Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Jinak co se týče WR450F,..tak tu motorku dobře znám. Má ji kámoš a nemůže si ji vynachválit, každopádně na začátky s těžším endurem bych ji nedoporučoval. Staví se to na 1, 2, 3 bez použití spojky a je to hodně živý stroj. Ale se servisními intervali se nepohneš, jestli s ní plánuješ nějaké výlety stylem jak na WR X, tak na ni rovnou zapomeň. Jak píše Petr, je to sice držák ale intervali dodržovat musíš, a přiškrcení postrádá smysl pořízení této motorky. Každopádně 450 je má dost výkonu, ale je taky dost těžkopádná. Svezení na ostré 250/350 působí mnohem lehčím dojmem a na vrchu to taky jede. Ta 450 je strašně přímočará a má rychlý a prudký nástup výkonu.
A 2T 300 to je uplně jiný svět. Dole vyhlazená jak samet a nahoře ostrá jak břitva. Lehučká jak kolo, do těžkého terénu asi nejlepší nářadí.
Taky přemýšlím že bych WR250X/R vyměnil ale mět kompromis co ti umožní jezdit výlety po silnicích a zároveň v terénu držet tempo s ostrýma endurama je momentálně pro mě k nezaplacení. Nejlepší by bylo pořídit k WRku do garáže nějakou kámošku , hlavně lehčí stroj,..tahat WRko vícekrát z výjezdu je celkem náročná zábava,...a ono je fakt rozdíl tahat 130kg a nebo 110, či 100kg v připadě toho 2T,..
Naposledy editováno 26.01.2017 12:25:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8295 | 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |