jedu si takhle ze školy z mírnáho kopečka, cca 80kmh a najednou mi to na chvíli zdechlo a pak se zablokovalo zadní kolo. No nic, ustál jsem to a zastavil. nejsem si jistej, jestli je ten motor zadřenej, spíš mi příde jako zaseklej. Protože startér s nim neotočí a nakopávačka se ani nehne. ještě nikdy jsem se se zadřenym motorem nesetkal, ale zadřenej motor by se asi projevil jinak, třeba ztrátou výkonu, hlukem atd.
Olej v něm byl, když jsem sundal vrchní díl hlavy, tak ventily byly namazaný, takže olejový čerpadlo se podělat nemohlo. Napadá vás, jak zjistim na čem jsem?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
Každopádně kdysi dávno před mnoho krásnýma motorkama jsem měl obdobného korejce. ted držel, ale na forech majitelů se řešilo, že taky občas měnili rovnou celý motor. Zkus pohledat jestli není někde nějaký zmuchlaný a sebrat motor a je to. Ceny kolem 3-5tisíc. Ne jenom v ČR.
Jinak rada? ROzdělej motor, nebo to dej někomu co to umí rozkuchat, ale v případě i dát dohromady!!!
Doškrábaný píst, zapečené kroužky do pístu, ve válci vydřené dvě drážky od pístního čepu, kde utíkal kompres... A motor šel přetočit moooc lehce
Když jsem se ptal, jak se to stalo, odpověď zněla: no normálně to zdechlo...
Jasně že byl bez oleje!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
alpiniště píše: SirIndy> je to vul a taky mu to žere jako kráva olej jak jednou psal že tam měl asi 3 deci oleje nebo kolik
Spotreba oleje pry byla 750ml na 1000km U 125ccm Vubec to zadreni nemohl cekat
Hippieguy píše: Behysek> Tak uvidm, seženu si manuál k motoru, rozeberu ho a třeba to nebude tak tragický. Předpokládám, že jako první se za předpokladu, že je to zadřený zadře válec a ten by snad nebyl tak drahej, nejdražší je asi klikovka, a ta by mohla bejt OK.
Ale stále si myslim, že se tam spíš něco kouslo, třeba se na primárnim převodu vylomil zub z ozubenýho kola a zablokoval to. Bylo to fakt rychlý a já si pořád nemyslim, že by se to zadřelo během sekundy.
Tak ta klikovka je natuty KO!Je to zadřené na klice
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
Hippieguy píše: SirIndy> Já tam ten olej každejch 100km dolejval, oleje tam fakt nebylo málo.
Tak jsem to nemyslel, tady jde o to, ze ten motor uz byl totalne vylitanej. Nebo ti ta spotreba prisla normalni?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
SirIndy píše: Tak jsem to nemyslel, tady jde o to, ze ten motor uz byl totalne vylitanej. Nebo ti ta spotreba prisla normalni?
Ano je normální dokonce to je i lechce pod průměr čínský motorky se samy předělávaj na dvoutakty ale jen jim schází ten výkon ale kouří to určitě víc než 2T
1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t
1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
Takže mě sezona štastnýho ježdění vyšla na mín jak 10 000kč a furt mi zbude nepojízdná motorka, kterou třeba prodám do nějaký hospody jako dekoraci nebo jako poutač. Stále jsem přesvědčenej, že mi udělala dobrou službu a že jsem se rozhod správně.
Zejtra ten motor alespon částečně rozeberu a podívám se, jak je na tom. Rovnou to můžu předělat na 250ccm pomocí kitu pro pitbiky, to by vyšlo finančně výhodněji a měl bych pak výkon přes 20koní.
1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t
Tobe prijde normalni, ze te jedna sezona na cinsky hujde stala 10k bez benzinu? Zakazniky jako jsi ty nase ekonomika hodne potrebuje
tomcmen> Tak aspon to má nějaký + Jinak je to jedna z těch nejhorších čín, jak už jsem se přesvědčil, tak čopry z číny jsou to nejhorší... Za málo penez je to ověšený vším možným, leskne se to při koupi jak psí kulky, ale opak je pravdou... většina toho co je v chromu je stejně z plastu, který zčerná (Yuki Vista). KDyž už čínu tak jak říkám... tu Yuki 125 SM/TR Jsou třeba i jiný dobrý, ale o těch nevím.
Naposledy editováno 19.09.2012 06:08:27
Edit: Ta oprava rámu je dost síla, smrknout to CO-čkem by trvalo asi 10 min i s přelakováním černým sprejem...........
Naposledy editováno 19.09.2012 07:14:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
JR.. píše: No je pravda, ze pri tyhle spotrebe nemusis olej menit, ale staci pouze dolejvat.
Tobe prijde normalni, ze te jedna sezona na cinsky hujde stala 10k bez benzinu? Zakazniky jako jsi ty nase ekonomika hodne potrebuje
10k jo, ale i s motorkou...to není zlé...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
VeFeRák píše: 10k jo, ale i s motorkou...to není zlé...
Pokud by vydrzela tak mas pravdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
FrankySS> A co bys chtěl aby to bylo všechno z nějaké slitiny? :D ta motorka má takhle 160 kilo +váha řidiče a spolujezdce..na takovej malej moturek to je dost.. jinak co je potřeba je z kovu a sarapetičky sou z plastu noa? ... jinak nemužeš o každé říct že je krám..jde oto jak se ktomu majitel chová a u mé sem 7 majitel(2004 moto,o byl rok kdy ještě stáli zato..a pak 05-06 to šlo do hazlu tam se kurvilo co se mohlo a pak je přestali vyrábět tyhle visty..)předchozí majitel tam naní vyměnil spousty dílu po těch prasácích a to byl jediný důvod proč sem jí koupil že byla od něho a že je v pořádku.. a jediné co sem doní vrazil byla pístní sada která potřebovala vyměnit a celou jí radějí přetěsnit a je klid.. ale vživotě mě nikde nenechala a to nani mám nalitanejch hodně kiláčků.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
tomcmen píše: Hippieguy> Ty hele a co že si tam dával za olej? měl hodnotu "jaso ma" ? a kolik si měl parametry toho oleje?
FrankySS> A co bys chtěl aby to bylo všechno z nějaké slitiny? :D ta motorka má takhle 160 kilo +váha řidiče a spolujezdce..na takovej malej moturek to je dost.. jinak co je potřeba je z kovu a sarapetičky sou z plastu noa? ... jinak nemužeš o každé říct že je krám..jde oto jak se ktomu majitel chová a u mé sem 7 majitel(2004 moto,o byl rok kdy ještě stáli zato..a pak 05-06 to šlo do hazlu tam se kurvilo co se mohlo a pak je přestali vyrábět tyhle visty..)předchozí majitel tam naní vyměnil spousty dílu po těch prasácích a to byl jediný důvod proč sem jí koupil že byla od něho a že je v pořádku.. a jediné co sem doní vrazil byla pístní sada která potřebovala vyměnit a celou jí radějí přetěsnit a je klid.. ale vživotě mě nikde nenechala a to nani mám nalitanejch hodně kiláčků.
Daval tam M6AD, automobilovej olej.
7. majitel, tak to jsem jeste nevidel
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
postačí 125ccm Yuki Vista 125 | jozefjozef | 22 | 2.12.2019 v 21:41 Čurdajurda |
Znovuoživení motorky Yuki Vista 125 | Eliška125r | 12 | 22.7.2019 v 22:00 Romans512 |
technicka poradna Yuki Vista 125 | amazonak | 7 | 3.5.2018 v 21:29 Tatak |
elektro Yuki Vista 125 | amazonak | 3 | 22.4.2018 v 22:49 Maxipes_Fík |
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 18 | 20.11.2017 v 12:59 297772714 |