globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

10.3.2016 v 17:50 | Nahoru | #5521

Poggy píše: Sundej zadní držáky třmenů a pilníkem řádně propiluj drážku pro destičky. Klidně jí o něco zvětši. A pak ať v tom servisu zkusí seřídit světla. Jestli to po vypnutí regulace před seřízením nevítí moc do země. To už je minimum práce navíc.



to s deskama uz jsem udelal, je v tch drazkach vlozenej jeste vodici plech, na jedny strane byl spatne namontovanej a delalo to strasny zvuky.
ta MIL kalibrace uz je udelana... zadna zmena..

naposled rikal, ze z te elektroniky by jeste zkusi vymenit ridici jednotku te rucni brzdy... a pak uz nevim.
kazdopadne to jeste opravim abych neprodaval cerneho petra, ale pak nejspis pujde do sveta...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

10.3.2016 v 18:59 | Nahoru | #5522

FiZzeR píše: assassin> a jinak bych se furt ještě nechal ukecat, kdybys chtěl to moje



Za stovku si ho vezmu jestli si uz vychytal vsechny mouchy

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

10.3.2016 v 23:22 | Nahoru | #5523
Na M54 mi fouklo těsnění pod termostatem. Vrtalo mi hlavou, jak dojde k tak nepravděpodobné závadě. Nafoukl jsem okruh odvzdušňovákem na 2,5 baru (víc jsem si netroufnul) a zjistil že víčko expanzky jaksi neodfukuje. A to mi o měsíc dřív praskl chladič. Myslel jsem si že je to tím že je 14 let starý, vůbec mě nenapadlo, že by to mohlo být něčím jiným. Víčko za 300kč mi tedy zabilo díly za 4000. Pro příště ho budu jednou ročně testovat.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

10.3.2016 v 23:30 | Nahoru | #5524
Deadman> S tim myslim Fizzer uz nejak laboroval, pri jakym to ma poustet tlaku....

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

11.3.2016 v 00:05 | Nahoru | #5525
Nové origo pouští přesně při 200kPa tak jak je na něm napsáno. Staré origo se mi povedlo nedestruktivně rozebrat, bylo uvnitř zarostlé. Pružinka jde uštípnout na nižší tlak. Důvod, proč má BMW 2x takový tlak než ostatní výrobci, nevím. Možná kvůli tomu že expanzka má poloviční volný objem.

Systém chlazení u E39/M54 jsem dlouho prohlížel a jakožto konstruktér ho prostě nechápu.
Expanzka není nad motorem, ale vedle chadiče s hladinou pod úrovní chladícího okruhu. Proto se okruh nedovede sám odvzdušnit, to se musí dělat ne zcela triviálně na dvou různých místech. Přitom vhodné místo pro expanzku v motorovém prostoru je, např před levým hrnkem tlumiče.
Expanzka je udělaná jako průchozí na okruhu topení, nenapadá mě proč.
Ačkoliv je expanzka na okruhu topení, je umístěná v opačném rohu motorového prostoru na sahaře. Díky tomu má topný okruh asi o 2 metry hadic víc a saharu je téměř nemožné vyndat, což účinně komplikuje jakoukoliv práci na přední části motoru. Proč ji dali zrovna tam a ne poblíž ventilů topení, které jsou pod hrnkem levého tlumiče?
Zpátečka z chladiče je k čerpadlu připojena ne zespodu, ale zezhora bloku motoru. Díky tomu po vytáhnutí výpušťáku na spodku chladiče vyteče pouze chladič, nikoliv blok motoru. K vypuštění vody z bloku je nutno vyšroubovat špunt na bloku motoru. K němu je špatný přístup a voda z něj teče na uchycení motoru a hřebenové řízení, díky čemuž se nešikovně chytá do kýble.
Topný okruh má nejnižší bod v hadicích vedoucí přes celé auto do expanzky, bez jejich rozpojení nejde zcela vypustit.

Buďto jsem blbec a unikají mi důvody, proč je to uděláno zrovna takhle, nebo to v BMW vymysleli stejní inženýři jako má můj zaměstnavatel v Indii.

Naposledy editováno 11.03.2016 00:07:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

11.3.2016 v 09:22 | Nahoru | #5526
Deadman> Jo, víčka jsou známej problém, je oblíbenej "mod" dávat tam víčka z E30 (?) co ufukujou při 1.2 bar (?), ale co si tak vzpomínám tak to není doporučovaný, páč ten vyšší tlak v okruhu má něco společnýho s chlazením 5. a 6. válce. Já nechal originál, expanzku už měnil někdo přede mnou, já měnil akorát chladič, neb měl smajlíka...

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.3.2016 v 22:14 | Nahoru | #5527
Tak reinkarnace zahajena :) zatim je pryc 1/4 toho cela a ja stale zvazuju jestli nahradim jen tu ctvrtku, nebo cele...
Kdyz uz jsem byl u toho tak jsem z toho rohu nad svetlem oloupal tmel a pokusil se to vyklepat tak aby bylo treba co nejmene tmeleni.
Vysledek:

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 10:39 | Nahoru | #5528
assassin> Udělej to celý, ať to máš pěkný. Když už jsi kupoval originál. (U druhošky bych to chápal, tam je ten plech tenkej.)

Jinak slušná práce

Naposledy editováno 14.03.2016 10:40:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 11:39 | Nahoru | #5529

nemako píše: s kroužkama mám příhodu. včera jsem asi půl hodiny nedokázal nasadit válec na čízu. kroužky v zámkách,všechno ok a prostě tam šel cenťák a dost. dneska ráno jsem ho bafnul a šel tam na poprve uplně lehce. nechápu to.

Taky se mi to nekdy stava. Vecer to tam proste nejde strcit dal nez na kousek a to jeste po silenem premlouvani a rano bez kecu, napoprve a az na doraz.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 11:42 | Nahoru | #5530

assassin píše: no ta moje soucasna je snad jeste horsi, dnes uz to zas delalo pazvuky, desky na pravem zadnim kole KO a zere uz to kotouc, krom toho ze to nehlasi sjety desky, tak je to zas zlikvidovalo behem snad ani ne 10tis km. ja uz to fakt hodim ze skaly

Jestli mas elektrickou rucni brzdu, tak ti nejspis nejakej curak menil desky bez diagnostiky. V lepsim pripade se to da "opravit" nejakym silenym sw postupem (kompjutr zapomel, kde ma desky, kdy ma zbrzdeno a o kolik je ma odbrzdit), v horsim pripade novej brzdic/brzdice.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 11:55 | Nahoru | #5531

Medved píše: Taky se mi to nekdy stava. Vecer to tam proste nejde strcit dal nez na kousek a to jeste po silenem premlouvani a rano bez kecu, napoprve a az na doraz.



Jo, to je běžný. Ale té mojí se chce většinou spíš večer, než ráno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 11:55 | Nahoru | #5532

Medved píše: Jestli mas elektrickou rucni brzdu, tak ti nejspis nejakej curak menil desky bez diagnostiky. V lepsim pripade se to da "opravit" nejakym silenym sw postupem (kompjutr zapomel, kde ma desky, kdy ma zbrzdeno a o kolik je ma odbrzdit), v horsim pripade novej brzdic/brzdice.



Vždyť říkal že to odbrzďuje dobře...

Naposledy editováno 14.03.2016 11:55:56

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 12:20 | Nahoru | #5533
FiZzeR> byl si s rychlejší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 13:07 | Nahoru | #5534

FiZzeR píše: Jo, to je běžný. Ale té mojí se chce většinou spíš večer, než ráno

to je jenom priklad - nekdy je to obracene, neda se to tam poradne strcit ani rano ani vecer .

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 13:08 | Nahoru | #5535

FiZzeR píše: Vždyť říkal že to odbrzďuje dobře...

nectu - nevim. Reagoval jsem jenom na ten prvni hasasiruv narek.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 13:44 | Nahoru | #5536

Medved píše: to je jenom priklad - nekdy je to obracene, neda se to tam poradne strcit ani rano ani vecer .

na štěstí už takový blbosti nemusím řešit

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 14:12 | Nahoru | #5537

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 14:25 | Nahoru | #5538
hus> huz simtě

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 17:51 | Nahoru | #5539

Medved píše: Jestli mas elektrickou rucni brzdu, tak ti nejspis nejakej curak menil desky bez diagnostiky. V lepsim pripade se to da "opravit" nejakym silenym sw postupem (kompjutr zapomel, kde ma desky, kdy ma zbrzdeno a o kolik je ma odbrzdit), v horsim pripade novej brzdic/brzdice.



menil to servis volvo... nekolikrat to kontrolovali + kalibrace svetel (senzory na napravach) + kalibrace rucky.
kdyz zastavim a zvednu auto, tak kola jdou zlehka, na heveru i zabrzdim odbrzdim, taky vse ok... leda ze by to delalo nejaky blbosti pri jizde.

kdyz se ale snazim jet v klidu bez brzdeni, jsou studeny vsechny 4 kotouce, kdyz jedu rychlejs a zastavim, typicky sjezd na benzinku z dalnice, tak pak zadni kotouce sviti, predni "normalne teply" ... blby je ze uz tam neni zadnej rozdelovac brzdny sily, jen jeden modul, abs,esp, ebd.... a z nej trubicky ke kolum.
jeste prej v servisu zkusi vymenit ridici jednotku te rucky. Dnes jsem to tam odvezl tak cekam...
az to opravi tak nejspis pujde do sveta.

ale zacal jsem skladat bmw, uz na ten swedskej kram nemam nervy ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 17:57 | Nahoru | #5540

assassin píše: Tak reinkarnace zahajena :) zatim je pryc 1/4 toho cela a ja stale zvazuju jestli nahradim jen tu ctvrtku, nebo cele...
Kdyz uz jsem byl u toho tak jsem z toho rohu nad svetlem oloupal tmel a pokusil se to vyklepat tak aby bylo treba co nejmene tmeleni.
Vysledek:


když ti to jde tak hezky už bych to vyměnil cel. Svár v tom co máš uříznutý bude po opravě z kufru vidět. Jen je to další práce navíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 18:03 | Nahoru | #5541

Poggy píše: když ti to jde tak hezky už bych to vyměnil cel. Svár v tom co máš uříznutý bude po opravě z kufru vidět. Jen je to další práce navíc.



jo uz jsem pro to tak byl rozhodnutej, prace navic mi nevadi, docela dobrej relax po tech hodinach u kompjutru :)

dalsi vec je, ze jak to dlouho stalo, je v nadrzi ta smradlava brecka misto benzinu... a nevim co s tim, dost mozna to bude na novy cerpadlo, ale nadrz a hadicky jak vycistim nemam paru...
vstriky taky nevim jak na tom budou, ale tam snad pomuze ultrazvuk....

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 18:15 | Nahoru | #5542

assassin píše: jo uz jsem pro to tak byl rozhodnutej, prace navic mi nevadi, docela dobrej relax po tech hodinach u kompjutru :)

dalsi vec je, ze jak to dlouho stalo, je v nadrzi ta smradlava brecka misto benzinu... a nevim co s tim, dost mozna to bude na novy cerpadlo, ale nadrz a hadicky jak vycistim nemam paru...
vstriky taky nevim jak na tom budou, ale tam snad pomuze ultrazvuk....


Nevím jak dlouho to stojí. Kamarádovi odešlo čerpadlo po třech letec odstávky, ale to se ani neroztočilo. Na mojí bývalé kawě to samé, ala ta stála nejspíš ještě dýl. Tam mi to rozežralo i hadičky a ty se poté zbortily a slepily k sobě jak začlo fungovat nové čerpadlo. Několikrát čištění karnurátorů, sežraný těsnění v kohoutu a neustálé problémy až jsem to jako nepojízdný poslal dál.
Na nádrž nevím. Někdo používá ocet nebo kyselinu citronovou, ale nic nemám vyzkoušený. Nezkoušel bych aceton apod. silnu chemii.

Naposledy editováno 14.03.2016 18:21:05

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 18:52 | Nahoru | #5543
minimalne 3roky, spis 4.... cerpadlo u motorky jsem uz nerozbehl, komplet zalepene. z nadrze jsem to zkousel silnou chemii (plechova) a stejne to neslo, nevim co to je za sajrajt :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 19:35 | Nahoru | #5544

assassin píše: minimalne 3roky, spis 4.... cerpadlo u motorky jsem uz nerozbehl, komplet zalepene. z nadrze jsem to zkousel silnou chemii (plechova) a stejne to neslo, nevim co to je za sajrajt :(



Biosračka, která do sebe ještě navíc natáhla vodu.
Nejdřív bych tam chrstnul kanďák benzínu a nechal to silanizovat, pak by se vidělo. Pumpu kdyžtak mám (tu tlustou verzi).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 19:38 | Nahoru | #5545

FiZzeR píše: Biosračka, která do sebe ještě navíc natáhla vodu.
Nejdřív bych tam chrstnul kanďák benzínu a nechal to silanizovat, pak by se vidělo. Pumpu kdyžtak mám (tu tlustou verzi).



jo mam v planu to dolejt benzinem a dodat nejaky to aditivum -tusim vif?

kdyztak se ozvu, jestli neni extra draha tak ji kdyztak koupim novou.... vis jak :)

dneska jsem se svezl v e36 a musim uspisit prace, to je proste jiny svezeni nez volho :)

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 19:43 | Nahoru | #5546
assassin> Není, na ty naše vraky stojí pár šušňů.
Aditivum je VIF super benzin aditiv, ale jestli má na tohle nějakej efekt netušim, já ho leju spíš pro pocit, byť nějakej rozdíl tam poznat je (hladčí chod, tišší vstřikovače, poté co jsem ho začal lejt mi šla dolů spotřeba, ale z dlouhodobýho hlediska to byla asi spíš statistická chyba nebo náhoda )

Jojo, já taky rád přesedám zpátky do toho svýho pekáče, člověk má aspoň chvíli pocit že sedí v opravdovym autě...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 19:48 | Nahoru | #5547
fizzer: jj,ona ta e91 se ridi taky hezky... ale ropak :( a zajimavy je ze e36 na mpacket podvozku je pohodlnejsi nez e91 na std (aspon myslim, ze tam je std) s runflatama....

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2016 v 19:58 | Nahoru | #5548
assassin> To se týká i E46, bohužel. A bez rft.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2016 v 21:03 | Nahoru | #5549
tak mam novy zadni brzdice a novy desky .... jsem zvedav
pockam jak to dopadne s tou 928 co mam zamluvenou (odsouva se to o mesic a pul) a pak jde volvo do sveta....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2016 v 21:05 | Nahoru | #5550
assassin> No, jak to dopadne... Bude zas o sto litrů dražší, co bys řekl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist