bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výdrž motoru, servisní intervaly atd
Ahoj,
vím že tady toho je spousta, ale co jsem nenašel jsou informace k servisu.
Zajímalo by mě jakou mají motory výdrž, kdy se dělaj ventily, rozvodáky a na co si dát případně pozor.
Moc se mi líbí Ina, koukal jsem na 750, ale jelikož to chci pro dva a na delší dobu, šel bych rovnou do 1200, jel jsem zatím an Banditu a ten motor je moc příjemněj, měl jsem strach že je to větší dravec, ale pokud člověk netočí k červenýmu, je to akorát mám už věk a i rozum, na blbnutí mám krosku
Co se týká ceny vybírám něco do 50t a ročník někde od 99-00, XJ jsou celkem v ceně, ale moc sem kolem nich nenašel, spíš bych volil TDM, ale nejvíc mě bere náháš a to bud Ina nebo Bandit, motorově jsou stejný, liší se podvozkem a image (plus pro Inu) dáel ještě Rex 1100 ale nelíbí se mi moc ta kaplička..
Můžete mi sem hodit něco kolem výměn rozvodáků, seřízování ventilů a výdrž spojky nebo případně co ještě dalšího na co se ptát a dívat při výběru. (olej beru jako normál) jo pro zajímavost spotřebu..
Včera jsem jel na Banditu 1200, r.97, najeto 63tis...motor měl pěknej průběh, malinko byly slyšet ventily, ale jen slabě nic výraznýho, jel jsem i na CB750, ale ten motor je takovej klidas ale zato ševelí-prostě Honda..
Díky všem za přínosně informace a zdržte se OT komentářů..
Anketa: Kterou?
Suzuki GSF 1200 Bandit
32%
19
Suzuki GSX 1200 Inazuma
22%
13
Yamaha XJR 1200
25%
15
Yamaha TDM 850
0%
0
Kawasaki ZRX1100
20%
12
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 11:34 | Nahoru | #1
Pokud se o to někdo aspoň trochu staral (oleje atd.), tak tyhle velký objemy daj v pohodě hodně přes 200000km.

Naposledy editováno 23.08.2012 11:36:16

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 11:40 | Nahoru | #2
motor z auta je prostě motor z auta... XJR 1300

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 12:32 | Nahoru | #3

foky píše: Pokud se o to někdo aspoň trochu staral (oleje atd.), tak tyhle velký objemy daj v pohodě hodně přes 200000km.



jen s olejema to 200tis neda spesl kdyz to bude mit 20 majitelu a kazdej to jen kurvil a na udrzbu sral.ale 100tis by mohla dat.

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 13:44 | Nahoru | #4
Do 50t. nic pořádnýho v této kubatuře nekoupíš! Určitě ne yamahu nebo kawasaki. Banditu má skoro každý třetí. Takže zbývá nádherná,spolehlivá Inazuma.Sám mám její slabší sestru a při svých 120 kg na ni nedám dopustit!!! Přitlač nějeký tisíce a mě se líbí třeba tady :
http://www.motoinze...643014-gsx-1200.html (není to nádhera???)
Přeji Ti šťastnou volbu!!!
HARYS

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 13:53 | Nahoru | #5

z-x-r píše: ale 100tis by mohla dat.



Díky tomuto obecnému (a neustále prezentovanému) názoru je situace v ČR přesně taková jaká je......

Motorku nad 30-40000km neprodáš, protože se někdo někde dočetl, že XJR1300 by "mohla dát 100t. km" a usoudí, že u malýho Horneta tím pádem už musí bejt 40000km smrt.

Nevidim důvod, proč by neměla třeba XJR1300 dát 200000km, když to dávaj 1200ccm tříválce v autech

Naposledy editováno 23.08.2012 13:54:57

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 14:16 | Nahoru | #6
foky> souhlasím kamarád má bandita 1200 s několikrát otočeným tachometrem a neříká nic, že by umíral

Naposledy editováno 23.08.2012 14:17:05

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 14:35 | Nahoru | #7

foky píše: Díky tomuto obecnému (a neustále prezentovanému) názoru je situace v ČR přesně taková jaká je......

Motorku nad 30-40000km neprodáš, protože se někdo někde dočetl, že XJR1300 by "mohla dát 100t. km" a usoudí, že u malýho Horneta tím pádem už musí bejt 40000km smrt.

Nevidim důvod, proč by neměla třeba XJR1300 dát 200000km, když to dávaj 1200ccm tříválce v autech



Pletes si pojmy s dojmy panacku.
I ten hornet ti da 100tis ale pak uz je mrtvej a to ze tupec si mysli ze u stare vrany bude mit 30tis tak je jeho naivita real je kousek pred smrti.
srovnavat 3valec spesl HTP ten tech 200tis ani neda jen tak bokem je hovadina.
Kolik ti toci XJR 10tis otacek? HTP pulku tedy celkove ten motor namota jednou tolik se natoci
Do 100tis da pak uz to bude vysmajdana ludra jako vecina starejch plecek tady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 14:40 | Nahoru | #8
-HARYS-> o to že má bandita každej mi neva, mě se líbí a hezky se na něm jede, Ina je samo hezčí, ale koukám i na finance...důvod je prostý, hlavní finance mi jdou do terénu
jinak tuhle jsem taky koukal, mám ji v hledáčku, vypadá opravdu moc pěkně
jinak já mám 175/86..tak bych se ani 750 tak nebál, ale prostě ta 1200 jede nádherně a nemusí jet v červeným

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 14:44 | Nahoru | #9
LubinWR> maj recht B12 je B12 a nebo přišetři na B14

z-x-r> čoveče sorry ale co jsi tím chtěl říct? nějak nerozumím řeči tvého kmene

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 14:55 | Nahoru | #10
To že něco točí víc otáček neznamená že je ten motor víc namáhaný. Si něco přečtěte o střední pístové rychlosti... Ale zrovna u těchto SACS motorů od Suzuki bych neměl o výdrž motoru opravdu strach. Sou to lety ověřené držáky, proč je asi používali přes 20let dá se říct bez úprav?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 14:59 | Nahoru | #11

mischa638 píše: To že něco točí víc otáček neznamená že je ten motor víc namáhaný. Si něco přečtěte o střední pístové rychlosti... Ale zrovna u těchto SACS motorů od Suzuki bych neměl o výdrž motoru opravdu strach. Sou to lety ověřené držáky, proč je asi používali přes 20let dá se říct bez úprav?



gsx-r 1100 1986 pokud se nepletu budoucí motor B12 výroba ukončena 2007 a to jen kvůli zeleným

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 15:53 | Nahoru | #12

z-x-r píše: Pletes si pojmy s dojmy panacku.
I ten hornet ti da 100tis ale pak uz je mrtvej a to ze tupec si mysli ze u stare vrany bude mit 30tis tak je jeho naivita real je kousek pred smrti.
srovnavat 3valec spesl HTP ten tech 200tis ani neda jen tak bokem je hovadina.
Kolik ti toci XJR 10tis otacek? HTP pulku tedy celkove ten motor namota jednou tolik se natoci
Do 100tis da pak uz to bude vysmajdana ludra jako vecina starejch plecek tady.



Co pak reknes treba na dewwilovo TL 1000 R se 150000km, coz je navic ostrej dvouvalec?

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 16:09 | Nahoru | #13
z-x-r> Moje B12 má na tachu cca 49.000 km...dobře dalších 50.000 km bude stočenejch po předchozích majitelích. Takže to abych asi nejezdil radši nikam daleko od baráku

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 16:11 | Nahoru | #14
jo ještě jsem si vzpoměl že první B6 poslal do kopru při 83tis myslím o dodávku jinak prej byla uplně v pohodě.

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 16:36 | Nahoru | #15
HornisGSX> První SACS motor použili v roce 85 u GSXR750, pak to samé používali do GSXR1100 GSXR400, pozděj GSX600F, GSX750F, GSX750,1200 Inazuma, GSX1100, GSF400, 600, 1200 Bandit atd. Takže o to že by ty motory nefungovali strach nemám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 18:12 | Nahoru | #16

HornisGSX píše: LubinWR> maj recht B12 je B12 a nebo přišetři na B14

z-x-r> čoveče sorry ale co jsi tím chtěl říct? nějak nerozumím řeči tvého kmene

...bych udělal kompromis 1250,mě se na B14 nepodařilo přišetřit

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 20:01 | Nahoru | #17
banda1250> B14 tzv. Super tucnou jsem koupil za tasku hrusek sic hapalajnen ale za ty penizky

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 20:48 | Nahoru | #18
kdepak, finance jsou omezený, musím si nechat na příští rok na nový enduro..
otázkou je ale, že naháč bude až současný enduro prodám
jinak 1250 není kompromis, kompromis bude INA 1200 nebo B12 ale v pěkným a zachovalým stavu..ještě koukám že tu vede XJR, musím na ně někde kouknout..
Jinak na TDM tady asi nikdo není a já po dnešní jízdě na TDM850 vcelku pěkným a za hezký peníz taky NE...nějak mě ta motorka neoslovila ikdyž se mi původně líbila...

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 21:10 | Nahoru | #19
jinak, líbí se mi naháči s 2 laufy, ale ani B12 ani Ina nemaj, tak když už jeden tak aspon TAKHLE

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

29.8.2012 v 00:06 | Nahoru | #20
tak sem prošel nějaký inzeráty, soustředím se na 1200...TDM sem vyřadil, nějak mě osobně neoslovila..
XJR-bytelnej stroj, těžkej, bohužel kousek na kterým jsem byl byl řekl bych v KO stavu
Bandit 1200 - tak ten se mi zatím zdá nej, dokonce i víc než Ina, navíc jsou za dobrý peníze
Ina 1200 - pěkná, opravdu klasika, bohužel sem na ni jel jen krátce, nebylo možno ji víc vyzkoušet
REX1100 - no ten mě moc neoslovil, ale když sem na něj koukl zblízka tak o něm i uvažuji, není jich moc, cenově o něco výš než ostatní...ta kaplička mi k tomu nesedí, ale zase to tu motorku odlišuje...jetě ji někde projet

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

31.8.2012 v 20:42 | Nahoru | #21
Bandit 1200
co si o tom myslíte? ta cena je pěkná, už jen na ten ročník, ale i s těma km by to byl super kup...pokud jsou ok

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

31.8.2012 v 20:43 | Nahoru | #22

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd

4.9.2012 v 21:46 | Nahoru | #23
Taky trochu našlapuju kolem GSF1200...

- ten první nemá origo budíky, za štítkem je jen nějakej bastl... na první kouknutí je pěknej a není to poznat. Proč to tam u jinak dobře vypadajícího stroje je ? Mě se na N bandasce líbí právě ty chromované budíky, takže za mě ne-e.
- ten druhej je ročník 2008, tyhle novější modelový roky nemám nakoukaný, tak moc nevím, je to dovoz "J", co to je ? Aby to nebyla nějaká (nejen legislativní) past...

Včera byl ještě v inzerci jeden pěknej, rv. 2001, původ ČR, 48tis, doložený servis, po malý nehodě, podle fotek to jenom lehlo na bok, byl za jeden den pryč, už ho nemůžu najít... Ten byl za poslední dobu nej... Nemáš už ho doma ?

Co třeba tenhle .Je v Praze v bazaru. vypadá trochu zanedbaně, jsou na něm vyměněný klasický věci jako na každý padlý mašině (neorigi řídítka, zrcátka, vejfuck... z fotek není nic moc poznat, nemusí to ale bejt tak špatný. Kdyby v ceně ještě třeba k těm karbecům mrkli pod víko na ventily a rozvod... ???

Naposledy editováno 04.09.2012 21:57:53

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

4.9.2012 v 22:54 | Nahoru | #24
MartinXL650V> bohužel, nemám, odkud to bylo?
ty linky byly jen tipy co jsem našel v inzerátech, jinak jsem byl asi na 2 kouknout, pak na 2 GSX a 1 ZRX..ale prostě Bandit se mi zatím líbí ze všech nejvíc...na těch ostatních sem moc nejezdil, ale Bandity jsem trochu protáhl..a pak ještě toho Horneta 900...BANDIT 1200

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

5.9.2012 v 08:18 | Nahoru | #25
Byl to nějaký středočeský kraj. Nevím přesně, neuložil jsem si to, měl tam hned nějaké on-line odpovědi a za 1 den byl inzerát stažený. Evidentně to prodal hned.

Přes Bandit Stránky jsem našel tenhle inzerát v Havlíčkově Brodě. Podle fotek by to byl kus, na který by stálo za to se mrknout...

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

5.9.2012 v 10:27 | Nahoru | #26
aha tak to jsem možná ani nezaregistroval...na ten kousek se chci dneska podívat, snad mi to vyjde

Naposledy editováno 05.09.2012 10:28:16

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

5.9.2012 v 15:03 | Nahoru | #27
Je už i u nás na inzerci tady
Je to ta samá, že jo ?

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

5.9.2012 v 21:26 | Nahoru | #28
dneska jsem se na ni byl podívat, je opravdu moc pěkná, koupit ji přímo od majitele za těch 48t s kufrem a tankvakem by byla výhra...takhle ji koupil borec na kšeft
ještě jsem se byl podívat TADY a taky je pěkná, navíc naladěná a pěknej zvuk...tu první jsem ani neslyšel, borec nebyl ochotnej ji ani nastartovat pokud prej nemám vážnej zájem...

Naposledy editováno 05.09.2012 21:31:27

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

5.9.2012 v 21:42 | Nahoru | #29
Za mě B12 Tady je můj bejvalej

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

5.9.2012 v 21:49 | Nahoru | #30

SirIndy píše: Co pak reknes treba na dewwilovo TL 1000 R se 150000km, coz je navic ostrej dvouvalec?



Už 161328km
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 19.4.2024 v 09:14 kalous72
ventilová podložka Yamaha XJR 1200 Sieg 13 4.3.2024 v 19:00 MartinXL650V
Palivomer Yamaha XJ 900 l_driver 8 14.2.2024 v 07:53 Koudy01
Tovární nastavení karburátoru xjr 1... Yamaha XJR 1200 Sieg 3 1.2.2024 v 20:41 StiefTomas


TOPlist