Naposledy editováno 22.03.2016 16:55:56
Sešlo se mi tam pár rad, které mají asi obecnou platnost.
1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
Naposledy editováno 10.05.2012 07:46:18
1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
eddie80 píše: mag.> sorry kluci, nez jsem dopsal svuj prispevek uz tam dva spadly. co je to G2?
druhá generace od roku 2008 do teď.vyzkoušel jsem různý typy benzínů (jak mi poradili v dk racing :) ještě zkusim nějaký aditivum co mi tam taky poradili, ale tomuhle šarlatánství nevěřim.
To Ti teda poradili pěknou pí....nu v DK racing zrovna u nich.
Píšu si další firmu do svého deníčku, kde si rozhodně nenechat ladit motorku
Připadne mi, že v drtivé většině CZ firem zabývající se odladěním motorů na brzdě je jeden velký podvod a nechají si za to ještě nehorázně zaplatit!
A hlavně rady typu: nalij benzin s jiným oktanovým číslem, zkus aditiva atd. motorka pojede snad líp je jasným důkazem a vizitkou firmy, jak vlastně přistupuje ke svým zákazníkům a co jim provádí s motocyklem.
Vůbec nevěřím tomu, když se setkám s grafy co vyplivla brzda po rádoby vyladění motoru.
Že v grafu je vidět ohromující strmý kroutící moment do nejvyšších možných ot./min.-blbost, vše se dá zamaskovat v přednastavení parametrů brzdy před samotným měřění.
Dále velký fenomén za který se podle mne zbytečně platí je: vyšší výkon motoru po odladění motoru na brzdě.
Vše na první pohled vypadá hezky, ale..
Stačí, když na brzdě jinak přitáhnou upevňovací nylonové pásy, které drží motocykl na din. válci a hodnoty změřené na brzdě jsou oproti teoretické realitě někde jinde.
A ve finále po veškerém odladění stačí, když se nebude udržovat v kondici sek. převod na zadní kolo a vyladěné koně jsou v háji.
Toď můj názor a teď se do mne pusťte
Čus S
2 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
kontrola a nastaveni senzoru otevreni klapky je druha vec...
treti vec - instalace tzv G-packu: viz zde: www.motorkari.cz/forum-detail/
ctvrta vec, doladeni palivove mapy... to jde samoszrejme ruznejma zpusobama, doladeni pomoci yoshimura boxu primo v origo jednotce, doladeni pomoci nejakeho pridavneho commanderu... az treba komplet flashnuti origo jednotky...
kdyby neco napis PM, mel bych dokazat vse zminene... na takove "domacke urovni" nezivim se tim...
(je to takova vlastnost tohodle stareho suzuciho vstrikovani, hadej jak to vim :) )
Naposledy editováno 10.05.2012 10:30:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
uplne to nezmizi nikdy, ale ja treba sem si s tim na TL hral rok a nakonec to fungovalo plynule, to cuknuti tam bylo jen sem tam , kdyz se zmenily podminky - pocasi, po dlouhem brzdeni motorem apod...
taky kazda motorka(stejnej model,rok vyroby) je jinak "ucukana" od vyroby a na kazdou trosku jinak zabiraj vyse vypsane "leky"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
Durex píše: assassin> Tak podtlaky mě taky napadly,ale to by byl škubanec jeden při přidání v dolním pásmu otáček,nebo špatná odezva na meziplyn při podřazování při pomalý rychlosti. jinak udělat podtlaky,vyčistit a seřídit klapku je základ. já to dělám zpravidla při každý výměně oleje,někdy ob
kurna ta tvoje motorka se ma. To na to mas spesl budiky na klapky a podtlaky?
Naposledy editováno 10.05.2012 12:51:23
z-x-r píše: kurna ta tvoje motorka se ma. To na to mas spesl budiky na klapky a podtlaky?
hele ty budiky to zas neni takova vzacnost, ty mam taky... ale spis ze neni linej a tak se o to stara, ja delal synchro tak mozna 3-4roky zpatky