globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadřeno? 125ccm 4t
Zdravím,
jedu si takhle ze školy z mírnáho kopečka, cca 80kmh a najednou mi to na chvíli zdechlo a pak se zablokovalo zadní kolo. No nic, ustál jsem to a zastavil. nejsem si jistej, jestli je ten motor zadřenej, spíš mi příde jako zaseklej. Protože startér s nim neotočí a nakopávačka se ani nehne. ještě nikdy jsem se se zadřenym motorem nesetkal, ale zadřenej motor by se asi projevil jinak, třeba ztrátou výkonu, hlukem atd.

Olej v něm byl, když jsem sundal vrchní díl hlavy, tak ventily byly namazaný, takže olejový čerpadlo se podělat nemohlo. Napadá vás, jak zjistim na čem jsem?
Díky
Anketa: Co to je?
Zadřený
6%
5
Zaseklý
0%
0
uplně v kelu
94%
72

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:36 | Nahoru | #91
Icarro> No, ten píst dám asi novej, možná si udělám radost a dám tam rovnou novej válce 150ccm. Co se ti nelíbí na těch ventilech? Mě připadaj v pořádku.

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:40 | Nahoru | #92
Hippieguy> já bych bejt tebou pořádně zkouknul starej válec..koupil novej pist a kroužky.. nová těsnění a dále co je potřeba a zbytečně bych už dotoho nevražel a dával tam kvalitní olej stěma předepsanýma hodnotama..

1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:40 | Nahoru | #93
takhle vypadal ten olej, co z toho vytek. Původní barva byla zlatá, ted to vypadalo jako asfalt. Další věc, co mi přišla trochu divná je to, že na některejch místech, třeba na vačce, je patrný cosi jako počínající koroze.

Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:43 | Nahoru | #94

1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:51 | Nahoru | #95

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:51 | Nahoru | #96

tomcmen píše: hele já tuhle motorku vlastním taky a je to ta nejpohoddlnejší z těch 125 ;) tak važte slova pánové ...



Říkáš proto, že si na jiné 125ccm nejel co?

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:54 | Nahoru | #97

HornisGSX píše: no ty vole ja seru smichy nnehda dostal rad jak sfin ale ne mladej pan tu ludru porad obhajoval nepral jsem ti to ale doslo jak na ma slova tak na slova ostatnich vyhod to do srotu dostanes cca. 1500kc za kovy a setri na neco japonstejsiho nebo cokoli s eu



Musím s tebou naprosto souhlasit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 22:06 | Nahoru | #98

simson.VENCA píše: Říkáš proto, že si na jiné 125ccm nejel co?


Jel ;) ale tahle má prostě hlavní plus to pohodlí .. dle mého prostě je promě nejpohodlnější a říká to vícero lidí ;)

Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 22:11 | Nahoru | #99
Očisti ten píst.... Nový kroužky + gufera ventilů. vymen to ložisko a víc do toho necpi.. za rok je ti 18 ? Tak radši šetři a pak si kup vědší

1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 22:16 | Nahoru | #100
Laskavě se tu přestaňte navážet do HornisGSX... nikoho neuráží, jen říká pravdu, která leckdy dovede naštvat, bohužel.

Hippieguy> Jestli si s tím cheš vyhrát, tak prosím, zkus ten motor dát do kupy, ale předem Ti říkám, že z finančního hlediska se to rozhodně nevyplatí. A kor, jestli byl už dříve zadřený a jen "rozhýbaný", bez potřebné opravy, tak se divím, že ještě vydržel relativně "dlouho".
Chápu, že není snadné to uznat, ale ten motor už je vážně tak domrvený, že oprava se těžko vyplatí. A nevěřím tomu, že jediným problémem bude to ojniční ložisko. Otázkou především jest, proč se kouslo? V první řadě bych podezíral mazání, resp. nízký, nebo žádný tlak. A píst a ventily také nevypadájí zrovna dobře, tak červeně a růžové zbarvené jsem zatím neviděl.
Upřímně řečeno... nesnaž se vzkřísit mrtvolu, jen v tom utopíš finance, rozprodej to na díly, nebo odvez do šrotu, pošetři a kup nějakého Japonce. Nekvalitní čína Ti peníze ušetřené na nízké pořizovací ceně stejně za chvíli z kapsy vytáhne na nákladech na opravy.

2 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 22:31 | Nahoru | #101
Tak 18 mi bude za dva tejdny, a silnější mašinu zatim neplánuju. Tahle mi výkonem docela stačila. Pokud dám do opravy dva tisíce, tak to zase neni tak velká investice. Vyměnit klikovku doma zvládnu.

Ale J.M.K. má pravdu, ještě jsem nepřemejšlel ani nezjištoval, proč se to vlastně kouslo. Oleje tam bylo spíš víc než mín, vyteklo z toho víc než litr a má tam bejt 900ml. Hlavně ta klikovka přece lítá pořád v oleji, tak ta by se zadřít neměla a čerpadlo mi funguje, když jsem hnedka po tom, co se to kouslo sundal vršek hlavy, tak bylo vše namazaný dobře. Je možný, že že to ložisko už bylo načatý a že je zbytek motoru v pořádku. Zejtra se u mě staví kamarád, co dělá ve škole autotroniku a koukne na to. Žádnýho velkýho opotřebení jsem si nevšim, převody jsou pořád jako nový.

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 22:36 | Nahoru | #102

Hippieguy píše: takhle vypadal ten olej, co z toho vytek. Původní barva byla zlatá, ted to vypadalo jako asfalt. Další věc, co mi přišla trochu divná je to, že na některejch místech, třeba na vačce, je patrný cosi jako počínající koroze.



Barva oleje neříká nic o tom, jak pracuje motor nebo jak je olej opotřebovaný, leda by něm byli piliny, pak už to něco značí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 22:48 | Nahoru | #103
Hippieguy> Nic ve zlém, ale kde bereš jistotu, že je čerpadlo v pořádku a že má adekvátní tlak? Už jsem psal na začátku vlákna, v hlavě mohly být jen zbytky oleje z doby, kdy mazání ještě fungovalo, takže tohle neřekne o funkčnosti mazání nic. Načaté ložisko se hryzne málokdy, pokud je dobře mazané. Problém nastane tehdy, kdy má ložisko takvou vůli, že přes něj uteče spousta oleje a v důsledku toho pak není v mazacím okruhu tlak. Takže musíš zkontrolovat vše, olej mohl utíkat také úplně jinudy a to ojniční ložisko holt "mělo smůlu", že bylo první, které na to doplatilo.

A s tím kamarádem pozor... autotronika je zaměřena na elektroniku v motorových vozidlech a těžko říct, do jaké míry tam probírají "strojařské" záležitosti motoru a kolik zkušeností s tím může mít. takže na něho bych moc nespoléhal a dal spíš na slovo mechanika, který má léta praxe s klasickými motory.

A že klika "lítá v oleji"... omyl! Všechna ložiska na klikovce jskou mazána tlakovým olejem přiváděným kanálky vrtanými v hřídeli. Pokud je oleje tolik, že ramena kliky zasahují do hladiny a olej tak rozstřikují a napěňují, je to špatně a končí to vysokou spotřebou oleje. A motory s rozstřikovým mazáním se dneska prakticky vůbec neužívají. Navíc u nich byla klikovka a rozvod stejně mazány tlakovým olejem od čerpadla a ramena kliky nezasahovala přímo do hladiny oleje ve vaně, ale pod klikou bylo korýtko, z kterého ramena kliky olej rozstřikovala na válce a spodní strany pístů.

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 22:56 | Nahoru | #104
J.M.K.> Je to sice autotronika, ale dneska v dílnách skládal motor a prdvodovku do felicie, takže se to určitě učej. No a s tim mazánim, jde to nějak vyzkoušet?

1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 23:10 | Nahoru | #105
Jezis tohle vlakno si znacim, tolik srandy uz jsem dlouho neuzil

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 00:33 | Nahoru | #106
Hippieguy> Zejména u Š100 a podobných motorů se dala funkce mazání ověřit tak, že se sundalo víko hlavy, motor se natočil a když vytékal olej kolem čepů (hřídele) vahadel, bylo jisté, že dojde dostatečný tlak až nahoru do hlavy. U Tvého motoru to zřejmě bude podobné, kor, když nemá žádný vývod na čidlo tlaku. Bez běhu motoru to ale těžko zjistíš, nicméně při rozborce se už dle stavu čerpadla (vůle apod.) dá poznat, zda je funkční.

Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 07:30 | Nahoru | #107
Ten motor vypadá úplně v pohodě, vyměň kroužky, možná ještě gufera a těsnění, samozřejmě dej do pořádku tu kliku a vesele jezdi dál. Podle toho v jakém je stavu zbytek motoru v mazání problém nebude, poruchu bych připsal spíš kvalitě ojničního ložiska.

Edit: Jo a nelej tam už ten m6ad, litr kvalitního oleje stojí 150 Kč

Naposledy editováno 20.09.2012 07:31:57

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 07:59 | Nahoru | #108

tomcmen píše: Jel ;) ale tahle má prostě hlavní plus to pohodlí .. dle mého prostě je promě nejpohodlnější a říká to vícero lidí ;)



Ty jsi ale vtipnej :)

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 08:08 | Nahoru | #109

Hippieguy píše: Tak 18 mi bude za dva tejdny, a silnější mašinu zatim neplánuju. Tahle mi výkonem docela stačila. Pokud dám do opravy dva tisíce, tak to zase neni tak velká investice. Vyměnit klikovku doma zvládnu.

Ale J.M.K. má pravdu, ještě jsem nepřemejšlel ani nezjištoval, proč se to vlastně kouslo. Oleje tam bylo spíš víc než mín, vyteklo z toho víc než litr a má tam bejt 900ml. Hlavně ta klikovka přece lítá pořád v oleji, tak ta by se zadřít neměla a čerpadlo mi funguje, když jsem hnedka po tom, co se to kouslo sundal vršek hlavy, tak bylo vše namazaný dobře. Je možný, že že to ložisko už bylo načatý a že je zbytek motoru v pořádku. Zejtra se u mě staví kamarád, co dělá ve škole autotroniku a koukne na to. Žádnýho velkýho opotřebení jsem si nevšim, převody jsou pořád jako nový.



Kdybych byl v takové situaci, tak už bych do toho prachy necpal. Nemáš u toho jistotu a podle toho co píšeš v profilu o té tvé motorce, tak by potřebovala generálku celá. Asi bych to rozprodal na díly a nebo dal inzerát na samotnou nepojízdnou motorku, určitě se nějakej blázen najde (z motorkářů už asi ne) pokud si seženeš další zimní brigádu, tak už si po ní nekupuj žádnou lacinější čínu ve 125 a radši sáhni po něčem spolehlivějším. A jestli ti tohle stačilo výkonově, tak si pořiď simsona, dej si na něj 70ccm kit a myslim že ti to vydrží dýl jak tohle. Nebo nějakou jinou 50ccm, třeba Yamahu DT 50 vzducháče či silnější DT 80. To je čistě muj názor. Jinak si blázen, že jsi s tim neudělal už něco dříve, když si pozoroval takovej rapidní úbytek oleje, to se potom nemůžeš divit že to kleklo.

Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 10:18 | Nahoru | #110
Prodej motorku na náhradní díly, stejnak už bude konec sezony a šetřit na novou, brzy ti bude osmnáct tak si koupíš silnější a lepší hlavně né yuki , můj názor co bych asi udělal já

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 10:27 | Nahoru | #111
Hippieguy> Čau chlape, pročetl jsem si to a prolustroval Tvůj profil. Je to teda pecka a trochu dobrodružství, ale ode mě výsměch nečekej. Chápu Tvé nadšení. V 17 letech, kdy tě nerozmazlujou bohatý rodiče, je dobrý, že si podělal nějakou tu kačku sám a pořídil svou mašinu. Je to evidentně hujda, ale je tvá za tvé prachy. Zřejmě by ti udělala jiná česká mašina víc práce, ale volba byla na Tobě. Neskutečně jsem se pobavil nad chválou Tvé mašiny, že prý má jen nějaké ale..
Pokud to umíš dát za ty drobné ještě do provozuschopného stavu, tak bych to ještě zprovoznil. Každopádně se cení to, že tě tahle mašina dost vyškolí. Učený z nebe nespadl a jednou se tomu zasměješ co si dělal za blbosti. Byl jsem na tom naprosto stejně, kdy jsem rozhejbával přidřený motory na fichtlech, škodovkách které jsem někde koupil za pětikilo. Nebyly prachy tak jsem musel nějak bojovat. Každopádně se vyvaruj takovým provizorium jako je násada od mopu apod. Vždycky jsem to řešil tak, že jsem oslovil nějakého známého známého, tomu se sželelo a ty 3 cm sváru céóčkem mi cvrnknul za děkuji s příslibem, že mu to jednou oplatím. Když si vzpomenu jak jsem jezdil ze zoufalství s fichtlem na naftu, tak to bylo fakt výživné. Držím palce, moc do ní nesypej a makej jak čert ať se příští sezonu povozíš na něčem co nebude životu nebezpečný.

Budeš jednou těžce nad věcí a snad ponaučenej z těch všech závad. O co všechno přicházejí ti ostatní, kteří dostanou přemrštěnou podporu od zbohatlích rodičů a netušej co to ojniční čep znamená.. bojuj chlape

edit: Ještě mě napadla jedna věc. Evidentně z Tebe mají prdel, ale jsou to převážně ty, kteří už vydělávaj a za pořizovací cenu Tvé mašiny oni mají boty. Nahoď číslo účtu a klidně založ sbírku. Klidně ti přispěju pro dobrou věc.. Za předpokladu, že si pořídíš něco, co se ti nerozloží pod zadkem.

Naposledy editováno 20.09.2012 10:36:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 10:44 | Nahoru | #112

bonnyes píše: Hippieguy>
Budeš jednou těžce nad věcí a snad ponaučenej z těch všech závad. O co všechno přicházejí ti ostatní, kteří dostanou přemrštěnou podporu od zbohatlích rodičů a netušej co to ojniční čep znamená.. bojuj chlape



Prosimte co to tu meles za sracky. Srandu tu mame z uplne jinejch veci nez ze nema penize. Namatkou:

Neni zadrenej, prijde mi jen zaseklej
Neslo by to jen rozhejbat ? Jako posledne ?

atd ...

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 10:56 | Nahoru | #113

Ozzy_ píše: Prosimte co to tu meles za sracky. Srandu tu mame z uplne jinejch veci nez ze nema penize. Namatkou:

Neni zadrenej, prijde mi jen zaseklej
Neslo by to jen rozhejbat ? Jako posledne ?

atd ...



Uznávám, je to trochu pomatený..
Teď když to má rozhozený, tak zase bude moudřejší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 11:14 | Nahoru | #114

bonnyes píše: Hippieguy> Čau chlape, pročetl jsem si to a prolustroval Tvůj profil. Je to teda pecka a trochu dobrodružství, ale ode mě výsměch nečekej. Chápu Tvé nadšení. V 17 letech, kdy tě nerozmazlujou bohatý rodiče, je dobrý, že si podělal nějakou tu kačku sám a pořídil svou mašinu. Je to evidentně hujda, ale je tvá za tvé prachy. Zřejmě by ti udělala jiná česká mašina víc práce, ale volba byla na Tobě. Neskutečně jsem se pobavil nad chválou Tvé mašiny, že prý má jen nějaké ale..
Pokud to umíš dát za ty drobné ještě do provozuschopného stavu, tak bych to ještě zprovoznil. Každopádně se cení to, že tě tahle mašina dost vyškolí. Učený z nebe nespadl a jednou se tomu zasměješ co si dělal za blbosti. Byl jsem na tom naprosto stejně, kdy jsem rozhejbával přidřený motory na fichtlech, škodovkách které jsem někde koupil za pětikilo. Nebyly prachy tak jsem musel nějak bojovat. Každopádně se vyvaruj takovým provizorium jako je násada od mopu apod. Vždycky jsem to řešil tak, že jsem oslovil nějakého známého známého, tomu se sželelo a ty 3 cm sváru céóčkem mi cvrnknul za děkuji s příslibem, že mu to jednou oplatím. Když si vzpomenu jak jsem jezdil ze zoufalství s fichtlem na naftu, tak to bylo fakt výživné. Držím palce, moc do ní nesypej a makej jak čert ať se příští sezonu povozíš na něčem co nebude životu nebezpečný.

Budeš jednou těžce nad věcí a snad ponaučenej z těch všech závad. O co všechno přicházejí ti ostatní, kteří dostanou přemrštěnou podporu od zbohatlích rodičů a netušej co to ojniční čep znamená.. bojuj chlape

edit: Ještě mě napadla jedna věc. Evidentně z Tebe mají prdel, ale jsou to převážně ty, kteří už vydělávaj a za pořizovací cenu Tvé mašiny oni mají boty. Nahoď číslo účtu a klidně založ sbírku. Klidně ti přispěju pro dobrou věc.. Za předpokladu, že si pořídíš něco, co se ti nerozloží pod zadkem.


tak me napadlo kdyz ti evidentne nevoni lidi co dostanou prachy od rodicu, jakej je rozdil kdyz je dostane od cizejch ve sbirce?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 11:41 | Nahoru | #115
DRN.>

tak me napadlo kdyz ti evidentne nevoni lidi co dostanou prachy od rodicu, jakej je rozdil kdyz je dostane od cizejch ve sbirce?



Ano, není to výchovný prostředek. V rychlosti jsem vyplodil tento nápad a samozřejmě by bylo vhodnější mu nabídnout nějakou brigádu ať si to odmaká. Děláme řemeslo ve výškách a v mém oboru mu brigádu nemůžu nabídnout. Pokud máš tento argument, tak mu nabídni brigádu. Kouřím, piju a nechávám dyžka. Neublíží mi, ho nějak podpořit.. Zbytečně se zaplétám do nějaké debaty, kde původní text byl určenej zakladateli vlákna.

Před 10 roky jsem z hovna udělal firmu. Vím jaký jsou začátky bez jakékoliv podpory. Jasný, koupil hujdu, tak ať se v tom vykoupe. Ono ho to příště vyškolí nepořizovat takové sračky. Ale určitě by tak nečinil, kdyby ty prostředky měl, třebaže od rodičů. Neuznávám zisk bez zásluh, tak vymysli jak mu pomoct. Mám pocit, že si chtěl splnit sen o svém čopru..

od cizejch ve sbírce - každý večer se baví spousty spousty motorkářů, kteří se směle zdraví při každém potkání, nad jeho neůspěchem. Jak moc jsme si cizí? Proč vůbec odepisuju někomu cizímu? Protože se možná jednou potkáme na nějakém srazu, nebo ti zastavím až budeš mít problém..

Naposledy editováno 20.09.2012 11:45:11

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 11:45 | Nahoru | #116
bonnyes> Brigádu při škole ;) Mám to taky tak, sehnal jsem si jí a vydělal si sám na DT - jasný že ne za tejden ;).

1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 12:09 | Nahoru | #117
Taky jsem si musel vydělat na svoje GSo, celý prázdniny jsem makal ani jeden den volna jsem neměl :) a ještě jsem do toho musel prodat svojí MZtu...

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 12:29 | Nahoru | #118

TC-Def píše: Taky jsem si musel vydělat na svoje GSo, celý prázdniny jsem makal ani jeden den volna jsem neměl :) a ještě jsem do toho musel prodat svojí MZtu...


Stejnej případ. Chce to mít snahu (a trochu známosti) a vyděláš si na brigádě na svou vysněnou. Já byl celý prádzniny zavřenej ve fabrice, ale koupil jsem si Bandita a jsem spokojenej parchant. Neříkám že mi na motorku rodiče nikdy nepřispěli, ale vždycky to byla malá částka (pár tisíc), nebo mi trochu půjčili a všechno jsem musel vrátit...

Ale k tématu - čínu odvez do šrotu a snaž se brigádničit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 12:43 | Nahoru | #119
bonnyes> díky za podoru, ale já už brigádu mam. z prázdnin jsem byl v práci asi měsíc a půl. Vydělal jsem si asi 15 tisíc, kupil jsem si čz 150 z roku 55. a ted mi zbylo jen nějakejch 6 tisíc, do tý opravy bych nechtěl dát víc jak 4 tisíce. Což by mělo stačit.

Momentálně mam brigády dvě najednou, ale mam málo času, tekže těch peněz tolik neni. proto bych tuhle radši zprovoznil a dál ji používal. Přes tejden mam školu třikrát do 6ti a dvakrát do 4.Takže za tejden udělám jednu směnu jako chodící maskot na václaváku a v sobotu maximálně 5 hodin v servisu. Do tý opravy určite půjdu, rovnou koupim za 300 novou olejovou pumpu a budu zase jezdit. Rozhodně nechci bejt rok bez pojízdný motorky. Tři dny jsem na ničem nejel a už mě chytá absták. Prostě na ní udělám jen to, aby byla zase pojízdná.

Zadřeno? 125ccm 4t

20.9.2012 v 12:46 | Nahoru | #120
Fakt je že tyhle všelijaký peripetie , co se svojí motorkou má , ho naučí si dost věcí udělat a nebo aspoň pochopit jak to všechno funguje a kam hrábnout při opravách. Jednou , co jednou, mockrát to jako když najde v budoucnu. Aspoň nebude muset s kdejakou hloupostí lítat za servisákem. On se časem různě kazí snad každej stroj. I když nad tím třeba kroutíme hlavama, že to nemá cenu opravovat a udržovat, myslím že mu každej zároveň taky trochu drží palce, aby ho to ještě povozilo a hlavně aby se mu to nějak nevymstilo. Když si vzpomenu na svý začátky kolem tehdy relativně mladejch fichtlů , byli jsme na tom stejně - prázdniny na brigádě a za vejdělek se pořizovalo a opravovalo a i na benál zbylo. Z pohledu starších to nemělo cenu, prej kup si simála, jezdí to líp a za míň, ale my zase na novýho simála neměli začarovanej kruh. I dneska se mi všelijaký moudra tenkrát pochycený hoděj když se hrabu ve svejch nebo cizích "předpotopních" strojích. Za čas pořídí určitě něco lepšího, ale zkušenosti které získal zlobením s tímhle strojkem se mu budou hodit doživotně. Třeba má fakt smůlu na kus, kámoš má čínu 250-ku ( z nouze ctnost, potřeboval nějak do práce a zpět a prachy nebyly) a slouží mu už osi osmej rok bez nějakých větších problémů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
postačí 125ccm Yuki Vista 125 jozefjozef 22 2.12.2019 v 21:41 Čurdajurda
Znovuoživení motorky Yuki Vista 125 Eliška125r 12 22.7.2019 v 22:00 Romans512
technicka poradna Yuki Vista 125 amazonak 7 3.5.2018 v 21:29 Tatak
elektro Yuki Vista 125 amazonak 3 22.4.2018 v 22:49 Maxipes_Fík
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 18 20.11.2017 v 12:59 297772714


TOPlist