Potřeboval by jsem radu. Mám SV 1000 S a mám na něm koncovky Creptus karbon triovál. Spotřeba je kolem 10ti litrů a to za to opravdu netahám, jezdím hodně cestovně. Někdo píše, že to je normální, ale pak se dočtu, že jsou schopní se dostat i na 6 litrů. Někde jsem četl, že se to dá vyřešit přehráním palivové mapy, nebo ještě lépe pořídit powercommander a nechat si ho ve fundované firmě namontovat a nastavit přesně dle moto a koncovek, které na něm mám. Máte s tím někdo zkušenosti? Jde mi opravdu o spotřebu, tak jestli mi to investice do toho powercommanderu vyřeší. Díky moc.
1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a snížení spotřeby
2 do 1 od Sharku 12l/100km.
Nic divnýho u poladěnýho dvouválu .
Jinak si vůbec nedělej iluze, že instalací Powercommanderu
vyřešíš spotřebu z 10 litrů na 6 !
Tahle věc upravuje bohatost směsi vzhledem k jejímu ochuzení
při rychlejším vyplachování motoru vlivem menšího odporu výfukové soustavy.
Slouží hlavně pro doladění průběhu výkonu a krouťáku a odstranění cukání,
škubání a děr ve výkonu a HLAVNĚ k té úprvě bohatosti směsi, aby sis např. nepodpaloval výfukové ventily. Rozhodně to není k seškrcení spotřeby motorky !!!
NAOPAK, svody + koncovka + fitr + commander = zvuk + výkon + spotřeba
Pokud máš pouze laděné koncovky, bez svodů, a seriový filtr, tak bych investici za commander,z vidiny snížení spotřeby, vůbec neřešil !!!
Těch 10 tisíc Kč si raději projezdi v benzínu !!!
Aaronek píše: Mě bralo VTR1000F s race filtrem a se svodama s koncovkou
2 do 1 od Sharku 12l/100km.
Nic divnýho u poladěnýho dvouválu .
Jinak si vůbec nedělej iluze, že instalací Powercommanderu
vyřešíš spotřebu z 10 litrů na 6 !
Tahle věc upravuje bohatost směsi vzhledem k jejímu ochuzení
při rychlejším vyplachování motoru vlivem menšího odporu výfukové soustavy.
Slouží hlavně pro doladění průběhu výkonu a krouťáku a odstranění cukání,
škubání a děr ve výkonu a HLAVNĚ k té úprvě bohatosti směsi, aby sis např. nepodpaloval výfukové ventily. Rozhodně to není k seškrcení spotřeby motorky !!!
NAOPAK, svody + koncovka + fitr + commander = zvuk + výkon + spotřeba
Pokud máš pouze laděné koncovky, bez svodů, a seriový filtr, tak bych investici za commander,z vidiny snížení spotřeby, vůbec neřešil !!!
Těch 10 tisíc Kč si raději projezdi v benzínu !!!
no pokud to zere 10litru pri kochacce je neco spatne, prvne bych se podival jestli neni nejakej mechanickej problem co to zpusobuje a nasledne kdyz by se nic nenaslo tak uz je to prave o nastaveni smesi, ono at uz je to z optimalniho stavu spatne na jednu nebo druhou stranu, vzdy to zere vic kdyz to neni uplne ok...
Blahis:
jinak u suzuki jde lehce hejbat i s nastavenim origo jednotky, nemusi bejt uplne nutnost poridit hned PC.. s bohatosti umim hejbat a ted delam pokusy s lambda sondou abych s tim nehejbal od oka, jak to otestuju tak bych se ti na to pripadne mohl kouknout...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S | misan26 | 13 | 1.11.2022 v 09:49 StB |
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S | Arsener | 14 | 10.6.2022 v 11:34 Arsener |
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S | PetrSV | 41 | 22.4.2021 v 17:33 PetrSV |
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S | MarkusRetrp | 33 | 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík |