Chtel bych se zeptat, jestli s tim ma nekdo nejakou zkusenost, jestli se to vubec da zavrit - pokud jo, tak kde (kdyby mi nekdo doporucil nejakej servis) a jak se pohybuje cena...?
Jde o modelovej rok 98.
Predem dik za odpoved.
1 reakcí na tento příspěvek Zx 9r 25kw?
3 reakcí na tento příspěvek Zx 9r 25kw?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?
Naposledy editováno 13.04.2011 23:02:43
1 reakcí na tento příspěvek Zx 9r 25kw?
Spis je to tak, ze mam na ni dost dobrou nabidku a nepatrim do ty sorty lidi, ktera by to chtela mit jen v papirech a litat jak king po vesnici se 140 konovou motorkou dve kila - zavreny bych to chtel mit i realne.
Jo a btw., nez sem se vo ty nabidce dozvedel, koukal sem po vsech ER 5 a GS 500 apod., ale tak 25 kW na ER 5 je stejnejch 25 kW jako na zx 9 ne? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?
Sleeper1 píše: Uvalak> na priverach byl nejvic hustej fichtl-stuntrider
jj to byl slusnej nezmar, my se tam rano dostavame z kocoviny a hodnotime skody na quadu z nocnich stuntu a von tam lital snad cely dopoledne, ale fika mel slusnyho a wheeliesa taky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?
Šadaut píše: No jasny, klasika, sem curomrdan ze chci devitku v osmnacti, jak jinak.
Spis je to tak, ze mam na ni dost dobrou nabidku a nepatrim do ty sorty lidi, ktera by to chtela mit jen v papirech a litat jak king po vesnici se 140 konovou motorkou dve kila - zavreny bych to chtel mit i realne.
Jo a btw., nez sem se vo ty nabidce dozvedel, koukal sem po vsech ER 5 a GS 500 apod., ale tak 25 kW na ER 5 je stejnejch 25 kW jako na zx 9 ne? :)
seccomk píše: Uvalak> Co je špatnýho na 4 prstech na spojce? Já třeba nemůžu ovládat spojku dvěma, protože mi to ty ostatní skřípne a spojka není úplně vyplá
kdyz drzim spojku 4 prstama, tak nemam motorku tolik pod kontrolou, kdyz nedrzim pevne riditka. na silnici to asi neni tolik znat, kdyz clovek nejede kudlu ale v pomalym narocnym terenu to se ctyrma snad ani nejde. na silnici jezdim se dvema taky protoze jsem uz zvyklej z endura, jezdim tak i na 50 let stary CeZete pokud ti to macka prsty, tak mas 2 reseni. nastavit si spojku aby brala driv - nemusel bys domackavat az na prsty nebo si posunout packu vid co nejvic stredu riditek, nebo kdyz neni misto tak koupit dvou-prstouvou packu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?
Uvalak píše: kdyz bych chtel opravdu 25 kW, tak si vemu co je ma opravdu, nebo se jim blizi. na velky motorce mas pak zbytecny kg navic, mnohem drazsi dily i spotrebak, kapoty ktery jsou tam jsou pri 25 kW vicemene zbytecny a taky ten litr bude mit naprosto hroznej prubeh motoru, kterej bude uskrcenej na nakejch 25% svyho puvodniho vykonu. jedina vyhode je, ze to lip vypada.
Vše sedí, až na ty kila navíc.. Např. rozdíl mezi ER-5 a ZX9R (od roku 98) v suché hmotnosti jsou jen 4kg.
A jak se říká - objem ničím nenahradíš, nevím kolik z vás na škrcené motorce jelo, motor se nijak nedusí a hlavně krouťák bude vždy větší než u třeba GS500.
Tady jsem našel přímo video uzavřené ZX9R
Spíše se je třeba zamyslet celkově nad koupi takové motorky. Naháče a klasiky jako GS500,GPZ 500, ER-5, CB500 atd. teď stojí 30-50tis a nebude problém je za 3 roky prodat se ztrátou cca 10tis. Kapotovaný sport stárne morálně velice rychle a při prodeji se prodělá mnohem více. Navíc je mnohem vyšší riziko velkcýh investic do oprav po prvních pádech při seznamování s moto. Na naháči není celkem nic k rozbití, ZX9R spadne jen ze stojánku a oprava kapoty už je klidně za 5tis Kč. Pokud si ale člověk plánuje motorku nechat déle a skutečně se mu ZX9R líbí, tak proč ne, pak se to vyplatí, protože nemusí prodávat se ztrátou a kupovat další, tak za 3 roky si ji jen nechá otevřít na plný výkon a může jezdit dál. Pokud se mu ale motorka za 3 rooky omrzí (což je velice pravděpodobné) tak se bude bít do hlavy, kolik peněz ho to stálo a teď to má poloviční cenu..
Jinak ZX9R jedině až od roku 98 a výše.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?
Kubát píše: Uvalak> tak ta cbr250 bude cenově trošku jinde
to byl priklad, prvni co me napadlo spis nez cena je problem ji v nasich koncinach sehnat, jelikos se sem ani nedovazela jinak treba to VTR 250 jak psal c.j. je super a vaha bude taky jindeUvalak píše: jasne kupte si vsichni hektolitra, po tom co jsem byl na Hledani Priver 5, tak se musim smat. vsichni co meli rok, dva zpatky CBR 125 prijeli na litrech, na sprintech se vetsinou neumeli ani rozjet a spojku drzeli jak prase kost (rozumej 4mi prsty + smrt ve vocich)... co nektery idioti predvadeli na spolecny vyjizdce, to mi hlava nebere. no nic ale zpet k tematu. myslis ze tu ZX-9R opravdu v 18 potrebujes? proc si nekoupis treba ZXR 400, nebo neco jinyho do 500 ccm?
1 reakcí na tento příspěvek Zx 9r 25kw?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |