Jak to fachá když na to koukam tak musím jet do Ducaty servisu a udělat rozvody cca 12tis co jse tu vyčetl.
A např mě fascinovalo že ty italský stroje maj cca. 80kw pokud to nemá úpravy a 6tky 4V japonský maj 84-6kw.
Plus nebráním se srovnání Aprilce Milce jezdil jsem na 2002 a supr brzdy podvozek , ale motor drobet vydechlej.
Prosím o odpovědi k diskusi jako třeba nejedeto v 8tis to chcípne nechci obecný kecy jestli je lepší japonec nebo ital a 2V nebo 4V jen plodný přízpěvky, všem děkuji za radu
Prostě špekuluju K3mě oslnila, ovšem oželím výkon za italský 2 koule pokud to má cenu!
Naposledy editováno 25.05.2011 03:30:06
2 reakcí na tento příspěvek Ital 999_916 a TD
assassin píše: vlastik: ta obyc 999 co ma udavanejch 124koni fakt moc nejede, hezky plynule od nuly do omezovace, na motor dost podobne jako moje TL.. takze kazda novejsi sestka dokaze jet stejne nebo rychleji.. ale tak pokud nekdo trva na vykonu motoru, nechapu proc by mel jit od ctyrvalcovyho litru na stary V2 .... to si lidi kupuji kdyz vi co chtej...
jo přesně tak. Ale zase věřím tomu, že pokud v dnešní době někdo uvažuje o koupi 916/996 tak asi tak trochu tuší do čeho jde ne?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 | mar36 | 21 | 1.4.2024 v 09:40 Juraj22 |
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S | Ivo7 | 25 | 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER |
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 | mar36 | 1 | 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR |
Studené starty u Ducati 999 [1, 2] Ducati 999 | ProchySBK | 60 | 29.2.2020 v 20:07 Stana.k. |
Výfuk MIVV Carbon - výměna vaty [1, 2] Ducati 999 | mar36 | 39 | 16.10.2019 v 06:06 gága0101 |