bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.


Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

17.7.2013 v 13:16 | Nahoru | #211
 

wario píše: Zvažuju taky tupounka: do města a okolí, po lesích a pol. cestách + není čas na nějaký výlety po silnicích. Má někdo srovnání WR250R (civilnější) s XR400 popř. DRZ400?


wario píše: Koupím WR250F s TP od 07.


wario píše: Jakou máš zkušenost s těma originálníma gumama na Rku? Tuším, že to jsou Bridgestone TW 301 a 302.


wario píše: Poraďte zadní pneu na WR250R rozměr 120/80 R18. Zvažuju Brigestone TW302, Michelin T63 nebo Pirelli MT21, jezdím město a okolí, ale obcas chci i trochu do terénu.


wario píše: Co přestat vymejšlet kraviny s ladákem a koupit výkonější WR250R


wario>

Co to vidím?

http://www.motorkari...-wr-250r-537734.html

I Ty, Brute?
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

17.7.2013 v 13:18 | Nahoru | #212
 
wario, jestli to není moc osobní, můžu se zeptat, co Tě k prodeji WR 250R vede?






Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

17.7.2013 v 13:22 | Nahoru | #213
 
Já teda kdybych měl místo v garáži, bych ji asi po zkušenostech s předchozí WR 250R bral.

Zvlášť poté, co nový majitel té mé původní WR 250R si ji dál vytunil a zkrášlil, a poslal mi pro info a pro namlsání pár fotek.

Snad by se nezlobil, když si dovolím několik obrázků sem vložit pro inspiraci ostatním (samozřejmě retušuji jeho registrační značku)...




















1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

18.7.2013 v 13:56 | Nahoru | #214
já ani nevím jestli ji chci prodat ale máme prcka a za dva měsíce jsem najel jen 300km asi mě výjde levněji si motorku párkrát do roka půjčit.

koukám nový majitel si sní moc hezky hraje kryt motoru je parádní , já si nechávám pálit hliníkový plech .

narazil jsem na článek nejzábavnější motorka pod 9.999 ,- US dolar a WR250R je tam docela slušně umístilo

http://rideapart.com/2013/07/the-most-fun-you-can-have-for-under-10k/

Naposledy editováno 18.07.2013 14:02:00

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

18.7.2013 v 14:55 | Nahoru | #215
 

wario píše: já ani nevím jestli ji chci prodat


Já to věděl skoro jistě - nechtěl jsem, ale byl jsem okolnostmi přinucen.



wario píše: máme prcka a za dva měsíce jsem najel jen 300km


Tu situaci znám, něco mi to připomíná



wario píše: koukám nový majitel si sní moc hezky hraje kryt motoru je parádní, já si nechávám pálit hliníkový plech.


Je to fanda a srdcař, naznačoval to vytunění už při koupi, a jak je vidět, ty úpravy skutečně zrealizoval.
A mašinu to funkčně i esteticky povýšilo.



wario píše: narazil jsem na článek nejzábavnější motorka pod 9.999,- US dolar a WR250R je tam docela slušně umístilo
http://rideapart.com/2013/07/the-most-fun-you-can-have-for-under-10k/


"Probably the closest thing you get to a real enduro that’s still fun to ride on-road, the WR250R’s slim dimensions and tall, 36.6-inch seat make it equally at home slicing through rush hour traffic as it is flying down single-track."
 

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

27.7.2013 v 07:26 | Nahoru | #216
včera změřena spotřeba dotankováním - při docela svižný jízdě 50% les + 50% silnice - 3,9 L/100km to je hodně slušný

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

27.7.2013 v 11:32 | Nahoru | #217

wario píše: včera změřena spotřeba dotankováním - při docela svižný jízdě 50% les + 50% silnice - 3,9 L/100km to je hodně slušný


To je, když se uváží ten rozhodující podíl terénní "vložky"...

A jen pro upřesnění - těch 50 na 50 bereš podle času v sedle nebo podle najetých kilometrů?

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

27.7.2013 v 11:38 | Nahoru | #218
Já naměřil u CRFka těch 3,5l, při svižné jízdě(100 až 110). Les a polňačky jen občas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

27.7.2013 v 12:00 | Nahoru | #219

SuperSic58 píše: Já naměřil u CRFka těch 3,5l, při svižné jízdě(100 až 110). Les a polňačky jen občas.


Čili podle Tvých zkušeností (taky máš teď své CRFko tuším těsně po záběhu), kdybys jezdil v rámci silničních rychlostních limitů do 90 km/h a čistě ON ROAD, dala by se myslíš si odhadnout spotřeba Hondy CRF250L tak na cca 3.2 l/100km? Nebo spíš ještě méně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

27.7.2013 v 22:35 | Nahoru | #220
Dovi> Myslim, že by šla dolu při úsporný jízdě, na ty 3l. Až mi palivoměr ukáže poslední dílek, tak vynuluju počítadlo, dojedu domu, naleju 5l a kolik najedu zase do posledního dílku úspornou jízdou. Uvidim, kolik to najede..

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

28.7.2013 v 05:35 | Nahoru | #221

SuperSic58 píše: Dovi> Myslim, že by šla dolu při úsporný jízdě, na ty 3l. Až mi palivoměr ukáže poslední dílek, tak vynuluju počítadlo, dojedu domu, naleju 5l a kolik najedu zase do posledního dílku úspornou jízdou. Uvidim, kolik to najede..


Taky metoda, ale podle palivoměru spíš jen orientační - záleží na použitém principu a provedení palivoměru, na jeho opakovatelné přesnosti a na náklonu, kdy mu sepne jeho další segment.

Ale u takovýchto motorek s jednoduchou palivovou nádrží bez kapes (jako je Yamaha WR 250 R/X a doufám, že i Honda CRF 250 L/M) to lze nejpřesněji změřit dvěma dotankováními za stejných podmínek "do plné", až k hrdlu - hladinu vždy do stejné výšky...

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

28.7.2013 v 05:49 | Nahoru | #222
Ale jinak ty s trochou snahy snad dosažitelné cca 3 litry na sto (jak u CRF250L/M odhaduješ) je na endurko s daným obutím myslím slušná hodnota.
A i když většina motorkářů říká, že na spotřebu nehledí, je dobré znát i takovéto limitní parametry svého stroje pro případ nouze - nádrže těchto našich mašin mají spíš malý než větší objem, a stačí pak jen nějaký zádrhel na cestě (nečekaná objížďka, velká fronta u pumpy nebo přímo pumpa mimo provoz) a člověk musí přejít do režimu co nejmenší spotřeby a co největšího nouzového dojezdu, ani se nenaděje...

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

28.7.2013 v 23:36 | Nahoru | #223
Jo nádrž uváděj necelých 8l, tipuju ale, že skutečnost bude ještě o litr míň. Myslim ale, že při své úspornosti je na běžné poletování dostačující.
Jinak spotřebu můžu zatím vycházet z hodnot, najeto 1226km, natankováno 45l paliva a palivoměr ukazuje jeden dílek, takže je tam palivo počítám tak ještě na 50-60km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

29.7.2013 v 07:12 | Nahoru | #224

SuperSic58 píše: Jo nádrž uváděj necelých 8l, tipuju ale, že skutečnost bude ještě o litr míň. Myslim ale, že při své úspornosti je na běžné poletování dostačující.
Jinak spotřebu můžu zatím vycházet z hodnot, najeto 1226km, natankováno 45l paliva a palivoměr ukazuje jeden dílek, takže je tam palivo počítám tak ještě na 50-60km.


Pro srovnání - u Yamahy WR 250X se uvádí objem palivové nádrže tuším 7.6 litru, ale zatím jsem nejvíce dotankovával necelých 6.5 litru paliva.

Mimochodem - je to docela příjemný pocit natankovat plnou nádrž za zhruba dvě stovky... ¨


Při mé zatím poslední jízdě mezi dvěma dotankováními se mi kontrolka rezervy rozsvítila po ujetí 178 km od dotankování, a na rezervu jsem pak ujel ještě dalších 50.5 km, než jsem zase "do plné" dotankoval 6.48 litru, takže dojezd na nádrž byl 228 km při spotřebě 2.84 l/100 km.

Ale bylo by možno ujet ještě i o něco delší vzdálenost.
Nádrž jsem nevyjel až do sucha, to nikdy nedělám.


P.S.
Co se klasického palivoměru týče, ať analogového nebo digitálního s "dílky", tak WR 250R/X jím sice nedisponuje (podobně jako jím nedisponuje ani můj čopr Honda Shadow Spirit), ale má i na přímém slunci dobře viditelnou kontrolku rezervy, při jejímž rozsvícení se odometr zároveň automaticky přepne do režimu "ujetá vzdálenost na rezervu". Je ale i dál možno odometr uživatelsky přepínat mezi celkovými najetými kilometry motocyklu od jeho vyrobení, mezi dvěma denními počítači kilometrů (A a B) a mezi tou ujetou vzdáleností na rezerervu (F).

Naposledy editováno 29.07.2013 07:33:11

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.7.2013 v 11:10 | Nahoru | #225
v lese jsem docela často ale máš asi pravdu že je to spíš časový než kilometrový ale i tak neznám enduro co by jezdilo za takhle málo . tři litry jsou na enduro kolech reálny .

Kdyby yamaha udělala stejnou motorku - jen ubrala 10kg , přidala otáčkoměr a objem zvedla na 350ccm - to by byla dokonalá motorka

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.7.2013 v 21:42 | Nahoru | #226

wario píše: v lese jsem docela často ale máš asi pravdu že je to spíš časový než kilometrový. ale i tak neznám enduro co by jezdilo za takhle málo. tři litry jsou na enduro kolech reálny.


Souhlas - ani na spotřebu si myslím nikdo nemůže u WRka stěžovat.




wario píše: Kdyby yamaha udělala stejnou motorku - jen ubrala 10kg, přidala otáčkoměr a objem zvedla na 350ccm - to by byla dokonalá motorka


Ještě lepší obratnost v terénu i manipulace na místě, vylepšená palubovka a ještě vyšší výkon a objem motoru, a to při stejném povinném ručení jako za dvácu, to by se asi nikdo nenechal dlouho pobízet.

Jenže se obávám, že na takovouto "dokonalou motorku" by se výrobce zároveň taky asi nerozpakoval nasadit i svoji "dokonalou" cenu.

Bez toho už i tak stávalo nové endurko WR 250R závratných 180 tisíc Kč a motard WR 250X dokonce 185 tisíc Kč.

A když se kouknu na dnešní cenu motardu WR 250X (WR 250FX) třeba v PEMMu, což je autorizovaný prodejce Yamahy tady u nás v Brně Bohunicích, tak na cenovce už mají astronomických 190 tisíc Kč...

http://www.yamaha-pe...cykly/motard/wr250fx






Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.7.2013 v 11:32 | Nahoru | #227
Podařilo se mi předevčírem neprošvihnout památečních 01234 km na odometru Yamahy WR 250X...









To už se mi asi hned tak nepovede u jiné mašiny zopakovat, protože nějakou další funglovku s nulovým nájezdem (přímo z krámu od dealera) si vícekrát už možná ani nebudu (moci dovolit) pořizovat.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

1.8.2013 v 22:35 | Nahoru | #228
Dnes vyjeta další nádrž Yamahy WR 250X - kontrolka rezervy se rozsvítila po ujetí 190 km od předchozího dotankování, a na rezervu jsem pak ujel ještě dalších 56 km (ne až do suchä).

Po tomto zatím rekordním nájezdu 246 km jsem zase do plné dotankoval 6.48 litru N95 (není to překlep, bylo to stejné množství jako při předchozím dotankování), takže průměrná spotřeba byla 2.63 l/100 km.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

2.8.2013 v 16:52 | Nahoru | #229
ale zase třeba věděl jsem o dvou nových WR250X za 99.000,-kč , nedávno tam bylo Rko za 130tis.kč , cena u autorizovaných je šílená být o 30-40tis.kč niší jezdilo by tu WRek daleko více.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.8.2013 v 07:53 | Nahoru | #230

wario píše: ale zase třeba věděl jsem o dvou nových WR250X za 99.000,-kč , nedávno tam bylo Rko za 130tis.kč , cena u autorizovaných je šílená být o 30-40tis.kč niší jezdilo by tu WRek daleko více.


To musel být šedý dovoz nějakých kdoví jak starých ležáků kdoví odkud, ne?

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.8.2013 v 14:12 | Nahoru | #231

wario píše: sedla si nějak spotřeba ? nebo je to plus mínus stejné ?


S pozvolna narůstajícím nájezdem a záběhem nové mašiny bych si teď po zatím posledních dvou vyjetých nádržích troufnul říct, že už i tak dobrá spotřeba Yamahy WR 250X má spíš tendenci se ještě i dál mírně snižovat.

Včera jsem vyjel další (v pořadí 8.) nádrž Yamahy WR 250X - kontrolka rezervy se rozsvítila po ujetí 197 km od předchozího dotankování, a na rezervu jsem pak ujel ještě dalších 61 km (ne až do suchä).
A bylo to ježdění převážně po kopcovitých okreskách a přes vesnice, a zároveň i v páteční odpolední špičce okolo Brna.

Po tomto dalším rekordním nájezdu 258 km na jednu nádrž jsem zase do plné dotankoval 6.63 litru N95, takže průměrná spotřeba byla zatím rovněž rekodně nízkých 2.57 l/100 km.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.8.2013 v 14:31 | Nahoru | #232
Kdyby to někoho třeba pro srovnání zajímalo, tady je v přehledné tabulce celá dosavadní historie vývoje spotřeby paliva Yamahy WR 250X převzatá z palubního deníku:





1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.8.2013 v 15:48 | Nahoru | #233
Tk sem zkoušel jet "eko" jízdu a vydržel sem to jen asi 10km Pak sem začal zas topit, já to zkrátka ani jinak neumim Jezdim tak kolem 100 až 110 a vydatně jí vytáčim, ale jen tak do 8 tis, víc už je to špatný, už jen vibrace a pokles výkonu. Prokládám to samozřejmě i klidnou kochací jízdou, tak půl napůl.
Dovi: Jak seš na tom s vibracema u WR?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.8.2013 v 16:44 | Nahoru | #234

SuperSic58 píše: Jezdim tak kolem 100 až 110 a vydatně jí vytáčim, ale jen tak do 8 tis, víc už je to špatný, už jen vibrace a pokles výkonu. Prokládám to samozřejmě i klidnou kochací jízdou, tak půl napůl. Dovi: Jak seš na tom s vibracema u WR?


Motor ve WR 250X/R sice disponuje různými přednostmi a vyniká mnoha vlastnostmi, ale určitě ne sametovým chodem - naopak je to typický zástupce jednoválcových vibrátorů, podobně jako si ještě dobře vzpomínám na velkoobjemový jednobuch Rotax v BMW 650GS. A vibrace jsou u WR 250R/X nejenom až úplně nahoře, ale i dole.

Jenže jak záběh motoru u WRX-ka pokračuje, řekl bych, že to pásmo vibrací při nízkých otáčkách se naštěstí posunuje trochu níž, a celkově se stávají ty vibrace zároveň taky o něco slabšími než byly dřív.

Na začátku totiž, když byl můj nový motard WR 250X ještě syrový, byl projev jeho motoru a jeho vibrace o poznání horší než u již zajetého motoru v mém starším, ale technicky zcela srovnatelném a motoricky identickém endurku WR 250R s nájezdem cca 4 tisíce km - měl jsem cennou možnost přímého srovnání.

Teď ale, kdy mám na novém motardu WR 250X najeto skoro 1.700 km, se postupně stává běh jeho motoru více "hladším", i když ještě to stále není ono - do toho stavu to má myslím ještě daleko. Chce to čas, a ani pak nebude zřejmě motor prost citelnějších vibrací...

P.S.
Ale ne každý jednobuch nutně musí silněji vibrovat - třeba moje dváca Honda CBF 125 je motoricky dole a ve středním pásmu taková řekl bych velmi "příjemná" - klidná, jemná, poddajná, a se zátahem už hodně zdola a bez vibrací. A synova Honda CBF 250 (taky jednobuch), kterou teď momentálně sedlá, jede možná ještě hladčeji, skoro jako dvouválec - ale zase na druhou stranu je fakt, že ta jeho 250-ka má mnohem menší výkon a krouťák než WR 250R/X, a taky má už něco najeto a je možná i proto už taková příjemně "vláčnější" a leccos svému jezdci odpustí...

Naposledy editováno 03.08.2013 18:21:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.8.2013 v 22:07 | Nahoru | #235
Dovi> To crfko je ve svym nejčastějším pásmu od 4 do 6 skoro bez vibrací, jen lehounce do stupaček. Od 6tis pak začínaj vibrace i do řidítek. Zpočátku byly ale silnější, je znát, že si motor sedá. Ale třeba na 6.rychlost motorka nevibruje ani při maximálce, zvláštní, ale líbí se mi to
WR má taky vyvažovací hřídel?

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.8.2013 v 08:03 | Nahoru | #236

SuperSic58 píše: Dovi> To crfko je ve svym nejčastějším pásmu od 4 do 6 skoro bez vibrací, jen lehounce do stupaček. Od 6tis pak začínaj vibrace i do řidítek. Zpočátku byly ale silnější, je znát, že si motor sedá. Ale třeba na 6.rychlost motorka nevibruje ani při maximálce, zvláštní, ale líbí se mi to
WR má taky vyvažovací hřídel?


No bať

Přikládám stránku ze servisního manuálu k Yamaze WR 250R/X...

Vyvažovací hřídel (anglicky balancer shaft) je na montážní sestavě pod číslem 1







1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.8.2013 v 11:24 | Nahoru | #237
I já tu přídám svou trošku do mlýna......
Občas si také spočítám spotřebu. Včera to bylo 3,63 l/100km. Jezdím asi 50% mimo asfalt, myslím kilometrově. Na asfaltu hodně jezdím na plnej kotel...... Protože je suchu, spotřeba šla dolů. Mám tu asi 14O km okruh, co si rád zajedu, je to střídání silnic, lesních a polních cest, občas trošku náročnější výjez a sjezd, ale není to žádný extrém. Vždy si před touto cestou natankuji v Tišnově na benzince. A pak tam opět tankuji při cestě zpátky. Když jsem to jel v červnu, to bylo zrovna v době, když dost pršelo, tak jsem byl rád, že jsem dojel k benzince, spotřeba byla 4,92. A když jsem to jel tento týden, tak jen 3,72. Docela mě ten rozdíl překvapil. Když je dobrá adheze v terénu, tak rozdíl mezi asfaltem a šotolinou skoro není.
Nedávno mi to nedalo a jen tak jsem si vyzkoušel jet podle předpisů, nevytáčet motor a dojíždět výběhem, a byl jsem mile překvapen spotřebou asi 2,6 l/100km (pomalu lepší jako skůtr). A to mám v předu Mitas E-09 a vzadu Mitas C-02. Na silničním obutí by to muselo být ještě lepší výkon.(ale na druhou stranu, takovéto ježdění by mě vůbec nebavilo)
Vybrace nějaké jsou, ale není to nic, co by nějak obtěžovalo. Když si vzpomenu, jak vybrovala Huska TE 610, co jsem si ji zkoušel, když jsem zháněl nějaké enduro, tak WéeRko nevybruje.
Zaco si Yamaha zaslouží pochvalu, tak to je podvozek. Perfektně tlumí nerovnosti a dobře drží stopu. Jeden z mých kamarádů se mi posmíval, že jsem si koupil dětskou motorku (majitel oné Husky), ale když se na ní svezl, hned posmívání skončilo, a docela mi ji závidí.
Vloni jsem občas při rychlosti okolo 130 km/h zažil mírné rozkmitání říditek, ale letos zatím nic. Moje doměnka je, že letos jsem na předek použil opět MITAS E-09, jako vloni, ale v provedení ze zesílenými boky.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.8.2013 v 11:53 | Nahoru | #238

r.ricci píše: Občas si také spočítám spotřebu. Včera to bylo 3,63 l/100km. Jezdím asi 50% mimo asfalt, myslím kilometrově. Na asfaltu hodně jezdím na plnej kotel...... Protože je suchu, spotřeba šla dolů. Mám tu asi 14O km okruh, co si rád zajedu, je to střídání silnic, lesních a polních cest, občas trošku náročnější výjez a sjezd, ale není to žádný extrém. Vždy si před touto cestou natankuji v Tišnově na benzince. A pak tam opět tankuji při cestě zpátky. Když jsem to jel v červnu, to bylo zrovna v době, když dost pršelo, tak jsem byl rád, že jsem dojel k benzince, spotřeba byla 4,92. A když jsem to jel tento týden, tak jen 3,72. Docela mě ten rozdíl překvapil. Když je dobrá adheze v terénu, tak rozdíl mezi asfaltem a šotolinou skoro není.
Nedávno mi to nedalo a jen tak jsem si vyzkoušel jet podle předpisů, nevytáčet motor a dojíždět výběhem, a byl jsem mile překvapen spotřebou asi 2,6 l/100km (pomalu lepší jako skůtr). A to mám v předu Mitas E-09 a vzadu Mitas C-02. Na silničním obutí by to muselo být ještě lepší výkon.(ale na druhou stranu, takovéto ježdění by mě vůbec nebavilo)
Vybrace nějaké jsou, ale není to nic, co by nějak obtěžovalo. Když si vzpomenu, jak vybrovala Huska TE 610, co jsem si ji zkoušel, když jsem zháněl nějaké enduro, tak WéeRko nevybruje.
Za co si Yamaha zaslouží pochvalu, tak to je podvozek. Perfektně tlumí nerovnosti a dobře drží stopu. Jeden z mých kamarádů se mi posmíval, že jsem si koupil dětskou motorku (majitel oné Husky), ale když se na ní svezl, hned posmívání skončilo, a docela mi ji závidí.


Ahoj Ricci,

díky za dobré zprávy a zkušenosti, a jestli si ještě vzpomínáš, tak byls to právě Ty, kdo mě ponejprv a asi i nejvíce nakopnul směrem k vážným úvahám o Yamaze WR 250X nebo WR 250R, a nakonec i díky Tvé ochotě a na základě osobního setkání s Tebou a s Tvým strojem loni v létě v Lelekovicích jsem si pak už bez obav z tehdy mně neznámého typu motocyklu dopřál tu čest sedlat fungl novou Yamahu WR 250 X...

Skvělý to stroj!
A šťastný to muž - povzdychla by si určitě paní kněžna Vilemína Zaháňská, kdyby viděla vysmátého jezdce na bujném japonském oři...

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

26.8.2013 v 11:20 | Nahoru | #239
 
Aktualizace spotřeby paliva Yamahy WR 250X převzatá z palubního deníku:





Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

27.8.2013 v 17:02 | Nahoru | #240
 
Aktuální nabídka zdejším kolegům:

Došlo u mne poněkud ke změně situace - dělíme se o garáž se synem a když teď do garáže přibyl ještě další jeho stroj a jsme už dost natěsno, rozhodl jsem se svoji zánovní Yamahu WR 250X nabídnout do dobrých rukou případnému vážnému zájemci zde - pokud se nepodaří místo v garáži nějak uspokojivě vyřešit, což v tuto chvíli zatím nevypadá moc reálně.

Naposledy editováno 27.08.2013 17:13:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8264 Dnes v 14:50 mRKEF
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist