mám KLR 600 z 85 a má najeto cca 50k km předpokládám, že za nějaký čas bude třeba udělat GO, co jsem četl tak je to u těhlech velkých jednoválců se GO dělá tak při 60-80 k km. Chtěl bych se zeptat co všechno se při takové GO dělá? Jedná se mě o to že to něbudu dávat do autorizovaného servisu, ale ke známemu, je sice šikovný, ale občas mu přijde že není potřeba něco dělat a nebo na něco zapomene a pak to zase musí celé rozdělávat. Takže co všechno by se mělo/je vhodné při této přiležitosti udělat a kolik to tak může stát...
1 reakcí na tento příspěvek GO na velkém jednobuchu
- hlavně řetězy, jak rozvody tak řetěz k vyvažovacím hřídelím, hlavně tu napínací kladku.
- spotřebu oleje
- seřízení ventilů
- hladinu oleje - když jí neuhlídáš mužeš vydřít hlavu.
Pokud je všechno tohle O.K. tak bych do motoru zbytečně neinvestoval, dodržůj intervaly výměn a bude to dobrý služebník. Jinak moje předchozí KLR mělo přes 50tis.km určitě a sloužilo až na pár vyjímek pěkně, po pár letech jsem se k němu opět vrátil (jen k novějšímu).
Jinak je tu jeden šikovný uživatel co už pár KLR měl a má s nimy hodně zkušeností. Pár dobrých rad už jsem od něj dostal (uživatel ,,Anti´´)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 12 | 18.5.2024 v 19:02 K_F |
duplikát, prosím smazat Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 0 | 9.5.2024 v 18:58 Firecracker |
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 0 | 9.5.2024 v 18:42 Firecracker |
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 52 | 10.8.2023 v 20:29 Anti |
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 1 | 13.7.2023 v 18:53 spac1 |