globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zx 9r 25kw?
Zadny dalsi tema s timhle problemem sem nenasel, tak snad to neni zadnej repost.
Chtel bych se zeptat, jestli s tim ma nekdo nejakou zkusenost, jestli se to vubec da zavrit - pokud jo, tak kde (kdyby mi nekdo doporucil nejakej servis) a jak se pohybuje cena...?
Jde o modelovej rok 98.
Predem dik za odpoved.
Předchozí
1 2
Následující

Zx 9r 25kw?

13.4.2011 v 22:43 | Nahoru | #1
Zavolej někam do Kawy

Zx 9r 25kw?

13.4.2011 v 22:43 | Nahoru | #2
Doporučuju najít na netu nejbližšího prodejce Kawasaki zvednout telefon,zavolat a zeptat se.

1 reakcí na tento příspěvek Zx 9r 25kw?

13.4.2011 v 22:53 | Nahoru | #3
doporučuji studený hadr na hlavu a nohy v teple

3 reakcí na tento příspěvek Zx 9r 25kw?

13.4.2011 v 22:59 | Nahoru | #4
jasne kupte si vsichni hektolitra, po tom co jsem byl na Hledani Priver 5, tak se musim smat. vsichni co meli rok, dva zpatky CBR 125 prijeli na litrech, na sprintech se vetsinou neumeli ani rozjet a spojku drzeli jak prase kost (rozumej 4mi prsty + smrt ve vocich)... co nektery idioti predvadeli na spolecny vyjizdce, to mi hlava nebere. no nic ale zpet k tematu. myslis ze tu ZX-9R opravdu v 18 potrebujes? proc si nekoupis treba ZXR 400, nebo neco jinyho do 500 ccm?

Zx 9r 25kw?

13.4.2011 v 23:00 | Nahoru | #5
na devitku se vyser, jednak to moc nejede a za dasli (to hlavni) holky na to moc neleti...To s R1pycohustejrejsrwoe budes hustej king

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?

13.4.2011 v 23:02 | Nahoru | #6
Uvalak> na priverach byl nejvic hustej fichtl-stuntrider

Naposledy editováno 13.04.2011 23:02:43

1 reakcí na tento příspěvek Zx 9r 25kw?

13.4.2011 v 23:08 | Nahoru | #7
No jasny, klasika, sem curomrdan ze chci devitku v osmnacti, jak jinak.
Spis je to tak, ze mam na ni dost dobrou nabidku a nepatrim do ty sorty lidi, ktera by to chtela mit jen v papirech a litat jak king po vesnici se 140 konovou motorkou dve kila - zavreny bych to chtel mit i realne.
Jo a btw., nez sem se vo ty nabidce dozvedel, koukal sem po vsech ER 5 a GS 500 apod., ale tak 25 kW na ER 5 je stejnejch 25 kW jako na zx 9 ne? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?

13.4.2011 v 23:28 | Nahoru | #8

Sleeper1 píše: Uvalak> na priverach byl nejvic hustej fichtl-stuntrider

jj to byl slusnej nezmar, my se tam rano dostavame z kocoviny a hodnotime skody na quadu z nocnich stuntu a von tam lital snad cely dopoledne, ale fika mel slusnyho a wheeliesa taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?

13.4.2011 v 23:34 | Nahoru | #9
Uvalak> Co je špatnýho na 4 prstech na spojce? Já třeba nemůžu ovládat spojku dvěma, protože mi to ty ostatní skřípne a spojka není úplně vyplá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2011 v 23:35 | Nahoru | #10

Šadaut píše: No jasny, klasika, sem curomrdan ze chci devitku v osmnacti, jak jinak.
Spis je to tak, ze mam na ni dost dobrou nabidku a nepatrim do ty sorty lidi, ktera by to chtela mit jen v papirech a litat jak king po vesnici se 140 konovou motorkou dve kila - zavreny bych to chtel mit i realne.
Jo a btw., nez sem se vo ty nabidce dozvedel, koukal sem po vsech ER 5 a GS 500 apod., ale tak 25 kW na ER 5 je stejnejch 25 kW jako na zx 9 ne? :)

kdyz bych chtel opravdu 25 kW, tak si vemu co je ma opravdu, nebo se jim blizi. na velky motorce mas pak zbytecny kg navic, mnohem drazsi dily i spotrebak, kapoty ktery jsou tam jsou pri 25 kW vicemene zbytecny a taky ten litr bude mit naprosto hroznej prubeh motoru, kterej bude uskrcenej na nakejch 25% svyho puvodniho vykonu. jedina vyhode je, ze to lip vypada.

(reakce na) Zx 9r 25kw?

13.4.2011 v 23:39 | Nahoru | #11
Uvalak> To je vsechno pravda, to nikomu neberu, jenze me to proste dohromady vyjde cenove lip - a navic jsem na zacatku spis resil jestli to vubec jde a jakym stylem se to dela a ne to, co budu porizovat...

(reakce na) Zx 9r 25kw?

13.4.2011 v 23:47 | Nahoru | #12

seccomk píše: Uvalak> Co je špatnýho na 4 prstech na spojce? Já třeba nemůžu ovládat spojku dvěma, protože mi to ty ostatní skřípne a spojka není úplně vyplá

kdyz drzim spojku 4 prstama, tak nemam motorku tolik pod kontrolou, kdyz nedrzim pevne riditka. na silnici to asi neni tolik znat, kdyz clovek nejede kudlu ale v pomalym narocnym terenu to se ctyrma snad ani nejde. na silnici jezdim se dvema taky protoze jsem uz zvyklej z endura, jezdim tak i na 50 let stary CeZete pokud ti to macka prsty, tak mas 2 reseni. nastavit si spojku aby brala driv - nemusel bys domackavat az na prsty nebo si posunout packu vid co nejvic stredu riditek, nebo kdyz neni misto tak koupit dvou-prstouvou packu.

Zx 9r 25kw?

13.4.2011 v 23:54 | Nahoru | #13
No když jedu na zatáčky, tak čas mám, protože většinou moc nebrzdím moc tvrdě, takže to stíhám během chvilky i se čtyřmi. Jen bych asi zrovna tohle neoznačoval jako příznak "neumětelství"

(reakce na) Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 06:59 | Nahoru | #14

VlastíkPlamínek píše: doporučuji studený hadr na hlavu a nohy v teple


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 07:34 | Nahoru | #15

Uvalak píše: kdyz bych chtel opravdu 25 kW, tak si vemu co je ma opravdu, nebo se jim blizi. na velky motorce mas pak zbytecny kg navic, mnohem drazsi dily i spotrebak, kapoty ktery jsou tam jsou pri 25 kW vicemene zbytecny a taky ten litr bude mit naprosto hroznej prubeh motoru, kterej bude uskrcenej na nakejch 25% svyho puvodniho vykonu. jedina vyhode je, ze to lip vypada.



Vše sedí, až na ty kila navíc.. Např. rozdíl mezi ER-5 a ZX9R (od roku 98) v suché hmotnosti jsou jen 4kg.

A jak se říká - objem ničím nenahradíš, nevím kolik z vás na škrcené motorce jelo, motor se nijak nedusí a hlavně krouťák bude vždy větší než u třeba GS500.

Tady jsem našel přímo video uzavřené ZX9R


Spíše se je třeba zamyslet celkově nad koupi takové motorky. Naháče a klasiky jako GS500,GPZ 500, ER-5, CB500 atd. teď stojí 30-50tis a nebude problém je za 3 roky prodat se ztrátou cca 10tis. Kapotovaný sport stárne morálně velice rychle a při prodeji se prodělá mnohem více. Navíc je mnohem vyšší riziko velkcýh investic do oprav po prvních pádech při seznamování s moto. Na naháči není celkem nic k rozbití, ZX9R spadne jen ze stojánku a oprava kapoty už je klidně za 5tis Kč. Pokud si ale člověk plánuje motorku nechat déle a skutečně se mu ZX9R líbí, tak proč ne, pak se to vyplatí, protože nemusí prodávat se ztrátou a kupovat další, tak za 3 roky si ji jen nechá otevřít na plný výkon a může jezdit dál. Pokud se mu ale motorka za 3 rooky omrzí (což je velice pravděpodobné) tak se bude bít do hlavy, kolik peněz ho to stálo a teď to má poloviční cenu..

Jinak ZX9R jedině až od roku 98 a výše.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 07:47 | Nahoru | #16
c.j.> tak zrovna treba GS jsou tezky mrdky, ale u takovy CBR 250 RR je to rozdil 40kg, coz uz je dost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 07:53 | Nahoru | #17
Uvalak> tak ta cbr250 bude cenově trošku jinde

(reakce na) Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 08:02 | Nahoru | #18

Uvalak píše: tak zrovna treba GS jsou tezky mrdky, ale u takovy CBR 250 RR je to rozdil 40kg, coz uz je dost



Tak v téhle cenové relaci bych bral všemi deseti VTR 250

Nevymění někdo za jawu?

(reakce na) Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 08:09 | Nahoru | #19

Kubát píše: Uvalak> tak ta cbr250 bude cenově trošku jinde

to byl priklad, prvni co me napadlo spis nez cena je problem ji v nasich koncinach sehnat, jelikos se sem ani nedovazela jinak treba to VTR 250 jak psal c.j. je super a vaha bude taky jinde

Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 08:16 | Nahoru | #20
jo táák, já žes myslel tu novou. tak tam bude spíš problém to seškrtit na těch 25 kw. ale podle mě nějaká šestka je v 18 ideál. prodává se jich mraky seškrcených a ceny nejsou taky strašné. devítka je podle mě nesmysl. na papíře sice ta hmotnost nevypadá tak špatně, ale uvědomme si, že devítka má o moc větší setrvačné hmoty optori třeba šestce

Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 08:28 | Nahoru | #21
25kw je fakt málo

(reakce na) Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 09:34 | Nahoru | #22

Uvalak píše: jasne kupte si vsichni hektolitra, po tom co jsem byl na Hledani Priver 5, tak se musim smat. vsichni co meli rok, dva zpatky CBR 125 prijeli na litrech, na sprintech se vetsinou neumeli ani rozjet a spojku drzeli jak prase kost (rozumej 4mi prsty + smrt ve vocich)... co nektery idioti predvadeli na spolecny vyjizdce, to mi hlava nebere. no nic ale zpet k tematu. myslis ze tu ZX-9R opravdu v 18 potrebujes? proc si nekoupis treba ZXR 400, nebo neco jinyho do 500 ccm?



(reakce na) Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 09:42 | Nahoru | #23

Kubát píše: Uvalak> tak ta cbr250 bude cenově trošku jinde



Starý GSX-Rko je taky slušný peklo Škoda,že už je přestaly dělat Točky do 20 000RPM

Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 17:15 | Nahoru | #24
Tak některý názory mě fakt dohánějí k vzteku... chtěl bych vidět ty tejpky co dračill s jawama a čízama pak rychle skočej na litry a ted si myslej že mají kdo ví jakej rozum, že se tu zmiňujou o mašinách jako je cbr 250...vždyt je to línej špunt... chápu že když si holka udělá v 18ti papíry tak chce něco malýho obratnýho jako ( nějaký ty pětistofky) ae pokud se tu budem bavit o lidech normálního vzrůstu tak nějaký cbr 250 je něco naprosto nepřijatelnýho...já si myslím že nějaká ta šestka je v 18ti ideální volba...rozum bych stejně nehledal ve věku ae v každým jednotlivci a pokud si někdo chce pořídit v 18ti litra tak proč ne, když si věří že ho zvládne ...

Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 18:48 | Nahoru | #25
tvl kde jsou ty casy, kdy jsme meli respek z jawy 350cc...

(reakce na) Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 19:19 | Nahoru | #26

Sleeper1 píše: Uvalak> na priverach byl nejvic hustej fichtl-stuntrider


jn dobrej borec nebo ten pořadatel jak měl toho malýho sachse jak pak u toho golfovího hřiště dělal, že odpaluje

Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 19:20 | Nahoru | #27
Kam všichni spěcháte??, že chcete po 125 hned litra nebo 750..

1 reakcí na tento příspěvek Zx 9r 25kw?

14.4.2011 v 20:11 | Nahoru | #28
Ne všichni co mají papíry do 25kw jezdili do ted na stopětadváce... já si myslím že je rozumnější si v 18ti koupit šestku, nechat si jí uškrtit... během pul roku si na těch pětadvacet kw tak zvyknou že to stejně sundají...a můžou jezdit dál... Koupit si 250 tak s toho budu za mesíc neštastnej a budu tomu nakládat ...z čehoš vyplívá že budu jezdit nebezpečnějc jak na silnější... A zase se dostaneme k tomu že nezáleží navěku ae na zkušenostech všeobecně ( i na 125) a hlavně na rozumu... znám hodně starejch bláznů co jezdí jak šílenci a ohrožují sebe ae i jiný...

(reakce na) Zx 9r 25kw?

15.4.2011 v 12:22 | Nahoru | #29
DaveN.> ja jsem ale psal RR (Honda CBR 250RR MC22, delala se v 90. letech, jelikoz tazatel koukal po moto z 99, tak jsem spis premejslel o tehlech starejch malejch SS), ne novy Rko, to je mocka fakt akorat tak pro holku, ale tohle je vicemene supersport. jeste zajimava volba by byla ZXR 400

Zx 9r 25kw?

15.4.2011 v 12:24 | Nahoru | #30
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist