globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Powercommander a snížení spotřeby
Ahoj.
Potřeboval by jsem radu. Mám SV 1000 S a mám na něm koncovky Creptus karbon triovál. Spotřeba je kolem 10ti litrů a to za to opravdu netahám, jezdím hodně cestovně. Někdo píše, že to je normální, ale pak se dočtu, že jsou schopní se dostat i na 6 litrů. Někde jsem četl, že se to dá vyřešit přehráním palivové mapy, nebo ještě lépe pořídit powercommander a nechat si ho ve fundované firmě namontovat a nastavit přesně dle moto a koncovek, které na něm mám. Máte s tím někdo zkušenosti? Jde mi opravdu o spotřebu, tak jestli mi to investice do toho powercommanderu vyřeší. Díky moc.

1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 09:20 | Nahoru | #1
Mě bralo VTR1000F s race filtrem a se svodama s koncovkou
2 do 1 od Sharku 12l/100km.
Nic divnýho u poladěnýho dvouválu .

Jinak si vůbec nedělej iluze, že instalací Powercommanderu
vyřešíš spotřebu z 10 litrů na 6 !

Tahle věc upravuje bohatost směsi vzhledem k jejímu ochuzení
při rychlejším vyplachování motoru vlivem menšího odporu výfukové soustavy.
Slouží hlavně pro doladění průběhu výkonu a krouťáku a odstranění cukání,
škubání a děr ve výkonu a HLAVNĚ k té úprvě bohatosti směsi, aby sis např. nepodpaloval výfukové ventily. Rozhodně to není k seškrcení spotřeby motorky !!!
NAOPAK, svody + koncovka + fitr + commander = zvuk + výkon + spotřeba

Pokud máš pouze laděné koncovky, bez svodů, a seriový filtr, tak bych investici za commander,z vidiny snížení spotřeby, vůbec neřešil !!!

Těch 10 tisíc Kč si raději projezdi v benzínu !!!

(reakce na) Powercommander a snížení spotřeby

26.4.2011 v 09:31 | Nahoru | #2

Aaronek píše: Mě bralo VTR1000F s race filtrem a se svodama s koncovkou
2 do 1 od Sharku 12l/100km.
Nic divnýho u poladěnýho dvouválu .

Jinak si vůbec nedělej iluze, že instalací Powercommanderu
vyřešíš spotřebu z 10 litrů na 6 !

Tahle věc upravuje bohatost směsi vzhledem k jejímu ochuzení
při rychlejším vyplachování motoru vlivem menšího odporu výfukové soustavy.
Slouží hlavně pro doladění průběhu výkonu a krouťáku a odstranění cukání,
škubání a děr ve výkonu a HLAVNĚ k té úprvě bohatosti směsi, aby sis např. nepodpaloval výfukové ventily. Rozhodně to není k seškrcení spotřeby motorky !!!
NAOPAK, svody + koncovka + fitr + commander = zvuk + výkon + spotřeba

Pokud máš pouze laděné koncovky, bez svodů, a seriový filtr, tak bych investici za commander,z vidiny snížení spotřeby, vůbec neřešil !!!

Těch 10 tisíc Kč si raději projezdi v benzínu !!!



no pokud to zere 10litru pri kochacce je neco spatne, prvne bych se podival jestli neni nejakej mechanickej problem co to zpusobuje a nasledne kdyz by se nic nenaslo tak uz je to prave o nastaveni smesi, ono at uz je to z optimalniho stavu spatne na jednu nebo druhou stranu, vzdy to zere vic kdyz to neni uplne ok...

Blahis:
jinak u suzuki jde lehce hejbat i s nastavenim origo jednotky, nemusi bejt uplne nutnost poridit hned PC.. s bohatosti umim hejbat a ted delam pokusy s lambda sondou abych s tim nehejbal od oka, jak to otestuju tak bych se ti na to pripadne mohl kouknout...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík


TOPlist