Téma: Škubavá reakce na plyn Hayabusa
Ahoj majitelé Busy, tohle téma jsem tu nenašel, tak ho zakládám :) Mám problém s odezvou plynu Busy na plynulé zrychlování a zpomalování plynem tzn se zařazenou rychlostí v nižším tempu cca 40-80 kmh. Už si nedokážu představit jemnější práci s plynem než co předvádím a motorka přesto při přechodu z decelerace do akcelerace dost nepříjemně cukne. To je na obtíž zejména v zatáčce když z předchozí decelerace motorem v apexu jemně začnu přidávat plyn s motorkou to škubne a rozhodí jí to. To nepovažuju za projev macho síly motorky odspodu, ale nedotaženost vstřikování. Kdybych se neprojel na Firebladu 2006, tak asi zapomenu, že nějaká motorka to může takhle umět, ale ten samet jsem na ničem jinym nezažil a chci ho od busy. A nechci svou vysněnou busu kvuli tomu prodávat. Kvuli tomu jsem vyměnil komplet řetězovku, gumový uložení rozety, což vyřešilo asi 50% problému, vyzkoušel jsem různý typy benzínů (jak mi poradili v dk racing :) ještě zkusim nějaký aditivum co mi tam taky poradili, ale tomuhle šarlatánství nevěřim. svíčky jsou ok. takže moje otázka zní: existuje něco co vyřeší můj problém? Umí tohle vyhladit power commander? neexistuje fuel cut eliminator pro busu, co přechod z decelerace do akcelerace vyhladí?? Je mi divný, že by to ještě nikdo neřešil, protože je to vrcholně otravná vlastnost motorky. jestli nic nevymyslím, busa půjde do světa, i když je to jinak super motorka. PS: mám tam otevřený yoshimury, jinak origo, jezdim 15 let a tohle je moje 13tá motorka, ano jsem fluktuant a tak to zůstane, ale chtěl bych tu busu aspoň na sezónu. díky moc za jakýkoli postřehy, nápady, rady....
Naposledy editováno 22.03.2016 16:55:56
Naposledy editováno 22.03.2016 16:55:56
Asi je to nakažlivý
Sešlo se mi tam pár rad, které mají asi obecnou platnost.
Sešlo se mi tam pár rad, které mají asi obecnou platnost.
Ahoj, mám CB 1300, od nové a dělá to samý. A to u ní v testu píší sametová reakce na plyn... Zlatý karburátory. Podle mě je to vstřikování - při zavřenym plynu zcela zavře přívod paliva a po přidání tam dodá asi naráz - u karburátorů si to přisává i při zavřenym plynu, tak je ten přechod plynulejší. Taky mi napadlo, proč tam nenaprogramovali nějaký postupný snížení dodávky benzínu... Fakt je ten, že to dost otravuje při pomalý, klidný jízdě.
1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
Potřebuje servis! Mám g2 a sametová reakce na plyn s parádním nástupem, jen tedy do 7tis, nad je reakce na plyn šílená nikoliv cukavá Vyměň starou za novější g2.
Naposledy editováno 10.05.2012 07:46:18
Naposledy editováno 10.05.2012 07:46:18
1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
Nejspíš vím co myslíš a mám to taky. Když jedeš kolem 4000 ot. konstantně,tak motorka jakoby sama zrychluje a zpomaluje. Máš tam laďáky popř. jiný vzd.filtr?
Diky moc, no ja si taky myslim, ze je to vstrikovanim, protoze starej bandit 12 to nedelal a to měl urcite podobne velky setrvacniky na klice a vule v prevodovce. A to retez jsem u ni nikdy neresil. Tak jestli tohle umi odstranit (alespon z vetsi miry) power commander, tak ho tam dam, je to furt levnejsi nez prodat a koupit něco jinyho, navic kdyz me busa jinak hodne bavi. Ale koupit PC a pak zjistit, ze je to stejny, to taky nechci :) Navic k PC to urcite chce nekoho sikovnyho, kdo si s tim problemem pohraje. Nepotrebuju 5 ani 10 koni navic, chci aby se moje motorka chovala predvidatelne. Tak jestli to nejakej prukopnik uz neresil vyladenim vstriku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
mag.> sorry kluci, nez jsem dopsal svuj prispevek uz tam dva spadly. co je to G2?
Durex> jo to je podle mě taky součást toho samého problému, napadlo mě jestli to nejsou ty laďáky. při zkušební jízdě si nepamatuju, že by mě tohle štvalo, nebo že bych si toho všiml, to tam byly origo laufy. asi je tam zkusim na zkoušku vrátit. ale jezdit bez laďáků....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
eddie80 píše: mag.> sorry kluci, nez jsem dopsal svuj prispevek uz tam dva spadly. co je to G2?
druhá generace od roku 2008 do teď. eddie píše:
vyzkoušel jsem různý typy benzínů (jak mi poradili v dk racing :) ještě zkusim nějaký aditivum co mi tam taky poradili, ale tomuhle šarlatánství nevěřim.
To Ti teda poradili pěknou pí....nu v DK racing zrovna u nich.
Píšu si další firmu do svého deníčku, kde si rozhodně nenechat ladit motorku
Připadne mi, že v drtivé většině CZ firem zabývající se odladěním motorů na brzdě je jeden velký podvod a nechají si za to ještě nehorázně zaplatit!
A hlavně rady typu: nalij benzin s jiným oktanovým číslem, zkus aditiva atd. motorka pojede snad líp je jasným důkazem a vizitkou firmy, jak vlastně přistupuje ke svým zákazníkům a co jim provádí s motocyklem.
Vůbec nevěřím tomu, když se setkám s grafy co vyplivla brzda po rádoby vyladění motoru.
Že v grafu je vidět ohromující strmý kroutící moment do nejvyšších možných ot./min.-blbost, vše se dá zamaskovat v přednastavení parametrů brzdy před samotným měřění.
Dále velký fenomén za který se podle mne zbytečně platí je: vyšší výkon motoru po odladění motoru na brzdě.
Vše na první pohled vypadá hezky, ale..
Stačí, když na brzdě jinak přitáhnou upevňovací nylonové pásy, které drží motocykl na din. válci a hodnoty změřené na brzdě jsou oproti teoretické realitě někde jinde.
A ve finále po veškerém odladění stačí, když se nebude udržovat v kondici sek. převod na zadní kolo a vyladěné koně jsou v háji.
Toď můj názor a teď se do mne pusťte
Čus S
vyzkoušel jsem různý typy benzínů (jak mi poradili v dk racing :) ještě zkusim nějaký aditivum co mi tam taky poradili, ale tomuhle šarlatánství nevěřim.
To Ti teda poradili pěknou pí....nu v DK racing zrovna u nich.
Píšu si další firmu do svého deníčku, kde si rozhodně nenechat ladit motorku
Připadne mi, že v drtivé většině CZ firem zabývající se odladěním motorů na brzdě je jeden velký podvod a nechají si za to ještě nehorázně zaplatit!
A hlavně rady typu: nalij benzin s jiným oktanovým číslem, zkus aditiva atd. motorka pojede snad líp je jasným důkazem a vizitkou firmy, jak vlastně přistupuje ke svým zákazníkům a co jim provádí s motocyklem.
Vůbec nevěřím tomu, když se setkám s grafy co vyplivla brzda po rádoby vyladění motoru.
Že v grafu je vidět ohromující strmý kroutící moment do nejvyšších možných ot./min.-blbost, vše se dá zamaskovat v přednastavení parametrů brzdy před samotným měřění.
Dále velký fenomén za který se podle mne zbytečně platí je: vyšší výkon motoru po odladění motoru na brzdě.
Vše na první pohled vypadá hezky, ale..
Stačí, když na brzdě jinak přitáhnou upevňovací nylonové pásy, které drží motocykl na din. válci a hodnoty změřené na brzdě jsou oproti teoretické realitě někde jinde.
A ve finále po veškerém odladění stačí, když se nebude udržovat v kondici sek. převod na zadní kolo a vyladěné koně jsou v háji.
Toď můj názor a teď se do mne pusťte
Čus S
2 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
je par moznosti jak tohle vylepsi... prvni vec, peclive nastaveni synchronizace, kdy se na tve moto delala naposled?
kontrola a nastaveni senzoru otevreni klapky je druha vec...
treti vec - instalace tzv G-packu: viz zde: www.motorkari.cz/forum-detail/
ctvrta vec, doladeni palivove mapy... to jde samoszrejme ruznejma zpusobama, doladeni pomoci yoshimura boxu primo v origo jednotce, doladeni pomoci nejakeho pridavneho commanderu... az treba komplet flashnuti origo jednotky...
kdyby neco napis PM, mel bych dokazat vse zminene... na takove "domacke urovni" nezivim se tim...
(je to takova vlastnost tohodle stareho suzuciho vstrikovani, hadej jak to vim :) )
Naposledy editováno 10.05.2012 10:30:33
kontrola a nastaveni senzoru otevreni klapky je druha vec...
treti vec - instalace tzv G-packu: viz zde: www.motorkari.cz/forum-detail/
ctvrta vec, doladeni palivove mapy... to jde samoszrejme ruznejma zpusobama, doladeni pomoci yoshimura boxu primo v origo jednotce, doladeni pomoci nejakeho pridavneho commanderu... az treba komplet flashnuti origo jednotky...
kdyby neco napis PM, mel bych dokazat vse zminene... na takove "domacke urovni" nezivim se tim...
(je to takova vlastnost tohodle stareho suzuciho vstrikovani, hadej jak to vim :) )
Naposledy editováno 10.05.2012 10:30:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
assassin> Tak podtlaky mě taky napadly,ale to by byl škubanec jeden při přidání v dolním pásmu otáček,nebo špatná odezva na meziplyn při podřazování při pomalý rychlosti. jinak udělat podtlaky,vyčistit a seřídit klapku je základ. já to dělám zpravidla při každý výměně oleje,někdy ob
durex: tak ono je to vsechno ke vsemu, primarne to tam je diky prechodu vstrikovani z closed loop rezimu do map... ale treba prave blby synchro ten skok jeste umocni...
uplne to nezmizi nikdy, ale ja treba sem si s tim na TL hral rok a nakonec to fungovalo plynule, to cuknuti tam bylo jen sem tam , kdyz se zmenily podminky - pocasi, po dlouhem brzdeni motorem apod...
taky kazda motorka(stejnej model,rok vyroby) je jinak "ucukana" od vyroby a na kazdou trosku jinak zabiraj vyse vypsane "leky"
uplne to nezmizi nikdy, ale ja treba sem si s tim na TL hral rok a nakonec to fungovalo plynule, to cuknuti tam bylo jen sem tam , kdyz se zmenily podminky - pocasi, po dlouhem brzdeni motorem apod...
taky kazda motorka(stejnej model,rok vyroby) je jinak "ucukana" od vyroby a na kazdou trosku jinak zabiraj vyse vypsane "leky"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
Durex píše: assassin> Tak podtlaky mě taky napadly,ale to by byl škubanec jeden při přidání v dolním pásmu otáček,nebo špatná odezva na meziplyn při podřazování při pomalý rychlosti. jinak udělat podtlaky,vyčistit a seřídit klapku je základ. já to dělám zpravidla při každý výměně oleje,někdy ob
kurna ta tvoje motorka se ma. To na to mas spesl budiky na klapky a podtlaky?
Naposledy editováno 10.05.2012 12:51:23
z-x-r píše: kurna ta tvoje motorka se ma. To na to mas spesl budiky na klapky a podtlaky?
hele ty budiky to zas neni takova vzacnost, ty mam taky... ale spis ze neni linej a tak se o to stara, ja delal synchro tak mozna 3-4roky zpatky
1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
Kluci, díky moc za rady. Zkusím jestli mi je schopen pomoct Assassin. O synchro a podtlakach nic nevim jestli je vůbec kdy někdo dělal..
1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
durex: hele je u busy vyzkouseny jestli maj ty klapky v airboxu na neco vliv? tzn jestli kdyz se vyhodi neni to spis lepsi nez horsi? U TL mi to tak prijde, ostatne jsou tam myslim spis kvuli hlukovejm limitum nez kvuli nejakymu lepsimu fungovani sani, ostatne ta klapka se skokove otvira nekde na 4tis, tzn to taky nesvedci moc o nejakem dumyslne regulaci prutoku vzduchu...
durex: cece to je divny ne? nezapojena je naplno otevrena, stejne jako to je nad 2500ot... tzn nahore to musi jet stejne, jedinej rozdil by moh bejt do 2500ot... kouknu na servisni manual, jestli ta klapka neni nejaka jina nez u TL... (ale daval uz sem ji pryc i z okruhove cbr1000 04)
1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
jj chapu, ale prave nevidim duvod proc by to bez ni melo byt horsi:) teda samo zalezi jak odpojenou si ji nechal, jestlis mel odpojenej podtlak tak si to prisavalo a ted nevim jestli nahodou v tom samym "karbci" neni i odber toho IAP cidla.. to by pak asi bordel delat mohlo, ja kdyz ji mel odpojenou tak sem mel samo ten podtlak zaslepenej... ted ji mam komplet venku + okolo diru jako vrata aby tam slo tak nejak vic vzduchu
Téma je zamknuto