globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Powercommander a snížení spotřeby
Ahoj.
Potřeboval by jsem radu. Mám SV 1000 S a mám na něm koncovky Creptus karbon triovál. Spotřeba je kolem 10ti litrů a to za to opravdu netahám, jezdím hodně cestovně. Někdo píše, že to je normální, ale pak se dočtu, že jsou schopní se dostat i na 6 litrů. Někde jsem četl, že se to dá vyřešit přehráním palivové mapy, nebo ještě lépe pořídit powercommander a nechat si ho ve fundované firmě namontovat a nastavit přesně dle moto a koncovek, které na něm mám. Máte s tím někdo zkušenosti? Jde mi opravdu o spotřebu, tak jestli mi to investice do toho powercommanderu vyřeší. Díky moc.

1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a snížení spotřeby

25.4.2011 v 17:32 | Nahoru | #1
no, i kdyby to vyřešilo, jaká je poř. cena commanderu a po kolika km se ti to vrátí?

jinak nevim kolik bere běžně SV, ale 10/100 se mi zdá fakt moc, kor když píšeš že za to netaháš. .

není tam jiná zrada?
jaký máš vzduch.filtr?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander a snížení spotřeby

25.4.2011 v 17:40 | Nahoru | #2
dva_hrnce> no na vzducháč jsem se ještě nedíval. Musím se přiznat, že jsem spíše klasický uživatel a pomalu se učím. Jinak styl jízdy je opravdu kolem 5ti tis. otáček. Ten commander mi nabídli za 8 od dynojetu a 2500 za montáž včetně celkového seřízení a kontroly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander a snížení spotřeby

Skvělá odpověď, děkuji! 25.4.2011 v 17:49 | Nahoru | #3
Blahis1> tak začni u toho filtru, já si fakt myslím že 10/100 je blbost..

laděná koncovka může hnout se spotřebou, ale ne nějak výrazně, mě to udělalo půl litru..

kamrád kdysi na karburátorový hondě kde nahradil 2 origo laufy do jednoho svodu s koncovkou jezdil taky za šílený peníze, ale u toho vstřikování by to neměl být takový skok..

ono jestli je tam místo origo filtru nějaký propustnější a někdo ho vypral a naimpregnoval jinak než se má, tak je z něj třeba nepropustný filtr a může to být klidně ono..
počkej ještě co napíše nějaký SV-čkář, já jen střílím od boku..

(reakce na) Powercommander a snížení spotřeby

25.4.2011 v 18:21 | Nahoru | #4
dva_hrnce> Ok. Zítra začnu filtrama a mrknu na to. Já by jsem tu spotřebu neřešil, ale jelokož těď moto používám, jako hlavní dopravní prostředek, tak se to prodraží. Každopádně díky.

Powercommander a snížení spotřeby

25.4.2011 v 19:07 | Nahoru | #5
To je fakt nějaký divoký,já měl teda předchůdce (TL),ale i s laďákama jsem jezdil kolem 8 při kochačce

Powercommander a snížení spotřeby

25.4.2011 v 20:35 | Nahoru | #6
Aby byl ve spotřebě takovej rozdíl, to tam bude nějakej problém. Já jsem na motorku teď dával zároveň KN filtr a laďák (ještě zkrácenej) a spotřebu mám úplně stejnou jako předtím. Spíš zkus zjistit někde v servisu příčinu. Power Commander se používá na doladění směsi, aby přidal něco málo výkonu navíc, ale jestli jezdíš cestovnějším tempem, tak je to pro tebe podle mýho zbytečná investice.

Powercommander a snížení spotřeby

25.4.2011 v 20:37 | Nahoru | #7
Měl jsem SV 1000N s Ixilama a taky jsem jezdil tak těch 8 při normální jízdě.

Powercommander a snížení spotřeby

25.4.2011 v 20:45 | Nahoru | #8
Znovu jsem to přepočítal a od posledního tankování rezerva-rezerva průměrná spotřeba opravdu 10,5 litru. Přitom jede plynule, vše ok.

Powercommander a snížení spotřeby

25.4.2011 v 20:58 | Nahoru | #9
litrový SV 10 litrů na sto fakt jen tak brát nebude. Jakej je to rok? nech si zkontrolovat ventily a seřídit nastavení klapek. SV má 2 na válec. Jednu ovládanou plynem a druhou kompjůtrem.
normálně bys měl mít spotřebu 5-6 litrů na pohodu. při tahání třeba víc, ale 10 při velký střelbě

Powercommander a snížení spotřeby

25.4.2011 v 21:01 | Nahoru | #10
Jak tu píšou kluci, něco bude špatně nastavený, zacpaný apod. Vyplatí se ti dát to do servisu ať ti udělaj komplet kontrolu a seřízení. Je to levnější jak powercom a určitě problém najdou. co jim dáš ušetříš na spotřebě cobydup. Dle mě bys měl jezdit tak o 3 lity níž.

Powercommander a snížení spotřeby

25.4.2011 v 22:06 | Nahoru | #11
Díky kluci. Hodím to na seřízení a uvidíme. Koupím pro jistotu novej filtr a pak dám echo.

1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 09:20 | Nahoru | #12
Mě bralo VTR1000F s race filtrem a se svodama s koncovkou
2 do 1 od Sharku 12l/100km.
Nic divnýho u poladěnýho dvouválu .

Jinak si vůbec nedělej iluze, že instalací Powercommanderu
vyřešíš spotřebu z 10 litrů na 6 !

Tahle věc upravuje bohatost směsi vzhledem k jejímu ochuzení
při rychlejším vyplachování motoru vlivem menšího odporu výfukové soustavy.
Slouží hlavně pro doladění průběhu výkonu a krouťáku a odstranění cukání,
škubání a děr ve výkonu a HLAVNĚ k té úprvě bohatosti směsi, aby sis např. nepodpaloval výfukové ventily. Rozhodně to není k seškrcení spotřeby motorky !!!
NAOPAK, svody + koncovka + fitr + commander = zvuk + výkon + spotřeba

Pokud máš pouze laděné koncovky, bez svodů, a seriový filtr, tak bych investici za commander,z vidiny snížení spotřeby, vůbec neřešil !!!

Těch 10 tisíc Kč si raději projezdi v benzínu !!!

(reakce na) Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 09:31 | Nahoru | #13

Aaronek píše: Mě bralo VTR1000F s race filtrem a se svodama s koncovkou
2 do 1 od Sharku 12l/100km.
Nic divnýho u poladěnýho dvouválu .

Jinak si vůbec nedělej iluze, že instalací Powercommanderu
vyřešíš spotřebu z 10 litrů na 6 !

Tahle věc upravuje bohatost směsi vzhledem k jejímu ochuzení
při rychlejším vyplachování motoru vlivem menšího odporu výfukové soustavy.
Slouží hlavně pro doladění průběhu výkonu a krouťáku a odstranění cukání,
škubání a děr ve výkonu a HLAVNĚ k té úprvě bohatosti směsi, aby sis např. nepodpaloval výfukové ventily. Rozhodně to není k seškrcení spotřeby motorky !!!
NAOPAK, svody + koncovka + fitr + commander = zvuk + výkon + spotřeba

Pokud máš pouze laděné koncovky, bez svodů, a seriový filtr, tak bych investici za commander,z vidiny snížení spotřeby, vůbec neřešil !!!

Těch 10 tisíc Kč si raději projezdi v benzínu !!!



no pokud to zere 10litru pri kochacce je neco spatne, prvne bych se podival jestli neni nejakej mechanickej problem co to zpusobuje a nasledne kdyz by se nic nenaslo tak uz je to prave o nastaveni smesi, ono at uz je to z optimalniho stavu spatne na jednu nebo druhou stranu, vzdy to zere vic kdyz to neni uplne ok...

Blahis:
jinak u suzuki jde lehce hejbat i s nastavenim origo jednotky, nemusi bejt uplne nutnost poridit hned PC.. s bohatosti umim hejbat a ted delam pokusy s lambda sondou abych s tim nehejbal od oka, jak to otestuju tak bych se ti na to pripadne mohl kouknout...

1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 09:49 | Nahoru | #14
TO: assassin

Jo, máš pravdu, určitě bych taky začal kontrolou a seřízením !!!
Nevím jak SV, ale např. FZ6 má už ve standardu seřízení bohatosti směsi
přímo přes tlačítka na palubce a display ti krásně ukazuje čárky!
Tohle je úplně skvělá věc, kterou si zvládne zkontrolavat snad každý
Nechápu, proč to v dnešní době stříkaček a katů není standardem

U SV ale nevím, od Suzi jsem měl jen motor z TL v raptoru

(reakce na) Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 09:52 | Nahoru | #15

Aaronek píše: TO: assassin

Jo, máš pravdu, určitě bych taky začal kontrolou a seřízením !!!
Nevím jak SV, ale např. FZ6 má už ve standardu seřízení bohatosti směsi
přímo přes tlačítka na palubce a display ti krásně ukazuje čárky!
Tohle je úplně skvělá věc, kterou si zvládne zkontrolavat snad každý
Nechápu, proč to v dnešní době stříkaček a katů není standardem

U SV ale nevím, od Suzi jsem měl jen motor z TL v raptoru



je k tomu potreba spesl krabicka, primo z pristroju apod to nejde..

1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 11:42 | Nahoru | #16
A teď na rovinu... když si stáhnu servisní manuál, kde budou data na seřízení, tak mám to riskovat a pouštět se do toho sám? Berte mě v tomto jako absolutní lamu, která to nikdy nezkoušela.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 12:03 | Nahoru | #17

Blahis1 píše: A teď na rovinu... když si stáhnu servisní manuál, kde budou data na seřízení, tak mám to riskovat a pouštět se do toho sám? Berte mě v tomto jako absolutní lamu, která to nikdy nezkoušela.



klido, ono je tam stejne jen serizeni podtlaku (musis mit na to budiky) a kontrola nastaveni senzoru polohy klapky. samo kontrolu ventilovych vuli atd taky podle manualu zvladnes..je tam vse docela srozumitelne popsane.

takhle vysoka spotreba je fakt ale zvlastni, promeril bych i vsechny teplotni cidla (podle manualu) jestli maji odpovidajici hodnoty, pripadne jestli tam neni nekde od predchozich majitelu nejakej powerbox - krabicka co oblbuje naky cidlo teploty...

(BTW co teplota pri jizde? neblbne termostat a nejezdis furt se studenou moto?)

jinak pokud tyhle zakladni ukony tu spotrebu nezlepsi tak budes muset s motorkou k nekomu kdo tomu opravdu rozumi, to je asi takhle na dalku pres forum moc velkej orisek...

me jezdi TL pri cestovnejsim tempu kolem 8-8,5 ... a jezdivala za 7 .. tohle uz je dusledek vyfuku,filtru,airboxu a preladene jednotky... tzn 10 na seriove SV je fakt moc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 12:13 | Nahoru | #18
assassin> Zahřívám standartně. Teploměr ukazuje ok a zahřívá se pozvolna a při jízdě je vše taky ok. Na studené nejezdím. Jízda odpovídá cestovnímu tempu, rychlost do max 130 otáčky 4-6 tis. Jdu hledat ten manuál a pokud, tak se v tom začnu rejpat. Vždy mi všechny motky servisoval kámoš, kterej zvládl i to, co nedal servis (problémy s Aprilií Falco), ale je mi blbý ho pořád otravovat, tak je na čase se něco naučit sám.

(reakce na) Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 12:16 | Nahoru | #19

Blahis1 píše: assassin> Zahřívám standartně. Teploměr ukazuje ok a zahřívá se pozvolna a při jízdě je vše taky ok. Na studené nejezdím. Jízda odpovídá cestovnímu tempu, rychlost do max 130 otáčky 4-6 tis. Jdu hledat ten manuál a pokud, tak se v tom začnu rejpat. Vždy mi všechny motky servisoval kámoš, kterej zvládl i to, co nedal servis (problémy s Aprilií Falco), ale je mi blbý ho pořád otravovat, tak je na čase se něco naučit sám.



ja myslel spis jestli neukazuje mensi teplotu nez je obvykle... tzn treba kolem 50-60ti apod...

manual bude i tady na foru, kdybys ho tu nenasel tak ho nekde mam...

Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 13:31 | Nahoru | #20
Nene...teplota stoupá plynule až k 90ti.

Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 14:41 | Nahoru | #21
Manuál jsem už našel, samozřejmě v Angličtině, tak předpokládám, že v CZ to asi ani nebude No...beru kamaráda slovníka a jdu na to

Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 14:42 | Nahoru | #22
Maximálně to pak nenastartuje vůbec

Powercommander a snížení spotřeby

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2011 v 14:43 | Nahoru | #23
jo v cestine servisni manual nesezenes.... kdyby sis s necim lamal hlavu, dej vedet, prelozim, ale ono je to stejne napul obrazkovy:)

Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 15:27 | Nahoru | #24
Jj, díky opravdu moc. Jak se zlepší počasí, tak si vezmu den volna. Radši zvolím něčí dohled.

Powercommander a snížení spotřeby

5.5.2011 v 14:53 | Nahoru | #25
Heja. Vyřešeno K & N filtrem. Zmizely poklesy otáček v nízký točkách, snížily se trošku vibrace, průběh výkonu se taky zlepšil. Teď už jen spočítat spotřebu a uvidíme. Každopádně mi svítala rezerva, tanknul jsem za 100,- a půl hodiny se s mašinou motal po městě a docela točil a ještě se nerozsvítila, tak to vypadá, že to vyřešilo i hlavní problém
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík


TOPlist