a navíc si překážíme nohama. To je divný, takže asi udělám i jiný držáky do původních děr, abych je dal trochu víc dolů a dozadu, kdybych chtěl paní vyvézt ,-) dost pro ní uvažuju o přídavný sedlový podložce, aby to měla měkčí...

až budu mít najeto víc, než prd, budu přidávat

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.3.2021 v 09:43 | Nahoru | #4289
Zajímavé, překvapila mě ta funkce panic brake ... To je zase pičovina, ještě na motorce tohoto typu. Bliká to hned co zabere ABS nebo tam je nějaká prodleva? Člověk bude neustále poblikávat jako nějaký kokos. To je teda funkce . Pochopil bych to ještě na nějakou cestovní obludu, silniční koráb. Zbytek klasika. Ty svítící blikny má i CRF250L.

A jestli je zadní tlumič podobně uložen jako na 250 tak na nastavení musí ven. Vloni jsem si tou anabází prošel, za mě to je taky docela fail.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.3.2021 v 11:21 | Nahoru | #4290
mRKEF> v manuálu píšou, že jakmile se aktivuje ABS, tak to bliká, ale snad až od 50km/h počáteční rychlosti. no dejme tomu.
Furt mě mrzí ta absence full LED, i když přední H4 asi nebude špatná, tak jediná zadní žárovka mi přijde jako přežitek. Chtěl bych dát dozadu podblatníček s LED a držákem značky, bohužel navazující plastovej podběh je vcelku, takže se bude muset fiknout....no to se mi moc nechce, možná časem tenhle plast koupím náhradní, aby to bylo vratný do origo stavu.

a ten tlumič - nedá se třeba otočit, že by k nastavování byl lepší přístup? takhle to vypadá, že můžeš ťukat do výřezů matic přes tyčinku, ale to je trochu prasárna... Je fakt, že ani v nářadí už není hákovej klíč na změnu předpětí, tak se s tím snad ani moc nepočítá a popravdě já bych si to taky nastavil na sebe, našel nejlepší kompromis a nechal to tak. nejsem zas takovej pilot, abych to extra poznal...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist