globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadřeno? 125ccm 4t
Zdravím,
jedu si takhle ze školy z mírnáho kopečka, cca 80kmh a najednou mi to na chvíli zdechlo a pak se zablokovalo zadní kolo. No nic, ustál jsem to a zastavil. nejsem si jistej, jestli je ten motor zadřenej, spíš mi příde jako zaseklej. Protože startér s nim neotočí a nakopávačka se ani nehne. ještě nikdy jsem se se zadřenym motorem nesetkal, ale zadřenej motor by se asi projevil jinak, třeba ztrátou výkonu, hlukem atd.

Olej v něm byl, když jsem sundal vrchní díl hlavy, tak ventily byly namazaný, takže olejový čerpadlo se podělat nemohlo. Napadá vás, jak zjistim na čem jsem?
Díky
Anketa: Co to je?
Zadřený
6%
5
Zaseklý
0%
0
uplně v kelu
94%
72

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 12:23 | Nahoru | #61

SirIndy píše: Daval tam M6AD, automobilovej olej.

7. majitel, tak to jsem jeste nevidel


Tak tady má odpověď na to proč se mu to rozbilo.. tyhle ty motory sou dělaný na oleje 10w-40 a musí mít hodnotu jaso-ma jinak tady u těhle motorek se vyplati měnit olej tak po 1000km .. čim víckrát tím lepší.

Joo taky sem mu to nevěřil když mi říkal že budu 7 taky to vidim poprvé dokonce se i mužu zůčastnit

Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 13:51 | Nahoru | #62
Každejch 1000 se mění na moderních sportech se závodním režimem ježdění, to zase neblázni.

Jinak tenhle motor má základ v Hondě CB 125, tak se podívej jaké oleje byli k dispozici, když se prodávala, takže v oleji samotném bych závadu opravdu nehledal.

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 14:18 | Nahoru | #63

Hippieguy píše: Zejtra ten motor alespon částečně rozeberu a podívám se, jak je na tom. Rovnou to můžu předělat na 250ccm pomocí kitu pro pitbiky, to by vyšlo finančně výhodněji a měl bych pak výkon přes 20koní.


Teď si zabil úplně Sotva to složíš (jestli to složíš , tak se ti to v tu ránu rozesere pod řití kompletně celé motor se vysype hned po startu a pokud ne, tak po první projížďce, při které se ti rozmete komplet rám hlavně díky vylepšováku se smetákem Potom už jsem asi nenapíšeš, tak R.I.P.

1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 14:29 | Nahoru | #64
no je to čina..čím častěji ten olej vyměníš tým lepe..mno honda ..motor je licencovaná honda ale furt je to čína takže stým bych to moc nesrovnával..jinak pokud tam dával M6AD tak se nedivim že se tam něco vysralo .. olej to je věc na které se v motoru nešetří ..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 14:36 | Nahoru | #65

tomcmen píše: no je to čina..čím častěji ten olej vyměníš tým lepe..mno honda ..motor je licencovaná honda ale furt je to čína takže stým bych to moc nesrovnával..jinak pokud tam dával M6AD tak se nedivim že se tam něco vysralo .. olej to je věc na které se v motoru nešetří ..



To stou licencí jsem si u mé bejvalé Yukči taky myslel, ale pravda je že to je obšlehnutý, jinak motory bývaj na těch čínách celkem ok, horší je zbytek, a to se se mnou nehádej, koukni na sváry, na provedení tlumičů, plastů atd...

Jinak k tazateli, vyser se na opravu, vyser se na kit a peníze co bys do toho narval za opravu (určitě víc jak 1/2 z ceny motorky) nech na jinou, pojezdi busem, vlakem a o prázkách jdi makat, není problém si za prázky u průměrné brigády vydělat 20 000kč... Ale musíš chtět že jo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 14:58 | Nahoru | #66

FrankySS píše: To stou licencí jsem si u mé bejvalé Yukči taky myslel, ale pravda je že to je obšlehnutý, jinak motory bývaj na těch čínách celkem ok, horší je zbytek, a to se se mnou nehádej, koukni na sváry, na provedení tlumičů, plastů atd...

Jinak k tazateli, vyser se na opravu, vyser se na kit a peníze co bys do toho narval za opravu (určitě víc jak 1/2 z ceny motorky) nech na jinou, pojezdi busem, vlakem a o prázkách jdi makat, není problém si za prázky u průměrné brigády vydělat 20 000kč... Ale musíš chtět že jo...


motory sou ok ¨,tlumiče sou super-aspoň na tej mé svary jak od dětí a plasty sou normalní ... brzdy sou problem když je nepředěláš a necháš originál

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 18:49 | Nahoru | #67
tomcmen> Toho M6AD jsem tam nalil ani ne půl litru, to jsem se vracel z Rakouska měl jsem uplně práznou kapsu, takže jsem koupil nejlevnější olej, kterej měli. Domu jsem pak dojížděl na rezervu s necelejma padesáti korunama v kapse a prázdnou kartou. Jinak jsem tam dával předepsanou 10W40.

A tim smetákem neni oprevená žádná nosná část rámu, jedná se o ten zadní rám nosiče.

Ještě se zeptám, neexistuje nějakej způsob jak ten motor rozhejbat? Když jsem tu motorku kupoval, tak mi mechanik řek, že byl ten motor už jednou zadřenej nebo přidřenej a že ho někdo jenom "rozhejbával", že se na něm nic neměnilo. Nešlo by to udělat znovu?

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 19:05 | Nahoru | #68
Hippieguy> Tohle moto prodává známej za 10000,- kč, má najeto asi 1600km...

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 19:08 | Nahoru | #69

Hippieguy píše: tomcmen> Toho M6AD jsem tam nalil ani ne půl litru, to jsem se vracel z Rakouska měl jsem uplně práznou kapsu, takže jsem koupil nejlevnější olej, kterej měli. Domu jsem pak dojížděl na rezervu s necelejma padesáti korunama v kapse a prázdnou kartou. Jinak jsem tam dával předepsanou 10W40.

A tim smetákem neni oprevená žádná nosná část rámu, jedná se o ten zadní rám nosiče.

Ještě se zeptám, neexistuje nějakej způsob jak ten motor rozhejbat? Když jsem tu motorku kupoval, tak mi mechanik řek, že byl ten motor už jednou zadřenej nebo přidřenej a že ho někdo jenom "rozhejbával", že se na něm nic neměnilo. Nešlo by to udělat znovu?


Hele co si tam dával za olej? nejde přesně oto že to je 10W-40třeba ta moje ja na něho zvyklá tak ho tam dávam ta tvoje mohla být zvyklá třeba na 15w-40 nebo co já vim 5w-40 ..ale někde sem u tebe četl že si tam měl 10W-40 a pak si tam nalil 15W-40 kvuli tomu žraní oleje nebo co ..dál:měl ten olej předepsanou normu "jaso ma" atd.?
No docela mě zajímá jak to vypadá uvnitř tvého motoru když to tak slyšim určitě až to bude rozdělkané dej sem fotografie ať se podívame jak je natom pist,válec,apod.. Jinak vysrat se tam mohlo cokoliv co brani k činosti motoru a nebo vše najednou ... že ti to chciplo a pak že se to bloklo..když mě tak napadá když to máš vypnuté daš tam jedničku a držíš spojku tak jde stím jed????

Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 19:50 | Nahoru | #70
Přesně, přimlouvám se za fotky

Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 20:28 | Nahoru | #71
no pokud vím tak se autor tak před dvouma týdnama ptal jestli při téhle spotřebě oleju motor najede ještě aspoň 20 tisíc

Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 20:34 | Nahoru | #72
Pro všechny čínokárce po 23x:

Ten motor, co má kolega v tom čupr čopru, je naprosto spolehlivý, jednoduchý na údržbu a i opravy.

Cokoli se tam vysere, sami si uděláte doma.

Já jsem s nim najel 5000km, motorka měla od předchozího majitele najeto 16000km, furt jsem jí dával pořád do červenýho a motor, světe div se, pořád držel, startoval na první a hovno žral.

Přesně tenhle motor jsem viděl i v motorkách, který měli najeto 50 000km (ano, to už je celkem hodně na 125ccm) a pořád jel stejně.

Začasu udělat ventily, s olejem měnit svíčku, neřadit přes zuby a nic se neposere (v motoru teda ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 20:39 | Nahoru | #73

FrankySS píše:
Jinak k tazateli, vyser se na opravu, vyser se na kit a peníze co bys do toho narval za opravu (určitě víc jak 1/2 z ceny motorky) nech na jinou, pojezdi busem, vlakem a o prázkách jdi makat, není problém si za prázky u průměrné brigády vydělat 20 000kč... Ale musíš chtět že jo...



Celej motor i s převodovkou se dá sehnat za 3000,-, někdy i s 170ccm hlavou, 250ccm nestojí o moc víc a sedí do rámu. Nevím, proč by sral na opravu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 20:46 | Nahoru | #74
Icarro> souhlasim stebou v té spolehlivostí .. ale ukaž mi kde seženeš celej motor za 3000..stařka nemožné

1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 20:46 | Nahoru | #75
no ty vole ja seru smichy nnehda dostal rad jak sfin ale ne mladej pan tu ludru porad obhajoval nepral jsem ti to ale doslo jak na ma slova tak na slova ostatnich vyhod to do srotu dostanes cca. 1500kc za kovy a setri na neco japonstejsiho nebo cokoli s eu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 20:49 | Nahoru | #76
tomcmen> Kamarádi, chodit na motorkros, mezi lidi, nesedět doma na prdeli, ten číňanů je v republice jako sraček, někomu jen leží ve stodole.

Vše ostatní zde:

http://ctyrkolky-hsu...kompletni-motory,186

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 20:57 | Nahoru | #77
Icarro> heh... tak to souhlas ale mě osobně se to nestalo abych to viděl nebo slyšel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:00 | Nahoru | #78
tomcmen> a s tebe uz vubec nemuzu po celem dni v praci stukovani a malovani jsem se vazne pobavil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:02 | Nahoru | #79

HornisGSX píše: tomcmen> a s tebe uz vubec nemuzu po celem dni v praci stukovani a malovani jsem se vazne pobavil


nj... tvá inteligence tomu odpovídá ..

Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:15 | Nahoru | #80
Tak jste měli pravdu, kouslo se ojniční ložisko. Zbytek motoru je v pořádku. Kliovkou jde lehce otáčet. takže jsem se rozhod, že ji poravim, klikovku koupim celou za 1300kč a zase pojedu. Jenom ještě nevi, jestli si jí budu měnit doma, nebo jestli to mam dát radši do nějakýho sevisu, neví někdo, kolik by si mohli říct za práci? Případně, je možná tenhle motor v domácích podmínkách půlit?

Tady jsou fotky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:19 | Nahoru | #81
tomcmen> dostal si me jdu si poknucet do kouta si fakt borec

Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:19 | Nahoru | #82

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:20 | Nahoru | #83
HornisGSX> A ty zase kretén. Neděláš nic jinýho, než že urážíš jiný lidi a děláš si z nich prdel.

Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:22 | Nahoru | #84

Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:22 | Nahoru | #85
oprava toho rámu nemá chybu a co ta jawa v zadu nebo co to je ? raději bych jezdil na tom....

Naposledy editováno 19.09.2012 21:32:47

(reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:24 | Nahoru | #86
HornisGSX> Běž..a odpoj si klávesnici,uděláš tým dobře pro ostatní lidi

Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:26 | Nahoru | #87

1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:32 | Nahoru | #88
Ten píst a ventily jsou mňam, mňam.

Třeba to ojniční ložiško půjde opravit silikonem.

Promiň, jen narážím na předchozího majitele tvého čupr čopra.

Naposledy editováno 19.09.2012 21:32:38

Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:33 | Nahoru | #89

Zadřeno? 125ccm 4t

19.9.2012 v 21:36 | Nahoru | #90
Když už si konečně pohl řití a rozebral to, tak to alespoň dej do pucu ať to nežere ten olej čili kroužky a zkouknout gufera..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
postačí 125ccm Yuki Vista 125 jozefjozef 22 2.12.2019 v 21:41 Čurdajurda
Znovuoživení motorky Yuki Vista 125 Eliška125r 12 22.7.2019 v 22:00 Romans512
technicka poradna Yuki Vista 125 amazonak 7 3.5.2018 v 21:29 Tatak
elektro Yuki Vista 125 amazonak 3 22.4.2018 v 22:49 Maxipes_Fík
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 18 20.11.2017 v 12:59 297772714


TOPlist