Začala sezóna a u mě první problém.
Teploměr ukazuje ani né čtvrtinu a v expan. mi bublá voda.
Dneska když bylo cca 29°C Jsem měl teploměr v červeném polu i když jsem jel 110km/h.
Musel jsem zastavit protože mi přes přepad vytákala kapalina.
Nikdy jsem tehle problém neměl až teď.
Vyměnil jsem chladící kapalinu,teď tam mám Motul Inugel Expert a stejně to dělá.
Podle manuálu tam má být 2.4l.
Od loňska jsem měnil akorát výfuk a jednu hadici z motoru,
ale nahradil jsem jí hadicou ze stejným průměrem,délkou.
Díky moc za jakoukoliv radu.
Přikládám foto místa kde už mi bublá voda.
Karloz
Naposledy editováno 27.04.2012 20:02:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přehřívání motoru ZX9R 1997
Dolph-cz píše: nedokážu si představit,co by si musel lít do motoru za humus,aby se ti ucpal chladič...,tudy cesta nevede.
nemusí se tam lejt žádnej humus.Píše,že předchozí majitel tam měl jenom vodu,a to úplně stačí na ucpání chladiče-rez,vodní kámen a je hotovo.Samozřejmě so to neucpe hned,ale ta motorka je na to dost stará.Tudy cesta vede
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přehřívání motoru ZX9R 1997
jeník37 píše: nemusí se tam lejt žádnej humus.Píše,že předchozí majitel tam měl jenom vodu,a to úplně stačí na ucpání chladiče-rez,vodní kámen a je hotovo.Samozřejmě so to neucpe hned,ale ta motorka je na to dost stará.Tudy cesta vede
no,uvidíme..
2) A co takhle termostat? Nastartuj studenou motorku a dej ruku na chladič, dlouho musí být studený a v momentě kdy se dosáhne otevírací teploty (mrkni do návodu - podle mě to bude mezi 80 a 90 kdy začne otevírat) tak se musí chladič rychle ohřát proudící horkou vodou. Jinak termostat se dá také vymontovat ven, hodit do hrnce s vodou a vařit a sledovat, jestli se otevírá a zavírá jak má
3) Může být také vadné víčko expanzní nádoby (nebo v případě motorky spíš chladiče) - zkrátka toho víčka co se otevírá a zavírá s teplotou. Chladící soustava je totiž přetlaková a pokud z nějakého důvodu víčko netěsní a nevznikne přetlak, tak voda vře dřív (při menší teplotě)
4) v návaznosti na bod 3) nemusí jít zrovna o vadu víčka, netěsnost může být kdekoliv v chladícím okruhu - nejjednoduší je začít od hadic - nicméně může být i prasklinka např. v hlavě válců - to je potom pešek
pozn. Nemyslím si, že bude v chladícím okruhu bordel, to by tam museli ti lidi "srát hovna", nicméně je to jen můj názor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |