globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Powercommander a snížení spotřeby
Ahoj.
Potřeboval by jsem radu. Mám SV 1000 S a mám na něm koncovky Creptus karbon triovál. Spotřeba je kolem 10ti litrů a to za to opravdu netahám, jezdím hodně cestovně. Někdo píše, že to je normální, ale pak se dočtu, že jsou schopní se dostat i na 6 litrů. Někde jsem četl, že se to dá vyřešit přehráním palivové mapy, nebo ještě lépe pořídit powercommander a nechat si ho ve fundované firmě namontovat a nastavit přesně dle moto a koncovek, které na něm mám. Máte s tím někdo zkušenosti? Jde mi opravdu o spotřebu, tak jestli mi to investice do toho powercommanderu vyřeší. Díky moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 12:03 | Nahoru | #1

Blahis1 píše: A teď na rovinu... když si stáhnu servisní manuál, kde budou data na seřízení, tak mám to riskovat a pouštět se do toho sám? Berte mě v tomto jako absolutní lamu, která to nikdy nezkoušela.



klido, ono je tam stejne jen serizeni podtlaku (musis mit na to budiky) a kontrola nastaveni senzoru polohy klapky. samo kontrolu ventilovych vuli atd taky podle manualu zvladnes..je tam vse docela srozumitelne popsane.

takhle vysoka spotreba je fakt ale zvlastni, promeril bych i vsechny teplotni cidla (podle manualu) jestli maji odpovidajici hodnoty, pripadne jestli tam neni nekde od predchozich majitelu nejakej powerbox - krabicka co oblbuje naky cidlo teploty...

(BTW co teplota pri jizde? neblbne termostat a nejezdis furt se studenou moto?)

jinak pokud tyhle zakladni ukony tu spotrebu nezlepsi tak budes muset s motorkou k nekomu kdo tomu opravdu rozumi, to je asi takhle na dalku pres forum moc velkej orisek...

me jezdi TL pri cestovnejsim tempu kolem 8-8,5 ... a jezdivala za 7 .. tohle uz je dusledek vyfuku,filtru,airboxu a preladene jednotky... tzn 10 na seriove SV je fakt moc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 12:13 | Nahoru | #2
assassin> Zahřívám standartně. Teploměr ukazuje ok a zahřívá se pozvolna a při jízdě je vše taky ok. Na studené nejezdím. Jízda odpovídá cestovnímu tempu, rychlost do max 130 otáčky 4-6 tis. Jdu hledat ten manuál a pokud, tak se v tom začnu rejpat. Vždy mi všechny motky servisoval kámoš, kterej zvládl i to, co nedal servis (problémy s Aprilií Falco), ale je mi blbý ho pořád otravovat, tak je na čase se něco naučit sám.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík


TOPlist