globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Škubavá reakce na plyn Hayabusa
 
9.5.2012 v 23:16
Ahoj majitelé Busy, tohle téma jsem tu nenašel, tak ho zakládám :) Mám problém s odezvou plynu Busy na plynulé zrychlování a zpomalování plynem tzn se zařazenou rychlostí v nižším tempu cca 40-80 kmh. Už si nedokážu představit jemnější práci s plynem než co předvádím a motorka přesto při přechodu z decelerace do akcelerace dost nepříjemně cukne. To je na obtíž zejména v zatáčce když z předchozí decelerace motorem v apexu jemně začnu přidávat plyn s motorkou to škubne a rozhodí jí to. To nepovažuju za projev macho síly motorky odspodu, ale nedotaženost vstřikování. Kdybych se neprojel na Firebladu 2006, tak asi zapomenu, že nějaká motorka to může takhle umět, ale ten samet jsem na ničem jinym nezažil a chci ho od busy. A nechci svou vysněnou busu kvuli tomu prodávat. Kvuli tomu jsem vyměnil komplet řetězovku, gumový uložení rozety, což vyřešilo asi 50% problému, vyzkoušel jsem různý typy benzínů (jak mi poradili v dk racing :) ještě zkusim nějaký aditivum co mi tam taky poradili, ale tomuhle šarlatánství nevěřim. svíčky jsou ok. takže moje otázka zní: existuje něco co vyřeší můj problém? Umí tohle vyhladit power commander? neexistuje fuel cut eliminator pro busu, co přechod z decelerace do akcelerace vyhladí?? Je mi divný, že by to ještě nikdo neřešil, protože je to vrcholně otravná vlastnost motorky. jestli nic nevymyslím, busa půjde do světa, i když je to jinak super motorka. PS: mám tam otevřený yoshimury, jinak origo, jezdim 15 let a tohle je moje 13tá motorka, ano jsem fluktuant a tak to zůstane, ale chtěl bych tu busu aspoň na sezónu. díky moc za jakýkoli postřehy, nápady, rady....

Naposledy editováno 22.03.2016 16:55:56

2 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 10:29 | Nahoru | #1
je par moznosti jak tohle vylepsi... prvni vec, peclive nastaveni synchronizace, kdy se na tve moto delala naposled?
kontrola a nastaveni senzoru otevreni klapky je druha vec...
treti vec - instalace tzv G-packu: viz zde: www.motorkari.cz/forum-detail/
ctvrta vec, doladeni palivove mapy... to jde samoszrejme ruznejma zpusobama, doladeni pomoci yoshimura boxu primo v origo jednotce, doladeni pomoci nejakeho pridavneho commanderu... az treba komplet flashnuti origo jednotky...

kdyby neco napis PM, mel bych dokazat vse zminene... na takove "domacke urovni" nezivim se tim...

(je to takova vlastnost tohodle stareho suzuciho vstrikovani, hadej jak to vim :) )

Naposledy editováno 10.05.2012 10:30:33

(reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 10:43 | Nahoru | #2
assassin> presne ja pises. Je to vlastnost a jeste bych dodal ze uplne zbavit se toho neda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 12:22 | Nahoru | #3
assassin> Tak podtlaky mě taky napadly,ale to by byl škubanec jeden při přidání v dolním pásmu otáček,nebo špatná odezva na meziplyn při podřazování při pomalý rychlosti. jinak udělat podtlaky,vyčistit a seřídit klapku je základ. já to dělám zpravidla při každý výměně oleje,někdy ob
Téma je zamknuto


TOPlist