globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012
Zdravím, tímto tématem chci dát palec nahoru Jawě, kterou jsem viděl na letošním motosalonu.
Jsem velice překvapen, těmito třemi modely, co se na výstavě vyskytly.
Ačkoliv jsem k nim měl předtím mnohé výtky. Vidět je naživo bylo pro mne obrovským zážitkem a velmi příjemným překvapením.

Jawa Sportard|:



Líbí se mi celkové rozvžení palub. desky a displej co bych naopak vytkl jsou ty nevzhledné čísla (otázka vkusu), absence červeného pásma otáček a ty nevzhledné šroubky bych se pokusil zakrýt aby nebyly jako pěst na oko.



Netřeba komentáře, takto to být musí. Asi.





Mé osobní výtky a co bych zlepšil je:

Posaz na spotardu je tvrdý, a řidítka mám daleko od ruk. Na přední masce bych kapotu dotáhl až dolů, tj.: k rámu pod maskou. Celkově je sportard dlouhý a přijde mi poněkud zploštělý.
A drobnosti, které jsou však též důležité jako jsou, viditelné kabely u světel, nejsou to pravé...



stupačky bych též volil jiné, ale nechci bejt rýpal...



Jawa Sportard Adenium:

Tak tahle motorka mě překvapila opravdu hodně, takovou motorku bych s koupil, cesta cestovního endura se mi zamlouvá nejvíc.
Chci motorku se, kterou objedu svět, která mě nikde nenechá, a přitom budu mít úžasný a ojedinělý pocit, že jedu právě na Jawě, že ctím generace minulé s jawou spjaté.







a



I když se jedná prakticky o totéž, vypadá to úplně jinak.
Ačkoliv mám pocit, že kamkoli se podívám, tam na mě vyčuhují díly z třindy, tak to ale má své kouzlo.
Za mě (Přál bych si však opravdové dospělé cestovní enduro, ale o to tu nejde.)

Největším překvapením byl pro mě Calíf!
Jawa 650 Californian:

Budíky jsou... zajímavé... Mě se líbí podání moderního, v retro stylu





Nečekal jsem, že se mi bude až tak líbit.
Jasně, nějaké neduhy to má, ale

Snad největším překvapením, tudíž víc než obrovským pro mě bylo tohle:







Na závěr chci vzdát lidím, co se podíleli na tvorbě těchto motorek obrovský
Jsem opravdu překvapen.


Naposledy editováno 09.03.2012 22:57:27
Anketa: Jak moc se Vám poslední produkty Jawy líbí?
Jsem ohromen!
3%
12
Jsem překvapen!
16%
65
Je to dobré, ale mohlo by to být lepší
11%
47
Dá se, ale nekoupil bych si to.
21%
86
Nic moc.
49%
205

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

16.3.2012 v 20:17 | Nahoru | #301
danny355> Promin, ale vetsina mistnich kritiku to kritizuje opravnene. To, ze minulost byla obtizna a ekonomicka situace je tezka nikoho nezajima! Na to se neda svadet to, ze motorky jsou lepeny dohromady bez naznaku nejaky celkovy koncepce - tedka se nebavim o nakladnosti pouzitych dilu ale tom, ze to je kazdej pes jina ves. Sakra to to nikdo nevidi - srovnejme nove modely s dalsima ceskyma vytvorama a proti Blate 125 a FGR to je proste naprosta katastrofa. FGR sice ma na sobe proklate drahe komponenty, ale na ty motorce(i kdyz se mi proste a jednoduse nelibi - tenhle styl mi nic nerika) je videt koncepce, designovy zamer, sladenost a celkova vyssi uroven .....to samy plati pro Blatu a proc? Protoze to navrhovali po strance designu a strojariny normalni lidi. Kdyz jsem se bavil s Hanušem a zeptal jsem se ho na jeho nazor ohledne dnesniho vyvoje Jawy, malem dostal osypky jako designer.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

16.3.2012 v 21:13 | Nahoru | #302
Zdenalbenal> todle???



Naposledy editováno 16.03.2012 21:14:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

16.3.2012 v 22:14 | Nahoru | #303

FORM píše: Tak mě řekněte co je tam tak hrozně jinýho?






______________________________________________________________________________

Jen si dovolím doplnit třetí, ať je to komplet


JAWU mám dost rád a vyrostl jsem na nich včetně ČZ. Bohužel ten nový Calif mne též nějak neoslovil. Návrh pana Bezzi se mi rozhodně líbí více.

Jawa 660 Sportard: in natura jsem ji viděl (červeno-černá modifikace). Zaznělo tu, že motorka se kupuje srdcem. S tím naprosto souhlasím... nicméně bez peněz resp. jen části její stanovené ceny mi ji nikdo neprodá - stávající cena srdcovka rozhodně v mém případě není. Ano, nikdo mě nenutí si ji pořizovat. Jenže já bych si ji klidně rád koupil, ovšem v naprosto jiné cenové relaci. Důvodem jsou právě ty výpovědi majitelů. Myslím si, že za cca 170k by ta motka neměla býti DoDo.
Byl bych moc rád, kdyby se JAWA opravdu probudila k plnému životu a ne jen přežívala.

1 reakcí na tento příspěvek Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

17.3.2012 v 09:05 | Nahoru | #304
U Califa jsem nepochopila lepené linky s nepřesnými spoji. Proč proboha? Vždyť mají v Týnci paní Vrkoslavovou, která jim linkovala Jawy 45 let a v důchodu pořád linkuje a je to PANÍ řemeslnice.

Jinak jak zde již někdo uvedl - ten boxer a číza jsou z technického muzea. Vrabci na střeše si povídali, že na jaře tyhle exponáty možná zavrčí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

17.3.2012 v 10:26 | Nahoru | #305
Makačice> Mohla bys prosím sledovat hovory vašich vrabců pro upřesnění termínu? U nás tak ukecané vrabce nemáme

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

17.3.2012 v 11:39 | Nahoru | #306
Jindra650> Ten, kdo si nového Kalifa pořídí, se od standardu bude odlišovat. Jednoznačně, ani ho nebude muset nijak tunit.
Na to asi i výrobce sází. Doufám, že to tu čte a u sériové verze si vezme, alespoň ty snáze realizovatelné výtky, za své (malované linky místo lepených, olemování chromových boků nádrže a dobarvení loga zlatou, zapuštění budíků do paraboly světla nebo nahrazení toho hnusného černého plastu jiným způsobem - vždyť už na Jawách 350 tahle součást budila hrůzu, atd...)
U motorky za 185 tisíc by měl všechny výtky brát opravdu vážně, a ty, které v rámci homologace může, ještě zvážit. A ruku na srdce - v Jawě jde prakticky o kusovou výrobu a jak tvrdil diskutér Drátík z Jawy, fabrika je ochotna vyjít vstříc. Takže třeba k domácím úpravám pak ani nebude důvod. Uvidíme na Jawadnech, jsem na to opravdu zvědav. Projekt je to slibný, akorát je potřeba to dotáhnout do zdárného konce. Padlo tady, že Jawu drží nadšenci pro značku, tak ať teď předvedou, co v nich je! Držím palce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

17.3.2012 v 20:13 | Nahoru | #307
shao> Určitě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

17.3.2012 v 22:55 | Nahoru | #308
shao> To přímé srovnání obrázků třech Kalifů velice dobře ilustruje to, co napsal Jindra650 ve svém příspěvku 15.3.12, když poukazoval na hlavní "nectnosti" nového Californiana 660 (cituji: ...ram s centralem proti klasice se dvema tlumicema, pak naklopena nadrz ze 634 s opacnym smerem naklopenyma kaslikama ze 638). To naklopení nádrže na jednu stranu a kastlíků na druhou stranu motorku nehezky a nelogicky "prohýbá". A mně osobně tam hodně chybí i ty dva postranní tlumiče pérování - centrální jednotka a příliš vysoko zdvižený blatník do celkového klasického vzhledu nezapadají.

Bezziho design je naopak čistý, logický a dovolil bych si říct i "věrohodný" - hodí se k typu motocyklu a člověk cítí, že mašina by i v reálu vypadala pěkně. A podobně vyváženě a logicky vyznívá i starý dobrý originální Kalif - navzdory tomu, že vznikl poměrně jednoduše jen očesáním klasické kývačky a doplněním několika modifikovaných dílů. Přesto byl výsledek velice dobrý, motorka působí lehkým, mírně sportovním a na tehdejší dobu docela agilním dojmem.

Nejsem designér, jen technik, ale přesto si dovolím tvrdit, že jak Bezziho studie tak původní Californian působí velmi harmonicky, což se o Kalifu 660 říct nedá. Je to škoda - myslím, designově dobře zvládnutá "klasika" s jasným odkazem na starého dobrého Kalifa by byla řadou lidí přijata dobře a Jawě by určitě prospěla. Takový motocykl k charakteru a tradici značky určitě patří. Vím, že současné možnosti firmy jsou hodně omezené, to je tvrdá realita dneška, ale zároveň jsem přesvědčen, že koncept nového Kalifa se nechá i za těchto podmínek dotáhnout a posunout ještě o kus dál a že konečný výsledek by mohl být docela slušný. Jako majitel původního Californiana bych si to určitě přál .

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

18.3.2012 v 00:10 | Nahoru | #309
Intr> Přesně... Návrh od pana Bezzi a původní Calif má čisté a jednoduché linie. Naopak new Calif na mě působí liniově disharmonicky - moc komplikovaně a nesourodě. Kde je ta pověstná krásná a ladná designová jednoduchost JAWY?

Promiňte mi to přirovnání na účet new Califa: připadá mi to, jako by rám na kolech byl jedním velkým "magnetem" a při průjezdu garáží se naň nachytalo všechno možné i nemožné.

Nicméně to neměmní nic na věci, že každý pokus JAWY vítám. Každý vývoj sebou nese i slepé uličky a JAWĚ přeji, aby oněch slepých vývojových větví bylo co nejméně.

edit: písmenko

Naposledy editováno 18.03.2012 00:19:31

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

18.3.2012 v 00:17 | Nahoru | #310
Makačice> Děkuji

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

18.3.2012 v 01:44 | Nahoru | #311

Londoner píše: hmm....tak to je silana kava...jasny ze se kazdymu libi neco jinyho treba, ale srovnavat ty italky s timhle paskvilem...tomu uz se da skoro rict uchylka

a ano jsem cech, ale kupovat horsi zbozi jen proto ze je z cech?? proc?? abych podporil spatneho soukromnika?? a koupi mu rikal "jo delas to skvele jen tak dal"? jawa prece neni vsech....nekdo ji vlastni a snazi se vydelat penize ne? budes si kupovat shnily hrusky jen proto ze jsou z cech?? ja ne...:)


Nemůžu si pomoct, ale Tuono je pro mě designově úplně nudná motorka a V7 se mi taky nelíbí. Takový Boneville nebo W650 nebo W800, to je jiná kávička. Sportard se mi líbí, ještě jsem se schválně díval na fotky a nějaká videa a musím dát palec nahoru. Snad to nějak přežiješ.

2 reakcí na tento příspěvek Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

18.3.2012 v 10:23 | Nahoru | #312
A to já bych zase ten bezziho pěkný (triumph) design s tim hi-tech motorem neunes. Jawa calif660 je splácanina, uvítal bych jedině něco jako ten prvotní návrh jawy (i když je to nakresleno takovym divnym komiksovym stylem):

2 reakcí na tento příspěvek Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

18.3.2012 v 12:31 | Nahoru | #313
týnec je ve skutečnosti sanatorium pro duševně choré s chráněnou dílnou kde se chovanci
realizují a nebo je to pračka peněz která vykazuje nějakou činnost ale slouží jinému účelu
jinak si nedokážu výrobu něčeho takového vysvětlit

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

18.3.2012 v 12:56 | Nahoru | #314
bledemon> Komiksový styl ...hezky řečeno. Osobně bych se zdráhal použít název již dříve velmi úspěšného, oblíbeného a designově oku lahodícího stroje. Analogií budiž původní Škoda Felicia vs. ta nová, vyvíjená po spojení Škodovky s VW.

K té skice (jen co mě praští do očí při 5s pohledu):
1) čelní pohled světla navozuje dojem dravosti - boční pohled to zabíjí
2) předěl mezi krkem řízení a nádrží - proč? ...o tom, co je to "to" pod nádrží lze jen spekulovat
3) nádrž, horní pohled (výstupek) - palubní přístroje to snad nebudou... obecně veškeré výčnělky na vršku nádrže znesnadňují použití tankruksaku
4) i nízko uložené výfuky mají šmrnc a druhým efektem je snaha posadit těžiště stroje co nejníže

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

18.3.2012 v 13:31 | Nahoru | #315

sxs525 píše: týnec je ve skutečnosti sanatorium pro duševně choré s chráněnou dílnou kde se chovanci
realizují a nebo je to pračka peněz která vykazuje nějakou činnost ale slouží jinému účelu
jinak si nedokážu výrobu něčeho takového vysvětlit



(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

18.3.2012 v 20:41 | Nahoru | #316
sxs525> Viděl jsem,nevím jestli to někdo koupí,plně souhlasím s tím,co jsi napsal-asi dotace a pračka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

18.3.2012 v 23:04 | Nahoru | #317
bledemon> Tamta komixova omalovanka je aspon podle mojeho nazoru teda vyrobne narocnejsi jak Bezziho navrh - je tam to picojdni svetlo, ktery z niceho jinyho pasovat nebude, pak slozity sedlo tvarove, Bezzimu by mozna stacil jednodusejc prolisovanej plech jako kostra. Celkove je to strasny, uz kdyz to bylo na Jawamanii, tak jsem si srkal prst do krku pomalu. Opet design jak z prdele, kockopes: enduro-neenduro, retro-neretro, moderna-nemoderna ...a ja se ptam, komu tim prospejete - snad druhe strane? Kdo tyhle vytvory kladne hodnoti, mel by si polozit otazku.... Libila/kouupil bych si takovou motorku, kdyby mela na nadrzi znak jine zname znacky???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

19.3.2012 v 09:36 | Nahoru | #318
Jindra650> ten motor by se tam hodil víc, než k bezzimu. To nemůžeš popřít, zeptej se na to Hanuše

Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

19.3.2012 v 10:01 | Nahoru | #319
světlo bych ale dal bez štítku a neladil moto do retra:


Naposledy editováno 19.03.2012 10:04:11

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

19.3.2012 v 11:18 | Nahoru | #320
Prusa #94> No ne tak docela...tohle je taky klasika, ale na silnicu.
Myslel sem skoro tentýž stroj, ale endurko.
Čínský dvěpade jednoválec vzduch, OHC, není zas tak úplně nějaká sračka. Jó, na CRF nemá, ale kdo z majitelů CRF dokáže svůj stroj využít, že...?
Srandovní je, že pro jakéhosi německého zákazníka Jawa vyráběla dvácy s centrálem (ne Dandy!!) a to jako polotovar by taky šlo.
Klasické dva buky vzadu oproti centrálu vypadají sice archaicky, ale furt lepší dobrá klasika, než špatný centrál (jak sem už kdesi psal).
Na druhé straně zákazníci chtějí dozadu jednopéro a kotouč...
Kamoš má jakých china vehicles s centrálem a než toto, tak snad radši "hard tail" či jak se to píše. .
Bledemon - taky si myslím, že návrh "New Califa 660" z Týnce má něco do sebe. Protože k modernímu základu se klasické věci dají napasovat těžko.
Jo, Travelka je něco jiného, tam je základem vlastně klasický, dnes již historický stroj...
Z ní se zase nedá udělat supermoderna...

2 reakcí na tento příspěvek Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

19.3.2012 v 15:06 | Nahoru | #321
Mě se až na nějaký drobnosti tenhle návrh taky líbí. Jenže zkuste si na tom představit nádrž z 350/640... možná tak ještě v nějakým plastovým přebalu. To je totiž jediná nádrž, kterou v Jawě umí a dokud nebudou umět vyrobit novou nádrž, můžou si na papír kreslit co chtěj. Bude to jen mlácení prázdný slámy.
Stačí se podívat, jak naprasili na Calif 660 repasovanou nádrž z 634. Ta nádrž tam absolutně nepasuje, díky špatně umístěnýmu víčku se naplní tak do dvou třetin
Jo, jasně benzín se v tom udrží, ale zbytek mašiny to esteticky zabije.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

19.3.2012 v 17:47 | Nahoru | #322
Motoholik> Říkáš, že neumějí vyrobit jinou nádrž, než 350/640. Jestli je to tak, jaká je pravděpodobnost, že vyrobí jinou motorku? A ještě kvalitní?

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

19.3.2012 v 17:49 | Nahoru | #323
Motoholik> Toho podivně umístěného víčka jsem si všiml také. Je to určitě kvůli tomu, že výš nejde, protože tam překáží rám a tudíž bys nezasunul pistoli. Ale podle mého se to dalo řešit elegantněji – posunout víčko nahoru doprava, abys mohl nádrž natankovat naplno, když je mašina opřená o policajta.
No a aby to nevypadalo blbě, dal bych doleva symetricky napodobeninu víčka (jako to mají např. některé harleje), do který bych umístil kontrolky, co jsou na té hnusné černé přístrojovce. Tacháč bych zapustil do paraboly světla a zapalko přesunul vlevo pod sedlo - za ten červenej boční kryt. Tím bych zabil dvě mouchy jednou ranou - zbavil se hnusu před řidítky a vzhledově i prakticky lépe pořešil nádrž.
Teď jak to píšu mě úplně láká si to pořídit v podobě polotovaru (kdyby to šlo za příznivější cenu) a dotvořit k obrazu svému.
Ovšem když o tom teď přemýšlím, tak už by u takové úpravy nádrže stálo za zamyšlení použít, upravit a napasovat tam tu, co na kalifech byla doopravdy.

Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

19.3.2012 v 19:54 | Nahoru | #324
profil připomíná až na ty výfuky yamahu fzx750 jako obrázek namalovanej v čekárně z dlouhé chvíle je to dobré ale jinak je to nesourodá směs forem a vzhledem ke stylu jakým jawa funguje naprosto nerealná záležitost nechápu proč furt serou ty vejfuky do vejšky pod sedlo to bude nějaká týnecká úchylka nebo co

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

19.3.2012 v 20:09 | Nahoru | #325
Itall> já si myslím, že se to nevylučuje, on i ten Sportard třeba bude kvalitní. Rám se asi povedl, jaká bude elektrika se časem uvidí a to ostatní je všechno druhovýroba od renomovaných značek. Problém Jawy je, že když už mají na stole hromadu dobrejch dílů, neuměj to poskládat dohromady tak čistě, jako konkurence. Tuhle čumí nějaká kabeláž, tamhle je nesourodá směsice různejch šroubů, tady něco vrže atd..To jsou drobnosti, který dělaj celkový dojem ! Každej si jich sice při prohlídce mašiny všimne, ale v Jawě jim nevěnují pozornost. No, nemají s tím prostě zkušenosti a praxi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

19.3.2012 v 21:37 | Nahoru | #326
bledemon> Hele, ja si osobne moc nedovedu predstavit v jaky podobe by podobny navrh nakonec vyjel, takze o vhodnosti nevim nevim. Z pravy strany je sice ten motor osklivejsi, ale stejne by to podle me vypadalo lip nez a moderna nemoderna....pouset se do souboje s podobnyma italskyma a japonskyma motorkama pojetim mi opravdu neprijde jako dobrej napad.

America> To vicko je tam kde je, protoze ta nadrz je proste ze stary 634 a ma jen upravenej spodek kvuli ramu! Jinak kdyby byla potreba soupat vicko do boku, tak neni nutny davat atrapy, v 70. letech to melo X motorek asymetricky a vypadalo to uplne normalne. Viz XJ ze zacatku 80. let

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

19.3.2012 v 21:49 | Nahoru | #327
Jindra650> Ona to měla i Jawa .

1 reakcí na tento příspěvek Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

20.3.2012 v 00:53 | Nahoru | #328
Jawa dobyla světový trh s "tenkrát pravdivým" sloganem - Lepší stroj za méně peněz.
Když ale vidím, slyším a čtu o současné podobě, stavu a vzhledu strojů, které "hrdě" nesou toto logo, tak je mě z toho taktrochujakodost smutno
Je to sice fakt už sakramentsky dávno - ale pokud by dnes byla "česká" motorka postavená ve stejném sloganu a v podobném výsledku - myslím že by to mělo zase úspěch.
Představa: Nová, jednoduchá, blbuvzdorná, univerzální, poctivá (v rámci možností), tak trochu retro pěkná "dvasotopadesátka". Samonoha že kvůli eko 4takt - 3roky záruka - 3 litry ropy na 100km, za bratru 3.000 € (74.990,-kč) s možností zakoupení na splátky na 3 roky bez navýšení.

Celkově to vidím tak že firmě Jawa chybí hlavní člověk - vizionář. Někdo jako byl pan Janeček který i když nebyl na motorky a přišel k tomu vlastně haluzí - dokázal z hovna uplést bič a mrskat s ním nejlíp na světě Jawa Pérák Forewer

Pro současné pojmenování situace je nejlepší asi totok

sxs525 píše: týnec je ve skutečnosti sanatorium pro duševně choré s chráněnou dílnou kde se chovanci
realizují a nebo je to pračka peněz která vykazuje nějakou činnost ale slouží jinému účelu
jinak si nedokážu výrobu něčeho takového vysvětlit



Naposledy editováno 20.03.2012 01:17:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

20.3.2012 v 07:53 | Nahoru | #329
Yankee_BiG> Ale tahle motorka existuje - 250 Travel. A bratru ne za 75 tisíc, ale bez koruny za 60. A pokud chceš retro, v JAWě ti ho, ve spolupráci s jedním dodavatelem - Mates Motoservis - udělají (Calif, 634)
A dostaneš motorku, která je nezničitelná a pactivá (rám ze 638), poměrně pohodlná, motoricky trvanlivá (ty motory vydržely přes 100 000km a jedinou závadou byl prasklý spojkový koš v cca 98 tisících), která tě nesežere (jezdí za 2,5 - 3l ropy), jednoduchá je taky a blbuvzdorná je úplně.
Je to pracant, na který si můžeš pověsit 3 kufry a v rámci možností tě potahá po okolní krajině...

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

20.3.2012 v 08:17 | Nahoru | #330
Drátík>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Jawa 650 Style Bing 94/40/146 Jawa 650 Style, Jawa 650 Classic, Jawa 650 Dakar, Ja... Kamioňák_Petr 4 28.8.2022 v 20:24 kratkej01
Ventilek u duše, aneb kam s maticí [1, 2] Yamaha XT 660 R, Jawa 650 Classic Sofía 51 6.4.2022 v 14:33 Kalasnikov
Dražba Jawy 650 Limited edition [1 ... 4, 5] Jawa 650 Classic panTerek 137 4.6.2021 v 06:18 FJRPEPA


TOPlist