mám KLR 600 z 85 a má najeto cca 50k km předpokládám, že za nějaký čas bude třeba udělat GO, co jsem četl tak je to u těhlech velkých jednoválců se GO dělá tak při 60-80 k km. Chtěl bych se zeptat co všechno se při takové GO dělá? Jedná se mě o to že to něbudu dávat do autorizovaného servisu, ale ke známemu, je sice šikovný, ale občas mu přijde že není potřeba něco dělat a nebo na něco zapomene a pak to zase musí celé rozdělávat. Takže co všechno by se mělo/je vhodné při této přiležitosti udělat a kolik to tak může stát...
1 reakcí na tento příspěvek GO na velkém jednobuchu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO na velkém jednobuchu
1 reakcí na tento příspěvek GO na velkém jednobuchu
2 reakcí na tento příspěvek GO na velkém jednobuchu
novy pist, krouzky, vybrus, nakonec cela nova (pouzivana) hlava z bourane motorky, vsechny loziska, nekolik kolecek do prevodovky, rozvodak a vsemozne blbosti..
ted ma najeto 112 tisic a slape krasne :)
Koukni sem: Partsdepot - ojniční čep je na jehlách, resp. je tam válečkové ložisko - kdyby si ho chtěl měnit, kliku budeš muset rozlisovat, potom zase slisovat a vyvážit - to v domácích podmínkách moc nehrozí, zkusil bych se domluvit třeba s Kasalickým z TKMoto, kliky na jednoválce (jawy) renovuje pořád...
Ještě k té klice - kdyby bylo ložisko na ojničním čepu ok, tak bych vyměnil aspoň ty boční, jinak koukni i na ojnici, jestli nemá vytahané ojniční oko...
Pitting - v podstatě vytrhaný materiál, koukni sem: Pitting
Těsnící sadu bych vzal od Vesrahu - třeba z ebaye.de, com - jo a ventilové gufera jsou v té Vesrahácké sadě stejná jako origo z Partsdepotu , originál fluorkaučuk (jiné nemá smysl brát, protože po čase vytvrdnou a netěsní), ventily - pokud budou jenom trochu podpálené, tak zabrousit, pokud budou už moc, a nebo budou už moc zaklepané - tak vyměnit - většinou odcházejí jako první ty výfukové...taky kouknout na sedla v jakém jsou stavu a na vodítka - pokud budou vodítka už moc vylítané, můžeš je tam sice nechat, ale ventil nebude talířem na sedlo dosedat přesně, sice si po čase najde svou polohu, ale není to ono, navíc ze zkušenosti ti musím říct, že budou i více trpět gufera na ventilech a po čase ten motor začne přes gufera zase brát olej...Samozřejmě tam jde potom o to kolik to bude stát a jestli nebude jednodušší sehnat jinou hlavu a nebo rovnou celý motor...jinak se taky říká, že staré hovno nesmrdí dokud se v něm nezačneš hrabat, ale když už budeš něco dělat, tak pořádně...
Hylomer - origo těsnící hmota, co používají Japonci v továrně, takový tmavě modrý průhledný lepivý silikon (no barva může být asi různá - klidně i tmavě zelený), nikdy nevytvrdne úplně, je spíš jako lepivá žvýkačka...no a hlavně má tu vlastnost, že by se měl v oleji postupně rozpustit - tzn. když ho dáš na kontaktní plochy moc a vytlačí se dovnitř motoru, neměl by ti ucpat kanály, no ale - i tak jsem ho při půlení jednoho motoru pod sítkem stejně našel...jo a pokud si ho seženeš, tak ho nedávej pod příruby karburátorů, bracha se s tím jednou vypekl ...v benzínu se rozpouští, motor mu sál falešný vzduch...
K té převodovce - kolečka s olámanými, poškozenými zuby, nebo s pittingem vyměň...
No je toho dost, když tak až to budeš dělat, napiš klidně PM...
yeuop píše: ja nechal udelat GO motoru na XT600 pri 91tis. km, protoze se zadrelo
novy pist, krouzky, vybrus, nakonec cela nova (pouzivana) hlava z bourane motorky, vsechny loziska, nekolik kolecek do prevodovky, rozvodak a vsemozne blbosti..
ted ma najeto 112 tisic a slape krasne :)
Mě zase na GSX odchází sací vačka - sedřený tvrdochrom na palcích 1. a 2. válce - ale zatím na to prdím, zkusím v zimě sehnat jetou vačku z ebaye ...no doufám, že nebude z té 100 koňové verze ...njn, je to stará vrána, ale na to ježdění kolem komína úplně stačí, i tak to má výkon v poměru k hmotnosti jako málokteré auto, které na cestě potkám....
firecracker píše: Durex> myslím, že uplně stejno to nebude 2T a 4T
No tak já nečekal, že se toho tak chytneš. Jasně že u 4T je toho víc než klika, ojnice, píst a válec. Mě šlo spíš o ten rozsah. Prostě to celý rozložit, vyčistit, zkouknout, vyměnit,složit a doufat, že to zase pojede1 reakcí na tento příspěvek GO na velkém jednobuchu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO na velkém jednobuchu
Durex píše: Já si dělal teď z jara v podstatě GO makovice na buse a paráda
Dělal, a nebo nechal dělat? To je trochu rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO na velkém jednobuchu
1 reakcí na tento příspěvek GO na velkém jednobuchu
- hlavně řetězy, jak rozvody tak řetěz k vyvažovacím hřídelím, hlavně tu napínací kladku.
- spotřebu oleje
- seřízení ventilů
- hladinu oleje - když jí neuhlídáš mužeš vydřít hlavu.
Pokud je všechno tohle O.K. tak bych do motoru zbytečně neinvestoval, dodržůj intervaly výměn a bude to dobrý služebník. Jinak moje předchozí KLR mělo přes 50tis.km určitě a sloužilo až na pár vyjímek pěkně, po pár letech jsem se k němu opět vrátil (jen k novějšímu).
Jinak je tu jeden šikovný uživatel co už pár KLR měl a má s nimy hodně zkušeností. Pár dobrých rad už jsem od něj dostal (uživatel ,,Anti´´)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO na velkém jednobuchu
2stroke píše: Dělal, a nebo nechal dělat? To je trochu rozdíl
Teď si mě trochu urazil. Když říkám dělal, tak myslím opravdu dělal.[img]
[img]
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO na velkém jednobuchu
[img]
[img]
[img] tam ty smajly
No paráda, ve válcích jde vidět ještě honování ...
1 reakcí na tento příspěvek GO na velkém jednobuchu
1 reakcí na tento příspěvek GO na velkém jednobuchu
1 reakcí na tento příspěvek GO na velkém jednobuchu
Letos jsem si jednu takovou generálku pořídil.Motor má cca 80000 a začal papkat olej.
Jak to vidím já:
Převodovka je robustně stavěná,nikdy jsem s ní neměl problém,tu jsem neřešil.Spojkové lamely nechal vyměnit předchozí majitel.V podstatě veškerá ložiska v motoru jsou předimenzovaná tak,že nevykazují doteď vůli,stejně jako klika.Takže jsem si pořídil pouze výbrus a repas hlavy(nové ventily,gufera,zabroušení,srovnání a vymezení ventilových vůlí).A vyvažováky taky řešit nemusím
Na podvozku jsem taky v poho,bývalý majitel jej nechal před každou sezonou namazat takže taky bez vůlí.
Dekompresor by se ti rozletěl,pokud by se ti v něm něco uvolnilo.Maximálně může vypadnout pružinka.Spíš překontroluj napnutí řetězu vyvažováků.Ale může to být cokoliv,pokud to nespecifikuješ
Anti píše: Ti sem trochu přispěju.
Letos jsem si jednu takovou generálku pořídil.Motor má cca 80000 a začal papkat olej.
Jak to vidím já:
Převodovka je robustně stavěná,nikdy jsem s ní neměl problém,tu jsem neřešil.Spojkové lamely nechal vyměnit předchozí majitel.V podstatě veškerá ložiska v motoru jsou předimenzovaná tak,že nevykazují doteď vůli,stejně jako klika.Takže jsem si pořídil pouze výbrus a repas hlavy(nové ventily,gufera,zabroušení,srovnání a vymezení ventilových vůlí).A vyvažováky taky řešit nemusím
Na podvozku jsem taky v poho,bývalý majitel jej nechal před každou sezonou namazat takže taky bez vůlí.
Díky za příspěvěk, docela jsi mě potěšil mě zatím bere tak 0,3 na 1000km což myslím docela jde, má najeto asi 48.000. Spojka mě občas proklouzne i ted ale nic tragického možná ej to bývalým špatným olejem možná opotřebované lamely každopádně hádám že pár tísíc km ještě vydrží. To že jsou ložiska, klika a převodovka předimenzovaná mě vysloveně těší Rozvodový řetěz a vyvažovák budu asi řešit teď(nechám je zkontrolovat a podle potřeby vyměníme) Jen mě dělá trošku starosti to mazání :-/ trochu se bojím abych to po rozložení dal zpátky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 52 | 10.8.2023 v 20:29 Anti |
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 1 | 13.7.2023 v 18:53 spac1 |
Spojkové plechy hladké vs vroubkova... [1, 2, 3] Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 67 | 7.11.2022 v 14:42 VlaHa |
problém s výkonem [1, 2] Kawasaki KLR 600 | indyK | 41 | 4.9.2022 v 23:35 XxxFrajirek |
Kawasaki Klr 600 nevystavuje spojka Kawasaki KLR 600 | hugo12 | 1 | 27.8.2022 v 21:34 Anti |