paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ital 999_916 a TD
25.5.2011 v 03:24
Zdar motolidičky už jsem za těch 14let něco sjezdil. Osobní názor je že 4Válcovej litrovej japonskej motor je OK Ale chtěl bych zkusit 2V 999od Ducatky paráda nevím co zbytek jako 916 a další modely v té ceně (cca do 130tis je tam toho dost 916,996 a td.)
Jak to fachá když na to koukam tak musím jet do Ducaty servisu a udělat rozvody cca 12tis co jse tu vyčetl.
A např mě fascinovalo že ty italský stroje maj cca. 80kw pokud to nemá úpravy a 6tky 4V japonský maj 84-6kw.
Plus nebráním se srovnání Aprilce Milce jezdil jsem na 2002 a supr brzdy podvozek , ale motor drobet vydechlej.
Prosím o odpovědi k diskusi jako třeba nejedeto v 8tis to chcípne nechci obecný kecy jestli je lepší japonec nebo ital a 2V nebo 4V jen plodný přízpěvky, všem děkuji za radu
Prostě špekuluju K3mě oslnila, ovšem oželím výkon za italský 2 koule pokud to má cenu!

Naposledy editováno 25.05.2011 03:30:06

1 reakcí na tento příspěvek Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 09:47 | Nahoru | #1
zdarec,
Na začátku sezóny jsem koupil 999 r.v 2006,Tato motorka,pokud je plně otevřená má 100kW. po 5 letech zkušeností s jap. 4V to byla sakra změna.mám najeto cca 2000km a dojmy jsou následující.při řízení bych řekl, že musíš s tou motorkou víc spolupracovat a mít ji pevně pod kontrolou,a věnovat se řízení více než na 4V. Motorka do 3000 rpm má zvláštní projev a motoru se v těchto otáčkách nelíbí, problém je, že rychlost 40km/h = 3000 otáček,takže přes město nebo v koloně je to boj se spojkou a max řadíš 2 a to musíš jet nejmíň 50,a taky teplota letí rychle nahoru při takové jízdě.ve středním pásmu jede motorka perfektně,jen jednou jsem se dostal k omezovači, který zasahuje dost brutálně. Jinak není potřeba jezdit v otáčkách blízko omezovače na naše silnice a provoz využiješ pásmo 4500-8000 rpm a to je úplně dostačující.916,996 jsou ještě náročnější na řízení a taky už docela starší, ale design mají údajně božskej .i na horších cestách se dá docela pěkně projet,akorát si pořád zvykám na průjezdy zatáčkou, tam kde to 4V bere na 4, tak ty jedeš max na 2. A trefit kvalt v utažené vracečce je zatím oříšek. první kvalt je docela dlouhej a na výjezdu cítíš, že bys tam mohl mít zařazenou dvojku, ale při nájezdu se ti jeví jako lepší 1- chce to větší trénink, Nemám tam antihop spojku,ale nějak zásadně to nevnímám a nepovažuji to za problém.Vážně přemýšlím,že aby se člověk projel musí opustit naše silnice a vyrazit na okruh a pro tyto stroje to platí stoprocentně.Je třeba to vyzkoušet jak píše kolega, protože někou se líbí zvuk,nebo slyšel,že mají super jízní vlastnosti, ale někdo si prostě nezvykne na charakter motoru V2 a jízda na motorce pro něj přestane být zábava.a servis je o něco dražší, ale kdo chce kam pomozme mu tam. slyšeli ste slovo boží

(reakce na) Ital 999_916 a TD

25.5.2011 v 12:15 | Nahoru | #2
antipepek> Ještě mě napadlo mám 192cm jak je na tom ta 999 složím se na to. Abych neudělal vajíčko a nefoukalo mě furt na břišní pneumatiky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 mar36 21 1.4.2024 v 09:40 Juraj22
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S Ivo7 25 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 mar36 1 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR
Studené starty u Ducati 999 [1, 2] Ducati 999 ProchySBK 60 29.2.2020 v 20:07 Stana.k.
Výfuk MIVV Carbon - výměna vaty [1, 2] Ducati 999 mar36 39 16.10.2019 v 06:06 gága0101


TOPlist