globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GO na velkém jednobuchu
3.5.2011 v 14:24
Ahoj,

mám KLR 600 z 85 a má najeto cca 50k km předpokládám, že za nějaký čas bude třeba udělat GO, co jsem četl tak je to u těhlech velkých jednoválců se GO dělá tak při 60-80 k km. Chtěl bych se zeptat co všechno se při takové GO dělá? Jedná se mě o to že to něbudu dávat do autorizovaného servisu, ale ke známemu, je sice šikovný, ale občas mu přijde že není potřeba něco dělat a nebo na něco zapomene a pak to zase musí celé rozdělávat. Takže co všechno by se mělo/je vhodné při této přiležitosti udělat a kolik to tak může stát...

1 reakcí na tento příspěvek GO na velkém jednobuchu

15.5.2011 v 08:13 | Nahoru | #1
Ti sem trochu přispěju.
Letos jsem si jednu takovou generálku pořídil.Motor má cca 80000 a začal papkat olej.
Jak to vidím já:
Převodovka je robustně stavěná,nikdy jsem s ní neměl problém,tu jsem neřešil.Spojkové lamely nechal vyměnit předchozí majitel.V podstatě veškerá ložiska v motoru jsou předimenzovaná tak,že nevykazují doteď vůli,stejně jako klika.Takže jsem si pořídil pouze výbrus a repas hlavy(nové ventily,gufera,zabroušení,srovnání a vymezení ventilových vůlí).A vyvažováky taky řešit nemusím
Na podvozku jsem taky v poho,bývalý majitel jej nechal před každou sezonou namazat takže taky bez vůlí.

(reakce na) GO na velkém jednobuchu

17.5.2011 v 09:31 | Nahoru | #2

Anti píše: Ti sem trochu přispěju.
Letos jsem si jednu takovou generálku pořídil.Motor má cca 80000 a začal papkat olej.
Jak to vidím já:
Převodovka je robustně stavěná,nikdy jsem s ní neměl problém,tu jsem neřešil.Spojkové lamely nechal vyměnit předchozí majitel.V podstatě veškerá ložiska v motoru jsou předimenzovaná tak,že nevykazují doteď vůli,stejně jako klika.Takže jsem si pořídil pouze výbrus a repas hlavy(nové ventily,gufera,zabroušení,srovnání a vymezení ventilových vůlí).A vyvažováky taky řešit nemusím
Na podvozku jsem taky v poho,bývalý majitel jej nechal před každou sezonou namazat takže taky bez vůlí.



Díky za příspěvěk, docela jsi mě potěšil mě zatím bere tak 0,3 na 1000km což myslím docela jde, má najeto asi 48.000. Spojka mě občas proklouzne i ted ale nic tragického možná ej to bývalým špatným olejem možná opotřebované lamely každopádně hádám že pár tísíc km ještě vydrží. To že jsou ložiska, klika a převodovka předimenzovaná mě vysloveně těší Rozvodový řetěz a vyvažovák budu asi řešit teď(nechám je zkontrolovat a podle potřeby vyměníme) Jen mě dělá trošku starosti to mazání :-/ trochu se bojím abych to po rozložení dal zpátky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 Firecracker 12 18.5.2024 v 19:02 K_F
duplikát, prosím smazat Kawasaki KLR 600 Firecracker 0 9.5.2024 v 18:58 Firecracker
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 Firecracker 0 9.5.2024 v 18:42 Firecracker
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 Firecracker 52 10.8.2023 v 20:29 Anti
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 Firecracker 1 13.7.2023 v 18:53 spac1


TOPlist