globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku
Zdravím pánové,
mám problém vyladit Kawasaki Kl 250A, r.v 82. Nedrží volnoběh, v nízkých otáčkách střílí do sání a ve vysokých zase do výfuku. Je tam podtlakový karb. Mikuni MIC, x-krát vyčištěn, membrána není prasklá.
Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2011 v 13:25 | Nahoru | #1
No, nevím, co chceš na tohle slyšet . Pokud je karbec OK, tak jdi dál - kontrola komprese, ventilů, rozvodů, zapalování, ...

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2011 v 13:46 | Nahoru | #2
pokud je karb fakt čistej (u tak starých už jsem musel dávat i na ultrazvuk), tak zkontroluj zapalko (strobolampa), svíčky a pak už jen snad přehozený rozvody (stačí zub, nastartuješ,ale dělá to kraviny)

Naposledy editováno 19.10.2011 13:46:25

(reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2011 v 14:03 | Nahoru | #3
Dřík> zkontroluj příruby okolo karbecu na netěsnosti (i titěrný)

Pak kontrola rozvodů...

Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2011 v 16:21 | Nahoru | #4
Koukni taky jestli se ti trochu nepootočilo zápalko. Příznaky sou dost podobný.

Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2011 v 19:20 | Nahoru | #5
Zkus kouknout do válce jestli tam neni paseka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

19.10.2011 v 21:10 | Nahoru | #6
Janek> Motor byl venku, vačka a ventily v pořádku, no a rozvoďák nastaven dle značení. Snad už jedině zápalko nebo ta příruba mezi karbcem a válcem. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 20.10.2011 v 06:48 | Nahoru | #7
jestli je zapalování v pohodě (nastaveno a stav) poznáš nejlíp stroboskopem
Jinak ty netěsnosti, taky možnost, ale takový štěstí mít nebudeš bych řekl I když já jsem tu měl jednou na otevření GS500 a pak dělala psí kusy. No a ucpáním jedné jediné dírky v airboxu (průměř 6mm) bylo po problému...takže i to je možný...

(reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

20.10.2011 v 08:57 | Nahoru | #8
Dřík> Stroboskopem? myslel jsem že tou lampou, ale už jsem doma. Zkusím to někde sehnat.

Naposledy editováno 20.10.2011 09:05:19

Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

20.10.2011 v 12:10 | Nahoru | #9
stroboskopická lampa. Tou vlastně zkontroluješ jestli zapaluje v doby kdy má a pohyb předstihu. Zkontroluješ rysku na rotoru zapalování vůči rysce na motoru. Světlo vždycky blikne, když dá svíčka jiskru. Tím ji vlastně vidíš, jako by stála...pohybuje se z místa jen při dynamicky měnitelným předstihu, nebo jen do nějako polohy, pokud je předstih měněnej skokově.
asi takhle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

20.10.2011 v 14:17 | Nahoru | #10
LUKER.S> Jaká je komprese? Netěsnosti se docela dobře hledají za běhu motoru, když postříkáš spoje třeba startovacím sprejem. Já používám čistič na brzdy ve spreji. Pokud bude někde netěstost, po stříknutí se ti zvýší otáčky. Chce to dost opatrně, aby se motor moc nenadejchal, to se potom roztočí ..... A hlavně nestříkat do prostoru vstupu do airboxu.
Pokud by bylo pootočený zapalování, tak by byly i špatně nastavený rozvody.
Co ještě zkusit CDI?? Třeba jen půjčit od někoho, kdo má stejnou motorku. Taky jsem to tak nedávno dělal, když jeden kluk potřeboval vyzkoušet, jestli ho nemá vadný na svý KLX.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

20.10.2011 v 17:03 | Nahoru | #11

Janek píše: Pokud by bylo pootočený zapalování, tak by byly i špatně nastavený rozvody.



Právě že ne. Ozubený kolo na rovnody je lisovaný na klice. To může bejt ve správný poloze, ale zápalko je oddělený. Tomu určuje polohu pero. Koukni na nějakej microfiche kliky. Tam je vidět, že je to oddělený.

Naposledy editováno 20.10.2011 17:05:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

20.10.2011 v 17:07 | Nahoru | #12
kadeloid> Myslel jsem, že rysky k nastavení rozvodů jsou na rotoru a když ten bude pootočený, tak i rozvody nastavíš podle toho pootočenýho rotoru, tzn. špatně. Ale myslet znamená ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

20.10.2011 v 17:12 | Nahoru | #13

Janek píše: kadeloid> Myslel jsem, že rysky k nastavení rozvodů jsou na rotoru a když ten bude pootočený, tak i rozvody nastavíš podle toho pootočenýho rotoru, tzn. špatně. Ale myslet znamená ...



No jo. Máš tak trochu pravdu. Rozvody se sice podle rysky nastavý, takže i když bude zápalo pootočený, tak se rozvody daj následně taky pootočit, ale vůči klice to bude rozhozený, takže to stejně nebude fungovat tak jak by mělo. Na tom se shodnem ne?

Naposledy editováno 20.10.2011 17:14:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

20.10.2011 v 17:46 | Nahoru | #14

kadeloid píše: No jo. Máš tak trochu pravdu. Rozvody se sice podle rysky nastavý, takže i když bude zápalo pootočený, tak se rozvody daj následně taky pootočit, ale vůči klice to bude rozhozený, takže to stejně nebude fungovat tak jak by mělo. Na tom se shodnem ne?


Přesně tak jsem to myslel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

20.10.2011 v 22:27 | Nahoru | #15
Janek> Rozvody jsem nastavil dle označení na rotoru(značeno T-timming) a vačku dle označení na ozubeném kolečku(dle typu moto). Viz obrázek níže.
Tak že by v tomhle problém být něměl ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 21.10.2011 v 05:49 | Nahoru | #16
LUKER.S> Právě že může. Rotor vůči vačce může bejt ve správný poloze, ale pokud je rotor vůči klice pootečenej, tak to sice pěkně sešteluješ, ale na blbou polohu kliky, takže to nebude fungovat tak jak by mělo. Jednoduše si to zkontroluješ, když si dáš nějakou tyčku do válce a budeš koukat kdy se ti otevíraj a zavíraj ventily. Pak mám dojem, že na rotoru je značka horní nebo spodní úvratě. Timhle to ale poznáš, pokud je to protočený a větší kus. Každopádně moje zkušenost je taková, že to může bejt pootočený jen o pár stupňů a už to dělá pěknej chlív. Těch pár stupňů bohužel nepoznáš, takže podle mě jedinej způsob jak zjistit jestli je to protočený je sundat zápalko. Pokud se ti to ale kravilo už po sesazení, tak bude problém nejspíš jinde. Chvilku trvá, než to pero povolí.

(reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

13.11.2011 v 20:11 | Nahoru | #17
Tak to bylo v zapalování, přetočené magneto, vypadl jistící klínek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8260 Včera v 21:46 Slávek-TDM
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... EnduroOnRoad 18 21.2.2023 v 02:49 karelsychra
Odvětrání klikové skříně vs chod mo... [1, 2] Kawasaki KLX 250 _Michal 32 9.8.2022 v 18:25 _Michal
Kawa KLX 250 16kW - zvýšení výkonu Kawasaki KLX 250 seikos 6 8.2.2022 v 20:11 Mojmír366


TOPlist