paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výdrž motoru, servisní intervaly atd
Ahoj,
vím že tady toho je spousta, ale co jsem nenašel jsou informace k servisu.
Zajímalo by mě jakou mají motory výdrž, kdy se dělaj ventily, rozvodáky a na co si dát případně pozor.
Moc se mi líbí Ina, koukal jsem na 750, ale jelikož to chci pro dva a na delší dobu, šel bych rovnou do 1200, jel jsem zatím an Banditu a ten motor je moc příjemněj, měl jsem strach že je to větší dravec, ale pokud člověk netočí k červenýmu, je to akorát mám už věk a i rozum, na blbnutí mám krosku
Co se týká ceny vybírám něco do 50t a ročník někde od 99-00, XJ jsou celkem v ceně, ale moc sem kolem nich nenašel, spíš bych volil TDM, ale nejvíc mě bere náháš a to bud Ina nebo Bandit, motorově jsou stejný, liší se podvozkem a image (plus pro Inu) dáel ještě Rex 1100 ale nelíbí se mi moc ta kaplička..
Můžete mi sem hodit něco kolem výměn rozvodáků, seřízování ventilů a výdrž spojky nebo případně co ještě dalšího na co se ptát a dívat při výběru. (olej beru jako normál) jo pro zajímavost spotřebu..
Včera jsem jel na Banditu 1200, r.97, najeto 63tis...motor měl pěknej průběh, malinko byly slyšet ventily, ale jen slabě nic výraznýho, jel jsem i na CB750, ale ten motor je takovej klidas ale zato ševelí-prostě Honda..
Díky všem za přínosně informace a zdržte se OT komentářů..
Anketa: Kterou?
Suzuki GSF 1200 Bandit
32%
19
Suzuki GSX 1200 Inazuma
22%
13
Yamaha XJR 1200
27%
16
Yamaha TDM 850
0%
0
Kawasaki ZRX1100
20%
12

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 14:35 | Nahoru | #1

foky píše: Díky tomuto obecnému (a neustále prezentovanému) názoru je situace v ČR přesně taková jaká je......

Motorku nad 30-40000km neprodáš, protože se někdo někde dočetl, že XJR1300 by "mohla dát 100t. km" a usoudí, že u malýho Horneta tím pádem už musí bejt 40000km smrt.

Nevidim důvod, proč by neměla třeba XJR1300 dát 200000km, když to dávaj 1200ccm tříválce v autech



Pletes si pojmy s dojmy panacku.
I ten hornet ti da 100tis ale pak uz je mrtvej a to ze tupec si mysli ze u stare vrany bude mit 30tis tak je jeho naivita real je kousek pred smrti.
srovnavat 3valec spesl HTP ten tech 200tis ani neda jen tak bokem je hovadina.
Kolik ti toci XJR 10tis otacek? HTP pulku tedy celkove ten motor namota jednou tolik se natoci
Do 100tis da pak uz to bude vysmajdana ludra jako vecina starejch plecek tady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 15:53 | Nahoru | #2

z-x-r píše: Pletes si pojmy s dojmy panacku.
I ten hornet ti da 100tis ale pak uz je mrtvej a to ze tupec si mysli ze u stare vrany bude mit 30tis tak je jeho naivita real je kousek pred smrti.
srovnavat 3valec spesl HTP ten tech 200tis ani neda jen tak bokem je hovadina.
Kolik ti toci XJR 10tis otacek? HTP pulku tedy celkove ten motor namota jednou tolik se natoci
Do 100tis da pak uz to bude vysmajdana ludra jako vecina starejch plecek tady.



Co pak reknes treba na dewwilovo TL 1000 R se 150000km, coz je navic ostrej dvouvalec?

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

23.8.2012 v 16:09 | Nahoru | #3
z-x-r> Moje B12 má na tachu cca 49.000 km...dobře dalších 50.000 km bude stočenejch po předchozích majitelích. Takže to abych asi nejezdil radši nikam daleko od baráku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

6.9.2012 v 03:36 | Nahoru | #4

z-x-r píše: Pletes si pojmy s dojmy panacku.
I ten hornet ti da 100tis ale pak uz je mrtvej a to ze tupec si mysli ze u stare vrany bude mit 30tis tak je jeho naivita real je kousek pred smrti.
srovnavat 3valec spesl HTP ten tech 200tis ani neda jen tak bokem je hovadina.
Kolik ti toci XJR 10tis otacek? HTP pulku tedy celkove ten motor namota jednou tolik se natoci
Do 100tis da pak uz to bude vysmajdana ludra jako vecina starejch plecek tady.



Presne pre takýchto ľudí ako si ty sa sťahujú tachometre A teraz sa zamysli nad tým čo si napísal... Áno, XJR síce má na otáčkomery max. otáčok 10000, ale... Si uvedom, že na týchto motorkách sa 90% času jazdí do 4000ot. presne ako na tvojej HTP!!! Pretože tieto motory vďaka obrovskému kruťáku nie je dôvod viac točiť. Navyše ten motor ide neozaj pod záťažou (teda kým sa rozbehneš na požadovanú rýchlosť) omnoho kratší čas ako spomínaná HTP, kde dostáva motor určite viac na frak...
A ešte ma napadá jeden príklad. Kamarát má CBR954RR r.v. 2002, tá moto bola pred jeho kúpou jazdená na okruhu a v roku 2010 mala údajne najazdených len okolo 30000km, čo je samo blbosť, ale dobre, keby to boli hneď reálne km!!! Tak tak teraz má najazdených do 80000km a to teda pri ňom motorka naozaj dostáva na frak, ten jazdí stále plné kotle!!! A motorka valí jak hodinky, akurát mu už trošku žerie olej, čo je normálne... Len toľko k výdrži dosť našpikovaného superšportu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit škube Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 24 7.4.2025 v 15:44 MEK0TA
Boční kufry a držáky Yamaha XJR 1200 sahul 2 23.3.2025 v 12:25 Palmok
Zrcátka Yamaha XJR 1200, Yamaha XJR 1300 Martinezzz 3 23.3.2025 v 07:47 eda
Teče olej z pod šroubu Yamaha XJ 900 takjanevim 28 10.3.2025 v 13:36 FJRPEPA
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 15 24.11.2024 v 21:18 G_I_Joe

TOPlist