Potřeboval by jsem radu. Mám SV 1000 S a mám na něm koncovky Creptus karbon triovál. Spotřeba je kolem 10ti litrů a to za to opravdu netahám, jezdím hodně cestovně. Někdo píše, že to je normální, ale pak se dočtu, že jsou schopní se dostat i na 6 litrů. Někde jsem četl, že se to dá vyřešit přehráním palivové mapy, nebo ještě lépe pořídit powercommander a nechat si ho ve fundované firmě namontovat a nastavit přesně dle moto a koncovek, které na něm mám. Máte s tím někdo zkušenosti? Jde mi opravdu o spotřebu, tak jestli mi to investice do toho powercommanderu vyřeší. Díky moc.
1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a snížení spotřeby
jinak nevim kolik bere běžně SV, ale 10/100 se mi zdá fakt moc, kor když píšeš že za to netaháš. .
není tam jiná zrada?
jaký máš vzduch.filtr?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander a snížení spotřeby
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander a snížení spotřeby
laděná koncovka může hnout se spotřebou, ale ne nějak výrazně, mě to udělalo půl litru..
kamrád kdysi na karburátorový hondě kde nahradil 2 origo laufy do jednoho svodu s koncovkou jezdil taky za šílený peníze, ale u toho vstřikování by to neměl být takový skok..
ono jestli je tam místo origo filtru nějaký propustnější a někdo ho vypral a naimpregnoval jinak než se má, tak je z něj třeba nepropustný filtr a může to být klidně ono..
počkej ještě co napíše nějaký SV-čkář, já jen střílím od boku..
normálně bys měl mít spotřebu 5-6 litrů na pohodu. při tahání třeba víc, ale 10 při velký střelbě
1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a snížení spotřeby
2 do 1 od Sharku 12l/100km.
Nic divnýho u poladěnýho dvouválu .
Jinak si vůbec nedělej iluze, že instalací Powercommanderu
vyřešíš spotřebu z 10 litrů na 6 !
Tahle věc upravuje bohatost směsi vzhledem k jejímu ochuzení
při rychlejším vyplachování motoru vlivem menšího odporu výfukové soustavy.
Slouží hlavně pro doladění průběhu výkonu a krouťáku a odstranění cukání,
škubání a děr ve výkonu a HLAVNĚ k té úprvě bohatosti směsi, aby sis např. nepodpaloval výfukové ventily. Rozhodně to není k seškrcení spotřeby motorky !!!
NAOPAK, svody + koncovka + fitr + commander = zvuk + výkon + spotřeba
Pokud máš pouze laděné koncovky, bez svodů, a seriový filtr, tak bych investici za commander,z vidiny snížení spotřeby, vůbec neřešil !!!
Těch 10 tisíc Kč si raději projezdi v benzínu !!!
Aaronek píše: Mě bralo VTR1000F s race filtrem a se svodama s koncovkou
2 do 1 od Sharku 12l/100km.
Nic divnýho u poladěnýho dvouválu .
Jinak si vůbec nedělej iluze, že instalací Powercommanderu
vyřešíš spotřebu z 10 litrů na 6 !
Tahle věc upravuje bohatost směsi vzhledem k jejímu ochuzení
při rychlejším vyplachování motoru vlivem menšího odporu výfukové soustavy.
Slouží hlavně pro doladění průběhu výkonu a krouťáku a odstranění cukání,
škubání a děr ve výkonu a HLAVNĚ k té úprvě bohatosti směsi, aby sis např. nepodpaloval výfukové ventily. Rozhodně to není k seškrcení spotřeby motorky !!!
NAOPAK, svody + koncovka + fitr + commander = zvuk + výkon + spotřeba
Pokud máš pouze laděné koncovky, bez svodů, a seriový filtr, tak bych investici za commander,z vidiny snížení spotřeby, vůbec neřešil !!!
Těch 10 tisíc Kč si raději projezdi v benzínu !!!
no pokud to zere 10litru pri kochacce je neco spatne, prvne bych se podival jestli neni nejakej mechanickej problem co to zpusobuje a nasledne kdyz by se nic nenaslo tak uz je to prave o nastaveni smesi, ono at uz je to z optimalniho stavu spatne na jednu nebo druhou stranu, vzdy to zere vic kdyz to neni uplne ok...
Blahis:
jinak u suzuki jde lehce hejbat i s nastavenim origo jednotky, nemusi bejt uplne nutnost poridit hned PC.. s bohatosti umim hejbat a ted delam pokusy s lambda sondou abych s tim nehejbal od oka, jak to otestuju tak bych se ti na to pripadne mohl kouknout...
1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a snížení spotřeby
Jo, máš pravdu, určitě bych taky začal kontrolou a seřízením !!!
Nevím jak SV, ale např. FZ6 má už ve standardu seřízení bohatosti směsi
přímo přes tlačítka na palubce a display ti krásně ukazuje čárky!
Tohle je úplně skvělá věc, kterou si zvládne zkontrolavat snad každý
Nechápu, proč to v dnešní době stříkaček a katů není standardem
U SV ale nevím, od Suzi jsem měl jen motor z TL v raptoru
Aaronek píše: TO: assassin
Jo, máš pravdu, určitě bych taky začal kontrolou a seřízením !!!
Nevím jak SV, ale např. FZ6 má už ve standardu seřízení bohatosti směsi
přímo přes tlačítka na palubce a display ti krásně ukazuje čárky!
Tohle je úplně skvělá věc, kterou si zvládne zkontrolavat snad každý
Nechápu, proč to v dnešní době stříkaček a katů není standardem
U SV ale nevím, od Suzi jsem měl jen motor z TL v raptoru
je k tomu potreba spesl krabicka, primo z pristroju apod to nejde..
1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a snížení spotřeby
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander a snížení spotřeby
Blahis1 píše: A teď na rovinu... když si stáhnu servisní manuál, kde budou data na seřízení, tak mám to riskovat a pouštět se do toho sám? Berte mě v tomto jako absolutní lamu, která to nikdy nezkoušela.
klido, ono je tam stejne jen serizeni podtlaku (musis mit na to budiky) a kontrola nastaveni senzoru polohy klapky. samo kontrolu ventilovych vuli atd taky podle manualu zvladnes..je tam vse docela srozumitelne popsane.
takhle vysoka spotreba je fakt ale zvlastni, promeril bych i vsechny teplotni cidla (podle manualu) jestli maji odpovidajici hodnoty, pripadne jestli tam neni nekde od predchozich majitelu nejakej powerbox - krabicka co oblbuje naky cidlo teploty...
(BTW co teplota pri jizde? neblbne termostat a nejezdis furt se studenou moto?)
jinak pokud tyhle zakladni ukony tu spotrebu nezlepsi tak budes muset s motorkou k nekomu kdo tomu opravdu rozumi, to je asi takhle na dalku pres forum moc velkej orisek...
me jezdi TL pri cestovnejsim tempu kolem 8-8,5 ... a jezdivala za 7 .. tohle uz je dusledek vyfuku,filtru,airboxu a preladene jednotky... tzn 10 na seriove SV je fakt moc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander a snížení spotřeby
Blahis1 píše: assassin> Zahřívám standartně. Teploměr ukazuje ok a zahřívá se pozvolna a při jízdě je vše taky ok. Na studené nejezdím. Jízda odpovídá cestovnímu tempu, rychlost do max 130 otáčky 4-6 tis. Jdu hledat ten manuál a pokud, tak se v tom začnu rejpat. Vždy mi všechny motky servisoval kámoš, kterej zvládl i to, co nedal servis (problémy s Aprilií Falco), ale je mi blbý ho pořád otravovat, tak je na čase se něco naučit sám.
ja myslel spis jestli neukazuje mensi teplotu nez je obvykle... tzn treba kolem 50-60ti apod...
manual bude i tady na foru, kdybys ho tu nenasel tak ho nekde mam...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S | misan26 | 13 | 1.11.2022 v 09:49 StB |
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S | Arsener | 14 | 10.6.2022 v 11:34 Arsener |
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S | PetrSV | 41 | 22.4.2021 v 17:33 PetrSV |
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S | MarkusRetrp | 33 | 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík |