jedu si takhle ze školy z mírnáho kopečka, cca 80kmh a najednou mi to na chvíli zdechlo a pak se zablokovalo zadní kolo. No nic, ustál jsem to a zastavil. nejsem si jistej, jestli je ten motor zadřenej, spíš mi příde jako zaseklej. Protože startér s nim neotočí a nakopávačka se ani nehne. ještě nikdy jsem se se zadřenym motorem nesetkal, ale zadřenej motor by se asi projevil jinak, třeba ztrátou výkonu, hlukem atd.
Olej v něm byl, když jsem sundal vrchní díl hlavy, tak ventily byly namazaný, takže olejový čerpadlo se podělat nemohlo. Napadá vás, jak zjistim na čem jsem?
Díky
SirIndy píše: Daval tam M6AD, automobilovej olej.
7. majitel, tak to jsem jeste nevidel
Tak tady má odpověď na to proč se mu to rozbilo.. tyhle ty motory sou dělaný na oleje 10w-40 a musí mít hodnotu jaso-ma jinak tady u těhle motorek se vyplati měnit olej tak po 1000km .. čim víckrát tím lepší.
Joo taky sem mu to nevěřil když mi říkal že budu 7 taky to vidim poprvé dokonce se i mužu zůčastnit
Jinak tenhle motor má základ v Hondě CB 125, tak se podívej jaké oleje byli k dispozici, když se prodávala, takže v oleji samotném bych závadu opravdu nehledal.
Hippieguy píše: Zejtra ten motor alespon částečně rozeberu a podívám se, jak je na tom. Rovnou to můžu předělat na 250ccm pomocí kitu pro pitbiky, to by vyšlo finančně výhodněji a měl bych pak výkon přes 20koní.
Teď si zabil úplně Sotva to složíš (jestli to složíš , tak se ti to v tu ránu rozesere pod řití kompletně celé motor se vysype hned po startu a pokud ne, tak po první projížďce, při které se ti rozmete komplet rám hlavně díky vylepšováku se smetákem Potom už jsem asi nenapíšeš, tak R.I.P.
1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
tomcmen píše: no je to čina..čím častěji ten olej vyměníš tým lepe..mno honda ..motor je licencovaná honda ale furt je to čína takže stým bych to moc nesrovnával..jinak pokud tam dával M6AD tak se nedivim že se tam něco vysralo .. olej to je věc na které se v motoru nešetří ..
To stou licencí jsem si u mé bejvalé Yukči taky myslel, ale pravda je že to je obšlehnutý, jinak motory bývaj na těch čínách celkem ok, horší je zbytek, a to se se mnou nehádej, koukni na sváry, na provedení tlumičů, plastů atd...
Jinak k tazateli, vyser se na opravu, vyser se na kit a peníze co bys do toho narval za opravu (určitě víc jak 1/2 z ceny motorky) nech na jinou, pojezdi busem, vlakem a o prázkách jdi makat, není problém si za prázky u průměrné brigády vydělat 20 000kč... Ale musíš chtět že jo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
FrankySS píše: To stou licencí jsem si u mé bejvalé Yukči taky myslel, ale pravda je že to je obšlehnutý, jinak motory bývaj na těch čínách celkem ok, horší je zbytek, a to se se mnou nehádej, koukni na sváry, na provedení tlumičů, plastů atd...
Jinak k tazateli, vyser se na opravu, vyser se na kit a peníze co bys do toho narval za opravu (určitě víc jak 1/2 z ceny motorky) nech na jinou, pojezdi busem, vlakem a o prázkách jdi makat, není problém si za prázky u průměrné brigády vydělat 20 000kč... Ale musíš chtět že jo...
motory sou ok ¨,tlumiče sou super-aspoň na tej mé svary jak od dětí a plasty sou normalní ... brzdy sou problem když je nepředěláš a necháš originál
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
A tim smetákem neni oprevená žádná nosná část rámu, jedná se o ten zadní rám nosiče.
Ještě se zeptám, neexistuje nějakej způsob jak ten motor rozhejbat? Když jsem tu motorku kupoval, tak mi mechanik řek, že byl ten motor už jednou zadřenej nebo přidřenej a že ho někdo jenom "rozhejbával", že se na něm nic neměnilo. Nešlo by to udělat znovu?
Hippieguy píše: tomcmen> Toho M6AD jsem tam nalil ani ne půl litru, to jsem se vracel z Rakouska měl jsem uplně práznou kapsu, takže jsem koupil nejlevnější olej, kterej měli. Domu jsem pak dojížděl na rezervu s necelejma padesáti korunama v kapse a prázdnou kartou. Jinak jsem tam dával předepsanou 10W40.
A tim smetákem neni oprevená žádná nosná část rámu, jedná se o ten zadní rám nosiče.
Ještě se zeptám, neexistuje nějakej způsob jak ten motor rozhejbat? Když jsem tu motorku kupoval, tak mi mechanik řek, že byl ten motor už jednou zadřenej nebo přidřenej a že ho někdo jenom "rozhejbával", že se na něm nic neměnilo. Nešlo by to udělat znovu?
Hele co si tam dával za olej? nejde přesně oto že to je 10W-40třeba ta moje ja na něho zvyklá tak ho tam dávam ta tvoje mohla být zvyklá třeba na 15w-40 nebo co já vim 5w-40 ..ale někde sem u tebe četl že si tam měl 10W-40 a pak si tam nalil 15W-40 kvuli tomu žraní oleje nebo co ..dál:měl ten olej předepsanou normu "jaso ma" atd.?
No docela mě zajímá jak to vypadá uvnitř tvého motoru když to tak slyšim určitě až to bude rozdělkané dej sem fotografie ať se podívame jak je natom pist,válec,apod.. Jinak vysrat se tam mohlo cokoliv co brani k činosti motoru a nebo vše najednou ... že ti to chciplo a pak že se to bloklo..když mě tak napadá když to máš vypnuté daš tam jedničku a držíš spojku tak jde stím jed????
Ten motor, co má kolega v tom čupr čopru, je naprosto spolehlivý, jednoduchý na údržbu a i opravy.
Cokoli se tam vysere, sami si uděláte doma.
Já jsem s nim najel 5000km, motorka měla od předchozího majitele najeto 16000km, furt jsem jí dával pořád do červenýho a motor, světe div se, pořád držel, startoval na první a hovno žral.
Přesně tenhle motor jsem viděl i v motorkách, který měli najeto 50 000km (ano, to už je celkem hodně na 125ccm) a pořád jel stejně.
Začasu udělat ventily, s olejem měnit svíčku, neřadit přes zuby a nic se neposere (v motoru teda ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
FrankySS píše:
Jinak k tazateli, vyser se na opravu, vyser se na kit a peníze co bys do toho narval za opravu (určitě víc jak 1/2 z ceny motorky) nech na jinou, pojezdi busem, vlakem a o prázkách jdi makat, není problém si za prázky u průměrné brigády vydělat 20 000kč... Ale musíš chtět že jo...
Celej motor i s převodovkou se dá sehnat za 3000,-, někdy i s 170ccm hlavou, 250ccm nestojí o moc víc a sedí do rámu. Nevím, proč by sral na opravu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
Vše ostatní zde:
http://ctyrkolky-hsu...kompletni-motory,186
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
HornisGSX píše: tomcmen> a s tebe uz vubec nemuzu po celem dni v praci stukovani a malovani jsem se vazne pobavil
nj... tvá inteligence tomu odpovídá ..
Tady jsou fotky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno? 125ccm 4t
Třeba to ojniční ložiško půjde opravit silikonem.
Promiň, jen narážím na předchozího majitele tvého čupr čopra.
Naposledy editováno 19.09.2012 21:32:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
postačí 125ccm Yuki Vista 125 | jozefjozef | 22 | 2.12.2019 v 21:41 Čurdajurda |
Znovuoživení motorky Yuki Vista 125 | Eliška125r | 12 | 22.7.2019 v 22:00 Romans512 |
technicka poradna Yuki Vista 125 | amazonak | 7 | 3.5.2018 v 21:29 Tatak |
elektro Yuki Vista 125 | amazonak | 3 | 22.4.2018 v 22:49 Maxipes_Fík |
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 18 | 20.11.2017 v 12:59 297772714 |