1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 nebo MZ 251?
jinak v tom případě je možnost 632
Já tohle řešil poslední pul rok možná rok,nakonec vyběr skončil na MZ250,J350/639(640),nebo starší kousek ČZ 175(250)/477rv kolem 1973 a k tomu jsem pokukoval po Cagiva Freecia 125 a jak to dopadlo mám v profilu den před tím než jsem se jel podívat na Cagivu,jsem nahodou našel ČZ 180 a druhej den stála na dvoře a je to láska na první pohled.
Měl sem 639 a nedám na nu dospustit ikdyž mě někdy pěkně srala ale koho občas nesere jeho stará že jo. Kdybich měl víc lovů koupil bych si ju spátky, ikdyž kdybich měl na výběr mezi 639 a konopnicí tak bych si asi nevybral ,639 lepší vlastnosti 634 bezkonkurenční vzhled
Jestli se ti líbí konopnice dá se řešit kotouč a elektrika taky není problém vyměnit 6v za 12v+ bezkontakt (doporučuju dělal se to na jawě 250 líp svítí lepšiač startuje doporučuju sadu od wape, dá to tak 1 den práce a stojí to za to)kladívka sou takovi vostřejší ale za ti problémy to nestojí. Jak už tady někdo říkal rozhodně nevyhazuj origo díly zrovna konopnice bude aji dobrá investice do budoucna bych řekl že dost poroste na ceně.
Zas Jawa konopnice na mě působí festovnějším dojmem.
Takže kdybych chtěl něco na lítání do města do práce prostě přibližovadlo, tak bych šel do MZ. Pokud ale vím, že si budu taky chtít vyjet kochat a užívat jízdu tak větší parádu by mi v tomto ohledu asi splnila Jawka. Každopádně ať jedno nebo druhý - nebude to šlápnutí vedle
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 nebo MZ 251?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/634 nebo MZ 251?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/634 nebo MZ 251?
nevyhody:spojka,, převodovka (odstupňování 3 a 4 je dlouhý - na 3 už nejede a na 4 ještě nejede), klikovku (vibrace, musí se na ně zvyknout, dokážou ale praskat oka zavěšení motoru), sání (přechody v rozdojce nedolícované)a blbe udelana clonka sani pred karbem
starej motor : vyhody:sametová spojka, zpřevodování převodovky, řešení bloků, hlav, válců (!průběh výkonu!, krouťák, plnění skrt nesprzněné sání), konstrukční, výrobní a technologické zpracování
nevyhody: vaha,dynamo,zapalovani,6V nesviti moc no ,trosku horsi karbec ae jinak je ten motor proste parada.
po 632 uz taky pokukuju ,ale je moc plastova a Konopnice je nejhezci Jawa pro me
Jinak koupit 632 a překopat ju na čtyřku.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 nebo MZ 251?
Edit.: Tak jsem byl oním jezdcem na 634 před chvilkou vypeskován, tudíž uvádím na správnější míru - pán v nejlepších letech a dvacet kilo přes cent
Naposledy editováno 02.10.2012 12:41:29
Bimbam píše: Můžu porovnávat, jezdil jsem jak na bratrancově emzetě tak na jawách jezdím dodnes. Emza je opravdu živější, točivější, chová se spíš jako číza 477 jen má o něco víc koníků. Třinda je spíš trochu cestovací a hlavně denní dělník silnic a je jí celkem šumafuk jestli je povrch asfalt, šotolina nebo polňačka, hrne se dopředu jak tank. Navíc konopnice nebo jakákoli 634 má prostě oproti emzetě jedno veliký plus - moc povedeně vypadá, za druhý na ni seženeš ještě bez problémů díly, zatímco na emzetu už skoro nic z originál výroby. Třinda je prostě motorka, emzeta sice taky ale spíš se tváří jako přerostlej simák. Jinak k výkonu motoru 634 - v sobotu jsme jeli takovej zhruba 250 km vejlet na jawách a postarší metrákovej chlápek na 634 bez jakejchkoli problémů nechal za sebou moderní jawy 650 - zatáčkovité a kopcovité trasy. Sám mám 634 i 638 a myslím si že 634 se chová živěji i když má papírově menší výkon než osmičkový motory.
Edit.: Tak jsem byl oním jezdcem na 634 před chvilkou vypeskován, tudíž uvádím na správnější míru - pán v nejlepších letech a dvacet kilo přes cent
634 živější připadá,protože zabírá více od spodu. Ve skutečnosti je ale o poznání slabší i na rozjezd o proti 638.
Naposledy editováno 02.10.2012 19:10:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/634 nebo MZ 251?
Bimbam píše: Můžu porovnávat, jezdil jsem jak na bratrancově emzetě tak na jawách jezdím dodnes. Emza je opravdu živější, točivější, chová se spíš jako číza 477 jen má o něco víc koníků. Třinda je spíš trochu cestovací a hlavně denní dělník silnic a je jí celkem šumafuk jestli je povrch asfalt, šotolina nebo polňačka, hrne se dopředu jak tank. Navíc konopnice nebo jakákoli 634 má prostě oproti emzetě jedno veliký plus - moc povedeně vypadá, za druhý na ni seženeš ještě bez problémů díly, zatímco na emzetu už skoro nic z originál výroby. Třinda je prostě motorka, emzeta sice taky ale spíš se tváří jako přerostlej simák. Jinak k výkonu motoru 634 - v sobotu jsme jeli takovej zhruba 250 km vejlet na jawách a postarší metrákovej chlápek na 634 bez jakejchkoli problémů nechal za sebou moderní jawy 650 - zatáčkovité a kopcovité trasy. Sám mám 634 i 638 a myslím si že 634 se chová živěji i když má papírově menší výkon než osmičkový motory.
Edit.: Tak jsem byl oním jezdcem na 634 před chvilkou vypeskován, tudíž uvádím na správnější míru - pán v nejlepších letech a dvacet kilo přes cent
že někdo na čtveře ujel 650tce-tak to rozhodně není tím,že je čtvera lepší,ale tím,že na té 650tce jelo kopyto
http://www.moto-prodejna.cz/zarovky-pojistky/zarovka-6v-35-35w-halogen.html
Jen je třeba do paraboly udělat 3 zářezy na packy a na dráty dát patici - půlměsíc http://www.autolamp.cz/ITEM/patice-pro-zarovku-H4-pulmesic-_patH4
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz jawy 350 ze zahranici Jawa 350/634 | krystofvelecky | 27 | Dnes v 09:55 Dolin |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |