E: Řídit auto není jen tak. Úplně nejvíc gangsta je poloha za volantem zvaná na ležáka. Zvenčí to vypadá, jako když řidiče ranila mrtvice. Sedneme si na sedadlo a svalíme se částečně na sedadlo spolujezdce, takže řadící páku máme někde před obličejem. Volant držíme levou rukou v pozici 12:00. Na levé ruce máme značkové hodinky, takže musíme odložit ty plastové digitální prokousnuté, které jsme trochu pozdě objevili skryté v cereáliích Chocapic. Navštívíme opět Vietnamese jewelry a pořídíme stroj značky Omegga, Womega nebo Mega-O. Do sterea naládujeme nějakou hustou emgeton hip hop kazetu a vyhulíme volume úplně doprava (pozor, aby v důsledku vibrací neupadly rezaté blatníky). Jedeme po bulváru okolo culture housu (pozor, padesát) a koukáme po hip-hopových roštěnkách, pokud nám to kulich, fólije a černý brejle dovolí.
Naposledy editováno 23.12.2012 12:39:01
mirazciny píše: dle včerejších statutů na FB mu maminka zaplatí opravu, no tak to je hustý .. pak z těch parchantů má něco bejt
budoucnost lidstva, tohle nám bude vydělávat na důchody
DRN. píše: budoucnost lidstva, tohle nám bude vydělávat na důchody
Počkej ty od něj věkem nejsi tak daleko, aby na tebe vydělával
Tagstein píše: Počkej ty od něj věkem nejsi tak daleko, aby na tebe vydělával
nevim, kolik mu je? 13?14? jak tak čtu
DRN. píše: nevim, kolik mu je? 13?14? jak tak čtu
kéž by....asi 16 možná 17Bimbam píše: Kurnik, že jsem tohle vlákno nenašel dřív jsem se normálně nahlas chlámal a to je co říct. U nás a v okolních dědinách se používá už několik let taková jednotka co nepatří do zatím do soustavy SI, říká se, že jednotka blbosti je jeden Křečhoř. Už leta, ještě předtím než si pořídl Dandynu. Ale je fakt že dokud neměl motorku tak to tak nekvetlo. Bude-li tak pokračovat dál, natuty se do tý mezinárodní soustavy jednotek dostane.
takze rikas lidovej myslitel?
Ten náš Pepa Křečhořák
bývá občas nezdvořák.
Na fóru nás napadá,
jeho sláva uvadá.
Na cestě chtěl dělat čáru,
místo toho rozbil káru.
Svojí malou směšnou káru,
co by složil do kočáru.
Maminka to zaplatí,
což se tuze vyplatí.
Pepíček je mazánek
že by blůl aj skřivánek.
Skřivánek na niti,
všechno to pochytí.
Až naučí se Pepča drifty,
pak to bude fifty-fifty.
Však až to do zdi napere,
tož se z toho pose*e.
Než opravu Ti platiti,
nakopat Tě do řiti.
vozidel Tě zbaviti
a koukej pěšky choditi.
DRN. píše: pozor, jedinečná šance, ghettokár je na prodej
To snad nemyslí vážně... na jednu stranu bych chápal nadšení (i s Trabantem, Maluchem, nebo Zaporožcem se dá pěkně vyhrát a pošperkovat), ale tohle všechno cpát do takovéto bobkoletu je ptákovina a hlavně asi zapomněl, že všechny takovéto doplňky v žádném případě cenu nezvýší . Mnohem lepší by bylo, kdyby všechnu tu audiovýbavu a další doplňky vymontoval, vůz prodal v "jakžtakž-origo" stavu a doplňky rozprodal zvlášť. To by na tom chlapec vydělal lépe.
Dát 77000,- za tohle, navíc zbastlené a neodpovídající v TP ("prodám Aixam 400D, v TP 400S" (možná jde jen o nepodstaný rozdíl, ale v případě vyšetřování při nehodě apod. - víme, jak je to s tou holí a s tím psem), krom toho evidentně po nepříliš dobrém zacházení (a kdoví jak byla provedena oprava), by mohl jen blázen.
A navíc (i když takovým pohádkám nevěřím), pokud by měl vůz překopaný, jak tu psal (čínský trachtórový motor, zadní náhon), potom by vůz už vůbec neodpovídal specifikacím, s jakými byl homologován a tím pádem by ses ním stejně na silnici nemohlo -> užitná hodnota prakticky nulová.
J.M.K. píše: To snad nemyslí vážně... na jednu stranu bych chápal nadšení (i s Trabantem, Maluchem, nebo Zaporožcem se dá pěkně vyhrát a pošperkovat), ale tohle všechno cpát do takovéto bobkoletu je ptákovina a hlavně asi zapomněl, že všechny takovéto doplňky v žádném případě cenu nezvýší . Mnohem lepší by bylo, kdyby všechnu tu audiovýbavu a další doplňky vymontoval, vůz prodal v "jakžtakž-origo" stavu a doplňky rozprodal zvlášť. To by na tom chlapec vydělal lépe.
Dát 77000,- za tohle, navíc zbastlené a neodpovídající v TP ("prodám Aixam 400D, v TP 400S" (možná jde jen o nepodstaný rozdíl, ale v případě vyšetřování při nehodě apod. - víme, jak je to s tou holí a s tím psem), krom toho evidentně po nepříliš dobrém zacházení (a kdoví jak byla provedena oprava), by mohl jen blázen.
A navíc (i když takovým pohádkám nevěřím), pokud by měl vůz překopaný, jak tu psal (čínský trachtórový motor, zadní náhon), potom by vůz už vůbec neodpovídal specifikacím, s jakými byl homologován a tím pádem by ses ním stejně na silnici nemohlo -> užitná hodnota prakticky nulová.
ono je to nahovno a nebezpecný i v origo stavu
akorát se divim ze ani zmínka o nepovedenym driftu
ale kousek pod ním je super inzerá, bourám při vjezdu do garáže kára
Ohledně té "káry"... nevěřím tomu, že při zajíždění do garáže by celý předek takto rozmašloval. Leda, že by zkoušel vjíždět v plné rychlosti, obloukem, s tím, že potom z té plné rychlosti zastaví na fleku 10cm před stěnou garáže. A oblouk zatáčky jaksi chybně vypočítal.
E: Ale už jsem viděl takových Aixamů s nadupanou audiosoupravou několik. Nejde mi moc ho hlavy, proč do něčeho takového tolik investovat a navíc z mého pohledu to musí vypadat i trochu trapně, když se takový kus plastových necek polamu sune po silnici a přitom na 100m duní jako piškotéka. Prostě hiphopelnice .
Naposledy editováno 27.10.2012 14:27:06
DRN. píše: ono je to nahovno a nebezpecný i v origo stavu
akorát se divim ze ani zmínka o nepovedenym driftu
ale kousek pod ním je super inzerá, bourám při vjezdu do garáže kára
Tak drift už je tam doplněn Mě spíš pobavila hláška: Nové přední blinkry (dám staré) + jednu kapotu + mnoho samolepek..
Tagstein píše: ¨
Tak drift už je tam doplněn Mě spíš pobavila hláška: Nové přední blinkry (dám staré) + jednu kapotu + mnoho samolepek..
poctivej prodejce
DRN. píše: poctivej prodejce
Já bych nabídl ještě celou sadu kartiček pokémonů
J.M.K. píše: DRN.> To bych řekl. Viděl jsem crashtest Smartu a jak se poskládal jako harmonika, to už bych si připadal bezpečněji na motorce. Nemluvě o tom, že Trabant kdysi vyšel z crashtestu lépe jak golf. Vedou se o tom ale dodnes nekonečné diskuse.
Ohledně té "káry"... nevěřím tomu, že při zajíždění do garáže by celý předek takto rozmašloval. Leda, že by zkoušel vjíždět v plné rychlosti, obloukem, s tím, že potom z té plné rychlosti zastaví na fleku 10cm před stěnou garáže. A oblouk zatáčky jaksi chybně vypočítal.
E: Ale už jsem viděl takových Aixamů s nadupanou audiosoupravou několik. Nejde mi moc ho hlavy, proč do něčeho takového tolik investovat a navíc z mého pohledu to musí vypadat i trochu trapně, když se takový kus plastových necek polamu sune po silnici a přitom na 100m duní jako piškotéka. Prostě hiphopelnice .
ja videl jakej to má rám, v podstate par trubek, zbytek plast, jako do mesta asi dobrý, ale ne nikde kde se jede 50+, jeden vul se naucil moji trasu z práce a ze zelence do mstetic se dost nahovnu predjizdi, tak se za nim nastosujou auta, obcas to nekterej nervove neda a predjizdi na takovym miste ze je jenom otazka casu kdy nekoho sunda (doufam ze to nebudu ja)
a kdyz to nejede at to alespon rve ne? a na macrovani pred skolou s hudou super, nez to vytriska baterku
Jinak máš recht, je to dobré tak jako městské přibližovadlo, sem tam odvézt nákup, variátor se hodí právě v městském provozu, kde se často rozjíždí a řadí (proč asi všechny městské autobusy, včetně starých sedmistovek, jsou dnes rekonstruovány a osazovány hydraulickou rychlostkou), ale jinde bych klidně provoz těchto vozítek zakázal - stačí si vzpomenout na jednoduché pravidlo, že zbytečně pomalu jedoucí řidič je paradoxně mnohem nebezpečnější, než ten, který jede příliš rychle. Také už jsem jich několik potkal a jelikož je to široké skoro jako auto, předjetí není snadné a kolony se tvoří snadno. Jednou jsem jej potkal cestou z ČB DO JH a plazil jsem se za ním skoro 15km. Možná by to omezení provozu ani nebylo zas tak neproveditelné... stačilo by nejkritičtější úseky osadit značkami podobnými těm zakazujícím vjezd trachtórů. Nebo tato vozidla, vzhledem k jejich nízké rychlosti, rovnou zřadit do stejné kategorie jako trachtóry. Zákaz se přece vztahuje i na ty moderní, schopné jet v pohodě 50km/h.
Navíc už jsem tu nejednou dával odkaz na ten případ z Plzně, kdy řidič kamionu takovéto miniauto přehlédl, nabral, otočil bokem a takto smykem jej před sebou tlačil snad několik stovek metrů, neslyšel ani troubení a nakonec situaci zachánila matka řidiče, která na místě spolujezdce otevřela okno a vyhodila kelímek s kafem, kterým se naštěstí trefila na přední okno tahače.
To také leccos svědčí o "bezpečnosti" takovýchto motorových hraček.
J.M.K. píše: DRN.> To bych řekl. Viděl jsem crashtest Smartu a jak se poskládal jako harmonika, to už bych si připadal bezpečněji na motorce. Nemluvě o tom, že Trabant kdysi vyšel z crashtestu lépe jak golf. Vedou se o tom ale dodnes nekonečné diskuse.
najdi ho...
J.M.K. píše: DRN.> Cože? Do NSR125 chtěl cpát přímý vstřik? A jak domyslel mazání?
Jinak máš recht, je to dobré tak jako městské přibližovadlo, sem tam odvézt nákup, variátor se hodí právě v městském provozu, kde se často rozjíždí a řadí (proč asi všechny městské autobusy, včetně starých sedmistovek, jsou dnes rekonstruovány a osazovány hydraulickou rychlostkou), ale jinde bych klidně provoz těchto vozítek zakázal - stačí si vzpomenout na jednoduché pravidlo, že zbytečně pomalu jedoucí řidič je paradoxně mnohem nebezpečnější, než ten, který jede příliš rychle. Také už jsem jich několik potkal a jelikož je to široké skoro jako auto, předjetí není snadné a kolony se tvoří snadno. Jednou jsem jej potkal cestou z ČB DO JH a plazil jsem se za ním skoro 15km. Možná by to omezení provozu ani nebylo zas tak neproveditelné... stačilo by nejkritičtější úseky osadit značkami podobnými těm zakazujícím vjezd trachtórů. Nebo tato vozidla, vzhledem k jejich nízké rychlosti, rovnou zřadit do stejné kategorie jako trachtóry. Zákaz se přece vztahuje i na ty moderní, schopné jet v pohodě 50km/h.
Navíc už jsem tu nejednou dával odkaz na ten případ z Plzně, kdy řidič kamionu takovéto miniauto přehlédl, nabral, otočil bokem a takto smykem jej před sebou tlačil snad několik stovek metrů, neslyšel ani troubení a nakonec situaci zachánila matka řidiče, která na místě spolujezdce otevřela okno a vyhodila kelímek s kafem, kterým se naštěstí trefila na přední okno tahače.
To také leccos svědčí o "bezpečnosti" takovýchto motorových hraček.
resil tady dle meho je uplne mimo co se tyka techniky
Vzpomněl jsem si včíl na vlákno, kde nějaký klučina řešil už nevím co, snad ohledně elektriky. Začal tam rozumovat podobně jako "legendární" Ondra.V a pak z něj vylezlo, že už dříve odpálil celou elektriku v autě, když tam montoval zesilovač 2000W a (pochopitelně) stále hořící pojistku nahradil kusem tlustého drátu . Zřejmě mu nic něříkal výpočet výkonu a nedošlo mu, že příkon 2kW při 12V napájení znamená v podstatě svářecí proud.
Po tom, co jej tam ostatní zdrbali, ať do toho nevrtá, když rozumí slektrice jako kůň kafi, chlapec kritické příspěvky promazal a vlákno uzavřel. Nevzpomenu si, o koho se tehdy jednalo, ale když si to včíl vybavím, podobnost s konstruktérem-ničitelem hustokrutogangstaplechárny je až podezřele nápadná.
E: A také už se ke mně doneslo, že i s elektrikou si Slack zřejmě rozumí jako africký domorodec se splachovacím hajzlíkem.
Naposledy editováno 27.10.2012 16:21:50
Prodám Mopedauto značky Aixam 400D (V TP Aixam 400 S), po novém laku, nové čelní sklo (tónované od výroby, zelenější), subwoofer Mutant + zesilovač Mutant, nové rádio Pioneer Deh 3400UB, reproduktory Pioneer, nové přední tlumiče, 4x letní pneu i s litými koly, vnitřek pěkný, udělaný do barvy + vnitřní světýlko u nohou.. Vyhřívané zadní okno, el. okna, topení, dálkové el. odemykání (ovladač)..Pedály, řadící páka R-Type Sport.. Nové přední blinkry (dám staré) + jednu kapotu + mnoho samolepek (kompletní edice Pokémonů, BayBlade a autotuning firmy) TOP stav!! Vzhledem k výkonu jen pro pokročilejší jezdce!!! Více info po mailu. Při rychlém jednání sleva!
Zapoměl jsem dodat, že mi nevyšel drift.
Tož těmi posledními větami "TOP stav!! Vzhledem k výkonu jen pro pokročilejší jezdce!!! Více info po mailu. Při rychlém jednání sleva! Zapoměl jsem dodat, že mi nevyšel drift." to chlapec opravdu "zabil".
Opravte mne, pokud se pletu, ale člověk se selským rozumem si v takovém případě snadno udělá představu o dosavadním zacházení s vozidlem a od myšlenky na koupi jej to naprosto odradí.
A ty samolepky... co má kompletní edice karet (či samolepek) Pokemon, Beyblade a podobné společného s autem? Je to snad něco, bez čeho by auto nedokázalo jet? Vysvětlí někdo, jaký by mohl být důvod k tomu, takové věci k autu přikládat?