globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výdrž motoru, servisní intervaly atd
Ahoj,
vím že tady toho je spousta, ale co jsem nenašel jsou informace k servisu.
Zajímalo by mě jakou mají motory výdrž, kdy se dělaj ventily, rozvodáky a na co si dát případně pozor.
Moc se mi líbí Ina, koukal jsem na 750, ale jelikož to chci pro dva a na delší dobu, šel bych rovnou do 1200, jel jsem zatím an Banditu a ten motor je moc příjemněj, měl jsem strach že je to větší dravec, ale pokud člověk netočí k červenýmu, je to akorát mám už věk a i rozum, na blbnutí mám krosku
Co se týká ceny vybírám něco do 50t a ročník někde od 99-00, XJ jsou celkem v ceně, ale moc sem kolem nich nenašel, spíš bych volil TDM, ale nejvíc mě bere náháš a to bud Ina nebo Bandit, motorově jsou stejný, liší se podvozkem a image (plus pro Inu) dáel ještě Rex 1100 ale nelíbí se mi moc ta kaplička..
Můžete mi sem hodit něco kolem výměn rozvodáků, seřízování ventilů a výdrž spojky nebo případně co ještě dalšího na co se ptát a dívat při výběru. (olej beru jako normál) jo pro zajímavost spotřebu..
Včera jsem jel na Banditu 1200, r.97, najeto 63tis...motor měl pěknej průběh, malinko byly slyšet ventily, ale jen slabě nic výraznýho, jel jsem i na CB750, ale ten motor je takovej klidas ale zato ševelí-prostě Honda..
Díky všem za přínosně informace a zdržte se OT komentářů..
Anketa: Kterou?
Suzuki GSF 1200 Bandit
32%
19
Suzuki GSX 1200 Inazuma
22%
13
Yamaha XJR 1200
25%
15
Yamaha TDM 850
0%
0
Kawasaki ZRX1100
20%
12

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd

4.9.2012 v 21:46 | Nahoru | #1
Taky trochu našlapuju kolem GSF1200...

- ten první nemá origo budíky, za štítkem je jen nějakej bastl... na první kouknutí je pěknej a není to poznat. Proč to tam u jinak dobře vypadajícího stroje je ? Mě se na N bandasce líbí právě ty chromované budíky, takže za mě ne-e.
- ten druhej je ročník 2008, tyhle novější modelový roky nemám nakoukaný, tak moc nevím, je to dovoz "J", co to je ? Aby to nebyla nějaká (nejen legislativní) past...

Včera byl ještě v inzerci jeden pěknej, rv. 2001, původ ČR, 48tis, doložený servis, po malý nehodě, podle fotek to jenom lehlo na bok, byl za jeden den pryč, už ho nemůžu najít... Ten byl za poslední dobu nej... Nemáš už ho doma ?

Co třeba tenhle .Je v Praze v bazaru. vypadá trochu zanedbaně, jsou na něm vyměněný klasický věci jako na každý padlý mašině (neorigi řídítka, zrcátka, vejfuck... z fotek není nic moc poznat, nemusí to ale bejt tak špatný. Kdyby v ceně ještě třeba k těm karbecům mrkli pod víko na ventily a rozvod... ???

Naposledy editováno 04.09.2012 21:57:53

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

4.9.2012 v 22:54 | Nahoru | #2
MartinXL650V> bohužel, nemám, odkud to bylo?
ty linky byly jen tipy co jsem našel v inzerátech, jinak jsem byl asi na 2 kouknout, pak na 2 GSX a 1 ZRX..ale prostě Bandit se mi zatím líbí ze všech nejvíc...na těch ostatních sem moc nejezdil, ale Bandity jsem trochu protáhl..a pak ještě toho Horneta 900...BANDIT 1200
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 19.4.2024 v 09:14 kalous72
ventilová podložka Yamaha XJR 1200 Sieg 13 4.3.2024 v 19:00 MartinXL650V
Palivomer Yamaha XJ 900 l_driver 8 14.2.2024 v 07:53 Koudy01
Tovární nastavení karburátoru xjr 1... Yamaha XJR 1200 Sieg 3 1.2.2024 v 20:41 StiefTomas


TOPlist