Jak to fachá když na to koukam tak musím jet do Ducaty servisu a udělat rozvody cca 12tis co jse tu vyčetl.
A např mě fascinovalo že ty italský stroje maj cca. 80kw pokud to nemá úpravy a 6tky 4V japonský maj 84-6kw.
Plus nebráním se srovnání Aprilce Milce jezdil jsem na 2002 a supr brzdy podvozek , ale motor drobet vydechlej.
Prosím o odpovědi k diskusi jako třeba nejedeto v 8tis to chcípne nechci obecný kecy jestli je lepší japonec nebo ital a 2V nebo 4V jen plodný přízpěvky, všem děkuji za radu
Prostě špekuluju K3mě oslnila, ovšem oželím výkon za italský 2 koule pokud to má cenu!
Naposledy editováno 25.05.2011 03:30:06
1 reakcí na tento příspěvek Ital 999_916 a TD
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 | mar36 | 21 | 1.4.2024 v 09:40 Juraj22 |
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S | Ivo7 | 25 | 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER |
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 | mar36 | 1 | 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR |
Studené starty u Ducati 999 [1, 2] Ducati 999 | ProchySBK | 60 | 29.2.2020 v 20:07 Stana.k. |
Výfuk MIVV Carbon - výměna vaty [1, 2] Ducati 999 | mar36 | 39 | 16.10.2019 v 06:06 gága0101 |