globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

25.1.2017 v 12:12 | Nahoru | #1
yamaha 250r/x podle servisky jsem dělal olej co 5 tis seřizení ventylů 42tis to jsou krásné čísla a v usa najel 100 tis na wr250r

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

26.1.2017 v 10:51 | Nahoru | #2
trevis-pastrava> ten servis je strašně drsný,...v manuálu píšou že za normálního využití to je asi myšleno na jízdu na půl plynu a sem tam tomu přidáš na 3/4 plynu. Já měním na motohodiny. Každých 12-15MTH olej + čistění vzduch filtru. S enduro kolama to vyjde na cca 400-600km dle stylu jízdy. Na motárdech jsem to měnil spíš po 25-30MTH, tam je jedna MTH cca 50km a motor nedostává tak zabrat, jak při jízdě v terénu kde jedeš v nižším rychlostech ale vyšších otáčkách.

Jinak co se týče WR450F,..tak tu motorku dobře znám. Má ji kámoš a nemůže si ji vynachválit, každopádně na začátky s těžším endurem bych ji nedoporučoval. Staví se to na 1, 2, 3 bez použití spojky a je to hodně živý stroj. Ale se servisními intervali se nepohneš, jestli s ní plánuješ nějaké výlety stylem jak na WR X, tak na ni rovnou zapomeň. Jak píše Petr, je to sice držák ale intervali dodržovat musíš, a přiškrcení postrádá smysl pořízení této motorky. Každopádně 450 je má dost výkonu, ale je taky dost těžkopádná. Svezení na ostré 250/350 působí mnohem lehčím dojmem a na vrchu to taky jede. Ta 450 je strašně přímočará a má rychlý a prudký nástup výkonu.
A 2T 300 to je uplně jiný svět. Dole vyhlazená jak samet a nahoře ostrá jak břitva. Lehučká jak kolo, do těžkého terénu asi nejlepší nářadí.

Taky přemýšlím že bych WR250X/R vyměnil ale mět kompromis co ti umožní jezdit výlety po silnicích a zároveň v terénu držet tempo s ostrýma endurama je momentálně pro mě k nezaplacení. Nejlepší by bylo pořídit k WRku do garáže nějakou kámošku , hlavně lehčí stroj,..tahat WRko vícekrát z výjezdu je celkem náročná zábava,...a ono je fakt rozdíl tahat 130kg a nebo 110, či 100kg v připadě toho 2T,..

Naposledy editováno 26.01.2017 12:25:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist