globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.6.2020 v 12:49 | Nahoru | #3571
ahojte mám prosbičku.
nemáte někdo náhodou rozebraný tadní tlumič na crf250L a byl byste schopen a ochoten změřit rozměry toho spodního úchytu (toho účka) viz foto.
chtěl bych si vyrobit trochu delší, abych malinko přizvedl zadek motorky ..
díkes

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.6.2020 v 22:03 | Nahoru | #3572
Nedávno jsem ho měl venku. Jde to zvednout snad i kratším prepakovanim. Případně jako další možnost.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.6.2020 v 15:58 | Nahoru | #3573
včera zas počasíčko na svezení



a znovu se zeptám, řešil tu někdo vadnej napínák rozvoďáku?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.6.2020 v 16:31 | Nahoru | #3574
Jestli máš vadnej napínák rozvoďáku, tak ho radši vyměň. Nechá se držet tempo po silnici s tou káwou?

Naposledy editováno 24.06.2020 16:31:52

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.6.2020 v 20:45 | Nahoru | #3575
Tempo se dá asi držet podle tempa řidiče :D. Taky jezdím často s kámošem co má Afriku a dá se. On se holt trochu svizneji dostane na to kilo ale pak pohoda :)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.6.2020 v 06:16 | Nahoru | #3576
CB600> vadnej nevim, vše normál funguje, jen mi občas ten motor přijde trochu mechanicky hlučnej, ale to je asi normální u tohohle typu. Ale takový to kovový mlácení, jako je na těch videích na netu, to není. Jen že se to ve světě dost řeší, hodně lidí ten napínák mění za manuální, někdo zas víc šponuje tu pružinku. Je to největší bolest týhle motorky. Ale je možný, že to postihuje jen nějaký procento strojů, byť je to napříč celym světem.. V ČR vím o jednom případu, že mu skočil rozvoďák a vylágroval motor..

Jo s Kawou v pohodě, jedem na pohodu kolem 90 až 100, po zapadlejch silničkách. Ono na těch úzkejch zakroucenejch okreskách, mnohdy hrbatých a se štěrkem, seš na takový lehký hadimršce spíš rychlejší než velký motorky.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.6.2020 v 08:13 | Nahoru | #3577
Zdravím,
tak mě začala slzet přední vidlice. Zeptám se, jaká dávate gufera a prachovky ? Mám r.v 2015 a ty novější prý mají lepší prachovky. Je to pravda ?
díkes
š.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.6.2020 v 09:08 | Nahoru | #3578
chstepan> Vyčisti to. Neříkám, že po vyčištění to bude dobré na věky, ale pokud se tam dostalo jenom smítko pod břit gufera, tak to prosakovat přestane.
Už jsem to sem dával víckrát, třeba https://www.motorka...mp;pgr=1#goto9921655 nebo https://www.motorka...mp;pgr=1#goto9983982

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.6.2020 v 09:25 | Nahoru | #3579
.. zkusím to .. za to nic nedám Dík

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.6.2020 v 16:04 | Nahoru | #3580
Taky jsem se minulý týden drobet toulal po jihu republiky, až na páteční návrat domů, kdy jsem třikrát projel průtrží mračen, pohodička







1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.6.2020 v 18:53 | Nahoru | #3581
MartyR> super trip co jinak rozvoďák? Pohoda? Kolik máš najeto?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.6.2020 v 19:11 | Nahoru | #3582
SuperSic58> Rozvoďák zatím v pohodě, ale mám prd najeto, jak mám tři mašiny (které střídám) a poslední roky minimum času na ježdění, tak na CRF-L mám natočeno celkem asi 7 tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.6.2020 v 20:10 | Nahoru | #3583

MartyR píše: SuperSic58> Rozvoďák zatím v pohodě, ale mám prd najeto, jak mám tři mašiny (které střídám) a poslední roky minimum času na ježdění, tak na CRF-L mám natočeno celkem asi 7 tis.



Hned se cítím líp, když mám taky tři motorky na kterých najezdím dokupy nula prd :D. Je to hrozná rozmařilost. Paradoxně z toho momentálně nejlíp vychází CRF250L, na které mám za necelé dva roky 4000 km. Což je na mě celkem slušný nájezd (Třeba Kawa ER6 vloni 250 km :).

Jeden malý technický poznatek: Trochu jsem si hrál s CRF a zkusil jsem vyjmout pojistku ABS, která je u baterky. Vyřadí se kompletní ABS vpředu i vzadu a motorka normálně jezdí. Pouze svítí kontrolka ABS. Tak jen kdyby to někdo chtěl nastálo vyřadit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.7.2020 v 10:10 | Nahoru | #3584
mRKEF> Já tam ještě ABS naštěstí nemám

Naposledy editováno 01.07.2020 10:10:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.7.2020 v 06:20 | Nahoru | #3585
MartyR> jo taky mam prd nájezd, necelejch 11 tis za 7 let

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.7.2020 v 10:55 | Nahoru | #3586
SuperSic58> No, na to, žes jí koupil cca 5 dní po tom, co já, tak oproti mně máš dost

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.7.2020 v 15:23 | Nahoru | #3587
Já i po 20 letech co mám papíry na moto stále nejvíc najel na Simsonu - a to cca 20 000 km. Od té doby jsem se s žádnou motorkou k tomu ani nepřiblížil :D. Druhý místo snad drží Kawa ER-5 a pak Kawa ER-6. Další motorky už byly v řádu několika tisícovek, někdy i stovek :).

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.7.2020 v 06:24 | Nahoru | #3588
MartyR> jj jsem rozenej cestovatel mam to stabilně tak kolem 1500 ročně. Na druhý motorce to mam zas kolem 2tis ročně. Až jednou budu prodávat, hned budu podezřelej ze stočení počítadla

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.7.2020 v 07:51 | Nahoru | #3589
Zvažuji pro tátu koupit CRF250L (cosi levného na lítání po loukách), ale koukám že KLX250 je za podobný peníze s kompletně nastavitelným podvozkem. Poradíte mi někdo kterou vzít? Uvažujeme o pořízení nové. První volba je Honda, ale jen proto že na hondách jezdíme už dlouho (CBR600 a podobné). Přístup prodejců ale není moc vstřícný (nenechaj tátu projet ani kolem parkoviště) tak koukám po variantách. Navíc, já nemám s tímhle typem motorek vůbec žádnou zkušenost...táta na tom jezdil hodně, ale už je to dávno. Děkuji předem za radu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.7.2020 v 15:08 | Nahoru | #3590
JKrálík> Z hlediska nastavitelnosti je na tom Kawa určitě lépe, co hraje ve prospěch Hondy je servisní interval 12 tis. vs 6 tis., pokud se to u Kawy nezměnilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.7.2020 v 15:30 | Nahoru | #3591
MartyR> U endura je servisní interval asi 100km. Když už to hodinu pucuješ, mažeš a vybíráš bahno ze všech koutů, tak je úplně to nejmenší vyšplíchnout z toho dva litry oleje a nalít nový.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.7.2020 v 06:23 | Nahoru | #3592
JKrálík> no nevim, Honda je ve všem dál, moderní vodník s větším výkonem - kawa má obstarožní vzducháč víc jak 30 let starej, hliníková kyvka - kawa má jen ocelovej jekl, USD vidlice - kawa má klasickou. Nehledě na design, to obří světlo u kawy, já bych na to v garáži koukat fakt nechtěl A nevim, kde si vzal ten stavitelnej podvozek, má to jen nastavitelný předpětí zadního péra jako ta Honda, nebo se pletu? A ta cenovka u kawy je celkem přestřelená...

Naposledy editováno 04.07.2020 06:26:20

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.7.2020 v 10:26 | Nahoru | #3593
JKrálík> vzal bych tu Hondu. Je uživatelsky strašně přívětivá a i celkem pohodlná. Jen bych hledal nějakou zánovní. Bývaly i pod 100tis. třeba s par tis.km a i nějakou výbavou.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.7.2020 v 12:43 | Nahoru | #3594
Teď jen otázka, zda si neplete klx 250 a klx 230. Klx 250 se už nedělá asi 4 roky a ta měla podvozek víc vymakany. Klx 230 je ta co dělají teď krátce a proti crf bych řekl že je spíš víc low cost. Osobně bych volil mezi těma dvěmi crf250l. Jo to celkem ověřená mašina, s poměrně velkým sortimentem dílů (třeba včetně lepších pružin a tlumičů). Tím nechci říct, že je Kawasaki špatná, ale za skoro srovnatelné peníze bych řekl že Honda je o něco víc vymakana a tím, že tady už je delší dobu tak jsou na ní dostupné doplňky.

Co se týče projetí asi je to závislé, zda má prodejce mašinu jako předváděcí. Skladové nové stroje nelze zpravidla použít jako předváděcí. Zkus třeba obvolat dealery okolo, zda někde mají stroj na zkoušku. V Honde v Liberci není třeba problém si mašinu půjčit i na déle, pokud ji mají volnou.

Ještě je varianta třeba zajet se podívat na ojeté moto a zkusit si projet tu.

Naposledy editováno 04.07.2020 12:47:16

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.7.2020 v 10:58 | Nahoru | #3595
Kohlstein> U endura s tím tak nějak počítáš, ale tohle endura nejsou, tak mi přijde delší servisní interval výhodnější

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.7.2020 v 11:04 | Nahoru | #3596
Jinak já bych taky volil spíš Hondu, ale ta Kawa z 2016 mi nepřijde špatná.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.7.2020 v 21:11 | Nahoru | #3597

mRKEF píše: Teď jen otázka, zda si neplete klx 250 a klx 230. Klx 250 se už nedělá asi 4 roky a ta měla podvozek víc vymakany. Klx 230 je ta co dělají teď krátce a proti crf bych řekl že je spíš víc low cost. Osobně bych volil mezi těma dvěmi crf250l. Jo to celkem ověřená mašina, s poměrně velkým sortimentem dílů (třeba včetně lepších pružin a tlumičů). Tím nechci říct, že je Kawasaki špatná, ale za skoro srovnatelné peníze bych řekl že Honda je o něco víc vymakana a tím, že tady už je delší dobu tak jsou na ní dostupné doplňky.

Co se týče projetí asi je to závislé, zda má prodejce mašinu jako předváděcí. Skladové nové stroje nelze zpravidla použít jako předváděcí. Zkus třeba obvolat dealery okolo, zda někde mají stroj na zkoušku. V Honde v Liberci není třeba problém si mašinu půjčit i na déle, pokud ji mají volnou.

Ještě je varianta třeba zajet se podívat na ojeté moto a zkusit si projet tu.



Pod to se podepíšu.Volil Bych Hondu, nešlápneš vedle.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2020 v 09:32 | Nahoru | #3598
no zas měnit olej až po 12tis u malýho motůrku s malou náplní mi přijde trochu sadismus

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2020 v 10:27 | Nahoru | #3599
SuperSic58> Tak to už je pak jen na tobě, jestli ho vyměníš dřív nebo až po těch 12 tis., je to motor, který točí v relativně nízkých otáčkách, takže těch 12 by se asi dalo, já ho plánuju vyměnit příští rok, počítám, že budu mít něco přes 8 tis.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2020 v 12:16 | Nahoru | #3600
Tak hlavně výrobce předepisuje 12000 nebo 1 rok. Což u mě bylo třeba třeba necelé 3000 km .

Takže 12 000 km tady v roce přetáhne snad jen erbe .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist