E: Řídit auto není jen tak. Úplně nejvíc gangsta je poloha za volantem zvaná na ležáka. Zvenčí to vypadá, jako když řidiče ranila mrtvice. Sedneme si na sedadlo a svalíme se částečně na sedadlo spolujezdce, takže řadící páku máme někde před obličejem. Volant držíme levou rukou v pozici 12:00. Na levé ruce máme značkové hodinky, takže musíme odložit ty plastové digitální prokousnuté, které jsme trochu pozdě objevili skryté v cereáliích Chocapic. Navštívíme opět Vietnamese jewelry a pořídíme stroj značky Omegga, Womega nebo Mega-O. Do sterea naládujeme nějakou hustou emgeton hip hop kazetu a vyhulíme volume úplně doprava (pozor, aby v důsledku vibrací neupadly rezaté blatníky). Jedeme po bulváru okolo culture housu (pozor, padesát) a koukáme po hip-hopových roštěnkách, pokud nám to kulich, fólije a černý brejle dovolí.
Naposledy editováno 23.12.2012 12:39:01
DRN. píše: pozor, jedinečná šance, ghettokár je na prodej
To snad nemyslí vážně... na jednu stranu bych chápal nadšení (i s Trabantem, Maluchem, nebo Zaporožcem se dá pěkně vyhrát a pošperkovat), ale tohle všechno cpát do takovéto bobkoletu je ptákovina a hlavně asi zapomněl, že všechny takovéto doplňky v žádném případě cenu nezvýší . Mnohem lepší by bylo, kdyby všechnu tu audiovýbavu a další doplňky vymontoval, vůz prodal v "jakžtakž-origo" stavu a doplňky rozprodal zvlášť. To by na tom chlapec vydělal lépe.
Dát 77000,- za tohle, navíc zbastlené a neodpovídající v TP ("prodám Aixam 400D, v TP 400S" (možná jde jen o nepodstaný rozdíl, ale v případě vyšetřování při nehodě apod. - víme, jak je to s tou holí a s tím psem), krom toho evidentně po nepříliš dobrém zacházení (a kdoví jak byla provedena oprava), by mohl jen blázen.
A navíc (i když takovým pohádkám nevěřím), pokud by měl vůz překopaný, jak tu psal (čínský trachtórový motor, zadní náhon), potom by vůz už vůbec neodpovídal specifikacím, s jakými byl homologován a tím pádem by ses ním stejně na silnici nemohlo -> užitná hodnota prakticky nulová.