globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 250 16kW - zvýšení výkonu
Kamarádka koupila Kawu KLX 250 (2010), která má v papírech psáno 16kW. Svezl jsem se na tom a cca jako 16kW to i jede. Kawa má ovšem v některých svých specifikacích psáno 22,3 kW. Nevíte někde kde se realizuje ten rozdíl?

Kawa KLX 250 16kW - zvýšení výkonu

11.6.2018 v 11:56 | Nahoru | #1

Kawa KLX 250 16kW - zvýšení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 11.6.2018 v 11:59 | Nahoru | #2
V odkazu nahoře to máš i s návodem. KLX mám na takové mimo sezónní blbnutí. Jeste jsem vymenil přední kolečko 14 za 12 zubů a rozetu ze 47 na 51 zubů.

Kawa KLX 250 16kW - zvýšení výkonu

11.6.2018 v 12:01 | Nahoru | #3
vic info ve zprávě

Kawa KLX 250 16kW - zvýšení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 11.6.2018 v 15:46 | Nahoru | #4
V tomto případě to nebude až tak jednoduché, propojit něco ve svorkovnici. Obávám se, že se jedná jen o odstranění nějakého echt německého limiteru (elektronisch auf 105 km/h gedrosselt).
Těch 22kW bude pouze fikce, resp. omyl v přepočtu mezi jednotkami. 16kW je totiž 22k a 30k je zase 22kW.
Na webu se dá vystopovat obrázek průběhu výkonu a momentu a předpokládám, že se jedná o redukované hodnoty (na motoru, resp.na spojce, ne na zadním kole). Pro KLX 250 je maximum točivého momentu asi 20Nm při 7000ot/min. To není na dvěstěpadesátku moc, pokud na to půjdeme přes střední efektivní tlak, tak je výsledek pouhých 0,92MPa. To nebude na 22kW stačit, ani když se toto maximum posune do 10.000ot/min. Dobrý čtyřventil pro sportovní použití má mít střední efektivní tlak kolem 1,2MPa. Pak by se těch kýžených 22kW dalo dosáhnout při 8800ot/min. Pro tyto otáčky by byl žádoucí o něco kratší výfuk bez restrikce, k tomu jiné časování ventilů dovolující lepší plnění válce, šáhnout trošku do sacích kanálů a přeprogramovat ECU pro zvýšené množství nasávaného vzduchu. Tímto se ovšem dostáváme na úroveň, která je vyhrazená prodejním kroskám KX250F.

Kawa KLX 250 16kW - zvýšení výkonu

12.6.2018 v 03:27 | Nahoru | #5
jo, kluci, díky. Už jsem to mezitím taky zjistil, na nějakých Řecky psaných stránkách. Na 4, 5, 6 kvaltu je otáčkový limiter, který se dá snadno obelstít natvrdo spojeným kontaktem zmáčknuté spojky. TCI si pak myslí že je zmáčknutá spojka a umožňuje vytáčet motor přes 8500 rpm. Uděláno, vyzkoušeno, funguje. Předtím cca 107 kmh, nyní tachometrových 133.

Beranidlo: díky za technicky pojatý příspěvek. Ano, vím že KLX není žádný ultimátní sportovní stroj. KLX 250 bude pro malou holku co váží 50 kilo, tak ji myslím budou ty Nm stačit. Na hobby lítání po loukách a lesních cestách to bude dostatečné nářadí

Naposledy editováno 12.06.2018 03:34:26

Kawa KLX 250 16kW - zvýšení výkonu

8.2.2022 v 20:11 | Nahoru | #6
Nepatří to sem,ale neví někdo kde na KLX 250 r.v.2011 sehnat větší gumový koleno na vstup vzduchu do airboxu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8252 Včera v 12:15 Fic6
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... EnduroOnRoad 18 21.2.2023 v 02:49 karelsychra
Odvětrání klikové skříně vs chod mo... [1, 2] Kawasaki KLX 250 _Michal 32 9.8.2022 v 18:25 _Michal
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... Albjert 15 24.4.2021 v 09:15 spacy


TOPlist