E: Řídit auto není jen tak. Úplně nejvíc gangsta je poloha za volantem zvaná na ležáka. Zvenčí to vypadá, jako když řidiče ranila mrtvice. Sedneme si na sedadlo a svalíme se částečně na sedadlo spolujezdce, takže řadící páku máme někde před obličejem. Volant držíme levou rukou v pozici 12:00. Na levé ruce máme značkové hodinky, takže musíme odložit ty plastové digitální prokousnuté, které jsme trochu pozdě objevili skryté v cereáliích Chocapic. Navštívíme opět Vietnamese jewelry a pořídíme stroj značky Omegga, Womega nebo Mega-O. Do sterea naládujeme nějakou hustou emgeton hip hop kazetu a vyhulíme volume úplně doprava (pozor, aby v důsledku vibrací neupadly rezaté blatníky). Jedeme po bulváru okolo culture housu (pozor, padesát) a koukáme po hip-hopových roštěnkách, pokud nám to kulich, fólije a černý brejle dovolí.
Naposledy editováno 23.12.2012 12:39:01
J.M.K. píše: To snad nemyslí vážně... na jednu stranu bych chápal nadšení (i s Trabantem, Maluchem, nebo Zaporožcem se dá pěkně vyhrát a pošperkovat), ale tohle všechno cpát do takovéto bobkoletu je ptákovina a hlavně asi zapomněl, že všechny takovéto doplňky v žádném případě cenu nezvýší . Mnohem lepší by bylo, kdyby všechnu tu audiovýbavu a další doplňky vymontoval, vůz prodal v "jakžtakž-origo" stavu a doplňky rozprodal zvlášť. To by na tom chlapec vydělal lépe.
Dát 77000,- za tohle, navíc zbastlené a neodpovídající v TP ("prodám Aixam 400D, v TP 400S" (možná jde jen o nepodstaný rozdíl, ale v případě vyšetřování při nehodě apod. - víme, jak je to s tou holí a s tím psem), krom toho evidentně po nepříliš dobrém zacházení (a kdoví jak byla provedena oprava), by mohl jen blázen.
A navíc (i když takovým pohádkám nevěřím), pokud by měl vůz překopaný, jak tu psal (čínský trachtórový motor, zadní náhon), potom by vůz už vůbec neodpovídal specifikacím, s jakými byl homologován a tím pádem by ses ním stejně na silnici nemohlo -> užitná hodnota prakticky nulová.
ono je to nahovno a nebezpecný i v origo stavu
akorát se divim ze ani zmínka o nepovedenym driftu
ale kousek pod ním je super inzerá, bourám při vjezdu do garáže kára
Ohledně té "káry"... nevěřím tomu, že při zajíždění do garáže by celý předek takto rozmašloval. Leda, že by zkoušel vjíždět v plné rychlosti, obloukem, s tím, že potom z té plné rychlosti zastaví na fleku 10cm před stěnou garáže. A oblouk zatáčky jaksi chybně vypočítal.
E: Ale už jsem viděl takových Aixamů s nadupanou audiosoupravou několik. Nejde mi moc ho hlavy, proč do něčeho takového tolik investovat a navíc z mého pohledu to musí vypadat i trochu trapně, když se takový kus plastových necek polamu sune po silnici a přitom na 100m duní jako piškotéka. Prostě hiphopelnice .
Naposledy editováno 27.10.2012 14:27:06
DRN. píše: ono je to nahovno a nebezpecný i v origo stavu
akorát se divim ze ani zmínka o nepovedenym driftu
ale kousek pod ním je super inzerá, bourám při vjezdu do garáže kára
Tak drift už je tam doplněn Mě spíš pobavila hláška: Nové přední blinkry (dám staré) + jednu kapotu + mnoho samolepek..