globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ital 999_916 a TD
25.5.2011 v 03:24
Zdar motolidičky už jsem za těch 14let něco sjezdil. Osobní názor je že 4Válcovej litrovej japonskej motor je OK Ale chtěl bych zkusit 2V 999od Ducatky paráda nevím co zbytek jako 916 a další modely v té ceně (cca do 130tis je tam toho dost 916,996 a td.)
Jak to fachá když na to koukam tak musím jet do Ducaty servisu a udělat rozvody cca 12tis co jse tu vyčetl.
A např mě fascinovalo že ty italský stroje maj cca. 80kw pokud to nemá úpravy a 6tky 4V japonský maj 84-6kw.
Plus nebráním se srovnání Aprilce Milce jezdil jsem na 2002 a supr brzdy podvozek , ale motor drobet vydechlej.
Prosím o odpovědi k diskusi jako třeba nejedeto v 8tis to chcípne nechci obecný kecy jestli je lepší japonec nebo ital a 2V nebo 4V jen plodný přízpěvky, všem děkuji za radu
Prostě špekuluju K3mě oslnila, ovšem oželím výkon za italský 2 koule pokud to má cenu!

Naposledy editováno 25.05.2011 03:30:06

2 reakcí na tento příspěvek Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 08:38 | Nahoru | #1
já bych z ducati vůbec neměl srach. Teď sem pořídil monstříka a to sem před tím měl K6-ku. Výkonu se vůbec nemusíš bát. Já mám něco přes 80 koní. Tyhle motorky mají obrovskej krouťák nebo teda alespoň pro mě. Výkonem sem byl mile překvapen. Koukám, že to máš odemě kousek tak jestli bys potřeboval vyměnit řemeny, seřídit ventily nebo výměnu půlkroužků tak není problém se u mě otočit a udělám ti to za zlomek ceny.

Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 08:47 | Nahoru | #2
slušnou, netuněnou a kutilem domácím nenapadenou 916 u nás těžko seženeš...

jinak, imho bych šel radši do 996 a nejradši do 998 - ale ty do 130 000,- u nás vůbec neseženeš.

Add výkon. Italové dříve udávali výkon na zadním kole, zatímco JPN na "klice"

Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 08:50 | Nahoru | #3
Asi se nedá říct nic jiného, než abys to prostě vyzkoušel. 2V je něco tak jiného než řadové 4, že se to těžko srovnává. Ten výkon prostě nastupuje jinak, celkově je potom sportovní jízda na takové motce hodně jiná. Především pokud mluvíme o "sportovní jízdě" na běžné silnici. Mám z bandy jedinej 2V, papírově nejslabší, přesto jezdím rychleji. A není to jen o zkušenostech, nebo bezmozku. Na maximálku mě pochopitelně dají. Obyčejně je to tak, že já otočím heftem kdekoli mezi 4-10 tis otáček a jedu, kdežto 4válce musí lovit kvalty do správných otáček. Na druhou stranu pomalá plynulá jízda po městě je utrpení a musíš o řazení přemýšlet jinak - zda využít nižší kvalt s větším převodovým poměrem, nebo už kopnout další s menším...

1 reakcí na tento příspěvek Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 09:47 | Nahoru | #4
zdarec,
Na začátku sezóny jsem koupil 999 r.v 2006,Tato motorka,pokud je plně otevřená má 100kW. po 5 letech zkušeností s jap. 4V to byla sakra změna.mám najeto cca 2000km a dojmy jsou následující.při řízení bych řekl, že musíš s tou motorkou víc spolupracovat a mít ji pevně pod kontrolou,a věnovat se řízení více než na 4V. Motorka do 3000 rpm má zvláštní projev a motoru se v těchto otáčkách nelíbí, problém je, že rychlost 40km/h = 3000 otáček,takže přes město nebo v koloně je to boj se spojkou a max řadíš 2 a to musíš jet nejmíň 50,a taky teplota letí rychle nahoru při takové jízdě.ve středním pásmu jede motorka perfektně,jen jednou jsem se dostal k omezovači, který zasahuje dost brutálně. Jinak není potřeba jezdit v otáčkách blízko omezovače na naše silnice a provoz využiješ pásmo 4500-8000 rpm a to je úplně dostačující.916,996 jsou ještě náročnější na řízení a taky už docela starší, ale design mají údajně božskej .i na horších cestách se dá docela pěkně projet,akorát si pořád zvykám na průjezdy zatáčkou, tam kde to 4V bere na 4, tak ty jedeš max na 2. A trefit kvalt v utažené vracečce je zatím oříšek. první kvalt je docela dlouhej a na výjezdu cítíš, že bys tam mohl mít zařazenou dvojku, ale při nájezdu se ti jeví jako lepší 1- chce to větší trénink, Nemám tam antihop spojku,ale nějak zásadně to nevnímám a nepovažuji to za problém.Vážně přemýšlím,že aby se člověk projel musí opustit naše silnice a vyrazit na okruh a pro tyto stroje to platí stoprocentně.Je třeba to vyzkoušet jak píše kolega, protože někou se líbí zvuk,nebo slyšel,že mají super jízní vlastnosti, ale někdo si prostě nezvykne na charakter motoru V2 a jízda na motorce pro něj přestane být zábava.a servis je o něco dražší, ale kdo chce kam pomozme mu tam. slyšeli ste slovo boží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 12:12 | Nahoru | #5

madmarty píše: já bych z ducati vůbec neměl srach. Teď sem pořídil monstříka a to sem před tím měl K6-ku. Výkonu se vůbec nemusíš bát. Já mám něco přes 80 koní. Tyhle motorky mají obrovskej krouťák nebo teda alespoň pro mě. Výkonem sem byl mile překvapen. Koukám, že to máš odemě kousek tak jestli bys potřeboval vyměnit řemeny, seřídit ventily nebo výměnu půlkroužků tak není problém se u mě otočit a udělám ti to za zlomek ceny.



A ty máš servis či co? Nebo jen šikula domácí Co vím tak na ducatky nic ofico není v okolí Jihlavy jen filipenskej s Aprlkama.

(reakce na) Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 12:15 | Nahoru | #6
antipepek> Ještě mě napadlo mám 192cm jak je na tom ta 999 složím se na to. Abych neudělal vajíčko a nefoukalo mě furt na břišní pneumatiky

2 reakcí na tento příspěvek Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 12:21 | Nahoru | #7
vlastik: ta obyc 999 co ma udavanejch 124koni fakt moc nejede, hezky plynule od nuly do omezovace, na motor dost podobne jako moje TL.. takze kazda novejsi sestka dokaze jet stejne nebo rychleji.. ale tak pokud nekdo trva na vykonu motoru, nechapu proc by mel jit od ctyrvalcovyho litru na stary V2 .... to si lidi kupuji kdyz vi co chtej...

Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 12:39 | Nahoru | #8
Panove uz si zde nekdo cetl ze Ducati na 2v sere ve sportonich modelech kapotach a bude 4val vecko jak aprilka....konecne

1 reakcí na tento příspěvek Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 14:55 | Nahoru | #9
já mám 186 a poskládám se celkem pohodlně - v rámci superbiku ,stupačky jsou nastavitelný v několika polohách, ještě asi jedna rada ne vždy platí, co je nejlevnější bude i nejlepší a u duciny bych rozhodně nevybíral jen pouze ceny.

(reakce na) Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 16:19 | Nahoru | #10
assassin> No jasný ale hele proč to nezkusit mě se ducatky dycky líbyli a prostě mě to láká a začínám bejt ve vjeku kdy si myslím že ty kW zas tak nepotřebuju!

(reakce na) Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 16:25 | Nahoru | #11
antipepek> Podle ceny to je jasný. Ale zase nekradu a prachy si doma neseru
Právě proto by mě zajímalo porovnání třeba tý 999tky a 916 a 996 a třeba i 748 ale to si myslím že bude už fakt motorově slabý

(reakce na) Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 16:45 | Nahoru | #12
otajs ZX9R> začínáme s kámošem dělat do ducatek, protože je to taková srdeční záležitost a zároveň velký hobby. Takže jestli bys něco potřeboval tak se klidně ozvy.

Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 19:13 | Nahoru | #13
Tak jsem mrknul do historie a jsem zas o něco chytřejší
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=89552&fid=6

(reakce na) Ital 999_916 a TD

1.6.2011 v 19:55 | Nahoru | #14

madmarty píše: já bych z ducati vůbec neměl srach. Teď sem pořídil monstříka a to sem před tím měl K6-ku. Výkonu se vůbec nemusíš bát. Já mám něco přes 80 koní. Tyhle motorky mají obrovskej krouťák nebo teda alespoň pro mě. Výkonem sem byl mile překvapen. Koukám, že to máš odemě kousek tak jestli bys potřeboval vyměnit řemeny, seřídit ventily nebo výměnu půlkroužků tak není problém se u mě otočit a udělám ti to za zlomek ceny.


Tak on vybírá superbike a né monstera. Obrovskej krouťák...no nevím nevím ... litrové čtyřválce nejedou dole o nic huř jak V2. Ta doba kdy V2 dominoval je pryč. Je fakt, že tyhle litrové dvouválce spráskají i čtyřválcové šestky natož litry, ale o výkonu V2 přece není. Tam je to o emocích, charizmatu a jedinečnosti. K tomu italský desing a člověk se zblbne raz dva

Naposledy editováno 01.06.2011 19:57:54

(reakce na) Ital 999_916 a TD

1.6.2011 v 20:34 | Nahoru | #15

assassin píše: vlastik: ta obyc 999 co ma udavanejch 124koni fakt moc nejede, hezky plynule od nuly do omezovace, na motor dost podobne jako moje TL.. takze kazda novejsi sestka dokaze jet stejne nebo rychleji.. ale tak pokud nekdo trva na vykonu motoru, nechapu proc by mel jit od ctyrvalcovyho litru na stary V2 .... to si lidi kupuji kdyz vi co chtej...



jo přesně tak. Ale zase věřím tomu, že pokud v dnešní době někdo uvažuje o koupi 916/996 tak asi tak trochu tuší do čeho jde ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 mar36 21 1.4.2024 v 09:40 Juraj22
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S Ivo7 25 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 mar36 1 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR
Studené starty u Ducati 999 [1, 2] Ducati 999 ProchySBK 60 29.2.2020 v 20:07 Stana.k.
Výfuk MIVV Carbon - výměna vaty [1, 2] Ducati 999 mar36 39 16.10.2019 v 06:06 gága0101


TOPlist