globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sidecar Velorex
Co myslíte, mohl bych to chtít potřebovat? Tenhle kousek se mi na Motosalonu tuze líbil.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Sidecar Velorex

17.3.2024 v 09:56 | Nahoru | #31
vilem_i_am> Díky za hezké nové ráno!

Sidecar Velorex

17.3.2024 v 10:51 | Nahoru | #32
Typ 700 byl dyzajnovje asi příliš velký úlet.


Sidecar Velorex

17.3.2024 v 10:52 | Nahoru | #33

1 reakcí na tento příspěvek Sidecar Velorex

17.3.2024 v 10:54 | Nahoru | #34
A teď kolik to jelo a kolik to žralo. E - fotku jsem našel na aukru a lepší to udělat nejde...




Naposledy editováno 17.03.2024 10:58:53

(reakce na) Sidecar Velorex

17.3.2024 v 12:38 | Nahoru | #35
Kohlstein>
Kouknul jsem do inzerce a nábídka hodně malá,ta K1 je paráda.
www.mobile.de/cz/mal%C3%BD-motocykl/bmw/vhc:motorbike,mke:3500,mld:gesp%C3%A1n
Jak to dělají jinde.
emltrike.com/de/
www.steib-seitenwagen.eu/

Sidecar Velorex

18.3.2024 v 09:08 | Nahoru | #36
Ten rám 350 se musel dobře vlnět
Sajda - odpružení...
Jinak dizajn super, myslím sajda, zbytek soudružské šedo...
Jo a v GB jsem viděl něco jako obytný přívěs, no spíše boční připoj vedle moto...

Sidecar Velorex

18.3.2024 v 11:19 | Nahoru | #37
Dnes jsou všechny Velorexy se 16" kolem, ale nebylo tomu tak vždycky, koukám.

2 reakcí na tento příspěvek Sidecar Velorex

19.3.2024 v 08:34 | Nahoru | #38
Něco vody na mlýn odpůrců sidecarismu.

(reakce na) Sidecar Velorex

19.3.2024 v 12:34 | Nahoru | #39
Krautkopf>
Lidí je jako sraček.
A to se dá říct že ty motory nemají nějakej velkej výkon.
Možná by pomohlo nalejt do sajdy beton,a zase to nebude brzdit.

(reakce na) Sidecar Velorex

19.3.2024 v 15:03 | Nahoru | #40
Krautkopf> Ntpč ten poslední se fakt omotal.

1 reakcí na tento příspěvek Sidecar Velorex

19.3.2024 v 15:18 | Nahoru | #41
Chápu, že když němci táhli na moskvu, tak byla výhoda pevná sajdkára, kvůli sněhu, blátu. Proč se ale do civilního provozu motorka nepřipojovala kyvně jako na těch videjích, ten hárlej nebo to BMW? Bylo to dáno čistě socialistickým průmyslem nebo je v té nemožnosti pohybovat těžištěm nějaká skrytá výhoda?

(reakce na) Sidecar Velorex

19.3.2024 v 15:32 | Nahoru | #42
pavelgl1> #11 ?

Sidecar Velorex

19.3.2024 v 16:29 | Nahoru | #43
Krautkopf: To je sporné. Běžná šířka pruhu je okolo 3,5m, nejmenší okolo 3m. Sedící na motorce máš výšku jako když stojíš, dejme tomu 180cm (dosáhneš nohama na zem). Sajda rozšíří motorku o 1,5 m. Reálně tedy, při jízdě rovně a při pravé zatáčce, polovina šířky motorky zleva 0,45m + sajda na pravé straně 1,5m = 1,95m. Při levé zatáčce, vlevo náklon 45° při výšce 1,8m je cca 1,3m + sajda 1,5m = 2,8m. Do pruhu se s tím vehiklem dá vejít.

Sidecar Velorex

21.3.2024 v 12:17 | Nahoru | #44
Když teď máme po obědě, tak by se mohl hodit nějaký pěkný krátký film.

1 reakcí na tento příspěvek Sidecar Velorex

21.3.2024 v 12:29 | Nahoru | #45
V cizích zemích pozor na falešné taxikáře. Poznají se tak, že na rozdíl od těch pravých nenabídnou pasažérovi přilbu.

(reakce na) Sidecar Velorex

21.3.2024 v 13:26 | Nahoru | #46
Krautkopf> Ale dovezou tě včas a ještě stihneš kávu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 honzaza 3 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal
Jawa 350 634 oilmaster Jawa 350/634 Jawar634 16 14.6.2023 v 15:56 pech.


TOPlist