globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Škubavá reakce na plyn Hayabusa
 
9.5.2012 v 23:16
Ahoj majitelé Busy, tohle téma jsem tu nenašel, tak ho zakládám :) Mám problém s odezvou plynu Busy na plynulé zrychlování a zpomalování plynem tzn se zařazenou rychlostí v nižším tempu cca 40-80 kmh. Už si nedokážu představit jemnější práci s plynem než co předvádím a motorka přesto při přechodu z decelerace do akcelerace dost nepříjemně cukne. To je na obtíž zejména v zatáčce když z předchozí decelerace motorem v apexu jemně začnu přidávat plyn s motorkou to škubne a rozhodí jí to. To nepovažuju za projev macho síly motorky odspodu, ale nedotaženost vstřikování. Kdybych se neprojel na Firebladu 2006, tak asi zapomenu, že nějaká motorka to může takhle umět, ale ten samet jsem na ničem jinym nezažil a chci ho od busy. A nechci svou vysněnou busu kvuli tomu prodávat. Kvuli tomu jsem vyměnil komplet řetězovku, gumový uložení rozety, což vyřešilo asi 50% problému, vyzkoušel jsem různý typy benzínů (jak mi poradili v dk racing :) ještě zkusim nějaký aditivum co mi tam taky poradili, ale tomuhle šarlatánství nevěřim. svíčky jsou ok. takže moje otázka zní: existuje něco co vyřeší můj problém? Umí tohle vyhladit power commander? neexistuje fuel cut eliminator pro busu, co přechod z decelerace do akcelerace vyhladí?? Je mi divný, že by to ještě nikdo neřešil, protože je to vrcholně otravná vlastnost motorky. jestli nic nevymyslím, busa půjde do světa, i když je to jinak super motorka. PS: mám tam otevřený yoshimury, jinak origo, jezdim 15 let a tohle je moje 13tá motorka, ano jsem fluktuant a tak to zůstane, ale chtěl bych tu busu aspoň na sezónu. díky moc za jakýkoli postřehy, nápady, rady....

Naposledy editováno 22.03.2016 16:55:56

1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 15:31 | Nahoru | #1
durex: hele je u busy vyzkouseny jestli maj ty klapky v airboxu na neco vliv? tzn jestli kdyz se vyhodi neni to spis lepsi nez horsi? U TL mi to tak prijde, ostatne jsou tam myslim spis kvuli hlukovejm limitum nez kvuli nejakymu lepsimu fungovani sani, ostatne ta klapka se skokove otvira nekde na 4tis, tzn to taky nesvedci moc o nejakem dumyslne regulaci prutoku vzduchu...

(reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 15:44 | Nahoru | #2
assassin> U busy se otvírá při 2500 ot. a když jsem jí jednou zapoměl zapojit tak to nejelo ani dole,ani nahoře, prachbýdný výkon a vysoká spotřeba. I rozjezd byl problém a bylo to moc poznat ...
Téma je zamknuto


TOPlist