bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Toužím po ČZ 380 nebo 250
zdar chlapi, již nejakou dobu toužím po čz 380/514, smířil bych se i s 250tkou 513 ..ale 380tka je prim. Jelikož jsem na nekolika stránkách četl jak ji borci koupili za pár peněz a já na inzerci nacházím ceny jako 30 tisíc a výš, tak bych se chtěl obrátit na Vás. jestli víte o někom, kdo by se ji chtěl zbavit, nebo máte ve svém okolí člověka, který by ji věděl sehnat, posuňte mi jej sem ať si mohu ukojit své touhy :D, rád se rýpu ve dvoutaktech a nedelá mi problem méně udržovaný kousek, stačí když bude vcelku a pojízdný, abych se mohl projet zkušebně.. o zbytek už se postarám. vřelé díky

Toužím po ČZ 380 nebo 250

23.7.2012 v 22:17 | Nahoru | #31
dobře přeju hodně štěstí s tou kráskou

Toužím po ČZ 380 nebo 250

23.7.2012 v 22:47 | Nahoru | #32
dekuju :)

Toužím po ČZ 380 nebo 250

29.7.2012 v 20:06 | Nahoru | #33
Ahoj , stroj je to slušnej co jsi za něj dal ? Jinak motor je 980ka , rám je teda taky 980 neboli bočák , výfuk už je jinej ale vypadá slušne ( nemluvím o koncovce ). Přední vidle klasika zeťácký ( 513,514,980..) . Zadní jsou upravený zeťácký . Přední kolo máš půl buben to je lepší než origo ( líp brzdí ) . Nádrž je z Jawa tramvaj . Jinak nevím jestli znáš tento válec ale má uprostřed 3 kanál který je z kliky zaveden v hliníkovém plášti až před sací kanál ( směr k hlavě ) . Nevím jak moc se v tom vyznáš ale já bych jen odstranil ten hliníkovej obal . Tim pádem budeš dostávat čerstvou směs hned před píst a zároven půjde i do kliky . Mám to odzkoušený a jede to . Hodně zdaru a kdyby něco tak se ptej rád pomůžu nebo poradím když sám budu vědět

Toužím po ČZ 380 nebo 250

2.8.2012 v 00:52 | Nahoru | #34
dekuju za identifikaci za stroj sem dal 14k chtel 15 ale na miste sem ho stahl ..chtel sem o 2000 min ale mel nake nahradni dily tak 14 a us tech 15 rekl ze pod by nesel on kupoval za 20k pred par lety prej. tlumic us je novy.dam foto. dneska sme dodelali a v poho. o tom valci to nevim este sem to nerozebiral a do motoru sem zatim nemusel rypnout us sem najel asi 7mth blbnuti na cestach po polich atd.. ted budu podruhe menit olej v prevodovce co ji mam .. tak 1.5 mesice ..jen dodelavam blbustky a az ted ten tlumic. predni kolo moc nebrzdi vim kde je chyba .. jeden plisek.. za chvilu budu predelavat, ale neblokuje mi to predni kolo coz su rad celkem :D.. a poprosilbych vic info o tom valci a tom kanalu PLS plus zkusenosti s tou upravou ..to o cem mluvis je v podstate pricip klapkoveho sani s tzv "boost" kanalem a je to docela popularni i v rovine uprav.. jo a hodil by se mi dalsi takovy valec z ruky nevis o necem ? na vodnika :Dpac ta motorka ho potrebuje jak sul!

Toužím po ČZ 380 nebo 250

2.8.2012 v 00:58 | Nahoru | #35

Toužím po ČZ 380 nebo 250

4.8.2012 v 23:22 | Nahoru | #36
Jo koncovka pěkná . Mam foto ale to neni moje práce , válec mam na motorce a sundavat ho nebudu :) Jinak ten je řekl bych až dost " otevřenej " . Motorka začla jít líp od spoda ( klapka ) a víc nahoře . Samozdřejmě že chce upravit i výfukovej a kanál a výfuk . Přepošťáky bych nechal origo přez ty dalších 5 koní protlačíš v pohodě .. Záleží na tom jaké máš zkušenosti a jak jsi zručný ...


Toužím po ČZ 380 nebo 250

5.8.2012 v 05:31 | Nahoru | #37
jj... jak sem rikal je to boost kanal to je dobra vec aspon se s tim pak neusim sr*t :D ostatni kanaly zatim necham tak ted je dulezita klapka,karbec bude na druhy tyden a pak uz jen sehnat druhy valec a udelat vodnika s priverou.. to je plan na zimu :D

Toužím po ČZ 380 nebo 250

6.8.2012 v 23:42 | Nahoru | #38
Tak potom dej vědět já budu přestavovat (střeďáka na klapku ... ) keihin , výfuk .... Uvidíme jak to na novou sezonu pojede hodně štěstí při úpravach

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

7.8.2012 v 11:07 | Nahoru | #39
tak karbec uz je doma dellorto phbe 38..
klapky dost mozna vyrobime doma :D a na to ze je to 3kanal tak to jede hoooodne dobre :D jen rozsirenim a posunutim hran by se z toho dalo dostat o vic nez 5 koni a to jen na seriovych kanalech ..ale je treba udelat portmapu a timearea ..to nam rekne vic ..co se tyce vodnika tak prim bude hrat hlava .. tu je treba chladit vic nez samotny valec.. ale uvidime snad se to podari :D diky moc ..postupne budu pridavat fotky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

7.8.2012 v 19:59 | Nahoru | #40
unn4m3d> Tady máš odkaz na jednoho člověka co upravuje zetkové motory MotoBard jak se dívám na tu tvou koncovku oblepenou izolačkou tak se do toho ani nepoušťej.Byt tebou tak to cely rozdělám a začnu skládat odznova.Možná ti ani nebude stačit rozpočet.

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

8.8.2012 v 00:03 | Nahoru | #41

Madball píše: unn4m3d> Tady máš odkaz na jednoho člověka co upravuje zetkové motory MotoBard jak se dívám na tu tvou koncovku
oblepenou izolačkou tak se do toho ani nepoušťej.Byt tebou tak to cely rozdělám a začnu skládat odznova.Možná ti ani nebude stačit rozpočet.



co je s tou koncovkou ? precti si popis... prelepena izolepou byla jen ze sanitarnich duvodu, esi to vubec udrzi a kde to bude foukat :) a na co mi podle tebe nebude stacit rozpocet ?

jinak karbec sme namontovali, otriskovali, poladili bohatost (ne presne-zatim este neni merak teploty vyfukovych splodin) a motorka citelne ozila a dostala chut do zivota (jezdeni) :D az jsem se divil jak se ji chce a to sem si myslel ze to jezdi dobre s tim starym jikovem :D ted je narade ta klapka

Toužím po ČZ 380 nebo 250

9.8.2012 v 17:05 | Nahoru | #42
AHoj , jo Dellorto je slušnej základ .. já jsem rovnou sáhl po závodník karburátoru ( keihin 39mm ) ploché šoupátko je základ závodního karburátoru ... Jinak jikov neni špatnej když je ve slušnym stavu a správně naladěnej Jinak odkaz co dával madball . Já bych k tomu řekl toto práce pěkná ale výsledky dá se říct nuloví ( rozhodně mu nechci kazit kšeft ale motory mu moc nejedou ) . Jinak 3 kanál mu určité zákony , když bude otevírat dřív a zavírat dýl ( hranu 3kanálu posunete o něco dopředu ) tak motorka pojede víc nahoře ( je to lajksky řečeno ) samozdřejmě záleží na úhlu . Jinak hlava je opravdu více tepelně zatěžovaná ale myslím si že když už na ten válec budete dělat příběru a klapku tak by jste mohli udělat i válec vodou chlazenej ( z origo válce ) a sesadit s hlavou . Je to jen můj názor ... Budu se těšit na další foto a až budu mít co ukázat určitě to sem dám

Toužím po ČZ 380 nebo 250

9.8.2012 v 21:40 | Nahoru | #43
jj to s tim valcem je pravda, chci delat tzv. "water jacket" staci dat do googlu a pochopis.. vcelku jednoduche, a akorat pro vetsi jednoduchost bych nedaval dohromady s hlavou ale oddelene chlazeny valec a chlazena hlava zvlast, jen propojit hadickou ..efekt stejny, ale jednodussi na vyrobu a to je docela dulezite v domacich podminkach, toz ja bych bral takovy karbec kde se nastavuje zvlast smes na nizke stredni a vysoke plus jet triska. ploche soupe neni zase tak dulezite ikdyz to svoje opodstatneni urcite ma.. ted je v planu ta klapka a mozna se trochu pohrajeme s kanalama.. urcite boost kanal trochu poladit uvidime co pujde udelat s hlavnima kanalama a hlavne vyfuk, sem zvedavej kam nas to pusti plan je 4 max 5 kanalu, pac vic kakanlu se hur ladi a vyroku ani nespominam..

se ukaz sem zvedavej :D

a jinak karbec stal 30€ coz je smesna cena :D

Toužím po ČZ 380 nebo 250

9.8.2012 v 23:02 | Nahoru | #44
Takhle nemusim si tady mezi vámi něco dokazovat svoje motory už pár let upravuju a tak vím o čem mluvim ..nebudu vám radit věci které přeci dávno víte ... Jinak já dal za karb 1000kč . Jen tak pro zajímavost můj válec z pionýra ( ala čz ) výkon 9,5 koně samozdřejmě na brzde neni to špička ale já jsem spokojenej . A druhá fotka mého válce ( bočáka ) je to muj druhý motor ( motorka )teď jezdím středáka a jsem naprosto spokojený . Jinak tento válec má upravené vyústění přepouštáků , výfuk , sání .. výkon přez 43 koní ( 250ccm ) řekl bych že slušné na životnost... Jsem zvědaví co uděláte vy

Toužím po ČZ 380 nebo 250

10.8.2012 v 16:01 | Nahoru | #45
jinak nemyslel sem to nijak ironicky to "se ukaz sem zvedavej" ..aby ses neurazil.. to sem v umyslu rozhodne nemel.. to bylo jen ze zvedavosti :) jinak fichtl je v pohode, 9,5 kone je solidni hodnota na pinčla, a 43 koni z čízy je taky dobry stado.. ja predpokladam vykon nekde u 40 koni spis pod.. ale uvidime, chce to brzdu

Toužím po ČZ 380 nebo 250

10.8.2012 v 16:12 | Nahoru | #46
No možná jsem to špatně pochopil ... Uvidim zítra jedu na závod s origo válcem střeďák který je slušně naladěný ( jikov ... ) . No jinak hodně štěstí při dalším vývoji . Já s tim už asi do konce sezony nic dělat nebudu ...

Toužím po ČZ 380 nebo 250

10.8.2012 v 20:05 | Nahoru | #47
no mne ted staci otriskovat karbec, ted to toci jako pila a jede jak das ..nejede bez hrabani.. a na zadni dava skoro sama ..treba tryskou ochudit smes a pojede este lip, a este airbox udelat ..asi koupim laminat a udelam naky slusny aibox pac to co je tam ted je hruza.. zalostne to potrebuje tu klapku ..plive to benal aji na volnobeh :D a porad se moc chlasta a jak to jede :D mam strach co to udela potom :D jinak hodne stesti na zavode..
ja zas do teho nechcu do konce sezony rypat .. snad vydrzi :D se mi podarilo urvat nakopavacku (asi pruzinka) a pres zimu pujde do sroubku.. a jinak zajima me na co je presne to viko nad prevodovkou pod karbecem :D da se odsroubovat ale jinak primarni ucel nepoznam..

Toužím po ČZ 380 nebo 250

11.8.2012 v 20:52 | Nahoru | #48
Tak na závodech s origo motorem 5tej před byli už jen pulitry a ty byli upravený ... Jinak je to pro rychlou a sadnou výměnu řadících vydliček při závodu

Toužím po ČZ 380 nebo 250

11.8.2012 v 21:13 | Nahoru | #49
Za 35.000,ale to je stejně dost http://motorky.hype...idka-havlickuv-brod/

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

11.8.2012 v 23:44 | Nahoru | #50
ojo myslel sem ze to bude na to, je videt ze to delal pan konstrukter, fandove cz vedi kdo! a ma poklona tomuto muzi. absolutne me nezajima ze je tomor stare konstrukce, ze je to vzduchac, ze je to trikanal, a ja nevim co, tuto motorku sem si zamiloval svim projevem vzhlledem na svuj vek, 5 koni je skrytych v sani, 5 koni (minimalne) zase v kanalech a to mluvim o serii.. kolem 45 koni je realni hodnota ke ktere se da dostat malymi zasahy, a verim ze 60 koni se z ni da vyzdimat da se rict bez problemu!!! verim tomu

a gratuluju k vynikajicimu umistneni, je to cest!
nemam ted praci takze ted je upravam vicemene konec protoze bez klapky je zbytecni neco delat

jinak 380tka v pohode ale nevim jestli je ta cena odpovidajici... osobne tak 15 tisic.. historicka hodnota je irelevantni v tomto pripade.. pouze muj nazor

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.8.2012 v 10:18 | Nahoru | #51

unn4m3d píše: ojo myslel sem ze to bude na to, je videt ze to delal pan konstrukter, fandove cz vedi kdo! a ma poklona tomuto muzi. absolutne me nezajima ze je tomor stare konstrukce, ze je to vzduchac, ze je to trikanal, a ja nevim co, tuto motorku sem si zamiloval svim projevem vzhlledem na svuj vek, 5 koni je skrytych v sani, 5 koni (minimalne) zase v kanalech a to mluvim o serii.. kolem 45 koni je realni hodnota ke ktere se da dostat malymi zasahy, a verim ze 60 koni se z ni da vyzdimat da se rict bez problemu!!! verim tomu

a gratuluju k vynikajicimu umistneni, je to cest!
nemam ted praci takze ted je upravam vicemene konec protoze bez klapky je zbytecni neco delat

jinak 380tka v pohode ale nevim jestli je ta cena odpovidajici... osobne tak 15 tisic.. historicka hodnota je irelevantni v tomto pripade.. pouze muj nazor


Přesně tak , děkuju . Jen zabrousím k tomu inzerátu ta motorka už je na 99,9% prodaná protože jsem se potkal se stejně zmršenou nádrží ( takové lidi neechápu ) já sám jedu jinou nádrž .... a ty věci co mám z toho stavím veterána .K tim zetovim motorům jsou tam hrozné rezervy kde se dá výkon zvíšit . Když se podíváte na jawy ( soutěžáky ) tak ty v tu dobu měly válce jako cedník a jeli srovnatelně . Jde to hodně do předu čz 250 35koní a dnes kx 125 2003 rok 40 koní , a 250ka 60 koní ( samozdřejmě dvoutakt )

Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.8.2012 v 13:28 | Nahoru | #52
jo jenze 125tka je vodnik, je to vyhnane otackama, ma to priveru, a 6 kanalu ci kolik..
cz je vzduch(to samo o sobe bere hodne vykonu) ma to 3 kanaly, toci to kolem 8500 ot. a zadna klapka ani privera..
cili 60 koni je uplne realna hodnota, staci 4 max 5ti kanal, klapka a mozna sani primo pres klikovku, privera, vyfuk lepsi, otacky kolem 10k nedejboze vic :D a pri dobrem provedeni uprav by se vykon vysplhal vysoce nad 60 koni, uvidime co se podari chce to prachy, a ty tez bohuzel nejsou, ale neni to nic nedosazitelneho

Toužím po ČZ 380 nebo 250

22.8.2012 v 21:04 | Nahoru | #53
Foto neni moje jen jsem si ho vypůjčil .

Toužím po ČZ 380 nebo 250

24.8.2012 v 09:10 | Nahoru | #54
Rozdíly přepoušťáků první foto 513ka ( 997 ) a druhé 980ka .

Toužím po ČZ 380 nebo 250

1.9.2012 v 17:22 | Nahoru | #55
tak po pridrenem valci prchazi faze 2 :D ktera byla planovana na zimu, ale jelikoz sem byl sikovny ..moje sezona je u konce a tak se muzem pustit do uprav.. prvni na radu prichazi valec , ktery se pomalu frezuje a orezava od zeber a pripravuje se na operaci "WATER JACKET" zatim jde vsecko vpohode a pokud bude dostatek casu tak v nejblizsich dnech bude pripraven na svareni.. zatim pridam par fotek ..dodam jen ze stefty jeste pujdou pric a jeste treba vylisovat vlozku, ale jelikoz u znameho ve firme ted neni moc casu tak si zatim budu muset vystacit s tim co mam



Toužím po ČZ 380 nebo 250

11.9.2012 v 12:24 | Nahoru | #56
prace pomalu pokracuji..





Toužím po ČZ 380 nebo 250

1.10.2012 v 20:07 | Nahoru | #57
po dlouhe dobe byla zase chvilka volna a nahrubo se serizla hlava.. 50% prace za mnou :D



Toužím po ČZ 380 nebo 250

2.10.2012 v 09:18 | Nahoru | #58
no a co z toho bude ? v rámci respektu historie bych očekával krásný klasický motokros 70tých let třeba i v mírné, leč dobové úpravě ale tohle ? nevidím v tom nic než zmar možná kvalitního materiálu pro stavbu veterána... achjo ... k vaší diskuzi o 4 - 5 kvaltech... ehm... motor 980 se vyráběl od roku 1967 a cca do roku 1977 kdy byl typově (né konsktrukčně) upgradován na bočáka 977 tuším, se vývojově lišili nejprve hlavou (5ti a 6ti šteft)a šířkou karteru, následně stylem přichycení kolena výfuku, hustotou žeber, provedením kliky (kulatá s dírama - sešikmená bez děr) a primárním převodem, 4 kvaltem pak 5ti a pak zas 4, provedením zapalování a následně inovací spojky.. o kanálech ve válci nemluvě... nicméně pro mě mají tyto motocykly historicky nevymazatelnou hodnotu a proto si jich vážím a cením... a každej kdo vezme flexu, vrtačku, frézu či cokoli aby "vylepšil" tento strojek vlastně moje originální kusy posunuje výše v žebříčku exkluzivity... tak jen houšť takových tunilů

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

2.10.2012 v 15:00 | Nahoru | #59
ty si mej historickou hodnotu jakou chces.. ja sem mnel plan asi takovy ze koupim pojezdim zrenovuju a prodam nebo necham na nake vystavy nebo zavody veteranu.. kdyz jsem pak ale zjistil ze motorka kterou jsem koupil je skladacka snad z 5 cezet a jeste k tomu uz trochu predelana tak z tohoto planu seslo.. pak sem to pridrel a rekl jsem si ze udelam vodnika.. tak delam vodnika.. a s karterama nic nedelam ty necham na pokoji.. mozna kdyz se v budoucmu sezene 5tikvalt tak predelam na 5ti kvalt.. motorka ma obrovskz potencial a hodlam ho vyuzit a zuzitkovat.. tak ci onak jedna se tady pouze o valec takze nazory podobne tvemu jsou mi vis kde.. samo o sobe to nema smysl komentovat ale nedalo mi to pac nerozumim tvemu usudku.. to jak kdybys chtel aby se neupravovali skocny kvuli jejich historicke hodnote ? to snad nemyslis vazne :D
a jeste te podpichnu tim ze kanaly pujdou pod nuz, pujde klapka a pokud se mi podari koupit jednu motorku kterou ted znamy prodava tak mozna predelam na vyfukovou priveru.. a jeste komplet jiny predek, kyvka na central a oba konce na kotouce.. ja totiz chcu jezdit pac jak sem rikal na nejake historicke hodnoty uz pohlizet nemuzu.. takze muzes zas klidne psat komenty podobne temu jaky jsi napsal, ale ted uz bez odezvy pac se mi nechce vztekat :)
podruhe si zkus prejit forko a zjoistit si par faktu ne budes nekomu kurvit naladu a chut ..doslova

Toužím po ČZ 380 nebo 250

4.10.2012 v 11:32 | Nahoru | #60
zaplať pánbůh že budu mít své hodnoty ... já jen projevil lítost nad tím, že jsou (a že jich je) lidé , kteří nemají respekt vůči historii vesele upravují motocykly, jenž by měly spíš patřit do muzea. dělej si s tim co chceš, tys utratil svoje peníze za tu věc, třeba si z toho udělej obracečku sena, mě je to fuk. Kéž by ti to co z toho vytvoříš za nádheru fungovalo minimálně 1/10 času stráveného tuněním té věci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 Vrata21 6 21.2.2022 v 09:50 papiboy
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 Anti 26 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 Anti 17 9.11.2021 v 21:24 Anti
Spojka ČZ 250/513 ČZ 250/513 caja008 4 29.6.2021 v 09:54 Béďa17


TOPlist