jedu si takhle ze školy z mírnáho kopečka, cca 80kmh a najednou mi to na chvíli zdechlo a pak se zablokovalo zadní kolo. No nic, ustál jsem to a zastavil. nejsem si jistej, jestli je ten motor zadřenej, spíš mi příde jako zaseklej. Protože startér s nim neotočí a nakopávačka se ani nehne. ještě nikdy jsem se se zadřenym motorem nesetkal, ale zadřenej motor by se asi projevil jinak, třeba ztrátou výkonu, hlukem atd.
Olej v něm byl, když jsem sundal vrchní díl hlavy, tak ventily byly namazaný, takže olejový čerpadlo se podělat nemohlo. Napadá vás, jak zjistim na čem jsem?
Díky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
tomcmen píše: no je to čina..čím častěji ten olej vyměníš tým lepe..mno honda ..motor je licencovaná honda ale furt je to čína takže stým bych to moc nesrovnával..jinak pokud tam dával M6AD tak se nedivim že se tam něco vysralo .. olej to je věc na které se v motoru nešetří ..
To stou licencí jsem si u mé bejvalé Yukči taky myslel, ale pravda je že to je obšlehnutý, jinak motory bývaj na těch čínách celkem ok, horší je zbytek, a to se se mnou nehádej, koukni na sváry, na provedení tlumičů, plastů atd...
Jinak k tazateli, vyser se na opravu, vyser se na kit a peníze co bys do toho narval za opravu (určitě víc jak 1/2 z ceny motorky) nech na jinou, pojezdi busem, vlakem a o prázkách jdi makat, není problém si za prázky u průměrné brigády vydělat 20 000kč... Ale musíš chtět že jo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
FrankySS píše: To stou licencí jsem si u mé bejvalé Yukči taky myslel, ale pravda je že to je obšlehnutý, jinak motory bývaj na těch čínách celkem ok, horší je zbytek, a to se se mnou nehádej, koukni na sváry, na provedení tlumičů, plastů atd...
Jinak k tazateli, vyser se na opravu, vyser se na kit a peníze co bys do toho narval za opravu (určitě víc jak 1/2 z ceny motorky) nech na jinou, pojezdi busem, vlakem a o prázkách jdi makat, není problém si za prázky u průměrné brigády vydělat 20 000kč... Ale musíš chtět že jo...
motory sou ok ¨,tlumiče sou super-aspoň na tej mé svary jak od dětí a plasty sou normalní ... brzdy sou problem když je nepředěláš a necháš originál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno? 125ccm 4t
FrankySS píše:
Jinak k tazateli, vyser se na opravu, vyser se na kit a peníze co bys do toho narval za opravu (určitě víc jak 1/2 z ceny motorky) nech na jinou, pojezdi busem, vlakem a o prázkách jdi makat, není problém si za prázky u průměrné brigády vydělat 20 000kč... Ale musíš chtět že jo...
Celej motor i s převodovkou se dá sehnat za 3000,-, někdy i s 170ccm hlavou, 250ccm nestojí o moc víc a sedí do rámu. Nevím, proč by sral na opravu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
postačí 125ccm Yuki Vista 125 | jozefjozef | 22 | 2.12.2019 v 21:41 Čurdajurda |
Znovuoživení motorky Yuki Vista 125 | Eliška125r | 12 | 22.7.2019 v 22:00 Romans512 |
technicka poradna Yuki Vista 125 | amazonak | 7 | 3.5.2018 v 21:29 Tatak |
elektro Yuki Vista 125 | amazonak | 3 | 22.4.2018 v 22:49 Maxipes_Fík |
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 18 | 20.11.2017 v 12:59 297772714 |