Potom mne zajímá, zda-li se 350 dělali typy Janeček, zbrojovka stejně jako 250. NEbo pouze nejnovější typ s kolečkem na nádrži a starší Ogar.
Děkuji za informace.
1 reakcí na tento příspěvek Pérák 250/350
1 reakcí na tento příspěvek Pérák 250/350
Race-x píše: Díky chlapi. Ještě by mě zajímalo zda-li jde bez jakýchkoliv úprav napasovat válec s hlavou z 353 kývačky. Jde mi o to že bych měl péráka spíše na cestování než-li na výstavu, tak aby trochu jel. Samozřejmě by mi srdce nedovolilo jakkoliv motorku prznit. Původní válec bych si uschoval na jiný časy. :)
Meli by tam bejt akorat jiny svorniky,tak bud by jsi musel prevrtat tu novou hlavu ale ted nevim aby nebyli kratky taky aby jsi tam nemusel dat delsi.
1 reakcí na tento příspěvek Pérák 250/350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pérák 250/350
Oproti tomu třipade 3/5 bud origo typ 12,18/nebo 354 v péráckém rámu jde jak pila,protože Pérák je lehčí než kývačka-panelka a v kombinaci z Vape a zad.rozetou 44 zůbu ,už se dá i občas předjíždět a odpich od semeforů apod.
Pozor hlavy u 350 jen tak přehazovat nejdou, např.rozdíly jsou mezi 354/04 354/1, typ 12 a 18 velikostí také tvarem žeber, jinak probrané-kompresní poměry,spalovací prostory atd.Takže se to rapidně zhorší,nemá to spodek atd,např. první 354 ze spodním žebrem podél ala Pérak.Rozteče svorníků, myslím že jsou stejné ,hlavy péraka 12 a 18 jsou do trojuhelníku kdežto kejvačky mají kuláté dosedací plochy na válec...
Typy 350 byly /asi/jen Ogar-holubí šed,pak typ 18 bud lidová stříbřenková verze,vojenské a chromované verze /i kola atd/.Nadrže -myslím že byly jen z kroužkem pod logem,zbrojovka vyráběla jen 250..
No a co na závěr...zkusím tam dát Kalifa nebo NSU Sportmax
Naposledy editováno 22.08.2012 00:06:38
1 reakcí na tento příspěvek Pérák 250/350
Pak bych doporučil,mikrometrem změřit trubky,protože asi nebudou mít míru tvých trubek-- /např.nové pertinax.poůzdra z internet.obchodu/ protože...každé trubky-šavle budou jinak vyběhané takže doporučuji nechat si vytočit individuální pouzdra na tvé vidle...
nebo dát trubky na tvrdochrom.
Práce soustružníka cca 350-500kč na hod.+ materiál..
Nebo silonová poůzdra ala Fichtl,ale ty se mohou zadírat,pertinax je lepší-samomazný.
Všechny vidle jsou většinou za ta léta K.O,protože nebyly nové prachovky,lidi to nemazali,zůstávala tam voda,písek a všechno se vydřelo,výžralo..
Ješte k k vidlici,vyraž horní pokličku,s dírou pro uchycení šneku pružiny,po výměně futer,bud dát nové nebo přibodouj ty staré.
PS....možná ale už existuje nějaké forum o vidlicích ala Pařez-Pérák atd.
1 reakcí na tento příspěvek Pérák 250/350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pérák 250/350
http://www.classicmo...r_model_vh_500cc.jpg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pérák 250/350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pérák 250/350
laďa prášil píše: Realp> ááááááá... pán je odborník
To nemá cenu ,ani reagovat.......1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pérák 250/350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pérák 250/350
http://www.moto-pneu...-Mitas-H-02-evh.html
Původně debata zněla Pérák 250/350,co a jak..tak škoda že to znárodnily a byli jsme jak Ruská kolonie atd.
Naposledy editováno 14.09.2012 12:55:44
1 reakcí na tento příspěvek Pérák 250/350
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van | Kyselizeli | 36 | 8.4.2024 v 07:05 prcek123 |
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák | tatrula | 314 | 4.4.2024 v 14:35 Dolin |
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák | xbsalo | 12 | 20.2.2024 v 22:02 Dolin |
Uložto skončilo, co s tím [1, 2] Jawa 250 Pérák | Borntobewild | 45 | 22.12.2023 v 00:57 strecmen |