bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Studené starty u Ducati 999
10.4.2010 v 21:11
Zdravim, koupil sem Ducati 999 03-04 a se sytičem mi studená motorka nenastartuje a bez sytiče to dost plandá nepravidelně. Máte někdo stejný zkušenosti? Dík, čus.
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999

10.4.2010 v 21:27 | Nahoru | #1
hele, než zakládat X témat kvůli jedné hrobce co jsi koupil, co takhle požít hlavu a manuál? Případně použít kouzelné slůvko Google

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999

10.4.2010 v 21:39 | Nahoru | #2
Seikos> Vždyť nemusíš odpovídat. Btw, máš hezký motocykl.

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

11.4.2010 v 00:09 | Nahoru | #3

tomysak>Seikos> Btw, máš hezký motocykl.


Hele on za to nemůže , tak si z něj hnedka nedělej prdel!!!

Jinak je to celý nějaký divný, protože podle mě 999ka ani nemá sytič , já tu motorku teda nijak moc dobře neznám, ale už ani moje 916ka nemá sytič, a natož o 3 generace modernější bajk, jestli ty náhodou nemyslíš nějakej ten "otevírač" klapky pro studenej start , já to třeba mám u plynový rukojeti, a funguje to vlastně stejně jako když nepatrně přidáš plyn, jen to mírně pootevře klapku, aby se zvýšil volnoběh... A že to běží dost nepravidelně, to těžko říct, je to všechno elektronika, a ovládá to ř. jednotka která si dělá všechno sama podle hodnot z čidel, jo a fakt nevím jak je to u 999, ale u starých Ducati jako mám třeba já se volnoběh myslím asi nastavuje posunutím poťáku, kterej je přímo na přední klapce sání, a nebo možná mechanicky někde na ovládání klapek, ale to fakt nevím jistě, lepší se v tom nehrabat, pokud nevíš jistě co děláš, kdyžtak se podívej do serv. manuálu, protože těžko říct co to udělá s dávkováním paliva! Kdyžtak se ti můžu podívat jak je to u 916, ale o 999 nevím nic, takže to si budeš muset počkat na někoho kdo s tím má zkušenosti, já fakt jen hádam...

Studené starty u Ducati 999

11.4.2010 v 00:28 | Nahoru | #4
sázím na svíčky

Studené starty u Ducati 999

11.4.2010 v 00:51 | Nahoru | #5
PM

1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999

11.4.2010 v 04:43 | Nahoru | #6
Mam stejny problem s Duc 1098.Kdyz je tak pod patnact stupnu,tak ta cubka toci,toci a nic.Vzdycky chytne az na potreti a to ji musim trochu pridat plyn.Mam za to,ze to je kvuli umisteni vstriku nad skrticimi klapkami tzv."shower style".Po naskoceni bezi pravidelne.Se startovanim uz zahrateho motoru nejsou problemy.Jinak sytic je u teto vrany automaticky.

2 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999

12.4.2010 v 23:47 | Nahoru | #7
Naopak !!! Tohle je velice hezké téma !!! Nejdřív tlačítko START, po zhruba patnácti sekundovém protáčení a škytání přerušovaném občasným vynecháním a opětovném protáčení startéru je ten správný moment na lehké (velmi lehké až lehounké!!!) přidání plynu a okamžitě dát sytič (neboli konstantní pootevření klapek v airboxu ) - na cca 1/2 a po té ubírat na cca 1OOO rpm - nádhera!!! Není liž pravda? Úplně ti závidím .... mně už to přijde jako samozřejmost ....

Studené starty u Ducati 999

12.4.2010 v 23:49 | Nahoru | #8
... a sytič nepoužívej před startem NIKDY !!! Nemá to smysl .... alespoň u 999 ...

Studené starty u Ducati 999

13.4.2010 v 01:26 | Nahoru | #9
ducattt> Tak sakra chlapi to máte určitě problém někde jinde, přece to není možný aby o 10 let modernější mašina fungovala hůř jak ten můj veterán ne? U mě stačí normálně pootevřít plyn, nastartovat to, nechat to případně ještě zahřát s pootevřenou klapkou, někdy ani to ne, sednu, a jedu, funguje to úplně super, nemůžu si stěžovat, jen je teda pravda že studená bez trošky plynu nechytne, teda pokud zrovna není 25 stupňů ve stínu, jinak jí musím nepatrně přidat... Ale že by 999 šla až tak dolu, to se mi moc nezdá...

Naposledy editováno 13.04.2010 01:28:32

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

13.4.2010 v 01:55 | Nahoru | #10

ducattt>Naopak !!! Tohle je velice hezké téma !!! Nejdřív tlačítko START, po zhruba patnácti sekundovém protáčení a škytání přerušovaném občasným vynecháním a opětovném protáčení startéru je ten správný moment na lehké (velmi lehké až lehounké!!!) přidání plynu a okamžitě dát sytič (neboli konstantní pootevření klapek v airboxu ) - na cca 1/2 a po té ubírat na cca 1OOO rpm - nádhera!!! Není liž pravda? Úplně ti závidím .... mně už to přijde jako samozřejmost ....

Nasrat....Za ty penize to ma chytat na jeden a pul otocky.Zlata SP 2.Asi ji zahodim a pujdu z recese do ctyrvalu.Dost me irituje 1000 RR z Mnichova.

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

13.4.2010 v 06:50 | Nahoru | #11

ducattt>Naopak !!! Tohle je velice hezké téma !!! Nejdřív tlačítko START, po zhruba patnácti sekundovém protáčení ...



Tobě to točí 15 vteřin než to chytne? Tak to máš asi něco špatně ;)..

999 startuje naprosto bez problémů. Bez sytiče, chytne po 2 točkách, pak lehce přidat "sytič" ať se rozběhne, stáhnout a je to.

1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999

13.4.2010 v 13:32 | Nahoru | #12
Kámoš co má 999 to startuje tak, že ten čudlík jen zmáčkne a ono už to pak točí samo a samo se postará...nedržte to pořád, stačí zmáčknout, je to jako u aut s tlačítkem místo klíčku,.,,taky se jen mačká...!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999

13.4.2010 v 15:28 | Nahoru | #13

Sefo>Kámoš co má 999 to startuje tak, že ten čudlík jen zmáčkne a ono už to pak točí samo a samo se postará...nedržte to pořád, stačí zmáčknout, je to jako u aut s tlačítkem místo klíčku,.,,taky se jen mačká...!



myslíš, že toto majitelé 749/999 neví ????????

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999

13.4.2010 v 15:33 | Nahoru | #14

Michal_999>myslíš, že toto majitelé 749/999 neví ????????



evidentně ne! A navíc i tem můj kámoš na to přišel náhodou...tak drž xicht

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999

13.4.2010 v 16:05 | Nahoru | #15

Sefo>evidentně ne! A navíc i tem můj kámoš na to přišel náhodou...tak drž xicht



Aha, tak jestli dokonce i Tvůj kámoš na to přišel náhodou, tak to je jiná
Nesuď ostatní podle sebe, případně svých kámošů. Ušetříš si v životě spoustu nepříjemností ;)

btw. nikde jsem tady v diskuzi nezaznamenal nic o tom, že by se řešilo zda držet nebo jen zmáčknout startér, tak vychladni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999

13.4.2010 v 16:27 | Nahoru | #16

Michal_999>Aha, tak jestli dokonce i Tvůj kámoš na to přišel náhodou, tak to je jiná
Nesuď ostatní podle sebe, případně svých kámošů. Ušetříš si v životě spoustu nepříjemností ;)

btw. nikde jsem tady v diskuzi nezaznamenal nic o tom, že by se řešilo zda držet nebo jen zmáčknout startér, tak vychladni



nevim no, napadlo mě jen to poradit, vsadil bych se, že třetina lidí co maj 999 to nevím, vždyť u každý mašiny se startér prostě drží, tak proč to dělat najednou jinak, na to se řekl bych dá přijít i náhodou...ne každej hned čte návod jak startovat...nevim no. Ty si asi pan chytrej a víš to rovnou, v tom případě OK a čus...a sorry že jsem něco řikal, co jsem si to vůbec dovolil psát do vlákna o Ducati? Já chudák...

1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999

13.4.2010 v 17:08 | Nahoru | #17
Tak to jsem netušil že i 999 už to startování má takhle na jeden stisk , ale sranda je, že i v testu nové 1198 tady na motorkářích to ten borec držel, místo toho aby to jenom krátce stisknul a počkal, až to samo nastartuje... Ale chytlo mu to docela dobře...

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

13.4.2010 v 17:15 | Nahoru | #18

Sefo>nevim no, napadlo mě jen to poradit, vsadil bych se, že třetina lidí co maj 999 to nevím, vždyť u každý mašiny se startér prostě drží, tak proč to dělat najednou jinak, na to se řekl bych dá přijít i náhodou...ne každej hned čte návod jak startovat...nevim no. Ty si asi pan chytrej a víš to rovnou, v tom případě OK a čus...a sorry že jsem něco řikal, co jsem si to vůbec dovolil psát do vlákna o Ducati? Já chudák...



v pohodě, netřeba si to brát hned osobně. Nevím jestli pan "chytrej", ale na tohle jsem prostě tak nějak přišel při prvním, druhém startování (návod jsem opravdu nečetl) a stejně tak lidé co na Duknách jezdí v mém okolí (a pár jich tady je). Ta má reakce byla spíš na to "nedržte to pořád, stačí jen zmáčknout ... " , jako by to do teď nikoho nenapadlo.

Studené starty u Ducati 999

13.4.2010 v 18:17 | Nahoru | #19
Nové Dukny krátky stisk nepoužívajú...napr.Streetf.,Multistrada.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999

13.4.2010 v 20:04 | Nahoru | #20

DMC.motobiker>Tak to jsem netušil že i 999 už to startování má takhle na jeden stisk , ale sranda je, že i v testu nové 1198 tady na motorkářích to ten borec držel, místo toho aby to jenom krátce stisknul a počkal, až to samo nastartuje... Ale chytlo mu to docela dobře...



ono ani 1198 nijak jinak nenastartujes, u ni uz ten ele. starter zase neni :)

Naposledy editováno 13.04.2010 20:09:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999

13.4.2010 v 22:45 | Nahoru | #21

ada81>ono ani 1198 nijak jinak nenastartujes, u ni uz ten ele. starter zase neni :)


Aha, tak o tom bohužel já nic nevím, zatím jsem neměl tu čest...

Ale v recenzi psali tohle - "Otáčím klíčkem, mačkám tlačítko startéru, načež se „jedenástdevětosmička“ nadechuje k hlubokýmu chrochtání. Mimochodem, startér, o který stačí jen krátce brnknout a startovací proces si Ducna už dál pořeší sama, se mi fakt líbí." - tak ti teda fakt nevím?!

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

14.4.2010 v 00:07 | Nahoru | #22
DMC.motobiker> Mně se to líbí taky!!! ... a když se to povede - to je teprve radosti

Studené starty u Ducati 999

14.4.2010 v 01:13 | Nahoru | #23
ducattt> Nic se nemá uspěchat , lepší než špatně napoprvně je dobře na potřetí ne?

Studené starty u Ducati 999

14.4.2010 v 02:33 | Nahoru | #24
Já to mááááám!Heč.

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

18.4.2010 v 22:00 | Nahoru | #25
Seikos> Hele frajere, každý má právo se tady ptát na cokoliv, tak se do něj nenavážej jako největší tupec...

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

18.4.2010 v 22:04 | Nahoru | #26
tomysak> Pravda, výměna svíček by měla pomoct a prosímtebe, hlavně se to nesnaž nějak nastavovat, nebo se hrabat v elektrice!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999

18.4.2010 v 22:08 | Nahoru | #27
Sefo> A sakra! Tak to budu muset s tím Tvým kamarádem probrat... Není on trošilinku pomalejší? Kdyby se řídil RTF, tak by věděl, že tyhle dukny mají automatický startér...

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

19.4.2010 v 17:29 | Nahoru | #28
Kalda_999> Ty seš pomalejší...

Studené starty u Ducati 999

19.4.2010 v 20:00 | Nahoru | #29
byla tu rec o svickach, proto to napisu sem.
asi se budu ptat blbe, ale je od pohledu videt, ze je svicka v haji? (nemyslim to, ze na ni slapnu)... nebo to poznam jedine tim, ze tam proste nahodim novou?

1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999

19.4.2010 v 20:12 | Nahoru | #30
tam ale není sytič jen "otevírač" klapek které tam přidají trochu vzduchu do směsi nebo co víš co, ducati, tvá i můj monster nestartuje hned na BRNK, já na monsteru musím tak 2-3 vteřiny max startér držet aby to pravidelně chytlo, a nescíplo a to mám motku naprosto v pořádku
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 mar36 21 1.4.2024 v 09:40 Juraj22
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S Ivo7 25 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 mar36 1 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR
Výfuk MIVV Carbon - výměna vaty [1, 2] Ducati 999 mar36 39 16.10.2019 v 06:06 gága0101
Značení pružiny tlumiče ohlins - sp... Ducati 999 antipepek 1 22.3.2018 v 17:58 CAGI


TOPlist