globalmoto_kveten





Téma: ???
 
20.9.2012 v 23:19
určitě si tu někdo z nás pamatuje "skoro" veleslavné téma ...jak uživatel Slack vyměnil Motorku kterou rozsekal a byla totál v píči no...tak machroval jaký to má výhody atd...jaký to má rádio... hm...asi těch 45 KM/h bylo na něj moc

E: Řídit auto není jen tak. Úplně nejvíc gangsta je poloha za volantem zvaná na ležáka. Zvenčí to vypadá, jako když řidiče ranila mrtvice. Sedneme si na sedadlo a svalíme se částečně na sedadlo spolujezdce, takže řadící páku máme někde před obličejem. Volant držíme levou rukou v pozici 12:00. Na levé ruce máme značkové hodinky, takže musíme odložit ty plastové digitální prokousnuté, které jsme trochu pozdě objevili skryté v cereáliích Chocapic. Navštívíme opět Vietnamese jewelry a pořídíme stroj značky Omegga, Womega nebo Mega-O. Do sterea naládujeme nějakou hustou emgeton hip hop kazetu a vyhulíme volume úplně doprava (pozor, aby v důsledku vibrací neupadly rezaté blatníky). Jedeme po bulváru okolo culture housu (pozor, padesát) a koukáme po hip-hopových roštěnkách, pokud nám to kulich, fólije a černý brejle dovolí.

Naposledy editováno 23.12.2012 12:39:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ???

27.10.2012 v 15:40 | Nahoru | #1
DRN.> Cože? Do NSR125 chtěl cpát přímý vstřik? A jak domyslel mazání?
Jinak máš recht, je to dobré tak jako městské přibližovadlo, sem tam odvézt nákup, variátor se hodí právě v městském provozu, kde se často rozjíždí a řadí (proč asi všechny městské autobusy, včetně starých sedmistovek, jsou dnes rekonstruovány a osazovány hydraulickou rychlostkou), ale jinde bych klidně provoz těchto vozítek zakázal - stačí si vzpomenout na jednoduché pravidlo, že zbytečně pomalu jedoucí řidič je paradoxně mnohem nebezpečnější, než ten, který jede příliš rychle. Také už jsem jich několik potkal a jelikož je to široké skoro jako auto, předjetí není snadné a kolony se tvoří snadno. Jednou jsem jej potkal cestou z ČB DO JH a plazil jsem se za ním skoro 15km. Možná by to omezení provozu ani nebylo zas tak neproveditelné... stačilo by nejkritičtější úseky osadit značkami podobnými těm zakazujícím vjezd trachtórů. Nebo tato vozidla, vzhledem k jejich nízké rychlosti, rovnou zřadit do stejné kategorie jako trachtóry. Zákaz se přece vztahuje i na ty moderní, schopné jet v pohodě 50km/h.
Navíc už jsem tu nejednou dával odkaz na ten případ z Plzně, kdy řidič kamionu takovéto miniauto přehlédl, nabral, otočil bokem a takto smykem jej před sebou tlačil snad několik stovek metrů, neslyšel ani troubení a nakonec situaci zachánila matka řidiče, která na místě spolujezdce otevřela okno a vyhodila kelímek s kafem, kterým se naštěstí trefila na přední okno tahače.
To také leccos svědčí o "bezpečnosti" takovýchto motorových hraček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ???

27.10.2012 v 15:45 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: DRN.> Cože? Do NSR125 chtěl cpát přímý vstřik? A jak domyslel mazání?
Jinak máš recht, je to dobré tak jako městské přibližovadlo, sem tam odvézt nákup, variátor se hodí právě v městském provozu, kde se často rozjíždí a řadí (proč asi všechny městské autobusy, včetně starých sedmistovek, jsou dnes rekonstruovány a osazovány hydraulickou rychlostkou), ale jinde bych klidně provoz těchto vozítek zakázal - stačí si vzpomenout na jednoduché pravidlo, že zbytečně pomalu jedoucí řidič je paradoxně mnohem nebezpečnější, než ten, který jede příliš rychle. Také už jsem jich několik potkal a jelikož je to široké skoro jako auto, předjetí není snadné a kolony se tvoří snadno. Jednou jsem jej potkal cestou z ČB DO JH a plazil jsem se za ním skoro 15km. Možná by to omezení provozu ani nebylo zas tak neproveditelné... stačilo by nejkritičtější úseky osadit značkami podobnými těm zakazujícím vjezd trachtórů. Nebo tato vozidla, vzhledem k jejich nízké rychlosti, rovnou zřadit do stejné kategorie jako trachtóry. Zákaz se přece vztahuje i na ty moderní, schopné jet v pohodě 50km/h.
Navíc už jsem tu nejednou dával odkaz na ten případ z Plzně, kdy řidič kamionu takovéto miniauto přehlédl, nabral, otočil bokem a takto smykem jej před sebou tlačil snad několik stovek metrů, neslyšel ani troubení a nakonec situaci zachánila matka řidiče, která na místě spolujezdce otevřela okno a vyhodila kelímek s kafem, kterým se naštěstí trefila na přední okno tahače.
To také leccos svědčí o "bezpečnosti" takovýchto motorových hraček.


resil tady dle meho je uplne mimo co se tyka techniky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist